Постанова
від 30.08.2017 по справі 826/3318/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

30 серпня 2017 року 16:20 № 826/3318/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Заступника прокурора міста Києва до Головного територіального управління юстиції у місті Києві, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Сітікомфортгруп", про визнання протиправними дій, скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва, (також далі - суд) , надійшов позов Заступника прокурора міста Києва, (далі - позивач) , до Головного територіального управління юстиції у місті Києві, (далі - відповідач) , третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Сітікомфортгруп", (далі - третя особа, ТОВ "Сітікомфортгруп") , про:

- визнання протиправними дій Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві щодо прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 13.11.2015 р. №26123176;

- скасування рішення Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві від 13.11.2015 р. №26123176 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, згідно з яким право власності на об'єкт транспортної інфраструктури дорожнього сервісу, що розташований по вул. Сортувальній, 24 у м. Києві, зареєстровано за ТОВ "Сітікомфортгруп".

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що оскаржуване рішення (дії) є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте (вчинені) відповідачем з порушенням вимог законодавства, а саме, при проведенні державної реєстрації права приватної власності ТОВ "Сітікомфортгруп" на спірний об'єкт нерухомості державному реєстратору не було надано документу, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку.

Відповідач позовні вимоги не визнав, просив у задоволенні позову відмовити повністю, оскільки в межах спірних правовідносин державний реєстратор діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Третя особа просила у задоволенні позову відмовити повністю, оскільки при проведенні спірної державної реєстрації державному реєстратору було надано усі передбачені законом документи.

Враховуючи викладене та зважаючи на достатність наявних у матеріалах справи доказів для розгляду та вирішення справи по суті, у відповідному судовому засіданні судом, відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) , прийнято рішення про подальший розгляд та вирішення справи у порядку письмового провадження.

Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

27 червня 2013 року між Департаментом економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як організатором конкурсу, Комунальним підприємством Виконавчого виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство", як замовником, та ТОВ "Сітікомфортгруп", як інвестором, укладено Інвестиційний договір №050-13/і/129 про реалізацію інвестиційного проекту будівництва об'єктів транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі, (далі - Інвестиційний договір №050-13/і/129) , за умовами якого інвестор здійснює фінансування усіх витрат, пов'язаних з реалізацією Інвестиційного проекту (сукупність дій сторін, спрямованих на будівництво об'єктів транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі, оформлення прав на майно та земельну ділянку, відповідно до чинного законодавства та умов цього Договору); після виконання інвестором всіх своїх зобов'язань за договором, завершення будівництва об'єкту інвестування та введення його в експлуатацію відповідно до затвердженої проектної документації, інвестор в установленому чинним законодавством України порядку оформлює право власності на об'єкт інвестування.

У подальшому, 12 листопада 2015 року ТОВ "Сітікомфортгруп" звернулося до відповідача із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (реєстраційний номер 14259855) для проведення державної реєстрації права власності на об'єктів транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі за вказаним вище Інвестиційним договором №050-13/і/129, (далі - заява №14259855) .

13 листопада 2015 року відповідачем за результатами розгляду вказаної вище заяви №14259855 ТОВ "Сітікомфортгруп" прийнято оскаржуване рішення №26123176, згідно якого проведено державну реєстрацію права приватної власності ТОВ "Сітікомфортгруп" на об'єкти транспортної інфраструктури дорожнього сервісу, що розташовані за адресою: м. Київ, вул. Сортувальна, 24.

У контексті викладеного суд зазначає наступне.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень з метою забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна визначено Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01 липня 2004 року №1952-IV, (далі - Закон №1952-IV) .

Так, відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 2, п. 1 ч. 1 ст. 4, ч. 7 ст. 3, ч. 1 ст. 6 Закону №1952-IV, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, зокрема, право власності на нерухоме майно.

Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться за місцем розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на якій діє відповідний орган державної реєстрації права власності та інших речових прав, крім випадків, установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті.

Систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (далі - органи державної реєстрації прав).

Згідно з п. 1 та п. 7 Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року №401/2011, Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади.

Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.

Укрдержреєстр здійснює свої повноваження безпосередньо та через структурні підрозділи головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 8, п.п. 1-6 ч. 2 ст. 9, ч.ч. 1, 7 ст. 15, ч. 1 ст. 19, ч.ч. 1-3 ст. 24 Закону №1952-IV, орган державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації.

Державний реєстратор:

- встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав;

- приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;

- відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;

- веде реєстраційні справи щодо об'єктів нерухомого майна;

- присвоює реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації;

- видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону.

Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; внесення записів до Державного реєстру прав; видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Розгляд заяви про державну реєстрацію обтяжень і прийняття рішення про таку реєстрацію, відмову у державній реєстрації обтяжень або її зупинення проводиться в день надходження заяви та документів, необхідних для державної реєстрації обтяжень.

Державна реєстрація прав проводиться на підставі: договорів, укладених у порядку, встановленому законом, та актів прийому-передачі активів та/або зобов'язань неплатоспроможного банку приймаючому або перехідному банку, крім випадків, визначених законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

У державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: 1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; 2) об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав; 3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; 4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; 5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5-1) заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 5-2) заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених статтею 4 2 та частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; 5-3) під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку; 5-4) після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення; 5-5) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 5-6) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем; 6) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

За наявності підстав для відмови в державній реєстрації державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Відмова в державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, не передбачених цим Законом, заборонена.

Суд звертає увагу, що, на думку позивача, оскаржувані рішення та дії відповідача є протиправними, оскільки державну реєстрацію права приватної власності ТОВ "Сітікомфортгруп" на спірний об'єкт нерухомості проведено за відсутності у позивача документу, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку, тобто без достатніх правових підстав, з чим суд не погоджується виходячи з наступного.

Згідно із п.п. 35, 36, 50 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №868 від 17 жовтня 2013 року (далі - Порядок №868) , під час проведення державної реєстрації речових прав заінтересованою особою є власник, інший правонабувач або сторона правочину, відповідно до якого виникли речові права.

Для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.

У разі проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудований або реконструйований об'єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, у результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу заінтересованою особою є інвестор (особа, що придбала майнові права), член відповідного кооперативу.

Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва на новозбудований або реконструйований об'єкт нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, заявник подає:

документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за нею об'єкта будівництва, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав тощо).

У разі участі у фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є видана управителем такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об'єкта інвестування.

У разі придбання безпроцентних (цільових) облігацій, за якими базовим товаром є одиниця нерухомості, документами, що підтверджують набуття у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є договір купівлі-продажу облігацій та в разі наявності документ, згідно з яким відбулося закріплення відповідного об'єкта інвестування за власником облігацій (договір резервування, бронювання тощо).

У разі придбання майнових прав на об'єкт нерухомості документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є договір купівлі-продажу майнових прав;

довідку (виписку) із переліку осіб, які брали участь в інвестуванні (фінансуванні) об'єкта будівництва та за якими здійснюється державна реєстрація прав, видану особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), про участь заінтересованої особи в інвестуванні (фінансуванні) об'єкта будівництва (у тому числі шляхом купівлі-продажу майнових прав);

технічний паспорт на об'єкт інвестування (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо);

завірені особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), копії (крім випадків подання оригіналів таких документів особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва):

документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об'єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);

документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності на об'єкт нерухомого майна до проведення його реконструкції (у разі проведення реконструкції об'єкта нерухомого майна);

документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта;

документа, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси (крім випадку, коли в результаті реконструкції об'єкта нерухомого майна його адреса не змінилася).

Документи, зазначені в абзацах третьому - сьомому і дев'ятому - тринадцятому цього пункту, заявникові не повертаються.

У разі коли завершення будівництвом об'єкта містобудування та державна реєстрація прав на такий об'єкт за особами, які брали участь в інвестуванні (фінансуванні) об'єкта будівництва, здійснюється після 1 січня 2013 р., особа, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовник будівництва), після прийняття такого об'єкта в експлуатацію подає:

документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об'єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);

документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності на такий об'єкт до проведення реконструкції (у разі проведення реконструкції об'єкта нерухомого майна);

документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта;

документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси (крім випадку, коли в результаті реконструкції об'єкта нерухомого майна його адреса не змінилася);

затверджений такою особою перелік фізичних та юридичних осіб, кошти яких залучалися на інвестування (фінансування) об'єкта будівництва.

Документи, подані особою, що залучала кошти фізичних та юридичних осіб (замовником будівництва), після виготовлення електронних копій шляхом сканування та розміщення у Державному реєстрі прав, повертаються такій особі.

У ході судового розгляду справи судом встановлено, що до заяви №14259855 представником ТОВ "Сітікомфортгруп" додано: докази сплати державного мита; копії паспортів представника та директора ТОВ "Сітікомфортгруп"; довіреність представника ТОВ "Сітікомфортгруп"; Інвестиційний договір №050-13/і/129 з додатковими угодами; технічний паспорт від 15.09.2015 р.; декларація про готовність об'єкта до експлуатації від 29.04.2015 р. №КВ143152720505; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно індексний номер 16097184 від 14.01.2014 р.; витяг з наказу Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) "Про присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості у місті Києві" від 11.11.2015 р. №325; статут ТОВ "Сітікомфортгруп"; копії наказу №2-К від 08.06.2015 р. про призначення директора ТОВ "Сітікомфортгруп" та протоколу №06/06/15 загальних зборів учасників ТОВ "Сітікомфортгруп" від 06.06.2015 р.

При цьому, судом не встановлено, що заява №14259855 та додані до неї документи не відповідають вимогам законодавства.

Крім того, судом встановлено, що 23 жовтня 2013 року Київською міською радою прийнято Рішення "Про надання комунальному підприємству виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" земельної ділянки для будівництва об'єкта дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі м. Києва" №368/9856, згідно якого затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Комунальному підприємству Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" для будівництва об'єкта дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі м. Києва (справа № Д-6611, заява ДЦ № 01109-000102581-014 від 20.09.2013) та надано йому, за умови виконання пункту 3 цього рішення, земельну ділянку площею 0,1900 га (кадастровий номер 8000000000:90:176:0038) в постійне користування для будівництва об'єкта дорожнього сервісу на вул. Сортувальній, 24 у Дарницькому районі м. Києва за рахунок земель комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Поряд з цим, з доданого до заяви №14259855 витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно індексний номер 16097184 від 14.01.2014 р. вбачається, що власником земельної ділянки за адресою: м. Київ, вул. Сортувальна, 24, площею 0,19 га, кадастровий номер 8000000000:90:176:0038, цільове призначення - для будівництва об'єкта дорожнього сервісу, є Київська міська рада, а правокористувачем - Комунальне підприємство Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" (замовник за Інвестиційним договором №050-13/і/129).

У зв'язку із вищезазначеним, суд приходить до висновку про необґрунтованість тверджень позивача, що державну реєстрацію права приватної власності ТОВ "Сітікомфортгруп" на спірний об'єкт нерухомості проведено за відсутності у позивача документу, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку, тобто без достатніх правових підстав.

А тому, виходячи з того, що оскаржувані дії та рішення вчинено (прийнято) відповідачем на підставі усіх належним чином оформлених документів, передбачених Законом №1952-IV та Порядком №868, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для визнання протиправними оскаржуваних дій та рішення відповідача.

Згідно з ч. 1 ст. 11, ч. 1 ст. 69, ч.ч. 1, 2, 6 ст. 71 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з'ясованих судом обставин вбачається, що позов Заступника прокурора міста Києва до Головного територіального управління юстиції у місті Києві, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Сітікомфортгруп", про визнання протиправними дій, скасування рішення є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. У зв'язку з ухваленням судового рішення на користь суб'єкта владних повноважень та відсутністю з його сторони судових витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати стягненню з позивача не підлягають.

На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 69-71, 86, 94, 128, 158-163, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити повністю у задоволенні позову Заступника прокурора міста Києва.

Відповідно до ст.ст. 185, 186 КАС України, постанова може бути оскаржена шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом десяти днів із дня отримання копії постанови . Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

Згідно зі ст. 254 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.08.2017
Оприлюднено13.09.2017
Номер документу68751663
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3318/16

Ухвала від 21.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 26.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 26.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 06.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Постанова від 30.08.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 26.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні