Ухвала
від 31.08.2017 по справі 820/501/16
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

   ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ УХВАЛА 31 серпня 2017 року                    м. Київ                                          К/800/29043/17 Суддя Вищого адміністративного суду України  Юрченко В.П., перевіривши касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" на постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 29.03.2017 у справі № 820/501/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" до Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області , Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві , Відділ держаної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації , Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради треті особи:  Державна фіскальна служба України , Державна казначейська служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії,- В С Т А Н О В И В :           Касаційна скарга не відповідає вимогам статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України).           Згідно з частиною другою статті 212 КАС України касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.           Оскаржувана постанова Харківського апеляційного адміністративного суду прийнята та набрала законної сили  29.03.2017, проте, дана касаційна скарга разом із долученими до неї рішеннями судів попередніх інстанцій направлена на адресу до Вищого адміністративного суду України 23.08.2017, тобто з пропущенням строків, встановлених статтею 212 КАС України.           Як вбачається з прохальної частини касаційної скарги, позивач не просить поновити зазначений процесуальний строк. Інших заяв та клопотань до суду касаційної інстанції не надходило.           Відповідно до частини четвертої статті 214 КАС України касаційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, встановлених статтею 212 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.           Також, касаційна скарга не відповідає вимогам статті 213 КАС України.           Згідно частини другої статті 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.           Пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" в редакції чинній на момент звернення позивача до суду першої інстанції з даним адміністративним позовом визначено ставку судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем у розмірі: 1 розмір мінімальної заробітної плати.           Відповідно до статті 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2016 рік" мінімальна заробітна плата з 01.01.2016 встановлена у місячному розмірі - 1378 грн. 00 коп.           Абзацом 2 частини третьої статті 6 Закону України "Про судовий збір" в редакції чинній на момент звернення позивача до суду першої інстанції з даним адміністративним позовом закріплено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.           Пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" в редакції чинній на момент звернення скаржника до суду касаційної інстанції з даною касаційною скаргою, ставка судового збору за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.           Таким чином, Товариству з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" за звернення до Вищого адміністративного суду України з даною касаційною скаргою необхідно було сплатити судовий збір (враховуючи скасування рішенням суду апеляційної інстанції рішення суду першої інстанції в частині задоволених позовних вимог) в розмірі 6614 грн. 40 коп.           До касаційної скарги заявником додано квитанцію від 26.05.2017, що підтверджує сплату судового збору в розмірі 1653 грн. 60 коп., тобто меншому, ніж передбачено статтею 4 Закону України "Про судовий збір".           Виходячи з наведеного касаційну скаргу слід залишити без руху, надавши строк скаржнику для усунення зазначених недоліків.           Керуючись статтями 108, 212, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України,- У Х В А Л И В :           Залишити без руху касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" на постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 29.03.2017 у справі № 820/501/16.           Надати Товариству з обмеженою відповідальністю "СКАММОН" строк для усунення недоліків касаційної скарги – 30 днів з моменту отримання ухвали.           Роз'яснити, що у разі неусунення недоліків, касаційну скаргу буде повернуто скаржнику.           Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, передбачених статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України, у порядку та в строки, встановлені статтями 236  2391 Кодексу адміністративного судочинства України.           Суддя                                                                                          В.П. Юрченко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення31.08.2017
Оприлюднено11.09.2017
Номер документу68741074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/501/16

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чудних С.О.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Олендер І.Я.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 07.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Постанова від 20.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 20.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні