Ухвала
від 21.07.2017 по справі 642/1474/16-к
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

21.07.2017

642/1474/16-к

1-кс/642/1258/17

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 липня 2017р. м. Харків

Слідчий суддя Ленінського районного суду міста Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , начальника відділення СВ Холодногірського ВП ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_3 , розглянув винесене в кримінальному провадженні № 42016221090000016 від 21.01.2016 начальником відділення СВ Холодногірського ВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 і погоджене з прокурором Холодногірського відділу Харківської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), -

В С Т А Н О В И В:

Начальник відділення СВ Холодногірського відділу поліції (м. Харків) Головного Управління Національної поліції в Харківській області ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до копій, оригіналів документів які знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), посилаючись на те, що Холодногірським ВП ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження № 4201622109000016 від 21.01.2016 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.

Холодногірським ВП ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження № 4201622109000016 від 21.01.2016 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що у період часу з 2009 року по теперішній час, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою у групі з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », іншими суб`єктами підприємницької діяльності, фізичними особами, зловживаючи своїми повноваженнями, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, використовуючи всупереч інтересам юридичної особи свої службові повноваження, заволоділи коштами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », шляхом укладання договорів з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЕДРПОУ НОМЕР_2 (2010-серпень 2016 р.), іншими суб`єкти господарювання ( серпень 2016 року по т.ч.) на розрахункові рахунки яких перераховано грошові кошти за нібито виконані роботи, у той час, як роботи фактично виконані працівниками ІНФОРМАЦІЯ_1 , що мають достатній рівень знань та кваліфікацію. У свою чергу, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », грошові кошти отримані від Комунального Підприємства, з метою їх виведення у готівку та фактичного заволодіння грошовими коштами, ухилення від сплати податків та мінімізації податку на додану вартість, перераховано на розрахункові рахунки суб`єктів підприємницької діяльності з ознаками фіктивності, якими грошові кошти вже фактично виведено у готівку, з метою їх фактичного отримання службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , іншими особами, чим причинено тяжкі наслідки у вигляді збитків Комунальному підприємству.

Досудовим слідством у кримінальному провадженні встановлено, що до квітня 2010 року відповідно до штатного розпису ДП Харківський метрополітен роботи з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів Харківського метрополітену виконувались співробітниками дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП ІНФОРМАЦІЯ_1 . Тобто вказані види робіт, що є роботами протипожежного призначення, на підставі ліцензії АА № 776949, строк дії 23.12.2009, виконувались власними силами метрополітену. Статутом ДП Харківський метрополітен, передбачено вид господарської діяльності, які могло здійснювати підприємство, зокрема проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів захисту та систем опаленні, оцінка протипожежного стану об`єктів.

Протоколом засідання структурної комісії служби автоматики, телемеханіки та зв`язку від 29.01.2010 скорочено посади «Електромеханік» дільниці № 4 у кількості 7 одиниць. На засіданні структурної комісії служби АТЗ від 01.02.2010 з метою упорядкування структури та оптимізації чисельності працівників служби штатні одиниці працівників дільниці № 4 « ІНФОРМАЦІЯ_3 » скорочено, наказом № 13 від 01.02.2010 по службі електромеханіків ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , інші звільнені з займаних посад.

До реорганізації державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом перетворення в комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно до наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 № 1850 від 08.10.2009 року, проведення скорочення штатної чисельності працівників так і після, існувала потреба у виконанні робіт з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації.

В подальшому, уповноваженими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою виведення грошових коштів комунального підприємства у готівку, умисно не отримано ліцензію на вид діяльності з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації, шляхом проведення процедури закупівлі за державні кошти, залучило до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації сторонню організацію Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Досудовим слідством у кримінальному провадженні встановлено на підставі договору від 01.04.2010 № 357-04/НО, строк дії до 6 січня 2015 року, на підставі договору від 29 грудня 2014 року № 481-12/НО строк дії 31.12.2015 та № 276-12/НО від 30.12.2015 строк дії до серпня 2016 року, що укладені за результатами процедури відкритих торгів, роботи з технічного обслуговування пристроїв пожежної автоматичної сигналізації метрополітену виконувались Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ЕДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Проведеними слідчими діями у кримінальному провадженні, та наявними матеріалами у справі встановлено, що фактично роботи за вказаними договорами виконувались співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не має жодного відношення до фактично виконаних робіт та виконання умов договору, окрім умови отримання оплати за начебто виконані роботи.

Зокрема встановлено та підтверджено матеріалами кримінального провадження, перевірками проведеними уповноваженими органами, що роботи за договором від 29 грудня 2014 року № 481-12/НО строк дії 31.12.2015 виконувались штатними співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 , ОСОБА_11 ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 ( ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , раніше звільнені працівники дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП ІНФОРМАЦІЯ_1 , які на той час мали основне місце роботи ІНФОРМАЦІЯ_1 , та були працевлаштовані на посаді електромеханіка дистанції телеуправління дільниці № 3 служби автоматики телемеханіки та зв`язку (охоронна сигналізація). Вказані співробітники не мали жодного трудового відношення до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

На виконання умов договору № 481-12/НО від 29.12.2014 уповноваженими службовими особами були підписані акти приймання виконаних робіт з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано грошові кошти у розмірі 1693746,77 коп, які у свою чергу директором Товариства конвертовано та звернено на користь третіх осіб.

Так, з 2010 року по серпень 2016 року на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано більш ніж 9 мільйонів гривень.

Зокрема слід зазначити, що КП Харківський метрополітен у вказаний проміжок часу, у тому числі восени 2014 року, й на даний час, мало достатньо кваліфікований персонал у своєму штаті та можливість виконання робіт власними силами метрополітену (співробітник ОСОБА_10 , ОСОБА_11 ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 ), що значно зменшило б витрати підприємства. Так, відповідно до діючого статуту КП зазначено, що предметом діяльності підприємства є проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та системи опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів. Відповідно до повідомлення ІНФОРМАЦІЯ_6 у період з 01.01.2010 КП Харківський метрополітен з листами, запитами чи зверненнями, щодо питань ліцензування виду діяльності протипожежного призначення не зверталось ліцензії не отримувало.

Так, уповноважені службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема протягом 2014 року, яким було достовірно відомо про необхідність виконання робіт з ТО ПС протягом 2015 року та в подальшому не звернулись до контролюючого органу та не отримали відповідну ліцензію, тим самим сприяючи подальшому існуванню злочинної схеми з заволодіння грошовими коштами підприємства. У свою чергу, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у 2014 році отримало ліцензію на вид діяльності протипожежного призначення, у кінці вказаного року надано недостовірну інформацію у складі пропозиції конкурсних торгів, щодо осіб, якими фактично буде виконуватись роботи за замовлення КП, явилось переможцем торгів, з подальшим укладанням договору.

За наявними матеріалами кримінального провадження встановлено, що злочинна схема з виведення грошових коштів Комунального підприємства, шляхом залучення до виконання робіт сторонньої організації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » існувала до моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за даним фактом, на в серпні 2016 року договірні взаємовідносини з Товариством були розірвані службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 .

У 2014 році, службовими особами КП не було вжито заходів, щодо раціонального використання коштів підприємства отримання ліцензії, що зумовило необхідність в подальшому залучити до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації сторонню організацію - Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 », відповідно до результатів проведеної процедури відкриті торги. Так, 12.08.2016 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ЕДРПОУ НОМЕР_4 укладено договір № 185-08/АТЗ з технічного обслуговуванні пристроїв пожежної автоматичної сигналізації вартістю 1914988, 32 коп. Внаслідок злочинних дій службових осіб у 2014 році невжиття заходів щодо отримання ліцензії, впорядкування штату працівників необхідних для виконання вказаних видів робіт власними силами, на початку липня 2017 року оголошено проведення процедури відкритих торгів із закупівлі робіт з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації на 2017-2018 роки, очікувана вартість закупівлі робіт 2500000,00 гривень. З огляду на стійкий намір керівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 метрополітен на заволодіння коштами підприємства, було акцептовано пропозицію єдиного учасника, того ж ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », при тому, що пропозицію другого учасника торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » було дискваліфіковано на стадії розкриття пропозиції, тобто вказаний учасник не був допущений до самих торгів, оцінки пропозицій. Вказаний факт, свідчить про надання переваги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », як і раніше ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Вказаний факт підлягає детальній перевірці під час досудового розслідування, та з цією метою вирішується питання про додаткову кваліфікацію складу кримінального правопорушення, та внесення відомостей до ЕРДР за даним фактом.

Одночасно встановлено, що до проведення процедури відкритих торгів КП Харківський метрополітен у період, що охоплюється досудовим розслідуванням, встановлювалась очікувані вартості виконання робіт, проводились необхідні розрахунки. Так службовими особами надано згоду на закупівлю робіт протягом 2015 року, з очікуваною вартістю 1705000,00 грн., роботи протягом 2016 року за умови залучення сторонньої організації до виконання робіт за розрахунками КП коштували 2584200,00 гривень. Також, службовими особами здійснено розрахунок вартості робіт на період з серпня 2016 року по 11.07.2017 року, яка складала 2500000,00 гривень. На даний час, службовими особами погоджено очікувану вартість виконання робіт на майбутній рік, яка склала 2500, 000,00 грн.

З огляду на стійке небажання службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 метрополітен вжити заходів щодо скорочення матеріальних, фінансових витрат, раціональне використання виробничих фондів та основних видів ресурсів, забезпечення продуктивної зайнятості працівників, та намір перевитрачання грошових коштів підприємства, шляхом залучення до виконання робіт сторонніх організації необхідно проведення детального вивчення розрахунків очікуваної вартості закупівель, з метою визначення розміру шкоди завданої підприємству.

На даний час ініційовано проведення аудити по визначеним питання, що мають значення у кримінальному провадженні, у тому числі підтвердження факту невжиття управлінських рішень службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 у період дії наказу № 1037 ІНФОРМАЦІЯ_10 від 29.02.2011 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» у жовтні-листопаді 2014 року щодо отримання ліцензії на вказаний вид діяльності, затвердження 3 листопада 2014 року рішення на проведення конкурсних торгів для процедури закупівлі робіт з технічного обслуговування пристроїв автоматичного пожежної сигналізації, укладення договору № 481-12/НО строк дії 31.12.2015.

Очікуваною вартістю закупівлі робіт за договором від 29 грудня 2014 року № 481-12/НО строк дії 31.12.2015 склала 1705000,00 грн., договір укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вартістю 1693746,77 грн., грошові кошти перераховано у повному обсязі. Основною статтею витрат Товариства за вказаним договором явилось виплата заробітної плати та ЕСВ працівниками Товариства, що виконують роботи з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів метрополітену. З боку службовий осіб КП контроль за виконанням робіт відсутній. Фактично роботи виконані штатними співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та одночасно колишніми працівниками дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП Харківський метрополітен ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 . Вказані витрати явились результатом неналежного виконання своїх службових обов`язків службовими особами якими не ініційовано питання отримання ліцензії та проведено процедуру відкритих торгів, укладено договір, а також результатом зловживання своїм повноваженням, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, шляхом використання всупереч інтересам юридичної особи своїх службових повноважень, заволодіння коштами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », шляхом укладання договорів з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».

На даному етапі досудового розслідування, з метою надання відомостей бухгалтеру аудитору, для складання висновку, проведення судово-економічної та судово почеркознавчої експертизи, виникла необхідність у отримання тимчасового доступу до речей та документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 метрополітен ЄДРПОУ НОМЕР_1 АДРЕСА_2 , у тому числі документів, що підтверджують витрати ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2008-2009 років на утримання дільниці № 4 «Спецсигналізація», виплати заробітної плати працівникам вказаної дільниці, документів, що підтверджують розрахунки економічного обґрунтування очікуваної вартості договорів з технічного обслуговувана пристроїв автоматичної пожежної сигналізації за період кінця 2014 року по теперішній час, оригіналів документів на підставі яких проведено оплату за договором від 29.12.2014 № 481-12/НО, оригіналів договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та документів, що підтверджують розрахунки з вказаним підрядчиком, відомості, щодо виплати заробітної плати працівникам ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , протягом 2015 року, оригінали журналів з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації за 2014, 2015, 2016 роки, інші документи.

З метою витребування вказаних відомостей на адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 було скеровано вимоги в порядку ст. 40,93 КПК України, отримано відповідь відмову у надання відомостей та документів, з вказівкою слідчому на необхідність застосування у даному випадку заходів забезпечення кримінального провадження, отримання ухвали слідчого судді на тимчасовий доступ до речей та документів.

З огляду на наявність підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення вказаних документів, а саме перешкоджання зі сторони службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_8 метрополітен проведенню досудового слідства за даним фактом, внесенням змін до запитуваних документів, приховування важливих відомостей у кримінальному провадженні під час проведення слідчих дій, керуючись п.2 ст. 163 КПК України, дане клопотання розглядається без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться, а саме представника КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

В судовому засіданні слідчий підтримав своє клопотання.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення тяжкого злочину, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.

Враховуючи, що відомості які містяться в зазначених документах та самі документи, можуть бути використані як докази, а також, враховуючи вірогідну необхідність проведення експертиз по вказаних документах, слідчим доведено, що існує обґрунтована потреба у доступі до копій, оригіналів документів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , та підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання в права і свободи, про яку йдеться в клопотанні слідчого та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконано.

Беручи до уваги, що при проведенні досудового слідства по кримінальному провадженні вбачаються наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться в КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та необхідно отримати тимчасовий доступ, керуючись ст.ст. 132, 160, 162, 163 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання начальника відділення СВ Холодногірського ВП ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_3 задовольнити.

Надати начальнику відділення СВ Холодногірського відділу поліції Головного Управління Національної поліції в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 , прокурору Холодногірського відділу Харківської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , прокурору Холодногірського відділу Харківської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_18 , дозвіл на тимчасовий доступ до копій, оригіналів документів, з можливістю вилучення (проведення виїмки), що знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 АДРЕСА_2 , в тому чи слі:

1.Штатну довідку співробітників Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП Харківський метрополітен за період 2008-квітень 2010 року.

2.Документи, що підтверджують витрати на утримання дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП Харківський метрополітен за період 2008-квітень 2010 року.

3.Відомості, щодо нарахування заробітної плати працівникам дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП Харківський метрополітен за період 2008-квітень 2010 року.

4.Положення, службові обов`язки працівників дільниці Спецсигналізації № 4 дистанції телеуправління та спецсигналізації служби автоматики телемеханіки та зв`язку ДП Харківський метрополітен за період 2008-квітень 2010 року.

5.Офіційну довідку, щодо співробітників ДП (КП) ІНФОРМАЦІЯ_1 , на яких протягом 2008- квітень 2010 року покладено обов`язок з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів Харківського метрополітену.

6.Належним чином завірені копії журналів інструктажів: вступного інструктажу відповідно до Інструкції про порядок виконання робіт сторонніми організаціями на діючих дільницях та спорудах метрополітену, інструктажів з охорони праці, які проведені з ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , як з працівниками сторонньої організації у період з 2014 року по теперішній час час.

7.Відомості, щодо виплати заробітної плати працівникам ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , протягом 2015 року.

8.Документів, що підтверджують розрахунки економічного обґрунтування очікуваної вартості робіт з технічного обслуговувана пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів Харківського метрополітену, що проведені у кінці 2014 року для конкурсних торгів, переможцем яких явилось ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та укладено договір від 29.12.2014 № 481-12/НО.

9. Документів, що підтверджують розрахунки економічного обґрунтування очікуваної вартості робіт з технічного обслуговувана пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів Харківського метрополітену, що проведені у кінці 2015 року для конкурсних торгів, переможцем яких явилось ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та укладено договір від 30.12.2015 № 276-12/НО.

10.Документів, що підтверджують розрахунки економічного обґрунтування очікуваної вартості робіт з технічного обслуговувана пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єктів Харківського метрополітену, що проведені у червні липні 2016 року для конкурсних торгів, переможцем яких явилось ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та укладено договір від 12.08.2016 № 185-08/АТЗ.

11.Документів, що підтверджують розрахунки економічного обґрунтування очікуваної вартості робіт з технічного обслуговувана пристроїв автоматичної пожежної сигналізації об`єк0тів Харківського метрополітену, що проведені у червні 2017 року для конкурсних торгів (учасники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »), за результатами яких є намір укласти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».

12.Оригінал договору № 481-12/НО від 29.12.2014, з усіма додатками, актами приймання виконаних робіт до договору № 481-12/НО від 29.12.2014.

13.Оригінал пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що подана для участі у конкурсних торгах, за результатами яких було укладено договір № 481-12/НО від 29.12.2014, оригінали документації конкурсних торгів з протоколами засідання комітету з конкурсних торгів із закупівлі робіт з ТО ПС у кінці 2014.

14.Оригінали журналів з технічного обслуговування і ремонту пристроїв автоматичної пожежної сигналізації, журнали обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацювань установо пожежної автоматики, що складались та велись протягом 2015 року на виконання умов договору 481-12/НО від 29.12.2014 на об`єктах КП Харківський метрополітен: Станції метрополітену: Холодна Гора, Південний вокзал, Центральний ринок, Радянська, Проспект Гагаріна, Спортивна, Завод ім. Малишева, Московський проспект, Маршала Жукова, Радянської армії, Ім. О.С. Масельського, Тракторний завод, Пролетарська, Історичний музей, Університет, Пушкінська, Київська, Академіка Барабашова, Академіка Павлова, Студентська, Героїв Праці, Метробудівників ім. Г.І. Ващенка, Площа Повстання, Архітектора Бекетова, Держпром, Ботанічний сад, 23 Серпня, Олексіїівська, перехідна підстанція ПП 10\6, тягова підстанція Т-1, тягова підстанція Т-2, Тягова підстанція Т-3, Тягова підстанція Т-4, Тягова підстанція Т-5, електродепо «Салтівське», блок пост електродепо«Салтівське», головний корпус ТР-3 електродепо «Салтівське», будівля РМС в електродепо «Салтівське», електродепо «Московське», автогараж,, склад РМХ «Механічні майстерні», ремонтно будівельна дільниця (гараж металевий), АПК будівлі головного матеріального складу, будівля складу ГММ і фарб, будівля складу кисневих балонів, душкомбінат сл. «Ш» за ст. «Пролетарська», база відпочинку «Дубовий Гай», будинок управління метрополітену, будівля ДРЕО (дільниця ремонту електрообладнання).

Строк дії ухвали становить 1 місяць з дня їх постановлення.

Відповідно до ч.1 ст. 166 КПК України у разі невиконання зазначеної ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на диспут до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення21.07.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу67870750
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —642/1474/16-к

Ухвала від 03.04.2019

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 02.04.2019

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 18.04.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бондаренко В. В.

Ухвала від 18.04.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бондаренко В. В.

Ухвала від 13.04.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бондаренко В. В.

Ухвала від 09.10.2017

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бондаренко В. В.

Ухвала від 01.09.2017

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бондаренко В. В.

Ухвала від 21.07.2017

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Проценко Л. Г.

Ухвала від 14.07.2017

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Проценко Л. Г.

Ухвала від 14.07.2017

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Проценко Л. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні