ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
18 серпня 2017 р. Справа № 902/679/15
Господарський суд Вінницької області у складі:
головуючий суддя Міліціанов Р.В.,
розглянувши матеріали справи № 902/679/15
за заявою боржника : Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49, код 13329641
про банкрутство
за участю:
ПАТ "Укрексімбанк", ОСОБА_1, ОСОБА_2, за довіреностями;
ТОВ "Аудиторська фірма "Аудит і право", ОСОБА_3, за довіреністю;
ТОВ Аудиторська фірма Надійність , ОСОБА_4, за довіреністю;
арбітражний керуючий (ліквідатор ТОВ "Альпарі") ОСОБА_5, за посвідченням;
присутній: ОСОБА_6
В С Т А Н О В И В :
У провадженні Господарського суду Вінницької області (суддя Міліціанов Р.В.) перебуває справа №902/679/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49, код 13329641 в порядку, визначеному ст. 95 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Провадження у справі перебуває на стадії ліквідаційної процедури, строк ліквідаційної процедури продовжено до 25.08.2017р..
11.08.2017 р. ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право звернулось із заявою про затвердження оплати за надані інформаційно-консультаційні послуги за договором №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та стягнення з боржника 10 800,00 грн., а також ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" із заявою про затвердження оплати за надані аудиторські послуги за договором Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та стягнення з боржника 128 000,00 грн.Зазначені заяви призначено судом до розгляду у судовому засіданні 18.08.2017р.
У судовому засіданні 18.08.2017 р за участю представників заявників - ТОВ "Аудиторська фірма "Аудит і право", ТОВ Аудиторська фірма Надійність , які подані до суду заяви підтримали у повному об'ємі, кредитора - ПАТ "Укрексімбанк", ліквідатора, суд, розглянувши матеріали справи, поданих до суду заяв, заслухавши пояснення присутніх учасників судового засідання, дійшов до наступних висновків.
Постановою від 16.06.2015 р. визнано боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Альпарі", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49, код 13329641 банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі" арбітражного керуючого ОСОБА_7.
Ухвалою від 14.06.2016р. судом припинено повноваження арбітражного керуючого (ліквідатор ТОВ "Альпарі") ОСОБА_7 у справі №902/679/15 про банкрутство ТОВ "Альпарі".
Призначено ліквідатором у справі №902/679/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49, код 13329641 арбітражного керуючого: ОСОБА_5 (свідоцтво №1404 від 10.07.2013 р.) з покладенням на останнього всіх прав та обов'язків, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Зобов'язано ОСОБА_7 передати арбітражному керуючому ОСОБА_5 всю наявну документацію з ліквідації Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі" та до моменту передачі документів забезпечити збереження майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі".
Також ухвалою від 14.06.2016 р. затверджено звіт арбітражного керуючого (ліквідатора ТОВ "Альпарі") ОСОБА_7 про виконану роботу за період з 16.06.2015 р. по 08.06.2016 р. в тому числі нарахування та виплату грошової винагороди, відшкодування витрат за період з 16.06.2015 р. по 14.06.2016 р., а саме основну грошову винагороду за період з 16.06.2015 р. по 14.06.2016 р. в загальному розмірі 64 782, 67 грн та поштові витрати у сумі 495,85 грн. і погоджено їх виплату ліквідатору за рахунок коштів боржника, що знаходяться на банківському рахунку.
Відомостей про понесення інших витрат за вказаний період ані комітету кредиторів, ані суду арбітражним керуючим ОСОБА_7 не надано, клопотання про їх затвердження не заявлено.
У процесі ліквідаційної процедури до ліквідатора ОСОБА_5 звернулись ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право щодо включення в оплату послуг витрат пов'язаних з провадження у справі №902/679/15 в сумі 10 800,00 грн., згідно Договору №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 року та ТОВ Аудиторська фірма Надійність щодо включення в оплату послуг витрат пов'язаних з провадження у справі №902/679/15 в сумі 128 000,00 грн., згідно Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 року.
Вищезазначені витрати було здійснено в період діяльності ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_7
Так, 05.08.2015 року між ОСОБА_7 (Замовник), та ТОВ Аудиторська фірма Надійність , в особі директора ОСОБА_3 (Виконавець), було укладено Договір № 29/15-А на проведення аудиту фінансової звітності, відповідно до умов якого (п 1.1.) Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання здійснити аудит окремих фінансових звітів, які включають: Баланс та Звіт про фінансові результати станом на 31.12.2012 року, на 31.12.2013 року та на 31.12.2014 року Замовника, у відповідності до вимог чинного законодавства.
Відповідно до пункту 1.3 Розділу 1 Договору, термін виконання робіт встановлено з 05.08.2015 року по 16.10.2015 року.
Відповідно до Протоколу погодження цін до Договору № 29/15-А від 05.08.2015 року вартість аудиторських послуг становить 23 000, 00 грн. Розрахунок бюджету необхідного часу та вартості виконання завдання з аудиту наведено в Додатку 2 до Договору. Також між Замовником та Виконавцем підписано Лист-зобов'язання.
20 жовтня 2015 року, між Замовником та Виконавцем було підписано Акт прийому-передачі робіт. Вартість виконаних робіт, відповідно акту склала 128 000,00 грн. Також у даному акті зазначено, що, підписанням даного акту, Замовник підтверджує, що послуги, які були надані Виконавцем , надані в повному обсязі і належним чином, відповідно до умов Договору і в нього відсутні будь-які претензії стосовно строків, кількості та якості наданих Виконавцем послуг.
Відповідно до Додатку від 11.11.2015 р. до Договору № 29/15-А від 05.08.2015 року на проведення аудиту фінансової звітності, сторони дійшли домовленості, що оплата за надані послуги проводиться на підставі акту виконаних робіт. Термін проведення розрахунку - до 31.12.2015 р.
Також, 04.11.2015 року між ТОВ Альпарі , в особі ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_7 та ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право , в особі директора ОСОБА_8, було укладено Договір № 13/15-1 про надання - інформаційно-консультаційних послуг, відповідно до умов якого (п. 1.1.) Замовник замовляє, а Виконавець надає послуги -інформаційно-консультаційного характеру з підготовки та аналізу показників фінансово - господарської діяльності ТОВ Альпарі за 2012-214 роки, а "Замовник" зобов'язується прийняти та оплатити послуги. Відповідно до пункту 2.4 договору, термін виконання робіт встановлено з 04.11.2015 року по 17.11.2015 року. Узгоджена вартість послуг складає 10 800,00 грн. (п. 2.1 Договору)
30 листопада між Замовником та Виконавцем було підписано Акт прийому-передачі робіт. Вартість виконаних робіт, відповідно до акту склала 10 800,00 грн., що відповідає умовам Договору. Також у даному акті зазначено, що, підписанням даного акту, Замовник підтверджує, що послуги, які були надані Виконавцем , надані в повному обсязі і належним чином, відповідно до умов Договору і в нього відсутні будь-які претензії стосовно строків, кількості та якості наданих Виконавцем послуг.
Відповідно до п.2.2 Договору № 13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04 листопада 2015 р., сторони дійшли домовленості, що оплата за надані послуги проводиться на підставі акту виконаних робіт. Термін проведення розрахунку - до 31.12.2015 р.
Згідно з ч. 12 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Згідно ч. 3 ст. 41 Закону про банкрутство з дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.
За приписами ч. 6 ст. 41 Закону про банкрутство протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
Відповідно до ч. 9 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор не рідше ніж один раз на місяць надає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.
Згідно з п.1 ч.1 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому, у першу чергу задовольняються вимоги, зокрема, витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату судового збору; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство, введення процедури санації, визнання боржника банкрутом; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому; вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати Гарантійного фонду виконання зобов'язань за складськими документами на зерно, пов'язані з набуттям ним права регресної вимоги щодо зернового складу, - у розмірі всієї виплаченої ним суми відшкодування вартості зерна.
Відповідно до ч. 4 ст. 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Згідно з ч. 7 ст. 115 Закону про банкрутство розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Таким чином, нормативно передбачено порядок погодження витрат ліквідатора, дотримання якого свідчить про віднесення витрат до тих, які здійснені безпосередньо в рамках справи про банкрутство, а також надає право ліквідатору вимагати їх відшкодування.
Разом з тим, арбітражним керуючим ОСОБА_7 витрати з оплати наданих аудиторських послуг ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" за договором Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 р. на суму 128 000,00 грн. та витрати з оплати наданих інформаційно-консультаційні послуг ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право за договором №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 р. на суму 10 800,00 грн. на розгляд та затвердження комітету кредиторів боржника не виносились.
За наслідком звернення ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" та ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право до арбітражного керуючого (ліквідатора ТОВ "Альпарі") ОСОБА_5 про включення зазначених витрат до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та їх оплати, останнім винесені дані заяви на розгляд комітету кредиторів боржника.
03.07.2017 р. на засіданні комітету кредиторів ТОВ "Альпарі" вирішено звернутися до господарського суду з клопотанням з приводу розгляду та затвердження витрат за вказаними договорами з ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право та ТОВ Аудиторська фірма Надійність .
Ухвалою господарського суду Вінницької області від 25.07.2017 року, оскільки звіт про витрати затверджується комітетом і подається на розгляд суду за результатом завершення ліквідаційної процедури, тобто ліквідатор самостійно визначає обсяг витрат, які понесені в ході провадження у справі про банкрутство, комітет кредиторів не наділений повноваженнями передоручати обов'язок розгляду та затвердження витрат на господарський суд, ліквідатор не уповановажений захищати інтереси аудиторів, зберігачів майна шляхом звернення до суду із заявами про затвердження їх витрат, не згода з рішеннями комітету кредиторів ліквідатора стосовно відмови у затвердження витрат у справі про банкрутство може бути оскаржена саме заінтерасованими особами до суду, який розглядає справу про банкрутство ТОВ "Альпарі", а тому, з огляду на вищезазначене, суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні клопотання ліквідатора №02-24/324 від 13.07.2017 р. про розгляд витрат ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право , ТОВ Аудиторська фірма Надійність .
Комітетом кредиторів 04.08.2017 року розглядались витрати пов'язані з здійсненням процедури ліквідації та прийнято рішення провести розподіл коштів без врахуванні послуг ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право та ТОВ Аудиторська фірма "Надійність".
З огляду на викладене, оскільки під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Альпарі" ОСОБА_7 витрати з оплати аудиторських послуг ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" та витрати з оплати інформаційно-консультаційні послуг ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право на розгляд та затвердження комітету кредиторів боржника не виносились, водночас комітетом кредиторів боржника за наслідком звернення ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право зазначені витрати не погоджені, так як аналогічні дії з проведення аналізу діяльності підприємства, відновлення бухгалтерської діяльності вчинені арбітражним керуючим (ліквідатором ТОВ "Альпарі") ОСОБА_5, а відтак витрати з оплати аудиторських послуг ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" та витрати з оплати інформаційно-консультаційні послуг ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право не подані на затвердження комітету кредиторів та внаслідок цього не затверджені судом, тому дані витрати не є витратами у справі про банкрутство.
З огляду на неподання даних витрат на розгляд комітету кредиторів боржника суд доходить до висновку, що арбітражний керуючий ОСОБА_7 діяв на власний розсуд, без погодження з комітетом кредиторів боржника, отже здійснення розрахунків за аудиторські та інформаційно-консультативні послуги лежить у площині господарських відносин ФОП ОСОБА_7 та ТОВ Аудиторська фірма "Надійність", ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право .
Окрім того ТОВ Аудиторська фірма "Надійність", ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право на підтвердження виконання робіт надано копії актів прийому-передачі робіт, звітів, висновку, однак ці документи не містять відомостей про зміст та обсяг господарських операцій, які були виконані. Інших документів суду не надано.
У розрахунках визначення договірної ціни (том.11 а.с.120) відображено лише калькуляцію вартості робіт, які планується здійснити, однак такого переліку не зазначено у актах приймання - передачі робіт за договорами.
Суд критично оцінює пояснення представників ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право та ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" щодо неможливості надання інших доказів, оскільки вони віднесені до аудиторської таємниці.
В силу ст.17 Закону України "Про аудиторську діяльність", Документи, передані замовником аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту, не підлягають розголошенню чи вилученню без згоди замовника.
Однак, суду не надано відомостей про відсутність згоди ТОВ "Альпарі" на розголошення складених в рамках виконання Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 р. та Договору №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 р.
З огляду на викладене суду не доведено, всупереч ст. ст. 33, 34 ГПК України, належними та допустимими доказами факту надання аудиторських, інформаційно-консультативних послуг та що такі послуги було здійснено на користь боржника. Надані ж документи не відповідають вимогам ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" стосовно обов'язкового відображення змісту та обсягу господарської операції (не визначено часу проведення роботи, яку кількість працівників було залучено, в документах не зазначено, що перевірялись первинні документи бухгалтерського обліку, а лише вказано про аналіз балансів та звітів підприємства).
Тоді як відповідно до частини 1 та 2 статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Вказаний перелік обов'язкових реквізитів кореспондується з пунктом 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, згідно якого первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складається документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції (у натуральному та/або у вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно пункту 2.5. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
При цьому, слід зазначити, що вимоги Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні щодо правильності оформлення первинних документів, передбачають наявність в документах такого реквізиту, як інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції лише альтернативно такому обов'язковому реквізиту, як особистий підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Аналогічні висновки містяться у постанові Верховного Суду України від 19.04.2016 у справі № 21-4985а15.
Також, за визначеннями, наданими ст. 3 Закону України "Про аудиторську діяльність" аудиторська діяльність - підприємницька діяльність, яка включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг.
Аудит - перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішніх положень суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів.
Суттєвою є інформація, якщо її пропуск або неправильне відображення може вплинути на економічні рішення користувачів, прийняті на основі фінансових звітів.
Аудит здійснюється незалежними особами (аудиторами), аудиторськими фірмами, які уповноважені суб'єктами господарювання на його проведення.
Аудитори (аудиторські фірми) можуть надавати інші аудиторські послуги, пов'язані з їх професійною діяльністю, зокрема, по веденню та відновленню бухгалтерського обліку, у формі консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, експертизи і оцінки стану фінансово-господарської діяльності та інших видів економіко-правового забезпечення господарської діяльності суб'єктів господарювання. Аудитори (аудиторські фірми) можуть проводити перевірку іпотечного покриття відповідно до Закону України "Про іпотечні облігації".
Таким чином, всупереч твердженням заявника, з приводу того, що на підставі доказів, отриманих в ході проведення аудиту арбітражним керуючим було сформовано ліквідаційну масу банкрута, то такі повноваження як проведення інвентаризації не віднесено до переліку послуг, які можуть надавати аудиторські фірми, та у відповідності до ст. 41 Закону про банкрутство такі повноваження як проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута покладено на ліквідатора.
З огляду на вищевикладене, проаналізувавши надані докази у сукупності, на підтвердження заявлених вимог ТОВ Аудиторська фірма "Надійність", ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право , суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні заяв ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право про затвердження оплати за надані інформаційно-консультаційні послуги за договором №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та стягнення з боржника 10 800,00 грн., та ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" про затвердження оплати за надані аудиторські послуги за договором Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство та стягнення з боржника 128 000,00 грн.
Керуючись ст.ст. 2, 41, 45, 46, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ст.ст. 86, 115 ГПК України, суд
У Х В А Л И В :
У задоволенні заяви ТОВ Аудиторська фірма Аудит і право від 11.08.2017 р. про затвердження оплати за надані інформаційно-консультаційні послуги за договором №13/15-1 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.11.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі №902/679/15 та стягнення з ТОВ "Альпарі" 10 800,00 грн. - відмовити.
У задоволенні заяви ТОВ Аудиторська фірма "Надійність" від 11.08.2017 р. про затвердження оплати за надані аудиторські послуги за договором Договору №29/15-А про проведення аудиту фінансової звітності від 05.08.2015 р. до складу витрат пов'язаних з провадженням у справі №902/679/15 та стягнення з ТОВ "Альпарі" 128 000,00 грн. - відмовити
Копію ухвали надіслати рекомендованим листом згідно переліку.
Суддя Міліціанов Р.В.
віддрук. прим.:
1- до справи;
2- ТОВ "Альпарі", 21027, м. Вінниця, вул. Космонавтів, буд 49;
3- арбітражному керуючому ОСОБА_5, 21050, а/с 8194, Вінниця-50;.
4-Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Вінниці Вінницькій області (Хмельницьке шосе, 2, м. Вінниця, Вінницька область, 21000).
5,6 - ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" (м. Київ, вул. Горького, 127) в особі філії у м. Вінниці (21050, м. Вінниця, вул. Козицького, 51, корп. 1);
7 - Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, 21027, м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21;
8 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Надійність", Хмельницьке шосе, 2, офіс 400 а, м. Вінниця, 21036;
9 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Аудит і право", Хмельницьке шосе, 2, к. 22, м. Вінниця, 21036.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2017 |
Оприлюднено | 23.08.2017 |
Номер документу | 68423916 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Міліціанов Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні