Справа № 135/990/17
Провадження № 1-кс/135/182/17
УХВАЛА
Іменем України
05.09.2017 року Ладижинський міський суд Вінницької області
в складі: слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши в м. Ладижин клопотання слідчого слідчого відділення Ладижинського ВП Бершадського ВП Головного управління Національної поліції у Вінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий Ладижинського відділення поліції Бершадського відділу поліції Головного Управління Національної поліції у Вінницькій області лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Бершадської місцевої прокуратуриу Вінницькій області ОСОБА_4 , про призначення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності при проведені досудового розслідування у кримінальному провадження внесеному до ЄРДР за № 12017020070000244 від 22.08.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України.
В обґрунтування клопотання слідчийпосилається на те, що 22.08.2017 року до Ладижинського відділення поліції Бершадського відділу поліції Головного Управління Національної поліції у Вінницькій області від виконавчого комітету Ладижинської міської ради надійшла заява про те, що рішенням виконавчого комітету Ладижинської міської ради №206 від 24.07.2017 створено комісія по перевірці фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «РК «Лада» за період з 01.07.2014 по 01.07.2017. В ході проведення перевірки встановлено, що службовими особами КП «РК «Лада», а саме: директором КП «РК «Лада» ОСОБА_5 та програмним редактором КП «РК «Лада» ОСОБА_6 в супереч вимогам Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та при порушенні вимог статуту комунального підприємства КП «РК «Лада» вчинено привласнення грошових коштів на загальну суму 159824 грн..
Крім того, вході проведення перевірки вище вказаного комунального підприємства «РК «Лада» виявлено факт, що директором підприємства ОСОБА_5 укладено договори з приватним підприємством ТРК «Подільські комунікації» (24321, Вінницька обл., місто Ладижин, вулиця Процишина, будинок 45, квартира 91) та ДП «Ензим» (24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Хлібозаводська, будинок №2, які також призвели до розтрати бюджетних коштів.
Ураховуючи викладене та те, що під час досудового розслідування виникла необхідність у проведені ревізії з питань законності та достовірності нарахування заробітної плати працівникам КП «РК «Лада», які працюють на вищевказаному підприємстві з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року. Дана ревізія дасть можливість встановити під час проведення досудового розслідування суму зайво нарахованих та витрачених коштів на заробітну плату керівникам та працівникам КП «РК «Лада», а також з метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування кримінального провадження, керуючись ст.ст. 36, 93, 110 КПК України, ст. 3 Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», слідчий просив надати дозвіл на проведення ревізії.
У судовому засіданні слідчий підтримав клопотання та просив його задовольнити.
Згідно ч. 1 ст. 107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Згідно з ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:
1) підконтрольною установою подано у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу державного фінансового контролю під час проведення планової чи позапланової виїзної ревізії, в якій міститься вимога про повне або часткове скасування результатів відповідної ревізії;
2) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з підконтрольною установою, якщо підконтрольна установа не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит органу державного фінансового контролю протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;
3) проводиться реорганізація (ліквідація) підконтрольної установи;
4) у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю;
5) у разі, коли вищестоящий орган державного фінансового контролю в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державного фінансового контролю здійснив перевірку актів ревізії, складених нижчестоящим органом державного фінансового контролю , та виявив їх невідповідність вимогам законів. Позапланова виїзна ревізія в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державного фінансового контролю лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державного фінансового контролю, які проводили планову або позапланову виїзну ревізію зазначеної підконтрольної установи, розпочато службове розслідування або у випадку повідомлення їм про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.
Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобовязань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в установах, що утримуються за рахунок державного бюджету, є завданням органу державного фінансового контролю.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Таким чином, з метою дослідження питання законності нарахування заробітної плати та премій працівникам КП «РК «Лада» в період з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року та перевірки цільове використання бюджетних коштів, які були перераховані на розрахунковий рахунок комунального підприємства «РК «Лада» виникає необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності. З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості проведених операцій та розрахунків, для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку об`єкта контролю, постає необхідність на проведення зустрічних звірок в приватному підприємстві ТРК «Подільські комунікації» та ДП «Ензим».
Слідчим суддею у судовому засіданні в цій справі не було встановлено відомостей, які б могли свідчити про те, що надання дозволу на проведення ревізії становитиме надмірний тягар для підприємства, відтак, таке втручання є пропорційним та відповідає справжнім інтересам суспільства.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, враховуючи наявність обставин передбачених ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слід надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії та на проведення зустрічних звірок.
На підставі викладеного і керуючись, ст.ст. 93, 110, 132, 309 КПК України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого слідчого відділення Ладижинського ВП Бершадського ВП Головного управління Національної поліції у Вінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_3 - задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділення Ладижинського ВП Бершадського ВП Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 дозвіл на проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області позапланової виїзної ревізії у комунальному підприємстві «РК «Лада» ( розташоване за адресою: Вінницька область, м. Ладижин, 2 мікрорайон будинок №57, код ЄДРПОУ: 32153495) щодо питань законності та достовірності нарахування заробітної плати та премій працівникам КП «РК «Лада» а саме: директору ОСОБА_5 програмному редактору КП «РК «Лада» ОСОБА_6 та іншим працівникам КП «РК «Лада», які працюють на вище вказаному підприємстві з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року.
На вирішення ревізії поставити наступні питання:
- Встановити правильність нарахування заробітної плати та премій працівникам КП «РК «Лада» директору ОСОБА_5 програмному редактору КП «РК «Лада» ОСОБА_6 та іншим працівникам КП «РК «Лада», які працюють на вище вказаному підприємстві з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року;
- В разі встановлення порушень правильності нарахувань заробітної плати та премій вказати: загальну суму зайво нарахованих та виплачених коштів працівникам КП «РК «Лада» директору ОСОБА_5 програмному редактору КП «РК «Лада» ОСОБА_6 та іншим працівникам КП «РК «Лада», які працюють на вище вказаному підприємстві з 01.07.2014 по 01.07.2017 (окремо по кожному працівнику та керівнику); хто з посадових осіб є відповідальним за порушення вимог нормативних актів щодо правильності нарахування заробітної та премій працівникам КП «РК «Лада» а саме: директору ОСОБА_5 програмному редактору КП «РК «Лада» ОСОБА_6 та іншим працівникам КП «РК «Лада», які працюють на вище вказаному комунальному підприємстві з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року ;
В ході проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Радіокомпанія «Лада» за період з 01.07.2014 року по 01.07.2017 року дослідити наступні питання:
-Відповідність фактичної діяльності підприємства передбаченій Статутом та іншими регуляторними актами;
-Перевірка наявності ліцензії на ефірне радіомовлення та дотримання підприємством ліцензійних вимог;
-Повнота, достовірність і правильність визначення доходів від усіх видів діяльності;
-Дотримання законодавства при проведені готівковорозрахункових та безготівкових операцій в національній валюті;
-Цільове використання бюджетних коштів;
-Перевірка розрахункової дисципліни, виконання укладених договорів та стан проведених розрахунків, в тому числі з приватним підприємством ТРК «Подільські комунікації», ДП «Ензим», ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_11 та ФОП ОСОБА_12 .
-Законність та достовірність витрат на оплату праці;
-Стан збереження комунального майна.
При виявленні збитків, завданих підприємству, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку та вказати посадових та матеріально-відповідальних осіб, з вини яких допущені вказані порушення.
Надати дозвіл на проведення зустрічних звірок в приватному підприємстві ТРК «Подільські комунікації» (24321, Вінницька обл., місто Ладижин, вулиця Процишина, будинок 45, квартира 91) та ДП «Ензим» (24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Хлібозаводська, будинок 2), за результатами яких встановити вид, обсяг і якість проведених операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку об`єкта контролю.
Позапланову виїзну ревізію розпочати з 20.09.2017 року та закінчити її до 04.10.2017 року, тобто 15 робочих днів.
Проведення ревізії доручити працівникам Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Визначити строк проведення ревізії з 20.09.2017 року по 04.10.2017 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Ладижинський міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2017 |
Оприлюднено | 08.03.2023 |
Номер документу | 68782699 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ладижинський міський суд Вінницької області
Корнієнко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні