Ухвала
від 01.08.2017 по справі 802/1278/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Вінниця

01 серпня 2017 р. Справа № 802/1278/17-а

Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Крапівницька Н. Л., розглянувши матеріали позовної заяви:

за позовом філії "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" ПАТ "Укртрансгаз"

до Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області

про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява філії "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" ПАТ "Укртрансгаз" до Головне Управління Держгеокадастру у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення.

Ознайомившись з позовною заявою, і доданими до неї матеріалами, приходжу до висновку, що позовну заяву належить залишити без руху, з наступних підстав.

Частиною 1 статті 107 КАС України передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Водночас, норми статті 106 КАС України не містять виключень та поширюють на всі випадки звернення до суду з позовною заявою, у зв'язку з чим недотримання положень цієї статті свідчить про невідповідність позовної заяви вимогам закону.

Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно з абз. 1, ч. 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" в редакції від 01.01.2017 року судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством

Відповідно до положень ч.1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Так, ст.7 Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2017 року для працездатних осіб встановлено у розмірі 1600 гривень.

Відповідно до пп.1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем розмір судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Також зазначеним підпунктом зазначено, що за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою розмір судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до абз. 2 ч.3 ст.6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

При дослідженні позовної заяви судом встановлено, що позивачем заявлено чотири позовні вимоги немайнового характеру, а саме визнати протиправними та скасувати приписи Головного управління Держгеокадастру України у Вінницькій області:

№ 96 від 14.07.2017 року;

№ 97 від 14.07.2017 року;

№ 98 від 14.07.2017 року;

№ 99 від 14.07.2017 року.

Таким чином за чотири позовні вимоги немайнового характеру має бути сплачений судовий збір у розмірі 6400 грн. (1600 грн. * 4 позовні вимоги немайнового характеру = 6400грн. ).

Суд зазначає, що поряд з позовними вимогами немайнового характеру позивачем, другим пунктом прохальної частини позовної заяви заявлено вимогу про визнання протиправними та скасування повідомлень Головного управління Держгеокадастру України у Вінницькій області про відшкодування шкоди:

№ 19-2-0.449-160/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 26087,90 грн.;

№ 19-2-0.449-161/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1369,08 грн.;

№ 19-2-0.449-162/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 709,06 грн.;

№ 19-2-0.449-163/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 67209,37 грн.;

№ 19-2-0.449-164/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 13486,16 грн.;

№ 19-2-0.449- 165/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1142,83 грн.;

№ 19-2-0.449-166/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 746,47 грн.;

№ 19- 2-0.449-167/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 5101,44 грн.;

№ 19-2-0.449-168/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 17828,06 грн.;

№ 19-2-0.449-169/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 996,33 грн.;

№ 19-2-0.449-170/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 2949,67 грн.;

№ 19-2-0.449-171/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1092,00 грн. ;

№ 19-2-0.449- 172/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 8811,01 грн.;

№ 19-2-0.449-173/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 40,94 грн.;

№ 19- 2-0.449-174/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 925,76 грн.;

№ 19-2-0.449-175/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 73607,07 грн.;

№ 19-2-0.449-176/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1815,65 грн.;

№ 19-2-0.449-177/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 434,15 грн.;

№ 19-2-0.449-178/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 24,75 грн.;

№ 19-2-0.449-179/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 582,89 грн.;

№ 19-2-0.449-180/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 135794,09 грн.;

№ 19- 2-0.449-181/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1065,92 грн.;

№ 19-2-0.449-182/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 1489,69 грн.;

№ 19-2-0.449-183/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 2211,27 грн.;

№ 19-2-0.449-184/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 7008,53 грн.;

№ 19-2-0.449-185/90-17 від 14.07.2017 року, розмір шкоди - 69,54 грн.

Отже, позивач просить визнати протиправними та скасувати 26 (двадцять шість) повідомлень Головного управління Держгеокадастру України у Вінницькій області про відшкодування шкоди на загальну суму 372599,63 грн.

Так як другим пунктом прохальної частини позовної заяви заявлено вимогу майнового характеру, судовий збір за неї має бути сплачений у розмірі 1,5 відсоток ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За дану вимогу позивачу слід сплатити судовий збір в розмірі 5588,99 грн. (372599,63 грн. * 1,5% = 5588,99 грн. ).

Таким чином, при зверненні до суду з даним адміністративним позовом до суду має бути сплачений судовий збір в розмірі 11988,99 грн. (6400 грн.+5588,99 грн. = 11988,99 грн.).

Натомість, позивачем додано до позовної заяви платіжні доручення №617 від 21.07.2017 року яким сплачено судовий збір у розмірі 1600 грн., платіжне доручення №616 від 21.07.2017 року якими сплачено судовий збір у розмірі 5320,87 грн., квитанцію №24883607 від 26.07.2017 року якою сплачено судовий збір у розмірі 268,13 грн.

А тому, позивачу слід усунути недоліки позовної заяви, додатково сплативши судовий збір у розмірі 5799,99 грн. (11988,99 грн. - 1600 грн. - 5320,87 грн. - 268,13 грн. = 5799,99 грн.).

Позивачу слід усунути недоліки позовної заяви та надати суду докази сплати судового збору у розмірі 5799,99 грн. за наступними реквізитами: УДКСУ м. Вінниці, код платежу 22030101, ЄДРПОУ 38054707, Банк одержувач: ГУ ДКУ у Вінницькій області, м. Вінниця, МФО 802015, р/р 31219206784002, призначення платежу: судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Вінницький окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34455243.

Згідно до п.8 ч. 1 ст. 3 КАС України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду

Суд також звертає увагу позивача на те, що відповідно до ч.2 ст. 50 КАС України позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб'єкти владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст.107. Відкриття провадження в адміністративній справі суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:

1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;

2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);

3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;

4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;

5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);

6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

З огляду на зазначене, судом також вчинено дії для перевірки вказаних обставин та перевірено, чи є позивач - філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" ПАТ "Укртрансгаз" юридичною особою, та перевірено код ЄДРПОУ 38605210, що зазначений позивачем у позовній заяві.

За результатами пошуку в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до критерію пошуку за кодом ЄДРПОУ 38605210 - в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань записів не знайдено.

Суд також звертає увагу на те, що позовна заява підписана ОСОБА_1, який згідно довіреності уповноважений, зокрема, подавати і підписувати від імені публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз " позовні заяви.

Відповідно положення про філію "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" зазначено, що дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи (далі - Дирекція) є філією публічного акціонерного товариства "Укртрансгаз" ( далі - Товариство).

Відповідно до пункту 3.1.3 положення Дирекція має право пред'являти претензії, звертатися від імені Товариства до судів загальної юрисдикції (в тому числі до господарських судів) з позовом за захистом порушених або оспорюваних прав чи охоронюваних законом інтересів та представляти інтереси товариства в усіх судах загальної юрисдикції, здійснювати від імені Товариства повноваження сторони, третьої особи, або інших учасників процесу в судових справах.

З огляду на вказані обставини, суд вважає за необхідне вказати позивачу про необхідність уточнення суб'єктного складу позивачів та сплатити судовий збір у встановленому законом порядку та розмірі.

За правилами визначеними частиною 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених в статті 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, про що повідомляє позивача та надає йому строк для усунення недоліків.

Керуючись ст. ст. 105, 106, 108, 165, 185, 186, 254 КАС України, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву філії "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" ПАТ "Укртрансгаз" до Головне Управління Держгеокадастру у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення залишити без руху.

Надати позивачу п'ять днів, з моменту отримання копії даної ухвали, строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом подання суду доказів сплати судового збору за поданий адміністративний позов у встановленому порядку і розмірі та уточнивши суб'єктний склад позивачів.

Копію ухвали надіслати позивачу - для відома та виконання.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Копія вірна Суддя:

Секретар:

Дата ухвалення рішення01.08.2017
Оприлюднено02.08.2017
Номер документу68052386
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —802/1278/17-а

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Постанова від 19.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні