Постанова
від 27.07.2017 по справі 817/983/17
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

27 липня 2017 р.Р і в н е 817/983/17

12год. 30хв.

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. за участю секретаря судового засідання Янчар О.П. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не прибув,

відповідача: представник не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державна служба геології та надр України

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Борове-Захід"

про припинення права користування надрами, -

В С Т А Н О В И В:

До Рівненського окружного адміністративного суду звернулась Державна служба геології та надр України (далі - Держгеонадра) з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Борове-Захід" (далі – ТОВ "Борове-Захід") про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010.

Позов обґрунтовує тим, що згідно з наказом №93 від 21.03.2016 його структурним підрозділом – Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України (далі – Відділ) проведено перевірку дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин ТОВ "Борове-Захід". Результати перевірки оформлені актом про недопущення до перевірки №06-05/25/2016-22/п-74 від 05.04.2016, яким встановлено порушення вимог законодавства у сфері надрокористування. На підставі вказаного акту видано припис №492-14/06 від 12.04.2016, у якому зобов'язано у строк до 12.05.2016 надати копії документів до Відділу щодо дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин. 20.05.2016 Відділом на адресу Держгеонадр направлено Подання №651-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010 та зазначено, що станом на 20.05.2016 ТОВ "Борове-Захід" не надано матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування. Наказом Держгеонадр №253 від 16.08.2016 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010 та письмово повідомлено відповідача про надання 30 календарних днів для усунення порушень. 03.11.2016 Центральним міжрегіональним відділом направлено на адресу Держгеонадр Подання № 1382-14/06 щодо анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5254 від 21.12.2010, в якому зазначено, що станом на 02.11.2016 ТОВ "Борове-Захід" не надано матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування, зазначених у приписі.

Враховуючи, що ТОВ "Борове-Захід" порушило законодавство в сфері надрокористування та не усунуло порушення, позивач вважає наявними підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5254 від 21.12.2010 відповідно до статті 26 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615.

Представник позивача в судове засіданні не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, подав суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представник відповідача в судове засідання повторно не прибув, заперечень проти позову не подав. Про дату, час та місце судового розгляду справи відповідач повідомлявся належним чином, за адресою, зазначеною в ЄДР.

Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Судом не визнавалася обов'язковою участь сторін в судовому засіданні. За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників сторін на підставі наявних доказів.

Відповідно до ч.6 ст.12 та ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши позовну заяву, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.

Матеріалами справи стверджено, що Товариству з обмеженою відповідальністю "Борове-Захід" (код 35146501) Державною службою геології та надр України надано Спеціальний дозвіл на користування надрами реєстраційний номер №5254 від 21.12.2010, на підставі наказу від 22.10.2010 №469, на видобування фрезерного та кускового торфу на ділянці родовище "Радно" у Зарічненському районі Рівненської області. Строк дії спеціального дозволу на користування надрами 20 (двадцять) років (а.с.9а).

До спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010 затверджено угоду від 21.12.2010 №5254 про умови користування надрами з метою видобування (а.с.10-14).

Суд встановив, що наказами Державної служби геології та надр України від 21.03.2016 №92 та №93 затверджено план проведення перевірок та перелік надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у ІІ кварталі 2016 року, та призначено проведення таких перевірок, у тому числі й щодо ТОВ "Борове-Захід"(а.с.15-18).

22.03.2016 Держагеонадра України на адресу ТОВ "Борове-Захід" надіслано повідомленням про проведення планової перевірки за №4439/13/14-16, строк проведення перевірки з 04 по 22 квітня 2016 року (а.с.19).

05.04.2016 уповноваженими особами Держгеонадра на підставі направлення від 01.04.2016 №440-14/06 (а.с.20), наказу від 21.03.2016 №92 здійснено виїзд за адресою (34061, Рівненська обл., Зарічненський р-н., с. Борове), вказаною у спеціальному дозволі на користування надрами №5254 від 21.12.2010, та встановлено, що за вище вказаною адресою відсутні керівник, заступник керівника або уповноважена особа ТОВ "Борове-Захід". Окрім цього, у телефонному режимі було відмовлено у проведенні перевірки з посиланням на п. 3 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12.2014 №71-VIII. Зазначені обставини відображені в акті №06-05/25/2016-22/п(74) від 05.04.2016 про недопущення до перевірки (а.с.22).

12.04.2016 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України видано припис за №492-14/06, в якому зазначено, що за результатами планової перевірки ТОВ "Борове-Захід" згідно з актом перевірки від 05.04.2016 № 06-02/25/2016-22/п(74) були виявлені такі порушення вимог законодавства у сфері надрокористування:

1) не допущено посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходів державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю);

2) не виконуються умови користування надрами, а саме не дотримуються вимоги Угоди про умови користування надрами, яка є невід'ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010, в частині обов'язку надрокористувача допускати представників Держгеонадра для здійснення державного геологічного контролю.

Приписом зобов'язано ТОВ "Борове-Захід" у строк до 12.05.2017 усунути вищезазначені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування шляхом надання до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України документів (завірених належним чином копій) та матеріалів, що підтверджують виконання питань згідно з додатком №1 до даного припису (а.с.23-24).

Оскільки станом на 20.05.2016 ТОВ "Борове-Захід" не надано матеріалів, які підтверджують факт дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування, зазначених в приписів від 12.04.2016 №492-14/06, Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України направлено директору департаменту державного геологічного контролю подання від 20.05.2016 № 651-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010 (а.с.21).

Наказом Державної служби геології та надр України від 16.08.2016 №253 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010, наданого ТОВ "Борове-Захід" з метою видобування торфу родовища "Радно", та надано 30 календарних днів для усунення виявлених порушень (а.с.25-27).

На ім'я директора департаменту державного геологічного контролю Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 03.11.2016 за № 1382-14/06 було надіслано подання на анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010, в якому зазначено, що станом на 02.11.2016 ТОВ "Борове-Захід" не надало матеріалів які підтверджують факт усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування, зазначених у приписі від 12.04.2016 №492-14/06 (а.с.28).

У зв'язку з неусуненням причин зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010, наданого ТОВ "Борове-Захід" з метою видобування торфу родовища "Радно", Державною службою геології та надр України розглянуто питання щодо подальшої дії зазначеного спеціального дозволу та листом від 20.12.2016 №23617/13/14-16 запропоновано відповідачу в 15-денний строк висловити власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, який відповідачем отримано (а.с.29). Про своє відношення до обумовленого питання ТОВ "Борове-Захід" відповідача не повідомило.

При вирішенні даного адміністративного спору суд враховує, що Положенням про Державну службу геології та надр України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України N 1174 від 30.12.2015, зі змінами та доповненнями (далі - Положення) визначено, що Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів, і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

До основних завдань Держгеонадр віднесено, зокрема, реалізацію державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з п.4 пп. 9,10,12 Положення Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), внесення до них змін та видачу дублікатів, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).

Відповідно дост.19 Кодексу України про надра надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України N 615 від 30.05.2011, зі змінами та доповненнями (далі - Порядок № 615), який також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін.

Відповідно до п.10 Порядку №615 невід'ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між органом з питань надання дозволу і надрокористувачем і містить програму робіт, яка оформляється як додаток, та особливі умови надрокористування, що передбачають: вимоги до ефективності робіт; сучасні технології видобування та переробки корисних копалин; порядок видобування корисних копалин, зокрема з метою запобігання негативним екологічним наслідкам і забезпечення безпеки забудованих територій; види, обсяги і строки виконання робіт на ділянці надр; підстави для припинення діяльності, пов'язаної з використанням ділянки надр.

Відсутність у підприємств, установ, організацій і громадян спеціального дозволу на користування надрами та належним чином оформлених усіх дозвільних документів не дає права здійснювати геологічне вивчення корисних копалин, є виключною власністю народу України і надаються тільки у користування.

Так, за змістом статті 8 Угоди про умови користування надрами №5254 від 21.12.2010 ТОВ "Борове-Захід" (надрокористувач) зобов'язаний надавати органам, які здійснюють державний контроль за дотриманням правил і нормативів користування ділянкою надр, умов Дозволу, державний нагляд за веденням робіт на ділянці надр та їх використанням, необхідну для їх роботи інформацію, усні або на їх вимогу письмові пояснення з питань, що належать до компетенції цих органів. У разі виявлення порушень, відповідні органи мають право тимчасово зупинити провадження робіт, передбачених Дозволом, до усунення цих порушень, а також ініціювати перед Мінприроди питання зупинення, поновлення та анулювання Дозволу.

Відповідно до пп.14 п.4 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1174 від 30.12.2015, Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань проводить планові та позапланові перевірки надрокористувачів, за результатами яких (у разі виявлення порушень вимог законодавства) складає акти, видає обов'язкові для виконання вказівки (приписи) про усунення виявлених недоліків і порушень вимог законодавства.

Відповідно до п.2, п.4 Порядку здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1294 (далі - Порядок № 1294, в редакції на час виникнення відповідних правовідносин), державний геологічний контроль здійснюється Держгеонадрами та її територіальними органами (далі - органи державного геологічного контролю).

Органи державного геологічного контролю відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний геологічний контроль за своєчасністю і правильністю державної реєстрації робіт з геологічного вивчення та використання надр, наявністю спеціальних дозволів на користування надрами і виконання передбачених ними умов.

Пунктом 5 Порядку №1294 визначено, що державний геологічний контроль здійснюється шляхом проведення органами державного геологічного контролю планових і позапланових перевірок надрокористувачів, тобто користувачів надр, визначеними статтею 13 Кодексу України про надра, яким відповідно до статті 16 Кодексу надані спеціальні дозволи на користування надрами.

Відповідно до пункту 16 Порядку №1294 у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр на підставі акту перевірки протягом п'яти робочих днів з дати її завершення складається припис або розпорядження за формою, затвердженою Держгеонадрами.

Таким чином, припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства.

Судом встановлено, що відповідачем в адміністративному чи судовому порядку наказ про проведення перевірки дотримання ТОВ "Борове-Захід" вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин від 21.03.2016 № 93 та припис про усунення порушень вимог законодавства від 12.04.2016 № 492-14/06 не оскаржувались.

Що стосується підстав відмови суб'єкта господарювання у проведенні перевірки, суд враховує, що відповідно до частини 3 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" N 71-VIII від 28.12.2014 (в редакції на час виникнення спірних правовідносин), установлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Зазначене обмеження не поширюється:

з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари, на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість;

з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Відповідно до п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.

У складі контролюючих органів діють підрозділи податкової міліції.

Визначені чинним законодавством України функції та завдання Державної служби геології та надр України та її територіальних органів дають підстави для висновку, що Державна служба геології та надр України не є центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску. Відтак, Держгеонадра України та її територіальні органи не є контролюючими органами доходів і зборів в розумінні Закону N 71-VIII від 28.12.2014, а тому умови щодо проведення перевірок, установлені таким законом, не поширюються на спірні правовідносини.

З огляду на наведене, суд вважає, що позивачем було дотримано порядок та процедуру проведення перевірки ТОВ "Борове-Захід", а законних підстав для недопуску ТОВ "Борове-Захід" уповноважених осіб позивача до такої перевірки судом не встановлено.

Згідно з частиною другою статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі:

1.          якщо відпала потреба у користуванні надрами;

2.          закінчення встановленого строку користування надрами;

3.          припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;

4.          користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення;

5.          використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6.          якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу – 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7.          вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку.

Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.

Відповідно до пункту 23 Порядку N 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

Відповідно до частини сьомої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" N 2806-IV від 06.09.2005, зі змінами та доповненнями, дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема:

2) здійснення суб'єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

З огляду на наведене, чинним законодавством України встановлені правові наслідки невиконання у встановлений строк припису дозвільного органу про усунення виявлених порушень, а саме: зупинення та/або анулювання спеціального дозволу на користування надрами.

Так, в ході судового розгляду справи встановлено, що станом на час звернення позивача до суду ТОВ "Борове-Захід" не усунуло порушень законодавства у сфері надрокористування, зазначених в приписі від 12.04.2016 №492-14/06, та не надало органу державного геологічного контролю необхідних документів, вказаних в додатку № 1 до даного припису.

Відповідно до статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Наданими позивачем та дослідженими в судовому засіданні доказами підтверджено, що надрокористувачем ТОВ "Борове-Захід" не усунено порушень законодавства у сфері надрокористування, вказаних у приписі, що є підставою для припинення його права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010. Доказів на спростування позовних вимог відповідачем не надано. Таким чином, адміністративний позов слід задовольнити в повному обсязі.

Підстави для розподілу судових витрати відповідно до ч. 4 ст.94 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №5254 від 21.12.2010, виданого Товариству з обмеженою відповідальністю "Борове-Захід"(код 35146501).

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя                                                   Дорошенко Н.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.07.2017
Оприлюднено04.08.2017
Номер документу68053198
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/983/17

Ухвала від 07.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 07.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 10.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні