Ухвала
від 19.09.2017 по справі 826/21404/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

19 вересня 2017 року м. Київ К/800/30765/17

Суддя Вищого адміністративного суду України Цвіркун Ю. І. , розглянувши

касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві

на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 13.11.2015 року

та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 31.01.2017 року

у справі № 826/21404/15

за позовом Спільного Україно-Білоруського підприємства з іноземними інвестиціями у формі приватного акціонерного товариства Атлант-Україна

до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві

про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень,

встановив:

Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві подано касаційну скаргу.

Відповідно до частини другої статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.

З наданої скаржником копії ухвали суду апеляційної інстанції вбачається, що остання постановлена 31.01.2017 року, тоді як касаційну скаргу подано відповідачем до суду касаційної інстанції 15.09.2017 року. Тобто є підстави вважати, що строк, встановлений частиною другою статті 212 КАС України пропущений.

З огляду на положення частини другої статті 212 КАС України, а також дату подання касаційної скарги, підстави щодо поновлення строку, вказані скаржником, не можуть бути визнані поважними.

Таким чином, скаржнику необхідно вказати інші або обґрунтувати вказані підстави для поновлення строку касаційного оскарження.

Крім того, відповідно до частини п'ятої статті 213 КАС України до касаційної скарги додаються, зокрема, документ про сплату судового збору.

З 01.09.2015 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015 року № 484-VIII, яким внесено зміни до Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року № 3674-VI, який визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.

Пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до касаційної скарги на рішення суду сплачується 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.

Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень або юридичною особою ставка судового збору становить 1,5 відсотки ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Враховуючи викладене, є підстави вважати, що додане до касаційної скарги платіжне доручення № 333 від 29.06.2017 року про сплату судового збору у сумі 5 846, 40 грн. свідчить про сплату скаржником судового збору в меншому розмірі, ніж визначено законодавством України.

Враховуючи положення частини четвертої статті 214 КАС України, касаційну скаргу слід залишити без руху, а скаржнику надати строк для усунення зазначених недоліків.

Керуючись частиною четвертою статті 214 КАС України,

ухвалив:

1. Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві залишити без руху.

2. Зазначені недоліки можуть бути усунені протягом 30 днів з моменту отримання цієї ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя (підпис Ю.І. Цвіркун

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення19.09.2017
Оприлюднено22.09.2017
Номер документу69019391
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/21404/15

Ухвала від 17.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 19.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 16.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 31.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

Ухвала від 18.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Постанова від 13.11.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні