КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа 826/6179/16 Суддя доповідач Ключкович В.Ю. У Х В А Л А 18 серпня 2017 року м. Київ Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Ключкович В.Ю., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2016 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Поряд.ок.управління та експлуатації нерухомості» до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0007462207, №0007472207, - В С Т А Н О В И В : Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2016 року адміністративний позов задоволено. Не погоджуючись з даною постановою, 02.12.2016 року Державна податкова інспекція у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві подала апеляційну скаргу. Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 16 грудня 2016 року апеляційну скаргу залишено без руху, у зв'язку з несплатою судового збору, та, ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19 січня 2017 року продовжено строк на усунення недоліків на 10 днів від дня отримання копії даної ухвали. В подальшому, ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 10 квітня 2017 року дану апеляційну скаргу повернуто апелянту. Звертаючись повторно до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою від 02.08.2017 року на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2016 року, апелянтом не сплачено судовий збір, тобто фактично не усунуто причини, які стали підставою повернення апеляційної скарги. Відтак, Державній податковій інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві необхідно надати суду обґрунтування щодо причин пропущення строку звернення до суду з апеляційною скаргою та щодо неможливості своєчасної сплати судового збору. Перевіривши апеляційну скаргу, суд вважає, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам ч.6 ст. 187 КАС України, а саме: до апеляційної скарги не доданий документ про сплату судового збору. Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України "Про судовий збір" від 14 липня 2011 року № 3674-VI. Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 року N 484-VIIІ, який набув чинності 01.09.2015 року, внесені зміни до Закону України "Про судовий збір", зокрема ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», встановлено, що за подання апеляційної скарги на рішення суду, розмір судового збору складає 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Частиною 1 цієї статті Закону встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Таким чином, апелянт повинен сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2016 року в розмірі 4527,86 грн. (4116,24 грн. *110% = 4527,86 грн.) Реквізитами Київського апеляційного адміністративного суду для сплати судового збору за подачу апеляційних скарг є: Р/Р 31211206781007, Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, код ЄДРПОУ-38004897, МФО 820019, Код класифікації доходів бюджету: 22030001, Символ звітності -206, Призначення платежу: Судовий збір Київський ААС, пункт таблиці ставок судового збору, за яким визначено розмір судового збору, ПІБ позивача, номер справи. Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі м. Києва. Разом з тим, до апеляційної скарги додано клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі. Підставою відстрочення зазначено, що станом на 31.07.2017 року Управління державної казначейської служби України у Голосіївському районі м. Києва, повідомленням від 26.07.2017 року №07-10/905, призупинило проведення платежів за платіжними дорученнями, починаючи з 26.07.2017 року за всіма кодами програмної класифікації видатків, визначених Бюджетним кодексом України до проведення безспірного списання. В силу положень ч. 1 ст. 88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про судовий збір», враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Таким чином, відстрочення сплати судового збору є правом суду, а не обов'язком. Також, пунктом 2 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015 року №484-VIII, який набрав чинності 01.09.2015 року, зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору. В свою чергу, апелянтом не надано обґрунтування і належних та допустимих доказів на підтвердження його неплатоспроможності, або неможливості здійснення платежів по сплаті судового збору в період з моменту повернення Державній податковій інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві апеляційної скарги та до повторної її подачі до Київського апеляційного адміністративного суду. Таким чином, клопотання апелянта про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 листопада 2016 року задоволенню не підлягає. Відповідно до вимог ч.3 ст.189 КАС України до апеляційної скарги яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст.187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Оскільки вищевказані обставини перешкоджають прийняттю апеляційної скарги до провадження суду апеляційної інстанції, тому у відповідності до ст.ст.189,108 КАС України апеляційна скарга підлягає залишенню без руху, а апелянту необхідно надати строк для усунення недоліків, а саме: сплати судового збору у розмірі 4527,86 грн. Керуючись ст.ст. 108, 187, 189 КАС України, – У Х В А Л И В : У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору - відмовити. Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві – залишити без руху. Надати апелянту строк для усунення недоліків – 10 днів з моменту отримання копії даної ухвали. У разі неусунення недоліків у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута особі, яка її подала. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України. Суддя В.Ю. Ключкович
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2017 |
Оприлюднено | 21.08.2017 |
Номер документу | 68365531 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Ключкович В.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні