Ухвала
від 06.09.2017 по справі 813/2033/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

У Х В А Л А

про залишення заяви про розстрочення

виконання судового рішення без руху

06 вересня 2017 року                                                                       справа № 813/2033/17

          зал судових засідань № 6

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Гулик А.Г., розглянувши заяву приватного підприємства «Термоком» про розстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Головного управління ДФС у Львівській області до приватного підприємства «Термоком» про стягнення коштів з рахунків, -

                                        в с т а н о в и в :

приватне підприємство «Термоком» звернулося до суду з заявою від 23.08.2017 №08/07 про розстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Головного управління ДФС у Львівській області до приватного підприємства «Термоком» в сумі 33120,11грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України ( далі -КАС України) за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Згідно з п.6 ч.3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення встановлюється ставка судового збору в розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Тобто, за подання заяви про відстрочення виконання судового рішення, має сплачуватися судовий збір.

Суддя зазначає, що КАС України не врегульовано питання щодо залишення без руху заяви про розстрочення виконання судового рішення.

Разом з цим, відповідно до ч.7 ст.9 КАС України у разі відсутності Закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує Закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія Закону), а за відсутності такого Закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

З огляду на викладене, враховуючи неврегульованість питання щодо залишення без руху заяви про розстрочення виконання судового рішення ст.263 КАС України, беручи до уваги приписи ч.7 ст.9 КАС України, суд дійшов до висновку про необхідність застосування положень ст. ст.106-108 КАС України при вирішенні питання щодо залишення без руху заяви приватного підприємства «Термоком» про розстрочення виконання судового рішення.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати, або клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Як вбачається з матеріалів справи, вказана позовна заява подана без додержання вимог ст.106 КАС України, а саме: не додано документу про сплату судового збору чи клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Правові засади справляння судового збору, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (далі – Закон України №3674-VI).

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017» від 21.12.2016 № 1801-VIII розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2017 встановлено у розмірі 1600,00грн.

Згідно з п.6 ч.3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення встановлюється ставка судового збору в розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

З огляду на наведене, за подання заяви про розстрочення виконання судового рішення до суду заявнику необхідно сплатити судовий збір у розмірі 480,00грн.(1600,00 грн.*0,3).

Згідно з ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

У зв'язку з викладеним, заяву приватного підприємства «Термоком» про розстрочення виконання судового рішення необхідно залишити без руху та надати йому строк, достатній для усунення вказаних недоліків.

Керуючись ст.ст. 106, 108, 160, 165, 263 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В :

заяву приватного підприємства «Термоком» про розстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Головного управління ДФС у Львівській області до приватного підприємства «Термоком» про стягнення коштів з рахунків - залишити без руху.

Позивачу в строк до 20 вересня 2017 року включно усунути зазначені в мотивувальній частині ухвали недоліки, шляхом подання позовної заяви, оформленої у відповідності до вимог ст. 106 КАС України.

Роз'яснити заявнику, що в разі не усунення недоліків, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.

Копію ухвали невідкладно направити позивачеві.

Ухвала суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

          

                    Суддя                                                                      А.Г. Гулик

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2017
Оприлюднено11.09.2017
Номер документу68692974
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2033/17

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 06.09.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Постанова від 24.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні