Ухвала
від 29.08.2017 по справі 812/635/17
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Петросян К.Є.

Суддя-доповідач - Василенко Л.А.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 серпня 2017 року справа №812/635/17

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Василенко Л.А., суддів: Гайдара А.В., Ханової Р.Ф.,

розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 3 липня 2017 року у справі №812/635/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю холдингова компанія Мрія-Інвест до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю холдингова компанія Мрія-Інвест (далі ТОВ ХК Мрія-Інвест ) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Луганській області (далі - ГУ ДФС у Луганській області), в якому просило:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Луганській області №0001381203 від 07.04.2017 з орендної плати з юридичних осіб на суму 12065,64 грн. за затримку сплати грошового зобов'язання;

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДФС у Луганській області з орендної плати з юридичних осіб за №0001371203 від 07.04.2017 на суму 453,03 грн. за затримку сплати грошового зобов'язання (а. с. 3-7).

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 3 липня 2017 року позов ТОВ ХК Мрія-Інвест задоволений повністю:

визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Луганській області форми Ш від 07.04.2017 №0001371203 щодо застосування до товариства з обмеженою відповідальністю холдингова компанія Мрія-Інвест штрафу у розмірі 10% у сумі 453,03 грн. за затримку на 23, 23, 23, 23 календарних днів сплати грошового зобов'язання з орендної плати у сумі 4530,30 грн.;

визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Луганській області ДФС форми Ш від 07.04.2017 №0001381203 щодо застосування до товариства з обмеженою відповідальністю холдингова компанія Мрія-Інвест штрафу у розмірі 20% у сумі 12065,64 грн. за затримку на 615, 585, 585, 554, 524, 493, 462, 434, 403, 373, 342, 312, 299, 299, 281, 274, 269, 269, 250, 244, 244, 243, 238, 213, 213, 115, 115, 115, 84, 84, 53, 53, 31 календарних днів сплати грошового зобов'язання з орендної плати у сумі 60328,20 грн. (а. с. 147-151).

Відповідач не погодився з рішенням суду, подав апеляційну скаргу, в якій посилався на порушення норм матеріального та процесуального права, ненадання належної правової оцінки всім обставинам, які мають значення для справи, у зв'язку з чим просив скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нову, якою відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

В обґрунтуванні доводів апеляційної скарги зазначив, що ст.6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції № 1669-VII від 02.09.2014 р., в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин, на час проведення антитерористичної операції суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення АТО, звільнено від сплати користування земельними ділянками державної та комунальної власності, проте порядок звільнення від сплати за використання таких земельних ділянок наведеною нормою не визначений (а. с.155-158).

Відповідно до ч.1 ст.197 КАС України апеляційний розгляд справи здійснений у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Колегія суддів заслухала доповідь судді-доповідача, вивчила доводи апеляційної скарги, перевірила їх за матеріалами справи і дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що ТОВ ХК Мрія-Інвест зареєстроване в якості юридичної особи, код ЄДРПОУ 13400037, знаходиться на обліку в ДПІ у м.Сєвєродонецьку (а. с. 42-49).

10.01.2014 між Сєвєродонецькою міською радою (орендодавець) та ТОВ ХК Мрія-Інвест (орендар) укладено договір оренди землі №4412900000100030035 на підставі рішення сесії Сєвєродонецької міської ради від 29.11.2013 №3250. Відповідно до п.2 даного договору Сєвєродонецька міська рада передала ТОВ ХК Мрія-Інвест в оренду земельну ділянку загальною площею 0,3573 га, у тому числі: під капітальною одноповерховою - 0,0134 га; під капітальною одноповерховою - 0,0050 га; капітальною одноповерховою - 0,0046 га; під спорудами - 0,0172 га; під проходами, проїздами, площадками - 0,0110 га; під іншими - 0,3061 га, яка знаходиться за адресою АДРЕСА_1, біля підприємства ПМК 3 (а.с.60-61).

22.10.2015 між Сєвєродонецькою міською радою та ТОВ ХК Мрія-Інвест укладено додаткову угоду №1 Про розірвання договору від 10.01.2014 №4412900000100030035 . відповідно до п.1 зазначеної додаткової угоди припинено ТОВ ХК Мрія-Інвест право оренди на земельну ділянку, кадастровий НОМЕР_1, площею 0,3573 га, у зв'язку з набуттям права власності на нерухоме майно гр.ОСОБА_2 Відповідно до п.2 додаткової угоди, за згодою сторін припинено договір оренди землі від 10.01.2014 №4412900000100030035 (а. с. 62).

20.01.2014 державним реєстратором Сєвєродонецького міського управління юстиції Луганської області здійснено державну реєстрацію припинення іншого речового права ТОВ ХК Мрія-Інвест з 03.12.2015, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а. с. 63).

ТОВ ХК Мрія-Інвест своєчасно звітувало до податкового органу шляхом подання податкових декларацій з плати за землю на підставі договору оренди від 10.01.2014 №441290000030035, які прийняті відповідачем.

18.02.2014 за №9007627483 подана звітна податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 29097,77 грн., з щомісячною сумою орендної плати у січні 2014 року в сумі 4602,20 грн., та з лютого 2014 до грудня 2014 у розмірі 2226,87 грн. зі строком до 30 числа, що настає за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (а. с. 84-86);

22.11.2016 за №1600028801 позивач надав уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 рік, якою зменшено податкове зобов'язання в сумі 19002,62 грн. Всього за 2014 рік нараховано 10095,15 грн. (а. с. 87-88).

17.02.2015 за №9017088551 позивачем подана звітна податкова декларація з плати за землю за 2015 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 33376,37 грн., з щомісячною сумою орендної плати у розмірі 2781,36 грн. (а. с. 89-91).

25.07.2016 за №9128918492 позивач надав відповідачу уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2016 рік, якою зменшено податкове зобов'язання на 2016 рік в сумі 6370,26 грн. Всього за 2015 рік нараховано 27006,11 грн. (а. с. 92-93).

22.11.2016 позивач подав уточнюючу податкову декларацію за №9276932478 з плати за землю за 2015 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання на рік в сумі 27006,11 грн. Всього за 2015 рік нараховано 0,00 грн. (на підставі ст.6 Закону №1669 (а. с. 94-95)).

Розрахунки по орендній платі за землю згідно з договором оренди від 10.01.2014 №4412900000100030035 до липня 2014 проводилися позивачем вчасно та в повному обсязі. Крім того, починаючи з 01.04.2014 позивачем сплачено 7868,22 грн., що не заперечувалось сторонами.

03.06.2016 між Сєвєродонецькою міською радою (орендодавець) та ТОВ ХК Мрія-Інвест (орендар) укладено договір оренди землі №4412900000060330101 на підставі протоколу земельних торгів від 03.06.2016 №2/16. Відповідно до п.2 даного договору Сєвєродонецька міська рада передала ТОВ ХК Мрія-Інвест в оренду земельну ділянку загальною площею 0,0750 га: в тому числі під проходами, проїздами, площадками - 0,0750 га за адресою: АДРЕСА_2 (а. с. 64-69).

03.06.2016 між Сєвєродонецькою міською радою (орендодавець) та ТОВ ХК Мрія-Інвест (орендар) укладено договір оренди землі №4412900000060330102 на підставі протоколу земельних торгів від 03.06.2016 №1/16. Відповідно до п.2 даного договору Сєвєродонецька міська рада передала ТОВ ХК Мрія-Інвест в оренду земельну ділянку загальною площею 0,8133 га: в тому числі під проходами, проїздами, площадками - 0,8133 за адресою: АДРЕСА_2 (а. с. 70-72).

У зв'язку з укладанням цих договорів, ТОВ ХК Мрія-Інвест 30.07.2016 за №9125378484 подана звітна податкова декларація з плати за землю за 2016 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 31711,60 грн. (а. с. 96-97).

25.07.2016 подано уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за №9128933717 за 2016 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання на 2016 рік в сумі 13389,30 грн. Всього за 2016 рік нараховано 18322,30 грн. (а. с. 98-99).

Орендна плата на виконання умов договору оренди землі від 03.06.2016 №4412900000060330102 здійснена позивачем платіжним дорученням №51 від 06.06.2016 (а. с. 38) та платіжним дорученням №50 від 06.06.2016 здійснено оплату за договором від 03.06.2016 №4412900000060330101 (а.с.39).

Разом з тим, сплачені ТОВ ХК Мрія-Інвест суми орендної плати по вказаних договорах відповідачем зараховані в рахунок погашення боргу.

16.03.2017 ГУ ДФС у Луганській області на підставі п.п.19-1.1.1, 19-2.1.2 п.19-1.1 ст.19-1, п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75 та ст.76 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності ТОВ ХК Мрія-Інвест з питання дотримання граничних термінів сплати з липня до грудня 2014 року, з січня до грудня 2015 року та з січня до грудня 2016 року, за результатами якої складено акт від 16.03.2017 №78/12-32-12-03/13400037 (а.с. 12-15).

Перевіркою встановлено порушення позивачем граничних термінів сплати самостійно визначених грошових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності з липня до грудня 2014 року, з січня до грудня 2015 року та з січня до грудня 2016 року в сумі 64858,47 грн. протягом строків, визначених п.57.1 ст.57, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України ( далі ПК України).

27.03.2017 за вх.№351/10 позивач надав до ГУ ДФС у Луганській області заперечення на акт перевірки від 16.03.2017 №78/12-32-12-03/13400037 (а.с.16-17).

Висновком до заперечення ГУ ДФС у Луганській області від 05.04.2017 №626/10/12-32-12-03-17 висновки акта від 16.03.2017 №78/12-32-12-03/13400037 залишені без змін (а.с.40-41)

На підставі висновків акту перевірки контролюючим органом прийняті податкові повідомлення - рішення форми Ш від 07.04.2017:

№ 0001371203, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 10% в сумі 453,03 грн. за затримку на 23,23,23,23 календарних днів грошового зобов'язання з плати за землю в сумі 4530,30 грн. (а. с. 8);

№0001381203, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 20% в сумі 12065,64 грн. за затримку на 615, 585, 585, 554, 524, 493, 462, 434, 403, 373, 342, 312, 299, 299, 281, 274, 269, 269, 250, 244, 244, 243, 238, 213, 213, 115, 115, 115, 84, 84, 53, 53, 31 календарних днів сплати грошового зобов'язання з орендної плати у сумі 60328,20 грн. (а. с. 10).

Спірним у справі є правомірність податкових повідомлень - рішень форми Ш від 07.04.2017 за №№ 0001371203, 0001381203, якими до позивача застосовано штраф за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб.

Спірні правовідносини врегульовані нормами Податкового кодексу України (далі ПК України) та Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції № 1669-VII від 02.09.2014 року (далі Закон №1669) в редакціях, чинних на момент виникнення спірних правовідносин.

Згідно з п.14.1.147 п.14.1 ст. 14 ПК України плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців) (ст.285 ПК України).

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру ( ст.286 ПК України).

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

За приписами п.56.11 ст.56 ПК України не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків і які є узгодженими з дати подання декларацій.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п.57.1 ст.57 ПК України).

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п.287.3 ст.287 ПК України).

Згідно з нормами п.288.7 ст.288 ПК України податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Згідно з нормами ст. 1 Закону №1669 період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014.

Статтею 6 Закону № 1669 (в редакції, чинній до 08.06.2016) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Згідно з частиною 3 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону №1669 закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції про те, що Закон № 1669 є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до ПК України.

Крім того, Закон № 1669 прийнято у часі пізніше ніж Податковий кодекс України.

Відповідно до п. 5 ст. 11 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1669 Кабінету Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону зобов'язаний, зокрема: затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України № 405/2014 від 14.04.2014, у період з 14.04.2014 до її закінчення.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України (від 30 жовтня 2014 року № 1053 Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція , від 05 листопада 2014 року № 1079 Про зупинення дії розпорядження КМУ від 30 жовтня 2014 року № 1053 ), м. Сєвєродонецьк віднесено до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

Орендовані ТОВ ХК Мрія-Інвест земельні ділянки мають комунальну форму власності та розташовані в м. Сєвєродонецьку Луганської області, тобто, на території, на якій, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року №1275-р здійснювалася антитерористична операція, тому в силу статті 6 Закону № 1669 позивач був звільнений від плати за використання земельних ділянок до 08.06.2016, а саме, до внесення змін до вказаної норми Закону.

Згідно з нормами ст.10 Закону № 1669 протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

27.11.2014 ТОВ ХК Мрія-Інвест отримано сертифікат №1940 Торгово-промислової палати України про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), яким засвідчено настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14.04.2014 до 22.07.2014 ТОВ ХК Мрія-Інвест при здійсненні господарської діяльності на території м.Сєвєродонецька Луганської області (а.с.18).

Разом з тим суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що ст. 6 Закону №1669 має пряму дію та не вимагає додаткового отримання сертифіката про засвідчення настання форс-мажорних обставин. Крім того, сертифікат Торгово-промислової палати України потрібен для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, а ст.6 Закону №1669 передбачає звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, тобто від виконання зобов'язань, а не звільнення від відповідальності за неналежне виконання зобов'язань.

Предметом розгляду цієї адміністративної справи є саме правомірність застосування відповідачем до позивача штрафних санкцій за несвоєчасне погашення зобов'язання з земельного податку

Статтею 6 Закону № 1669 (в редакції чинній з 08.06.2016 на момент винесення спірного повідомлення-рішення) звільнено суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, де зазначено, що Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення визначено, що на території м. Луганська органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

З додатку № 1 (відомості про наявність земельних ділянок) до декларацій з плати за землю встановлено, що податок за землю сплачується за об'єкти, які розташовані на території м. Северодонецька, яке не входить до вказаного переліку.

Тобто, згідно з положеннями Закону № 1669 достатньою підставою для звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності та скасування орендної плати за користування державним та комунальним майном стосовно конкретних суб'єктів господарювання є встановлення факту здійснення ними діяльності на території проведення антитерористичної операції за період з 14.04.2014 до 07.06.2016.

Вивченням матеріалів справи встановлено, що за період з 14.04.2014 до 07.06.2016 ТОВ ХК Мрія-Інвест здійснювало розрахунки з орендної плати за землю за договором оренди землі від 10.01.2014 №441290000010003003522, який у подальшому був припинений 22.10.2015.

Розрахунки з орендної плати за землю за договором оренди від 10.01.2014 №4412900000100030035 до липня 2014 проводилися позивачем вчасно та в повному обсязі.

Орендна плата за договорами оренди землі від 03.06.2016 №4412900000060330102 та №4412900000060330101, тобто вже після 08.06.2016, ТОВ ХК Мрія-Інвест була здійснена на підставі платіжних доручень №50 та №51 від 06.06.2016 (а. с. 38-39) та зарахована відповідачем в рахунок погашення боргу.

Зазначена підстава відносно позивача була встановлена при розгляді справи судом першої інстанції, що вказує на відсутність у відповідача законних підстав для прийняття спірного податкового повідомлення - рішення щодо застосування штрафних санкцій до позивача за період з 14.04.2014 до 07.06.2016, внаслідок чого спірні податкові повідомлення-рішення від 07.04.2017 №0001381203, №0001371203 є протиправними і підлягають скасуванню.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що спір за суттю вирішений правильно, внаслідок чого апеляційна скарга не підлягає задоволенню, підстави для скасування постанови суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст.195 ч.1, ст.197 ч.1, ст.198 ч.1 п.1, ст.200, ст.205 ч.1 п.1, ст.206, ст. 212, ст. 254 ч.5 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Луганській області залишити без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 3 липня 2017 року у справі №812/635/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю холдингова компанія Мрія-Інвест до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень -залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду в порядку письмового провадження набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів після набрання законної сили.

Головуючий Л.А. Василенко

Судді: А.В. Гайдар

Р.Ф.Ханова

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2017
Оприлюднено04.09.2017
Номер документу68535586
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/635/17

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 29.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 09.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 09.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 26.07.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Постанова від 03.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 22.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 08.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні