Справа № 459/1937/17
Провадження № 1-кс/459/841/2017
УХВАЛА
про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи
25 липня 2017 року слідчий суддя Червоноградського міського суду Львівської області ОСОБА_1 , з участю слідчого ОСОБА_2 , розглянув клопотання слідчого Червоноградського ВП ГУНПУ у Львівській області ОСОБА_2 , погодженого прокурором ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку,
ВСТАНОВИВ:
25.07.2017 року слідчий звернулася в суд з даним клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення обшуку слідчим Червоноградського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_2 у приміщенні КП «Червоноградтеплокомуненерго», що по вул. Промислова, 1 в м. Червонограді Львівської, з метою відшукання документів на підставі яких проведено ревізію фінансово-господарської діяльності КП «Червоноградтеплокомуненерго» за період 01.03.2014 по 30.11.2016, зокрема згідно переліку документів, використаних в ході ревізії, а саме: щодо стану усунення порушень та недоліків, виявленими попередніми ревізіями, перевірками: Журнал реєстрації перевірок підприємства, акти за наслідками проведених перевірок контролюючими органами, бухгалтерські документи (реєстри, виписки банку, накладні, акти, тощо). Щодо відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності, передбаченим Статутом, законодавством та отриманим дозвільним документам: Статут підприємства, ліцензії, оборотно-сальдові відомості, договори, первинні документи. Щодо перевірки фінансових планів та стану їх виконання: фінансові плани, розрахунки до фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів, журнали-ордери, фінансова звітність, головні книги. Щодо проведення безготівкових операцій в національній та іноземній валюті: банківські виписки, первинні документи (платіжні доручення, рахунки), регістри синтетичного та аналітичного обліку по бухгалтерському субрахунку 311 «Поточні рахунки в національній валюті», головні книги, звіт ф. № 1 «Баланс», договори. Щодо проведенних готівкових операцій в національній та іноземній валюті: касові книги, чекові книжки, банківські документи, первинні касові документи, авансові звіти, рахунки, квитанції, регістри синтетичного та аналітичного обліку по балансових рахунках 301 «Каса в національній валюті», 302 «Каса в іноземній валюті», 311 «Поточні рахунки в національній валюті», накази на встановлення ліміту залишку готівки в касі, накази про проведення інвентаризації, акти інвентаризації каси, фіскальні звітні чеки. Щодо ревізії розрахунків з підзвітними особами: регістри синтетичного та аналітичного обліку по бухгалтерських субрахунках 372 «Розрахунки з підзвітними особами в національній валюті», головні книги, накази на відрядження, посвідчення на відрядження, авансові звіти та первинні документи (рахунки-чеки на проживання, квитанції та ін.). Щодо повноти надходження, достовірність і правильність визначення доходів: головні книги, звіт про фінансові результати (форма 2), журнали-ордери, оборотно-сальдові відомості по субрах. 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», субрах. 703 «Дохід від надання послуг з водовідведення», договори, звіти, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради, договори з підприємствами і ФОП та технічні умови до них, розрахунки тарифів, банківські виписки, рахунки, акти прийому- передачі робіт, розрахунки вартості робіт та ін. Щодо віднесення витрат до собівартості реалізованої продукції: наказ про облікову політику, звіт про фінансові результати (форма 2), розрахунки планової собівартості, головні книги, відомості по рах. 23 «Витрати виробництва», 44 «Нерозподілений прибуток (непокритий збиток)», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 97 «Інші витрати», первинні документи (договори, звіти, акти виконаних робіт, рахунки, звіт про фінансові результати (форма 2), калькуляції). Щодо здійснення витрат операційної діяльності, які не включаються до собівартості реалізованої продукції: наказ про облікову політику, звіт про фінансові результати (форма 2), головні книги, відомості по рах. 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 95 «Фінансові витрати», 96 «Втрати від участі в капіталі», первинні бухгалтерські документи. Щодо ревізії законності та достовірності витрат на оплату праці: колективний договір, Положення до колективного договору, головні книги, звіти ф. №1 «Баланс», ф. №1-ПФ, зведені розрахункові відомості із заробітної плати по субрахунку 661 «Розрахунки по оплаті праці», оборотно-сальдові відомості по рахунках 23 «Виробництво», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 65 «Розрахунки за страхуванням», штатні розписи, контракт голови ліквідаційної комісії та директора, накази, табелі обліку робочого часу, кадрові накази та накази по підприємству, трудові угоди, звіти з праці, особові рахунки працівників, листки непрацездатності. Щодо фінансових витрати: головна книга, звіт ф. №1 «Баланс», звіт про фінансові результати (форма 2), журнали-ордери, листи Міністерства фінансів України. Щодо правильності відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Щодо стану претензійно- позовної роботи: головні книги, звіт ф. №1 «Баланс», облікові регістри по субрахунках 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 377 «Розрахунки з різними дебіторами», 685 «Розрахунки за надані послуги», договори, первинні документи (рахунки, накладні, банківські виписки тощо), позовні заяви до суду. Щодо дотримання законодавства при здійсненні державних закупівель: накази про створення комітету конкурсних торгів, положення про комітет з конкурсних торгів, річні плани державних закупівель, звіти про проведення торгів, протоколи засідання комітету конкурсних торгів, господарські договори, первинні документи. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення основних засобів підприємства: головні книги, звіти ф. №1 «Баланс», відомості по рах. 10 «Основні засоби», 13 «Знос необоротних активів», 15 «Капітальні інвестиції», 23 «Виробництво», 40 «Статутний фонд», 46 «Неоплачений капітал», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», інвентарні картки основних засобів, накладні, рахунки-фактури, акти на списання основних засобів, договори, накази та ін. Щодо стану збереження комунального майна: положення про облікову політику, накази на проведення інвентаризації, договори про матеріальну відповідальність, інвентаризаційні описи основних засобів і нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення запасів підприємства: положення про облікову політику, звіт ф. №1 «Баланс», обігово- сальдові відомості по рах. 20 «Виробничі запаси», 23 «Виробництво», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», накладні, подорожні листи, накази, відомості по списанню пального. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення нематеріальних активів: звіт ф. №1 «Баланс», оборотно-сальдові відомості по субрахунку, 127 «Інші нематеріальні активи». Щодо капітальних інвестицій: звіт ф. №1 «Баланс», оборотно-сальдові відомості по субрахунку 151 «Капітальне будівництво», договори, акти приймання виконаних робіт, проектно-кошторисні документації. Щодо дотримання законодавства при отриманні та використанні бюджетних коштів: в.т.ч Використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого постачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв`язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування за 2015 рік плани використання бюджетних коштів, звіти «Про надходження та використання коштів загального фонду» (форми №2 д, №2 м), договори, акти виконаних робіт, оборотно-сальдові відомості по субрахунках 631 «Розрахунки з постачальниками», рішення Львівської міської ради, протоколи засідання обласної комісії з узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах, договори взаєморозрахунків, звіти про використану електроенергію, тощо. Фінансові результати та власний капітал: звіт ф. №1 «Баланс», Ф.№2 «Звіт про фінансові результати», оборотно-сальдові відомості по рахунках 40 «Статутний капітал», 44 «Нерозподілений прибуток», 46 «Неоплачений капітал» головні книги, регістри бухгалтерського обліку, ін. Щодо стану бухгалтерського обліку та фінансової звітності: наказ про облікову політику, фінансова звітність, головні книги, облікові регістри, також будь яких інших документів та чорнових записів із вказаних питань.
В обгрунтування клопотання послався на те, що досудовим розслідуванням встановлено, що що в ході ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Червоноградтеплокомуненерго» встановлено, що його службові особи, порушуючи чинне законодавство, включили понаднормативні втрати води в обсяг фактичних витрат та заборгованості з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, які оплачено у 2015 році, чим завдано матеріальну шкоду спеціальному фонду Державного бюджету України. ЄО №12227 від 13.04.2017. В ході проведення досудового розслідування згідно матеріалів ревізії встановлено фінансові порушення на загальну суму 6184,8 тис. грн.. в т.ч. фінансових порушень, що призвели до втрат 5736, 0 тис. грн, з яких недотримання фінансових ресурсів НАК «Нафтогаз України» за спожитий газ в сумі 313, 3 тис. грн., недотримання фінансових ресурсів підприємством 40,1 тис. грн.., незаконні витрати 5382, 6 тис. грн.., нецільове використання бюджетних коштів 18,8 тис. грн.., інших фінансових порушень 430, 0 тис. грн. Крім того, перевіркою правильності визначення обсягу заборгованості з різниці в тарифах на послуги з теплопостачання встановлено, що в порушенням п.19 Порядку №869 підприємством при розрахунку обсягу заборгованості в різниці в тарифах на теплову енергію для населення не правильно здійснено розподіл адміністративних витрат між видами діяльності, що призвело до завищення обсягу заборгованості з різниці в тарифах за 11 місяців 2014 та 10 місяців 2015 року на загальну суму 128,5 тис. гривень. Також в порушення вимог п.8 Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу, затвердженим постановою КМУ від 18.06.2014 №217, кошти, що надійшли підприємству в 2015 році та жовтні листопаді 2016 року, як погашення заборгованості за споживання теплової енергії, скеровано на поточний рахунок, а не на рахунок із спеціальним режимом використання, як наслідок, НАК «Нафтогаз України» недоотримано коштів в сумі 313,3 тис. грн. в оплату за споживчий газ. Ревізією було встановлено, що в порушення умов договорів на постачання теплової енергії, ст. 230, 232 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV, ст. 625 ЦКУ від 16.01.2003 №435 IV, Підприємством не проводилось нарахування пені і інших штрафних санкцій за невиконання/несвоєчасне проведення оплати за послуги теплопостачання ПП «Соріс» і КП «Червоноградське управління Б і У «Будінвест» та не здійснювалась претензійно-позовна робота по їх стягненню. Як внаслідок, Підприємством недоотримано доходів на загальну суму 40,2 тис. грн. Також в наслідок порушення ст. 629 ЦКУ від 16.01.2003 № 435-IV умов договору від 01.02.2008 №2/4-1, КП «Комінтех» завищено вартість послуг пов`язаних з використанням рахунків та прийом платежів, обробкою і обліком інформації про фактичну оплату населенням комунальних послуг на загальну суму 40,8 тис. грн.., по причині завищення абонентських рахунків. Загалом внаслідок включення до інших витрат (інших операційних витрат) штрафи, пені, відрахування на соціально-культурну роботу, амортизацію гуртожитку, списання (зменшення) дебіторської заборгованості з послуг теплопостачання юридичним та фізичних особам, КП «Червоноградтеплокомуненерго» завищено розрахунок обсягів заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію для населення за 2014 рік та 10 місяців 2015 року на загальну суму 5155222, 78 грн. які погашені в повному обсязі. За результатами проведення вищевказаної ревізії виникла необхідність в отриманні ряду документів у КП «Червоноградтеплокомуненерго» (ЄДРПОУ № 23966248, Львівська область м. Червоноград вул. Промислова, 1). Вищевказана інформація в сукупності з іншими матеріалами кримінального провадження має суттєве значення для встановлення обставин та знарядь вчинення кримінального правопорушення, причетності конкретних осіб до його вчинення.
Відомості досудового розслідування внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017140050001565 від 14 квітня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.
Клопотань про фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не заявлено.
Так як в зазначеному приміщенні можуть знаходитись речі та предмети, що мають значення для встановлення істини по справі, вважаю, що клопотання слід задовольнити.
Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України,
УХВАЛИВ:
Надати дозвіл слідчим Червоноградського ВП ГУНПУ у Львівській області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_2 на проведення обшуку у приміщенні КП «Червоноградтеплокомуненерго», що по вул. Промислова, 1 в м. Червонограді Львівської області, з метою відшукання документів на підставі яких проведено ревізію фінансово-господарської діяльності КП «Червоноградтеплокомуненерго» за період 01.03.2014 року по 30.11.2016 року, зокрема згідно переліку документів, використаних в ході ревізії, а саме: щодо стану усунення порушень та недоліків, виявленими попередніми ревізіями, перевірками: Журнал реєстрації перевірок підприємства, акти за наслідками проведених перевірок контролюючими органами, бухгалтерські документи (реєстри, виписки банку, накладні, акти, тощо). Щодо відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності, передбаченим Статутом, законодавством та отриманим дозвільним документам: Статут підприємства, ліцензії, оборотно-сальдові відомості, договори, первинні документи. Щодо перевірки фінансових планів та стану їх виконання: фінансові плани, розрахунки до фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів, журнали-ордери, фінансова звітність, головні книги. Щодо проведення безготівкових операцій в національній та іноземній валюті: банківські виписки, первинні документи (платіжні доручення, рахунки), регістри синтетичного та аналітичного обліку по бухгалтерському субрахунку 311 «Поточні рахунки в національній валюті», головні книги, звіт ф. № 1 «Баланс», договори. Щодо проведенних готівкових операцій в національній та іноземній валюті: касові книги, чекові книжки, банківські документи, первинні касові документи, авансові звіти, рахунки, квитанції, регістри синтетичного та аналітичного обліку по балансових рахунках 301 «Каса в національній валюті», 302 «Каса в іноземній валюті», 311 «Поточні рахунки в національній валюті», накази на встановлення ліміту залишку готівки в касі, накази про проведення інвентаризації, акти інвентаризації каси, фіскальні звітні чеки. Щодо ревізії розрахунків з підзвітними особами: регістри синтетичного та аналітичного обліку по бухгалтерських субрахунках 372 «Розрахунки з підзвітними особами в національній валюті», головні книги, накази на відрядження, посвідчення на відрядження, авансові звіти та первинні документи (рахунки-чеки на проживання, квитанції та ін.). Щодо повноти надходження, достовірність і правильність визначення доходів: головні книги, звіт про фінансові результати (форма 2), журнали-ордери, оборотно-сальдові відомості по субрах. 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», субрах. 703 «Дохід від надання послуг з водовідведення», договори, звіти, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради, договори з підприємствами і ФОП та технічні умови до них, розрахунки тарифів, банківські виписки, рахунки, акти прийому- передачі робіт, розрахунки вартості робіт та ін. Щодо віднесення витрат до собівартості реалізованої продукції: наказ про облікову політику, звіт про фінансові результати (форма 2), розрахунки планової собівартості, головні книги, відомості по рах. 23 «Витрати виробництва», 44 «Нерозподілений прибуток (непокритий збиток)», 90 «Собівартість», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 97 «Інші витрати», первинні документи (договори, звіти, акти виконаних робіт, рахунки, звіт про фінансові результати (форма 2), калькуляції). Щодо здійснення витрат операційної діяльності, які не включаються до собівартості реалізованої продукції: наказ про облікову політику, звіт про фінансові результати (форма 2), головні книги, відомості по рах. 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 95 «Фінансові витрати», 96 «Втрати від участі в капіталі», первинні бухгалтерські документи. Щодо ревізії законності та достовірності витрат на оплату праці: колективний договір, Положення до колективного договору, головні книги, звіти ф. №1 «Баланс», ф. №1-ПФ, зведені розрахункові відомості із заробітної плати по субрахунку 661 «Розрахунки по оплаті праці», оборотно-сальдові відомості по рахунках 23 «Виробництво», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», 65 «Розрахунки за страхуванням», штатні розписи, контракт голови ліквідаційної комісії та директора, накази, табелі обліку робочого часу, кадрові накази та накази по підприємству, трудові угоди, звіти з праці, особові рахунки працівників, листки непрацездатності. Щодо фінансових витрати: головна книга, звіт ф. №1 «Баланс», звіт про фінансові результати (форма 2), журнали-ордери, листи Міністерства фінансів України. Щодо правильності відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Щодо стану претензійно- позовної роботи: головні книги, звіт ф. №1 «Баланс», облікові регістри по субрахунках 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 631 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 377 «Розрахунки з різними дебіторами», 685 «Розрахунки за надані послуги», договори, первинні документи (рахунки, накладні, банківські виписки тощо), позовні заяви до суду. Щодо дотримання законодавства при здійсненні державних закупівель: накази про створення комітету конкурсних торгів, положення про комітет з конкурсних торгів, річні плани державних закупівель, звіти про проведення торгів, протоколи засідання комітету конкурсних торгів, господарські договори, первинні документи. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення основних засобів підприємства: головні книги, звіти ф. №1 «Баланс», відомості по рах. 10 «Основні засоби», 13 «Знос необоротних активів», 15 «Капітальні інвестиції», 23 «Виробництво», 40 «Статутний фонд», 46 «Неоплачений капітал», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», інвентарні картки основних засобів, накладні, рахунки-фактури, акти на списання основних засобів, договори, накази та ін. Щодо стану збереження комунального майна: положення про облікову політику, накази на проведення інвентаризації, договори про матеріальну відповідальність, інвентаризаційні описи основних засобів і нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення запасів підприємства: положення про облікову політику, звіт ф. №1 «Баланс», обігово- сальдові відомості по рах. 20 «Виробничі запаси», 23 «Виробництво», 92 «Адміністративні витрати», 93 «Витрати на збут», 94 «Інші витрати операційної діяльності», накладні, подорожні листи, накази, відомості по списанню пального. Щодо обґрунтованості придбання, рух та повнота відображення нематеріальних активів: звіт ф. №1 «Баланс», оборотно-сальдові відомості по субрахунку, 127 «Інші нематеріальні активи». Щодо капітальних інвестицій: звіт ф. №1 «Баланс», оборотно-сальдові відомості по субрахунку 151 «Капітальне будівництво», договори, акти приймання виконаних робіт, проектно-кошторисні документації. Щодо дотримання законодавства при отриманні та використанні бюджетних коштів: в.т.ч Використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого постачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв`язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування за 2015 рік плани використання бюджетних коштів, звіти «Про надходження та використання коштів загального фонду» (форми №2 д, №2 м), договори, акти виконаних робіт, оборотно-сальдові відомості по субрахунках 631 «Розрахунки з постачальниками», рішення Львівської міської ради, протоколи засідання обласної комісії з узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах, договори взаєморозрахунків, звіти про використану електроенергію, тощо. Фінансові результати та власний капітал: звіт ф. №1 «Баланс», Ф.№2 «Звіт про фінансові результати», оборотно-сальдові відомості по рахунках 40 «Статутний капітал», 44 «Нерозподілений прибуток», 46 «Неоплачений капітал» головні книги, регістри бухгалтерського обліку, ін. Щодо стану бухгалтерського обліку та фінансової звітності: наказ про облікову політику, фінансова звітність, головні книги, облікові регістри, також будь яких інших документів та чорнових записів із вказаних питань.
Визначити строк дії ухвали в один місяць з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Червоноградський міський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 67951342 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Червоноградський міський суд Львівської області
Рудаков Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні