Постанова
від 20.06.2017 по справі 804/1366/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 червня 2017 р. Справа № 804/1366/17

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сидоренко Д.В., при секретарі Кручина Ю.Д., розглянувши за участю:

представника позивача - Голуб І.О.

представника відповідача - Філіппової А.В.

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ІМПА ,

до відповідача Дніпропетровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області,

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Обставини справи: Товариство з обмеженою відповідальністю ІМПА звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дніпропетровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 21.09.2016 року № 0003211201 про застосування штрафу в розмірі 19291,71 грн

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що не погоджується з оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням у зв'язку з тим, що оскаржуване повідомлення-рішення прийняте на підставі Акту перевірки, висновки за результатами якої в цілому є безпідставним та спростовуються, оскільки суперечать даним, документально підтвердженим ТОВ ІМПА , а саме: ТОВ ІМПА помилково виписало податкову накладну №58 від 30.03.2016 р. на суму 1157502,78 грн., у т.ч. ПДВ 192917,13 грн. та зареєструвало її в Єдиному реєстрі податкових накладних 15.04.2016 р. (а не 31.03.2016 року, як повинно бути), реєстраційний номер документу 9057545390.

30.03.2016 року жодних операцій, які б були підставою для складання податкових накладних між позивачем та ТОВ Клінінг-Сервіс не відбувалось. Помилково зареєстрована податкова накладна та Розрахунок коригування не надавалися Покупцю та не були відображені у податковій Декларації з ПДВ ТОВ ІМПА за відповідний звітний період. Отже, позивач не нараховував податкові зобов'язання з ПДВ по податковій накладній №58 від 30.03.2016р. та по розрахунку коригування до неї №59 від 30.03.2016р. за податковий період. Відповідно, ТОВ Клінінг-Сервіс не нараховувало податкового кредиту по податковій накладній №58 від 30.03.2016 р. та по розрахунку коригування до неї №59 від 30.03.2016р. за податковий період.

Зауважив, що Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 30.03.2016 року №59 (складений і зареєстрований 15.04.2016 року) не містить виправлень щодо дати податкової накладної, а лише зазначає, що 30.03.2016 року поставка фактично не відбулась, а отже об'єкт оподаткування дорівнює нулю. В цей самий день була зареєстрована правильна податкова накладна №60 від 31.03.2016 року з аналогічними показниками щодо асортименту, кількості та вартості товару. На думку позивача, оскільки у ТОВ ІМПА 30.03.2016 року був відсутній обов'язок складати та реєструвати податкову накладну на адресу ТОВ Клінінг-Сервіс , її помилкове виписування не тягне за собою жодних наслідків, які передбачені п.120-1.1 ст.120-1 ПК України, а відтак позивачем не було порушено терміну реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, визначений п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України.

В обґрунтування правової позиції позивачем надані додаткові письмові пояснення, зокрема щодо того, що технічна помилка (описка в даті) була виявлена одразу після того, як податкова декларація була зареєстрована, то дата в Розрахунку коригування була вказана та ж, що і в помилково виписаній податковій накладній, і після коригування була зареєстрована податкова накладна з правильною датою 31.03.2016р. - датою, коли відбулося постачання товару.

Представник відповідач проти позову заперечував. У запереченнях на адміністративний позов зазначив, що встановлено факт порушення ТОВ ІМПА термінів реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 58 від 30.03.2016 р. на суму ПДВ 192917,13 грн., яка була зареєстрована 15.04.2016 року о 05:44. з порушенням терміну в 1 календарний (граничний термін реєстрації 14.04.2016 року). Штрафна санкція у розмірі 19291,71 грн. застосована відповідно до вимог чинного законодавства. Також зазначив, що факт порушення терміну реєстрації вищевказаної податкової накладної підтверджено даними Єдиного реєстру податкових накладних та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10%.

Окрім цього, зауважив, що в разі виявлення помилки в податковій накладній, чи за наявності потреби відкоригував суму податкового зобов'язання розрахунком коригування платник податку може відкоригувати неправильну ПН (не змінюючи при цьому номера та дати), після чого зареєструвати її в ЄРПН. Зробити таку процедуру необхідно в межах п.201.10 ст.201 Податкового кодексу. Складається такий РК на дату виявлення помилки, а реєструється протягом 15 календарних днів наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у розрахунку коригування.

Отже, на думку представника відповідача, доводи позивача, наведені у позові, не спростовують самого факту встановлення зазначених порушень та не є підставою для скасування податкового повідомлення-рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд -

ВСТАНОВИВ:

На підставі підпунктів 20.1.4 та 20.1.19 пункту 20.1 статті 20, підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54, підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75, статті 76 та пункту 200.10 статті 200 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку даних, зазначених у податковій декларації з податку на додану вартість за березень 2016 року ТОВ ІМПА ( код ЄДРПОУ 38120952), за результатами якої складено акт від 31.08.2016 №222/04-17-12-01/38120952.

Перевіркою встановлено порушення ТОВ ІМПА вимоги п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, в результаті чого не дотримано позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН.

21.09.2016 року податковим органом на підставі висновків, викладених у акті перевірки від 31.08.2016 №222/04-17-12-01/38120952, винесено податкове повідомлення-рішення №0003211201, яким до позивача застосовано штрафні санкції у розмірі 10% за затримку реєстрації податкової накладної від 31.03.2016 року №58 на суму 19291,71 гривень.

Податкове повідомлення-рішення було оскаржене до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в порядку, визначеному п.56.3. ст.56 Податкового кодексу України. 21.12.2016 року ТОВ ІМПА було отримано рішення про результати розгляду первинної скарги, яким залишено скаргу ТОВ ІМПА без задоволення. 30.12.2016 року податкове повідомлення-рішення було оскаржене до ДФС України в порядку, визначеному п. 56.3. ст.56 Податкового кодексу України. 02.01.2017 року ТОВ ІМПА було отримано рішення про залишення скарги без розгляду.

Надаючи правову оцінку прийнятому 21.09.2016 року контролюючим органом податковому повідомленню-рішенню №0003211201, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп.20.1.2. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-УІ (далі - ПКУ), контролюючі органи мають право для здійснення функцій, визначених законом, отримувати безоплатно від платників податків, у тому числі благодійних та інших неприбуткових організацій, усіх форм власності у порядку, визначеному законодавством, довідки, копії документів, засвідчені підписом платника або його посадовою особою та скріплені печаткою (за наявності), про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та іншу інформацію, пов'язану з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також фінансову і статистичну звітність у порядку та на підставах, визначених законом.

Відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПКУ, контролюючі органи мають право проводити перевірки платників податків (крім - Національного банку України) в порядку, встановленому ПКУ.

Так, відповідно до ст.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна / розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу.

Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Протягом 15 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою контролюючий орган зобов'язаний провести документальну позапланову перевірку зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.

Податкова накладна, що містить помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, є підставою для віднесення покупцем сум податку до податкового кредиту.

Отже, з урахуванням зазначеного, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов'язком постачальника товарів чи послуг.

Згідно з п.2 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (надалі - "Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних"), внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру (далі - реєстрація) здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДФС з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.

Як передбачено п.3 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній та/або розрахунку коригування. У разі надання нерезидентом послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, податкова накладна складається та реєструється зареєстрованим на території України платником податку - отримувачем (покупцем) таких послуг. Розрахунок коригування, складений постачальником (продавцем) товарів (послуг) до податкової накладної, яка видана їх отримувачу (покупцю) - платникові податку, підлягає реєстрації: постачальником (продавцем), якщо передбачається збільшення суми компенсації вартості товарів (послуг) на користь такого постачальника (продавця) або коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суми компенсації; отримувачем (покупцем), якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів (послуг) на користь їх постачальника (продавця). Розрахунок коригування, складений платником податку до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг), а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, підлягають реєстрації таким платником податку.

Відповідно до ст.120-1.1. Порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Відповідальність платника податку, передбачена п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України, діє з 01.01.2015р., та встановлюється за порушення строку реєстрації податкової накладної у вигляді штрафу незалежно від причин, у зв'язку з якими було порушено цей строк. ПК України не містить виключень з цього правила для помилково складених податкових накладних чи помилково виписаних датою попередніх періодів, тощо.

Наступне виписування розрахунку коригування із зазначенням причини - виправлення помилки - не змінює факту порушення строку реєстрації такої помилкової податкової накладної (не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання, зазначеною у податковій накладній).

Відповідно до п.2 Порядку заповнення податкової накладної , затвердженого 22.09.2014 наказом Міністерства фінансів України №957 (у редакції наказу Міністерства фінансів України №1129 від 14.11.2014), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за №1235/26012 (надалі - Порядок заповнення податкової накладної ) (який з 01.04.2016 втратив чинність) зазначалося, що податкова накладна та додатки до неї складаються та надаються отримувачу (покупцю) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи. Відправлення, передавання, одержання, зберігання та організація обігу податкових накладних в електронній формі здійснюються у порядку, визначеному законодавством. Усі податкові накладні, в тому числі накладні, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-13, 18 та 20 цього Порядку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Платник податку має право зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку, обчислену за формулою, зазначеною у пункті 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України та пункті 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569.

У разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до статті 192 розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної. Розрахунок коригування складається особами, визначеними відповідно до пункту 1 цього Порядку. Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком. На титульному аркуші розрахунку коригування вказується, до якої податкової накладної та за яким договором вносяться зміни. У разі складання розрахунку коригування з метою виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, в розрахунку коригування зазначаються виправлені дані.

Не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера (п.21 Порядку заповнення податкової накладної ).

З урахуванням викладеного суд доходить висновку, що в даному випадку помилкове заповнення дати податкової накладної, не є підставою для звільнення позивача від відповідальність за порушення строку реєстрації податкової накладної у вигляді штрафу, передбаченого у ст. 120-1 ПК України.

Крім того, доводи позивача про те, що у позивача не виникло податкового зобов'язання за помилково виписаною податковою накладною, суд вважає такими, що не мають правового значення в межах спірних правовідносин, оскільки предметом доказування є правомірність застосування штрафних санкцій за порушення терміну реєстрації податкової накладної, а не правильність формування позивачем податкових зобов'язань з податку на додану вартість.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про правомірність податкового повідомлення-рішення Дніпропетровської об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області від 21.09.2016 року № 0003211201 у частині застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій у сумі 19291,71 грн. за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робі, послуг), внаслідок чого, в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

У судовому засіданні, яке відбулось 20.06.2017 року, оголошено вступну та резолютивну части постанови.

Повний текст постанови складено 26.06.2017р.

Керуючись ст.ст. 128, 160-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Д.В. Сидоренко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2017
Оприлюднено01.08.2017
Номер документу68023495
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1366/17

Постанова від 22.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 26.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Постанова від 05.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Постанова від 05.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 04.08.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Постанова від 20.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні