Постанова
від 21.08.2017 по справі 522/13929/17
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

21.08.2017

Справа№522/13929/17

1-кс/522/15558/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2017 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого І відділення слідчого відділу Управління СБ України в Одеській області ОСОБА_3 , погодженого з заступником начальника відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , по матеріалам кримінального провадження,внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №22017160000000109 від 07.06.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

З клопотання слідчого вбачається, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зловживаючи своїм службовим становищем, в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в порушення вимог положення № 518 від 23.07.2013 «Про затвердження «Положення про порядок підготовки, укладання виконання, розірвання договорів у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », підписали акти прийомупередачі виконаних робіт №№ 1/19750, 1/19751, 1/19752, 1/19753 від 08.12.2015, з технічного переоснащення та введення в експлуатацію 4 (чотирьох) індивідуальних теплових пунктів, обсяг проведених робіт по яким фактично до приймання в експлуатацію не готовий, що призвело до безпідставної та необґрунтованої виплати останнім державних коштів та спричинило тяжкі наслідки державному підприємству, у вигляді дебіторської заборгованості на суму 3349019, 04 грн.

В рамках виконання доручення про проведення слідчих дій, ГВ КЗЕ Управління СБ України в Одеській області встановлено, що згідно капітальних інвестицій ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 2015 рік, було передбачено витрати 4 млн. грн. на проведення модернізації інженерних мереж і устаткування (технічне переоснащення та введення в експлуатацію 4 (чотирьох) індивідуальних теплових пунктів).

Досудовим розслідуванням встановлено, що первинно техніко-економічне обґрунтування виготовлялось на розробку та придбання вказаних теплових пунктів за одним договором. Однак, проведеним службовим розслідуванням керівництвом ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у серпні 2016 року, викритий механізм протиправної діяльності та складений Акт комісії з проведення службового розслідування, від 30.08.2016.

Вивченням фактів, викладених у вищевказаному акті, затвердженого директором ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_5 встановлено, що з метою уникнення проведення конкурсних торгів, контролю з боку профільних підрозділів порту та директора за ходом виконання робіт, колишній заступник директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з технічної частини ОСОБА_6 , використовуючи своє право підписувати та укладати угоди із структурами на виконання робіт, вартістю до 1 млн. грн. (на підставі довіреності 21.10.2015), за своєю власною ініціативою, розділив запланований договір на 4 (чотири) окремих.

Внаслідок вище перелічених дій, ОСОБА_6 , в порушені умов первинного технічного завдання, в частині укладення єдиного договору, зловживаючи своїм службовим становищем, від імені ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » уклав з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » замість одного договору 4 (чотири), а саме:

-КД-19750 від 07.12.2015, на суму 978493, 79 грн. Інв. № 073500;

-КД-19751 від 07.12.2015, на суму 998565, 60 грн. Інв. № 076105;

-КД-19752 від 07.12.2015, на суму 975692, 40 грн. Інв. № 100089;

-КД-19753 від 07.12.2015, на суму 979298, 40 грн. Інв. № 072503,

згідно яким передбачено предоплату у частці, рівній приблизно 90 %.

Проектнокошторисна документація на технічне переобладнання індивідуальних теплових пунктів за об`єктами затверджена розпорядженням ОСОБА_6 , від 25.11.2015 за № 4, без узгодження з іншими службами порту. При цьому, у відповідну документацію внесені зміни, щодо встановлення кількості котлів (замість двох, встановлюється один) та якості матеріалів.

В подальшому, 08.12.2015, тобто на наступний день після підписання договорів, акти прийомупередачі виконаних робіт №№ 1/19750, 1/19751, 1/19752, 1/19753 від 08.12.2015 за вище переліченими договорами підписані ОСОБА_6 , однак без узгодження відповідних органів. На підставі підписаних ОСОБА_6 актів, того ж дня, а саме 08.12.2015 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » переведено на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 3349019, 04 грн.

Таким чином, за вказаними договорами у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є прострочена дебіторська заборгованість на зазначену суму. Але, фактично роботи з монтажу обладнання у повному обсязі за об`єктами не завершені, до теперішнього часу котельні в експлуатацію не введені та на баланс ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не прийняті.

Крім того, згідно вимогам первинного технічного завдання експертні дослідження за даним проектом мало здійснити у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », однак експертні звіти (№№ 0638-2548-15/УЕБ, 0639-2548-15/УЕБ, 0640-2548-15/УЕБ, 0641-2548-15/УЕБ) затверджені генеральним директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». У вказаних звітах відсутні відомості про відповідність проектно-кошторисної документації. Та самі звіти датовані 02.11.2015, тобто до визначення підприємства, з яким укладено договір (07.12.2015).

На даному етапі досудового розслідування інформація щодо фінансово-господарських взаємовідносин між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » має суттєве значення для доведення обставин, які передбачаються довести за її допомогою. Крім того, у подальшому вона може бути використана в якості доказів та відомостей щодо вчинення кримінального правопорушення.

Вивченням долученого до матеріалів кримінального провадження Акту комісії з проведення службового розслідування від 30.08.2016 та Акту про результати проведення роботи комісії, від 08.08.2016, встановлено, що фінансовогосподарські відносини між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », їх незаконне укладання та подальше виконання підтверджується наступними документами: договорами КД-19750 від 07.12.2015, Інв. № 073500, КД-19751 від 07.12.2015, Інв. № 076105, КД-19752 від 07.12.2015, Інв. № 100089 та КД-19753 від 07.12.2015, Інв. № 072503, технічним завданням, техніко-економічним обґрунтуванням, рапортом на проведення робіт, проектною (технічною) документацією, експертними звітами про розгляд проектної документації(№№0638-2548-15/УЕБ, 0639-2548-15/УЕБ, 0640-2548-15/УЕБ, 0641-2548-15/УЕБ), проектнокошторисною документацією, розпорядженням № 4 від 25.11.2015 заступника директора по технічній частині ОСОБА_6 про затвердження проектнокошторисної документації, розпорядженням головного енергетика порту ОСОБА_7 №№ 69-72 від 07.12.2015 про призначення інженера ОТВК ОГЕ ОСОБА_8 відповідальним за загальну підготовку, укладання, виконання та в разі необхідності, розірвання зазначених договорів, листами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за вих. № 08-19/2104/1 від 15.09.2015, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за вих. № 08-19/2105/1 від 15.09.2015), ПП « ОСОБА_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за вих. № 08-19/2105/2 від 15.09.2015), комерційними пропозиціями на виконання робіт за всіма об`єктами від ПП « ОСОБА_10 » за вх.№ 008-08/1500/1 від 15.09.2015 (вих. №25 від 14.09.2015), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за вх. № 008-08/1509/1 від 16.09.2015 (вих. № 109 від 16.09.2015), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (вих. № 126 від 15.09.2015), додатковими листами з комерційною пропозицією на виконання робіт за чотирма окремими об`єктами, зокрема, від ПП « ОСОБА_10 » за вх. №№ 008-08/1509/2, 008-08/1509/3, 008-08/1509/4, 008-08/1509/5 від 16.09.2015; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за вих. №№ 109-112 від 16.09.2015, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за вих. № 125 від 16.09.2015, з додатками технічними завданнями та кошторисною документацією, а також всіма іншими додатками, доповненнями, додатковими угодами, іншими переписками ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » між вказаними підприємствами, довіреністю від 21.10.2015 на ім`я заступника директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , актами прийому-передачі виконаних робіт №№ 1/19750, 1/19751, 1/19752, 1/19753 від 08.12.2015, рахунками №№ 19750/1 (Б-02001 від 08.12.2015), 19751/1 (Б-02002 від 08.12.2015), 19752/2 (Б-02003 від 08.12.2015), 19753/1 (Б-02004 від 08.12.2015) на оплату робіт за договорами, укладеними з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », іншими актами прийняття передачі виконання робіт за договорами, актами прийняття передачі будівельних робіт форми КБ-2В, довідками про вартість будівельних робіт форми КБ-3, видатковими (прибутковими) накладними за договорами, податковими накладними, платіжними дорученнями (роздруківками електронних платіжних доручень), щодо оплати виконаних робіт, здійснення авансових платежів, тощо, банківськими виписками про рух грошових коштів по банківським рахункам ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 »,в яких відображені взаєморозрахунки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », регістрами бухгалтерського обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (журнали-ордери), в яких відображені фінансово господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », актами звірок між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », станом на теперішній час, актами-допусками до виконання будівельно-монтажних робіт, від 25.12.2015 та іншими актами допусками, листом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (вх. № 000-08/2123 від 28.12.2015) та іншою перепискою ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо заміни встановленого обладнання (2-х котлів на 1 котел), актами призупинення робіт від 25.12.2015 та переписками ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що передувало їх підписанню, документами щодо введення об`єктів в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, наказами про призначення на посади, переведення, переміщення, звільнення ОСОБА_6 , ОСОБА_11 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , та інших осіб, задіяних в укладанні і виконанні договорів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », їх посадовими інструкціями на період укладання і виконання договорів, тощо.

Допитаний в ході досудового розслідування ОСОБА_12 член комісії з проведення службового розслідування, пояснив, що усі наведені документи є в наявності, зберігаються у приміщенні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

Враховуючи викладене, слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які зберігаються у приміщенні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав у повному обсязі та наполягав на його задоволенні.

Розглянувши клопотання слідчого, заслухавши думку слідчого, вивчивши надані матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №22017160000000109 від 07.06.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.364 КК України, вважаю необхідним клопотання слідчого задовольнити, оскільки надані матеріали свідчать про те, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин по кримінальній справі.

На вилучення речей та документів надати дозвіл, оскільки у клопотанні наведені достатні дані, які вказують на ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.364 КК України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст.159,160, 162-166 КПК України,слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Надати слідчому І відділення СВ Управління СБ України в Одеській області старшому лейтенанту ОСОБА_3 , старшому оперуповноваженому на ОВО 3 відділу ГВ КЗЕ Управління СБ України в Одеській області підполковнику ОСОБА_13 тимчасовий доступ до речей і документів, які зберігаються у приміщенні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , що свідчать про порядок підготовки, укладення виконання, розірвання договорів у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » заступником директора по технічний частині ОСОБА_6 та іншими службовими особами з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме до: оригіналів договорів КД-19750 від 07.12.2015, Інв. № 073500, КД-19751 від 07.12.2015, Інв. № 076105, КД-19752 від 07.12.2015, Інв. № 100089 та КД-19753 від 07.12.2015, Інв. № 072503, технічного завдання, техніко-економічного обґрунтування, рапорту на проведення робіт, проектної (технічної) документації, експертних звітів про розгляд проектної документації (№№0638-2548-15/УЕБ, 0639-2548-15/УЕБ, 0640-2548-15/УЕБ, 0641-2548-15/УЕБ), проектнокошторисної документації, розпорядження № 4 від 25.11.2015 заступника директора по технічній частині ОСОБА_6 про затвердження проектнокошторисної документації, розпорядження головного енергетика порту ОСОБА_7 №№ 69-72 від 07.12.2015 про призначення інженера ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_8 відповідальним за загальну підготовку, укладання, виконання та в разі необхідності, розірвання зазначених договорів, листів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за вих. № 08-19/2104/1 від 15.09.2015, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за вих. № 08-19/2105/1 від 15.09.2015), ПП « ОСОБА_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за вих. № 08-19/2105/2 від 15.09.2015), комерційні пропозиції на виконання робіт за всіма об`єктами від ПП « ОСОБА_10 » за вх. № 008-08/1500/1 від 15.09.2015 (вих. №25 від 14.09.2015), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за вх. № 008-08/1509/1 від 16.09.2015 (вих. № 109 від 16.09.2015), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (вих. № 126 від 15.09.2015), додаткових листів з комерційною пропозицію на виконання робіт за чотирма окремими об`єктами, зокрема, від ПП « ОСОБА_10 » за вх. №№ 008-08/1509/2, 008-08/1509/3, 008-08/1509/4, 008-08/1509/5 від 16.09.2015; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за вих. №№ 109-112 від 16.09.2015; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за вих. № 125 від 16.09.2015, з додатками технічними завданнями та кошторисною документацією, а також всіма іншими додатками, доповненнями, додатковими угодами, іншої переписки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » між вказаними підприємствами, довіреність від 21.10.2015 на ім`я заступника директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , актів прийому-передачі виконаних робіт №№ 1/19750, 1/19751, 1/19752, 1/19753 від 08.12.2015, рахунків №№ 19750/1 (Б-02001 від 08.12.2015), 19751/1 (Б-02002 від 08.12.2015), 19752/2 (Б-02003 від 08.12.2015), 19753/1 (Б-02004 від 08.12.2015) на оплату робіт за договорами, укладеними з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », інших актів прийняттяпередачі виконаних робіт за договорами, актів прийняттяпередачі будівельних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість будівельних робіт форми КБ-3, видаткових (прибуткових) накладних за договорами, податкових накладних, платіжних доручень (роздруківки електронних платіжних доручень), щодо оплати виконаних робіт, здійснення авансових платежів, тощо, банківські виписки про рух грошових коштів по банківським рахункам ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в яких відображені взаєморозрахунки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », реєстрів бухгалтерського обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (журнали-ордери), в яких відображені фінансово господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », актів звірок між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », станом на теперішній час, актів-допусків до виконання будівельно-монтажних робіт, від 25.12.2015 та інших актівдопусків, листів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (вх. № 000-08/2123 від 28.12.2015) та іншої переписки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо заміни встановленого обладнання (2-х котлів на 1 котел), актів призупинення робіт від 25.12.2015 та переписки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що передувало їх підписанню, документи щодо введення об`єктів в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, наказів про призначення на посади, переведення, переміщення, звільнення ОСОБА_6 , ОСОБА_11 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , та інших осіб, задіяних в укладанні і виконанні договорів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », їх посадові інструкції на період укладання і виконання договорів, з можливістю їх вилучення для проведення необхідних досліджень, а також: завірені належним чином копії: титульного списку капітальних інвестицій порту на 2015 рік, Положення про проведення тендерів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », Акту комісії з проведення службового розслідування, від 30.08.2016, Акту про результати проведення роботи комісії, від 08.08.2016, Положення № 518 від 23.07.2013 «Про порядок підготовки, укладання виконання, розірвання договорів у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя відповідно до положень ст. 166 КПК України за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документі на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, на неї можуть бути подані заперечення під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення21.08.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68430460
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/13929/17

Постанова від 10.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 08.09.2020

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 08.09.2020

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 04.06.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 04.06.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 27.02.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Пислар В. П.

Постанова від 25.10.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 28.08.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Прібилов В. М.

Постанова від 21.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Постанова від 21.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні