Ухвала
від 14.09.2017 по справі 803/192/17
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

"14" вересня 2017 р. м. Київ К/800/21319/17

Суддя Вищого адміністративного суду України Маринчак Н.Є. розглянувши клопотання Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про повернення судового збору у справі №809/2301/13-а (876/10564/16) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Перший Віконний завод до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління ДФС України в Івано-Франківській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

встановив :

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 14 вересня 2017 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 10 березня 2017 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 06 червня 2017 року у справі №803/192/17 (876/4939/17) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Антарес СВ до Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, зобов'язання вчинити дії.

За подання відповідної касаційної скарги Луцькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Волинській області платіжними дорученнями від 19 червня 2017 року №659 та від 20 червня 2017 року №673 сплачено судовий збір у розмірі 5880,40 грн. та 5880,40 грн. відповідно.

До суду касаційної інстанції надійшло клопотання Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про повернення судового збору у сумі 5880,40 грн. у зв'язку з тим, що заявником сплачено судовий збір у більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Відповідно до частини другої статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Згідно із п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, ставка судового збору встановлена у такому розмірі: 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

При цьому, у п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір зазначено, що при поданні позовної заяви ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою, становила 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

З огляду на вищевикладене, скаржник, подаючи касаційну, скаргу мав сплатити судовий збір у розмірі 5880,40 грн., однак сплатив 11760,80 грн.

За таких обставин клопотання Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області підлягає задоволенню, а сплачений судовий збір у більшому розмірі, ніж встановлено законом - поверненню особі, яка його сплатила.

Керуючись ст.ст. 87, 98, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ухвалив :

Клопотання Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області - задовольнити.

Повернути Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області сплачений судовий збір у сумі 5880,40 грн. (п'ять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 40 копійок), внесений згідно платіжного доручення від 20 червня 2017 року №673.

Виконання ухвали доручити Управлінню Державної казначейської служби України у Печерському районі м. Києва.

Суддя Вищого адміністративного

суду України Н.Є. Маринчак

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення14.09.2017
Оприлюднено17.09.2017
Номер документу68902478
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/192/17

Ухвала від 14.03.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

Постанова від 01.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 14.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 14.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 10.08.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 07.07.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

Ухвала від 26.06.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні