Ухвала
від 05.09.2017 по справі 265/2б-02/14/13-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"05" вересня 2017 р. Справа № 265/2б-02/14/13-08

за заявою Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Васильків

до Колективного підприємства Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 , м. Васильків (код ЄДРПОУ 05472979) - Боржник/ОСОБА_1

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

учасники провадження згідно протоколу судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

у провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № 265/2б-02/14/13-08 за заявою Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції про банкрутство Колективного підприємства Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 , порушена ухвалою суду від 28.10.2002 (суддя Шевчук С.Р.).

Ухвалою підготовчого засідання суду від 19.11.2002 зобов'язано заявника у 10-денний строк подати до офіційного друкованого органу оголошення про порушення справи про банкрутство Боржника; розпорядником майна Боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2

Оголошення про порушення справи про банкрутство Боржника було опубліковане в газеті Голос України № 8 (3008) від 16.01.2003.

Ухвалою попереднього засідання суду від 06.03.2003 було затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника у наступному складі та обсязі: вимоги по заробітній платі в сумі 2600,25 грн.; вимоги Васильківської ОДПІ в сумі 69875,43 грн.; вимоги Управління ПФУ у м. Василькові в сумі 139498,27 грн.; вимоги Васильківського МЦЗ в сумі 4450,59 грн.

Постановою господарського суду Київської області від 15.04.2003 визнано Колективне підприємство Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2; зобов'язано ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури подати до суду звіт та ліквідаційний баланс.

В подальшому розгляд звіту ліквідатора неодноразово відкладався судом, строк ліквідаційної процедури продовжувався.

Ухвалою суду від 25.04.2008 дану справу прийнято до провадження судді Наріжного С.Ю.; присвоєно № 265/2б-02/14/13-08.

Ухвалою суду від 21.09.2009 достроково припинено повноваження ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_2; призначено ліквідатором КП Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою суду від 24.01.2011 достроково припинено повноваження ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_3; призначено ліквідатором КП Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 арбітражного керуючого ОСОБА_4; зобов'язано ліквідатора ОСОБА_4 за результатами роботи подати до суду звіт, ліквідаційний баланс та пояснювальну записку.

В подальшому ухвалами суду продовжувався строк ліквідаційної процедури у даній справі; ухвалами від 18.04.2011, 31.10.2011, 27.02.2012, 28.05.2012, 19.11.2012, 03.06.2013, 02.12.2013, 16.06.2014, 17.12.2014, 28.04.2015, 09.11.2015 та 10.05.2016 також затверджувалися акти ліквідатора про витрати власних коштів.

Матеріалами справи підтверджується, що арбітражним керуючим ОСОБА_4 протягом всього терміну виконання ним повноважень ліквідатора у даній справі подавалися до суду поточні звіти про хід ліквідаційної процедури та вжиті заходи.

07.07.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 07.07.2017 № 02-01/696 (вх. № 13719/17) про залучення до матеріалів справи протоколу зборів комітету кредиторів ОСОБА_1 від 05.07.2017.

07.07.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 07.07.2017 № 02-01/697 (вх. № 13720/17) про зміну найменування кредиторів у даній справі.

07.07.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 07.07.2017 № 02-01/695 (вх. № 13721/17) про затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора, пов'язаних із провадженням у даній справі.

07.07.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 07.07.2017 № 02-01/694 (вх. № 13722/17) про затвердження звіту ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури.

10.07.2017 до суду надійшло клопотання Васильківського об'єднаного управління пенсійного фонду України Київської області від 06.07.2017 № 3346/07 (вх. № 13869/17) про заміну конкурсного кредитора.

17.07.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 14.07.2017 № 02/01-699 (вх. № 14412/17) про затвердження актів ліквідатора про витрати власних коштів.

17.07.2017 до суду надійшла заява ліквідатора ОСОБА_1 від 14.07.2017 № 02-01/700 (вх. № 14412/17) про стягнення заборгованості з оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора з кредиторів.

Ухвалою суду від 25.07.2017 розгляд всіх поданих заяв та клопотань у даній справі призначено в судовому засіданні 05.09.2017.

05.09.2017 в судове засідання з'явились представник Васильківського об'єднаного управління пенсійного фонду України Київської області та ліквідатор ОСОБА_1. Ліквідатор подані клопотання щодо затвердження звітів за наслідками ліквідаційної процедури, з оплати послуг, заміни найменування кредиторів у справі, а також стягнення з кредиторів заборгованості з оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, підтримав і просив суд задовольнити, затвердити звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс ОСОБА_1, ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 та припинити провадження у справі про банкрутство.

Так, провадження у даній справі про банкрутство здійснюється відповідно до загальної процедури, передбаченої Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також: Закон про банкрутство ) в ред., чинній до 19.01.2013.

Розглядаючи клопотання ліквідатора про зміну найменування кредиторів у справі, а також клопотання Васильківського ОУПФ України Київської області про заміну конкурсного кредитора, суд зазначає таке.

Васильківське об'єднане управління пенсійного фонду України Київської області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Соборна, 105; код ЄДРПОУ 37885812) є правонаступником кредитора у даній справі - УПФ України у м. Василькові Київської області, зокрема у зв'язку з реорганізацією на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 803, а також у зв'язку з перейменуванням на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1055.

Крім цього, Васильківське відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, 45; код ЄДРПОУ 39471029) є правонаступником кредитора у даній справі - Васильківської ОДПІ, зокрема у зв'язку з реорганізацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 892.

Враховуючи викладене, на підставі ст. 25 ГПК України суд дійшов висновку про необхідність заміни кредиторів у даній справі: УПФ України у м. Василькові Київської області правонаступником Васильківським об'єднаним управлінням пенсійного фонду України Київської області, та Васильківську ОДПІ правонаступником Васильківським відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

За таких обставин подані клопотання ліквідатора про зміну найменування кредиторів у справі, а також клопотання Васильківського ОУПФ України Київської області про заміну конкурсного кредитора підлягають задоволенню.

Розглядаючи поданий звіт ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс ОСОБА_1, суд зазначає таке.

З поданих матеріалів вбачається, що арбітражним керуючим ОСОБА_4 після призначення ліквідатором у даній справі було прийнято документацію ОСОБА_1, печатку та штамп від попереднього ліквідатора ОСОБА_3 згідно акту приймання-передачі від 31.01.2011. Крім цього, згідно акту приймання-передачі від 26.03.2011 ліквідатором ОСОБА_1 було отримано від арбітражного керуючого ОСОБА_2 залишок майна, що складав нереалізовану ліквідаційну масу ОСОБА_1 - 28 кімнат гуртожитку Будівельник . Вказані кімнати знаходились у мешканців в оренді відповідно до договорів оренди, копії яких надано ліквідатором. Решта 36 кімнат, підвальне приміщення і нежитлові приміщення 1 поверху гуртожитку, станом на 24.01.2011 були реалізовані.

11.04.2011 частини площ загального користування гуртожитку Будівельник , які відповідали кімнатам залишку ліквідаційної маси, було передано до Обслуговуючого кооперативу Власників Васильківського гуртожитку Будівельник по вул. Фрунзе, 46-а .

Відповідно до наявних у справі доказів, зазначене майно - гуртожиток Будівельник , що розташований за адресою: м. Васильків, вул. Фрунзе, 46-а, не перебував у комунальній власності м. Василькова, до статутного фонду господарського товариства ОП Васильківське БМУ № 40 , правонаступником якого є ОСОБА_1, не включено вартість вказаного гуртожитку і даний гуртожиток було передано покупцю безоплатно, відповідно до ст. 24 Закону України Про приватизацію державного майна .

ОСОБА_5 даних Єдиного реєстру об'єктів державної власності, відсутні об'єкти (приміщення гуртожитку), що не увійшли до статутного фонду КП Васильківське БМУ № 40.

Таким чином у ліквідатора були відсутні правові підстави для передачі зазначеного майна - об'єктів гуртожитку Будівельник до комунального власності територіальної громади на підставі ст. 26 Закону про банкрутство.

Отже, залишок нереалізованих кімнат в кількості 28 одиниць в гуртожитку Будівельник були включені ліквідатором до ліквідаційної маси ОСОБА_1, право приватної власності на вказані об'єкти було визнано за КП Васильківське БМУ № 40, що підтверджується свідоцтвами про право власності від 19.09.2013.

ОСОБА_5 звіту ліквідатора ОСОБА_1, з метою формування ліквідаційної маси ОСОБА_1 ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Інспекції держтехнагляду по Васильківському району та Державної інспекції сільського господарства в Київській області стосовно зареєстрованої за Боржником техніки; Васильківського МРЕВ ДАІ та УДАІ ГУ МВС України в Київській області щодо наявності у ОСОБА_1 транспортних засобів; Васильківському міському відділу земельних ресурсів та Відділу держкомзему у м. Василькові Київської області щодо перебування у власності ОСОБА_1 земельних ділянок; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності ОСОБА_1 цінних паперів; Державної митної служби України про надання відомостей щодо здійснення Боржником зовнішньоекономічної діяльності; Державної служби України з безпеки на транспорті щодо прав ОСОБА_1 на морські чи річкові судна; Державної авіаційної служби України щодо прав ОСОБА_1 на авіаційні судна; ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про зареєстровані за ОСОБА_1 відповідні споруди та техніку; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області щодо наявності у ОСОБА_1 відповідних дозволів і документів декларативного характеру.

Інспекція держтехнагляду по Васильківському району листом повідомила ліквідатора про те, що за ОСОБА_1 автотранспортна техніка не числиться. Аналогічна інформація отримана ліквідатором ОСОБА_1 від Державної інспекції сільського господарства в Київській області (лист від 07.05.2012 № 396).

Відповідно до довідки Васильківського МРЕВ ДАІ № 133 від 22.02.2003, за ОСОБА_1 автотранспорт не зареєстровано. Аналогічна відповідь надана ліквідатору УДАІ ГУ МВС України в Київській області (лист № 18/2833 від 22.03.2012).

Васильківський міський відділ земельних ресурсів листом № 838 від 12.11.2004 повідомив ліквідатора ОСОБА_1 про те, що за ОСОБА_1 земельна ділянка не зареєстрована. Аналогічна відповідь надана ліквідатору Відділом держкомзему у м. Василькові Київської області (лист № 292/03-02 від 21.03.2012).

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/03/3261/НК від 20.03.2012 повідомила про відсутність ОСОБА_1 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).

ОСОБА_5 листа Державної митної служби України № 18/15-17-1646 від 14.03.2012, перебування ОСОБА_1 на обліку в митних органах та інформація щодо митного оформлення зовнішньоекономічних операцій за період з 01.01.2009 по 12.03.2012 не виявлена.

Відповідно до листа Державної служби України з безпеки на транспорті № 7801/02/15-16 від 26.10.2016, записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1, відсутні.

Державна авіаційна служба України листом № 1.19-03417 від 29.03.2012 повідомила, що за ОСОБА_1 повітряних суден не зареєстровано.

ОСОБА_5 довідки ГУ Держпраці у Київській області від 04.10.2016 № 11/10202, за ОСОБА_1 відповідні споруди і техніка не зареєстровані.

Відповідно до листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області № 10/10-14/0510/02 від 05.10.2016, відсутня інформація щодо видачі документів дозвільного та декларативного характеру.

Крім цього згідно звіту ліквідатора, за результатами проведеної роботи по пошуку інформації стосовно об'єктів права інтелектуальної власності за базами, доступ до яких надано в мережі Інтернет, вказаних прав у ОСОБА_1 не виявлено.

Копії відповідних запитів та відповідей реєструючих органів додані ліквідатором ОСОБА_1 до звіту.

Також, з метою виявлення майна ОСОБА_1, ліквідатором було отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек, від 24.01.2017, з якої вбачається, що за ОСОБА_1 рахується лише об'єкт - гуртожиток Будівельник , за адресою: Київська обл., м. Васильків, вул. Фрунзе, 46а.

Відповідно до ОСОБА_5 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, від 24.01.2017, інформація щодо ОСОБА_1 відсутня.

ОСОБА_5 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відсутні записи щодо юридичних осіб, засновником яких є ОСОБА_1.

Отже, ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу ОСОБА_1 лише в складі об'єктів гуртожитку Будівельник .

При цьому, об'єкти гуртожитку Будівельник , реалізовані до 24.01.2011 відповідно до Протоколу засідання комітету кредиторів у даній справі від 09.02.2004 за балансовою вартістю часток ЦМК, що припадали на відповідні кімнати, включаючи площі приміщень загального користування, а також 1 поверх гуртожитку - на суму 50738,40 грн. відповідно до Протоколу № 1 результату відкритих торгів з продажу майна ОСОБА_1 від 20.09.2014, підвальне приміщення гуртожитку - на суму 11296,80 грн. відповідно до Протоколу № 2 результату відкритих торгів з продажу майна ОСОБА_1 від 20.09.2014. Відповідно до відомостей нотаріально посвідчених договорів купівлі-продажу балансова вартість даних об'єктів становила 25045,00 грн., експертна оцінка без врахування ПДВ - 702183,00 грн., реалізаційна вартість з урахуванням ПДВ - 80026,80 грн.

Решту об'єктів (кімнат) гуртожитку Будівельник реалізовано після 24.01.2011 відповідно до Порядку і умов продажу кімнат, затверджених протоколом засідання комітету кредиторів у даній справі від 12.07.2011. Ринкова вартість вказаних об'єктів станом на 31.10.2013 становила 1436345,00 грн., кімнати № 31 станом на 31.05.2016 - 67244,00 грн. Зокрема Порядком та умовами продажу кімнат передбачено надання пільги всім мешканцям гуртожитку в розмірі різниці між експертною оцінкою та балансовою вартістю у сумі 1449365,00 грн.

Відповідно до Протоколу № 1 проведення відкритих публічних торгів (аукціону) від 30.01.2014 кімнату № 7 гуртожитку Будівельник продано за стартовою (початковою) ціною 40604,00 грн. та відповідно до Протоколу № 1 проведення відкритих публічних торгів (аукціону) від 05.08.2016 кімнату № 31 гуртожитку Будівельник продано за 26897,60 грн. при стартовій (початковій) ціні 67244,00 грн.

Крім цього за наслідками інвентаризації майна ОСОБА_1 до ліквідаційної маси включено дебіторську заборгованість ОСОБА_6 за відпущені будматеріали у сумі 920,00 грн.

Відповідно до звіту ліквідатора та доданих до нього документів, іншого майна ОСОБА_1, яке можливо було б включити до ліквідаційної маси, ліквідатором виявлено не було.

Щодо руху грошових коштів, ліквідатором у звіті зазначено таке: залишок коштів на початок процедури становив 13316,70 грн.; надходження коштів: від реалізації ліквідаційної маси - 210304,19 грн.; від індексації заборгованості з оплати за продане до 24.01.2011 майно - 1005,62 грн.; від оренди кімнат гуртожитку - 184700,33 грн.; від відшкодування судових витрат - 5286,66 грн.; поворотна фінансова допомога - 20827,89 грн.; відсотки банку за залишок коштів на рахунку - 41,27 грн.; витрати коштів: поточні витрати - 389689,90 грн. (ПДВ, повернення переплати з орендної плати, зарплата з утримання гуртожитку, витрати за авансовими звітами ліквідатора, оцінка майна та послуги БТІ, послуги реєстратора, юридичні, бухгалтерські послуги, впорядкування архіву, спожита електроенергія, послуги з проведення аукціонів, послуги зв'язку, повернення поворотної фінансової допомоги, відшкодування витрат арбітражних керуючих, оплата послуг арбітражних керуючих тощо).

В ліквідаційній процедурі ліквідатором за рахунок продажу майна ОСОБА_1 було повністю погашено кредиторську заборгованість 1 черги - заробітна плата у розмірі 2600,25 грн.; а також частково, у сумі 43192,51 грн., погашено вимоги 3 черги, що становить 20,2% від загального обсягу визнаних судом кредиторських вимог в сумі 213824,29 грн., а саме: Васильківському відділенню Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області погашено 14114,84 грн. із визнаної суми 69875,43 грн.; Васильківському ОУПФУ Київської області погашено 28178,65 грн. із визнаної суми 139498,27 грн.; Васильківському МЦЗ погашено 899,02 грн. із визнаної суми 4450,59 грн.

Крім цього, ліквідатором в ході ліквідаційної процедури було частково визнано поточні вимоги Васильківської ОДПІ з ПДВ в сумі 26907,00 грн. і з них частково погашено заборгованість в сумі 5435,21 грн.

Також згідно звіту ліквідатора, до 01.06.2011 було частково погашено вимоги УПФ України у м. Василькові в сумі 11401,66 грн., та 24.02.2005 було частково погашено вимоги Васильківського МЦЗ в сумі 623,08 грн.

Таким чином, як зазначено у звіті ліквідатора, решта кредиторських вимог згідно ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, як такі, що не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Зокрема, з урахуванням часткового задоволення кредиторських вимог, залишок заборгованості ОСОБА_1 складає: перед Васильківським відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - 55760,59 грн., Васильківським МЦЗ - 3551,57 грн.; Васильківським ОУПФ України Київської області - 111319,62 грн.

Ліквідатором ОСОБА_1 подано ліквідаційний баланс ОСОБА_1 станом на 31.10.2016, згідно якого у ОСОБА_1 відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести решту розрахунків з кредиторами ОСОБА_1 - ОСОБА_7 відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, Васильківським МЦЗ та Васильківським ОУПФ України Київської області.

Таким чином судом встановлено, що вказані вимоги не можуть бути погашені в зв'язку з відсутністю майна ОСОБА_1.

Також в ліквідаційному балансі ОСОБА_1 відображені непогашені зобов'язання ОСОБА_1 перед арбітражним керуючим - 18419,13 грн. - невідшкодовані підзвітні кошти ліквідатора, пов'язані зі здійсненням ліквідаційної процедури; 1605,60 грн. - неповернута ліквідатору зворотна фінансова допомога; 97486,00 грн. - неоплачена винагорода за послуги ліквідатора за період з жовтня 2013 по жовтень 2016; 52719,70 грн. - невідшкодовані витрати власних коштів ліквідатора, пов'язаних зі здійсненням ліквідаційної процедури.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у ОСОБА_1, за рахунок реалізації яких можливе задоволення решти вимог Васильківського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області у сумі 55760,59 грн., Васильківського МЦЗ у сумі 3551,57 грн. та Васильківського ОУПФ України Київської області у сумі 111319,62 грн., вказані вимоги вважаються погашеними.

Відповідно до матеріалів справи, у ОСОБА_1 був наявний один банківський рахунок у ПАТ ОСОБА_8 ОСОБА_4 , який було закрито ліквідатором у встановленому порядку після завершення ліквідаційної процедури.

ОСОБА_5 звіту ліквідатора, документація ОСОБА_1, яка підлягає довгостроковому зберіганню була впорядкована та передана на зберігання до Комунального управління Васильківський міський трудовий архів .

Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_1 в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Також судом враховано, що відповідно до матеріалів справи, ГТУЮ у Київській області було проведено позапланову невиїзну перевірку діяльності арбітражного керуючого ОСОБА_4 з предмету додержання вимог Конституції України, ГПК України, Закону про банкрутство та іншого законодавства під час виконання повноважень ліквідатора у справі № 265/2б-02/14/13-08 про банкрутство КП Васильківське БМУ № 40 , і відповідно до Довідки про результати перевірки від 16.02.2017 № 06/17 та ОСОБА_4 перевірки від 20.02.2017 № 12/17, порушень у діяльності арбітражного керуючого не виявлено.

Протоколом зборів комітету кредиторів від 05.07.2017 б/№ затверджено звіт ліквідатора за результатами ліквідаційної процедури КП Васильківське БМУ № 40 .

ОСОБА_5 п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

Розглядаючи клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 14.07.2017 № 02/01-699 (вх. № 14412/17) про затвердження витрат ліквідатора, пов'язаних з веденням ліквідаційної процедури, суд зазначає таке.

Акти ліквідатора про витрати власних коштів за період з квітня по жовтень 2016 були затверджені на засіданні комітету кредиторів ОСОБА_1 згідно протоколу б/№ від 05.07.2017.

Частиною 16 статті 3-1 Закону про банкрутство передбачено, що звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

За таких обставин, враховуючи, що протоколом засідання комітету кредиторів ОСОБА_1 від 05.07.2017 б/№ затверджено звіт ліквідатора про витрати його власних коштів, суд дійшов висновку, що клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_4 № 02/01-699 від 14.07.2017 є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Розглядаючи клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 07.07.2017 № 02-01/695 (вх. № 13721/17) про затвердження звітів про оплату послуг та витрат ліквідатора, а також заяву ліквідатора від 14.07.2017 № 02-01/700 (вх. № 14413/17) про стягнення заборгованості з оплати послуг та відшкодування витрат, суд зазначає таке.

З поданого ліквідатором ОСОБА_1 звіту про оплату послуг та відшкодування витрат вбачається що загальна сума заборгованості перед ліквідатором ОСОБА_1 арбітражним керуючим ОСОБА_4 становить 170230,43 грн., з яких: 97486,00 грн. - оплата послуг; 52719,70 грн. - відшкодування власних витрат; 18419,13 грн. - перевитрати підзвітних коштів; 1605,60 грн. - неповернута зворотна фінансова допомога.

Всі зазначені суми документально підтверджені доданими ліквідатором до звіту доказами та є обґрунтованими.

Частинами 12, 14, 16 статті 3-1 Закону про банкрутство передбачено, що оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

З поданого до суду протоколу зборів комітету кредиторів б/№ від 05.07.2017 вбачається, що комітетом кредиторів затверджено звіт ліквідатора про оплату послуг та відшкодування витрат на загальну суму 170230,43 грн.

Враховуючи викладене суд дійшов висновку, що поданий ліквідатором звіт про оплату послуг та відшкодування витрат підлягає затвердженню судом.

Крім цього в заяві від 14.07.2017 № 02-01/700 ліквідатор ОСОБА_1 просить суд стягнути заборгованість щодо оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора у сумі 170230,43 грн. з кредиторів пропорційно до їх грошових вимог.

Зокрема, як вже вказано вище, одним із джерел оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора є кошти кредиторів (ч. 12 ст. 3-1 Закону про банкрутство).

Комітетом кредиторів затверджено звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора у сумі 170230,43 грн., однак, як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 05.07.2017 б/№, кредиторами було відмовлено у погашенні зазначеної суми у зв'язку з відсутністю відповідно до кошторисів кредиторів коштів на такі видатки.

В той же час, за наслідком дослідження матеріалів справи, заслуховування позицій учасників у справі, суд, з огляду на приписи ч. 12 ст. 3-1 Закону про банкрутство дійшов висновку про задоволення поданої заяви ліквідатора та стягнення сум заборгованості з оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора з кредиторів пропорційно до їх кредиторських вимог.

Так, ухвалою суду від 06.03.2003 затверджено реєстр вимог кредиторів у наступному складі та обсязі: Васильківська ОДПІ - 69875,43 грн.; Управління ПФУ у м. Василькові - 139498,27 грн.; Васильківський МЦЗ - 4450,59 грн.

Отже, пропорційно до сум кредиторських вимог, стягненню з кредиторів на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 підлягають: з Васильківського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - 55631,30 грн.; з Васильківського ОУПФ України Київської області - 111058,33 грн.; з Васильківського МЦЗ - 3540,80 грн. в погашення заборгованості з оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора у даній справі.

У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № 265/2б-02/14/13-08.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. 32, 40, 47-49 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд, -

УХВАЛИВ:

1. Замінити кредитора у справі УПФ України у м. Василькові Київської області правонаступником Васильківським об'єднаним управлінням пенсійного фонду України Київської області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Соборна, 105; код ЄДРПОУ 37885812).

2. Замінити кредитора у справі Васильківську ОДПІ правонаступником Васильківським відділенням Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, 45; код ЄДРПОУ 39471029).

3. Затвердити звіт ліквідатора КП Васильківське БМУ № 40 арбітражного керуючого ОСОБА_4 та ліквідаційний баланс Колективного підприємства Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Гоголя, 7; код ЄДРПОУ 05472979), станом на 31.10.2016 року.

4. Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 Колективне підприємство Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Гоголя, 7; код ЄДРПОУ 05472979).

5. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Колективного підприємства Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Гоголя, 7; код ЄДРПОУ 05472979) та виключити Колективне підприємство Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Гоголя, 7; код ЄДРПОУ 05472979) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

6. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

7. Вимоги Васильківського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області у сумі 55760,59 грн., Васильківського МЦЗ у сумі 3551,57 грн. та Васильківського ОУПФ України Київської області у сумі 111319,62 грн., а також вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

8. Клопотання ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_4 від 14.07.2017 № 02/01-699 (вх. № 14412/17) про затвердження витрат ліквідатора задовольнити.

9. Затвердити акти ліквідатора про витрати власних коштів по справі № 265/2б-02/14/13-08 про банкрутство КП Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 на загальну суму 5850,83 грн., а саме:

- акт за квітень 2016 на суму 378,99 грн.,

- акт за травень 2016 на суму 659,99 грн.,

- акт за червень 2016 на суму 905,60 грн.,

- акт за липень 2016 на суму 744,14 грн.,

- акт за серпень 2016 на суму 2430,76 грн.,

- акт за вересень 2016 на суму 616,56 грн.,

- акт за жовтень 2016 на суму 114,79 грн.

10. Затвердити звіт ліквідатора КП Васильківське БМУ № 40 арбітражного керуючого ОСОБА_4 від 03.07.2017 про оплату послуг та відшкодування витрат, пов'язаних зі здійсненням ліквідаційної процедури, на загальну суму 170230,43 грн.

11. Стягнути з Васильківського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, 45; код ЄДРПОУ 39471029) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (08713, Київська обл., Обухівський р-н, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, 1, оф. 16; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; рахунок № 26005005104001 в ПАТ Креді ОСОБА_9 ) заборгованість з оплати послуг та відшкодування витрат у сумі 55631 (п'ятдесят п'ять тисяч шістсот тридцять одну) грн. 30 коп.

12. Стягнути з Васильківського об'єднаного управління пенсійного фонду України Київської області (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Соборна, 105; код ЄДРПОУ 37885812) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (08713, Київська обл., Обухівський р-н, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, 1, оф. 16; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; рахунок № 26005005104001 в ПАТ Креді ОСОБА_9 ) заборгованість з оплати послуг та відшкодування витрат у сумі 111058 (сто одинадцять тисяч п'ятдесят вісім) грн. 33 коп.

13. Стягнути з Васильківського міськрайонного центру зайнятості (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17; код ЄДРПОУ 22208617) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_4 (08713, Київська обл., Обухівський р-н, с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, 1, оф. 16; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; рахунок № 26005005104001 в ПАТ Креді ОСОБА_9 ) заборгованість з оплати послуг та відшкодування витрат у сумі 3540 (три тисячі п'ятсот сорок) грн. 80 коп.

14. Видати накази.

15. Провадження у справі № 265/2б-02/14/13-08 про банкрутство Колективного підприємства Васильківське будівельно-монтажне управління № 40 (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Гоголя, 7; код ЄДРПОУ 05472979) припинити.

16. Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.

Повний текст ухвали виготовлено і підписано 07.09.2017

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення05.09.2017
Оприлюднено12.09.2017
Номер документу68701778
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —265/2б-02/14/13-08

Постанова від 19.04.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 04.04.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 20.03.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 20.03.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 28.11.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 28.11.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 16.11.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 31.10.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Постанова від 31.10.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні