ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
19 вересня 2017 рокусправа № 872/2а-2/17
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Шлай А.В.
суддів: Прокопчук Т.С. Чабаненко С.В.
за участю секретаря судового засідання: Горшкова В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Васильківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області до ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю Демурінський Гірничо-збагачувальний комбінат , про примусове відчуження у державну власність земельної ділянки, -
В С Т А Н О В И В:
Васильківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області 12 січня 2017 року звернулась до суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 19 вересня 2017 року, просила:
- примусово відчужити в державну власність з мотивів суспільної необхідності земельну ділянку площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1 за викупною ціною 434646,04грн., яка належить на праві власності ОСОБА_1 та знаходиться на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області, під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням на Вовчанському родовищі Товариством з обмеженою відповідальністю Демурівський Гірничо-збагачувальний комбінат корсетних копалин загальнодержавного значення;
- зобов'язати ОСОБА_1 звільнити земельну ділянку площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1 після виплати їй грошових коштів за викуп земельної ділянки.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що до позивача із заявою про необхідність викупу у державну власність земельної ділянки площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1, яка належить ОСОБА_1 на праві приватної власності, з мотивів суспільної необхідності звернулось ТОВ Демурінський ГЗК . Суспільна необхідність викупу вказаної земельної ділянки полягає в тому, що земельна ділянка ОСОБА_1 знаходиться в межах території, на якій планується розширення контуру кар'єру з видобування корисних копалин титаново-цирконієвих родовищ Вовчанського родовища, видобування яких становить державне та світове значення. За наслідками розгляду заяви Головою Васильківської райдержадміністрації прийнято відповідні розпорядження з визначення вартості та підготовки викупу земельної ділянки гр. ОСОБА_1 Однак, у зв'язку з відмовою власника здійснити добровільне відчуження земельної ділянки, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом для вирішення питання щодо примусового відчуження земельної ділянки, що перебуває у власності гр. ОСОБА_1 в порядку визначеному Законом України Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності .
У судовому засіданні представник позивача - Атаманюк І.Л. підтримав позовні вимоги посилаючись на доводи адміністративного позову, просив їх задовольнити в повному обсязі.
Представник третьої особи - Цифра В.В. у судовому засіданні підтримав позовні вимоги позивача, наголошуючи на загальнодержавному значенні власного виробництва, яке також відіграє стратегічне значення для економіки України. Крім того, зазначили, що без викупу земельних ділянок по фронту роботи кар'єрів, в тому числі без викупу земельної ділянки відповідача, подальше розширення кар'єрів та як наслідок робота підприємства є неможливими.
Судова повістка, направлена на адресу відповідача, повернулась за закінченням терміну зберігання, що, відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається належним повідомленням.
Відповідно до частини 4 статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Заслухавши пояснення представника позивача та представника третьої особи, дослідивши наявні докази по справі, суд приходить до висновку про необхідність задоволення адміністративного позову з огляду на наступне.
Як вбачається з наданих письмових доказів, на підставі державного акту про право власності на земельну ділянку №43 від 09 серпня 2010 року у власності громадянки ОСОБА_1 знаходиться земельна ділянка площею 11,0232 га, кадастровий номер НОМЕР_1, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, категорія землі - сільськогосподарського призначення, що знаходиться на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області.
У зв'язку з тим, що вказана земельна ділянка розташована в межах запланованого розширення Вовчанського кар'єру з видобування корисних копалин (титаново-цирконієві родовища) ТОВ ДГЗК звернулось до Васильківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області з метою врегулювання питання щодо відчуження земельної ділянки відповідача.
Васильківською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області було прийнято Розпорядження №Р-362/0/276-15 від 22.12.2015 року Про початок процедури відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб та затвердження відповідних попередніх заходів , яким затверджено перелік попередніх заходів необхідних для прийняття Васильківською райдержадміністрацією рішення про викуп земельних ділянок приватної власності для суспільних потреб (розміщення та обслуговування об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин).
02 лютого 2016 року Розпорядженням №Р-37/0/276-16 Про проведення експертної оцінки земельних ділянок, що перебувають у приватній власності вирішено погодити суб'єкта оціночної діяльності - Державне підприємство Дніпропетровський науково-дослідний інститут землеустрою . 16 лютого 2016 року позивачем прийнято Розпорядження №Р-70/0/276-16 Про початок процедури відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб та затвердження відповідних попередніх заходів , яким розпочато процедуру відчуження шляхом викупу земельних ділянок, затверджено необхідні для цього заходи, а також визнано ТОВ ДГЗК ініціатором відчуження шляхом викупу земельних ділянок. 17 лютого 2016 року Розпорядженням №Р-71/0/276-16 створено комісію з визначення розміру викупної ціни земельних ділянок, Розпорядженням №Р-85/0/276-16 від 24 лютого 2016 року внесені зміни до Розпорядження №Р-362/0/276-15 від 22 грудня 2015 року та вирішено розпочати процедуру відчуження шляхом викупу земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних осіб, для суспільних потреб (розміщення та обслуговування об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин). Розпорядженнями №Р-126/0/276/-16 та №Р-140/0/276-16 від 12 березня 2016 року затверджено Акт комісії з визначення викупної ціни земельної ділянки, що знаходиться у приватній власності громадянки ОСОБА_1 та викупну ціну земельної ділянки площею 11,0232 га (кадастровий номер - НОМЕР_1) в розмірі 363708,69грн.
Викупна ціна земельної ділянки відповідача визначена у розмірі 363708,69грн., що визначена на підставі звіту про експертну оцінку землі від 04.03.2016 року, а також з урахуванням суми компенсації недоотриманої (упущеної) вигоди на підставі договору оренди, витрати зі сплати відповідачу покупної ціни покладено на ТОВ ДГЗК (а.с.33).
16 березня 2016 року у відповідності до вимог частини 2 статті 10 Закону України Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності Васильківською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області було направлено ОСОБА_1 лист-повідомлення за вих.№1-31-767/0/275-16 про викуп з мотивів суспільної необхідності земельної ділянки, яка йому належить, із зазначенням умов викупу, викупної ціни за земельну ділянку, розмір якої становить 363708,69 грн., та із зазначенням строку викупу земельної ділянки: липень - вересень 2016 року. Відповідач будь-якої письмової відповіді не направив.
Відсутність добровільної згоди ОСОБА_1 на викуп земельної ділянки для суспільних потреб стала підставою для звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом в порядку, визначеному частиною 1 статті 15 Закону України Про примусове відчуження земельних ділянок, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності .
При вирішення спору колегія суддів виходить з наступного.
Відповідно до частини першої статті 183-1 Кодексу адміністративного судочинства України право звернутися з адміністративним позовом про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності мають органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які відповідно до закону можуть викуповувати ці об'єкти для суспільних потреб.
Статтею 147 Земельного кодексу України визначено, що підстави та порядок примусового відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності визначаються законом.
Суспільні відносини, пов'язані з викупом земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для забезпечення суспільних потреб чи пов'язані з примусовим відчуженням зазначених об'єктів нерухомого майна з мотивів суспільної необхідності, якщо такі потреби не можуть бути забезпечені шляхом використання земель державної чи комунальної власності, регулюються Законом України Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності (далі - Закон №1599).
Відповідно до частини 1 статті 7 Закону №1599, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та в порядку, визначених цим Законом, мають право викупу земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для таких суспільних потреб.
Частиною 3 статті 4 Закону №1599 встановлено, що викуп земельних ділянок для суспільних потреб, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, може здійснюватися за умови відшкодування їх вартості відповідно до закону.
Положенням частини 4 статті 4 Закону №1599 встановлено, що викуп земельних ділянок для суспільних потреб, примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності здійснюються як виняток з дотриманням вимог екологічної безпеки, із забезпеченням подальшого раціонального використання земельних ділянок, у разі якщо об'єкти, визначені у статтях 8 і 9 цього Закону, можна розмістити виключно на земельних ділянках, що відчужуються, або якщо розміщення таких об'єктів на інших земельних ділянках безпосередньо завдасть значних матеріальних збитків або спричинить негативні екологічні наслідки відповідній територіальній громаді, суспільству або державі в цілому.
Згідно частини 1 статті 6 вказаного Закону заходи щодо відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності здійснюються за рахунок коштів відповідних бюджетів та коштів юридичних осіб, що ініціювали відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна для суспільних потреб.
Відповідно до частини 1 статті 15 Закону №1599 у разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб, зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення об'єктів, пов'язаних з видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення.
У відповідності до частин 1 та 2 статті 16 Закону № 1599 орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, що прийняв рішення про відчуження земельної ділянки, у разі недосягнення згоди з власником земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, щодо їх викупу для суспільних потреб відповідно до розділу II цього Закону звертається до адміністративного суду із позовом про примусове відчуження зазначених об'єктів. Вимога про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, підлягає задоволенню, у разі якщо позивач доведе, що будівництво, капітальний ремонт, реконструкція об'єктів, під розміщення яких відчужується відповідне майно, є неможливим без припинення права власності на таке майно попереднього власника.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю Демуринський гірнично-збагачувальний комбінат здійснює діяльність з видобутку корисних копалин загальнодержавного значення (титано-цирконієвих руд) Вовчанського родовища (Північний та Центральний поклади) на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області на підставі Спеціального дозволу на користування надрами №2745 від 29.07.2002 року (а.с.11).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 року №827 титано-цирконієва руда, яку видобуває підприємство, входить до переліку корисних копалин загальнодержавного значення.
Земельна ділянка, що належить відповідачу, знаходиться в межах гірничого відводу, наданого ТОВ ДГЗК згідно акту про надання гірничого відводу, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України 08.08.2012 року за №2194 (а.с.12).
Згідно вказаного акту в межах гірничого відводу підлягають використанню поклади титано-цирконієвих руд Вовчанського родовища (Північний та Центральний поклади). Гірничий відвід знаходиться на території Васильківського, Межевського та Покровського районів Дніпропетровської області.
По фронту робіт кар'єрів з видобування корисних копалин, в межах гірничого відводу ТОВ ДГЗК , знаходяться земельні ділянки приватної власності сільськогосподарського призначення, в тому числі й ділянка відповідача, без викупу яких, розширення кар'єрів з видобування корисних копалин та подальша робота підприємства не є можливим.
Таким чином, діяльність ТОВ ДГЗК - підприємства, що має стратегічне значення, неможлива без припинення права приватної власності ОСОБА_1 на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, площею 11,0232 га.
Частина 6 статті 4 Закону №1599 передбачає, що примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності здійснюється за умови надання її власнику відповідно іншої рівноцінної земельної ділянки, якщо інше не погоджено з власником відчужуваної земельної ділянки.
Згідно листа відділу Держгеокадастру у Васільківському районі Дніпропетровської області №8-413-0.4-1649/2-16 від 29.11.2016 року вільні земельні ділянки сільськогосподарського призначення для вирощування сільськогосподарської продукції, які могли б бути надані на відшкодування відчуженої земельної ділянки, яка перебувала у приватній власності в межах адміністративної території Зеленогайської сільської ради, відсутні (а.с.39).
Таким чином, відсутня об'єктивна можливість надання ОСОБА_1 іншої рівноцінної земельної ділянки сільськогосподарського призначення площею 11,0232 га в межах адміністративної території Зеленогайської сільської ради.
Колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до статті 1 Закону № 1559 викупна ціна - вартість земельної ділянки (її частини), житлового будинку, інших будівель, споруд, багаторічних насаджень, що на ній розміщені, з урахуванням збитків, завданих власнику внаслідок викупу земельної ділянки, у тому числі збитків, що будуть завдані власнику у зв'язку з достроковим припиненням його зобов'язань перед третіми особами, зокрема упущена вигода.
Відповідно до статті 5 Закону №1559 викупна ціна включає вартість земельної ділянки (її частини), житлового будинку, інших будівель, споруд, багаторічних насаджень, що на ній розміщені, з урахуванням збитків, завданих власнику внаслідок викупу земельної ділянки, у тому числі збитків, що будуть завдані власнику у зв'язку з достроковим припиненням його зобов'язань перед третіми особами, зокрема упущена вигода, у повному обсязі. Розмір викупної ціни затверджується рішенням органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування, що здійснює викуп земельної ділянки, або встановлюється за рішенням суду.
Вартість земельної ділянки, що відчужується або передається у власність замість відчуженої, визначається на підставі її експертної грошової оцінки, проведеної відповідно до закону.
Звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що відчужуються, підлягають рецензуванню, державній експертизі землевпорядної документації у випадках та в порядку, визначених законом.
Суб'єкти оціночної діяльності для проведення такої оцінки визначаються органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування або особою, яка ініціювала відчуження об'єктів нерухомого майна, в порядку, визначеному законом, а вартість надання послуг з рецензування або проведення державної експертизи звітів з експертної грошової оцінки сплачується за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Частиною другою статті 19 Закону України №1378-ІV від 11.12.2003 року Про оцінку землі , експертна грошова оцінка вільних від будівель та споруд земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, що проводиться у зв'язку з викупом цих земельних ділянок для суспільних потреб чи їх примусовим відчуженням з мотивів суспільної необхідності, проводиться на основі методичного підходу капіталізації чистого операційного або рентного доходу від використання земельних ділянок з урахуванням їх використання за цільовим призначенням (використанням), встановленим на день прийняття рішення про викуп таких земельних ділянок для суспільних потреб.
Відповідно до статті 22 Закону України Про оцінку землі звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок підлягають рецензуванню.
Згідно звіту від 04.03.2016 року про експертну грошову оцінку земельної ділянки, що належить ОСОБА_1, вартість земельної ділянки становить 345742 грн. 61 коп. (а.с.41-53). Вказаний звіт має відповідну рецензію (а.с.67).
Розпорядженням голови Васильківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 12.03.2016 року №Р-137-/0/276-16 викупна ціна належної відповідачу земельної ділянки визначена на підставі Акту визначення викупної ціни земельної ділянки площею 11,0232га, що знаходиться у власності ОСОБА_1 на території Зеленогайської сільської ради, при складанні якого враховано Звіт про експертну оцінку земельної ділянки, проведену на замовлення ТОВ ДГЗК Державним підприємством Дніпропетровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою у особі ТОВ Бізнес-Експерт та розраховано суму компенсації недоотриманої (упущеної) вигоди на рік ОСОБА_1 на підставі договору оренди земельної ділянки. Згідно змісту вказаного Звіту при проведенні оцінки земельної ділянки застосовано, в тому числі, методичний підхід, що базується на капіталізації чистого операційного доходу (визначається на основі аналізу ринкових ставок орендної плати за землю) та рентного доходу (як різниці між очікуваним доходом від продукції, одержуваної на земельній ділянці (фактичної або умовної) та виробничими витратами і прибутком виробника) та передбачає визначення розміру вартості земельної ділянки від найбільш ефективного її використання з урахуванням установлених обтяжень та обмежень. Вказаний методичний підхід включає визначення вартості земельної ділянки як поточної вартості майбутніх доходів від її використання та продажу.
Відповідно до висновку рецензії вказаний вище звіт у цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки (а.с.68).
Вищенаведене свідчить про відповідність Звіту вимогам як частини другої статті 19 Закону №1378-IV, так і вимогам статей 1, 5 Закону №1559-VІ щодо складових викупної ціни.
Проте, за час судового розгляду термін дії вищезазначеної експертної грошової оцінки земельної ділянки сплинув, у зв'язку з чим позивачем було надано суду оновлений Звіт від 17 липня 2017 року про експертну оцінку земельної ділянки загальною площею 11,0232 га, що знаходиться в приватній власності у гр. ОСОБА_1, та розташована за адресою: Зеленогайська сільська рада Васильківського району Дніпропетровської області. Відповідно до зазначеного звіту вартість земельної ділянки становить 416676грн. 96коп. Вказаний звіт має відповідну рецензію.
Отже, з урахування оновленої оціночної суми земельної ділянки 416676грн. 96коп. та суми компенсації недоотриманої (упущеної) вигоди 17966грн. 08коп., викупна ціна відповідачу за земельну ділянку загальною площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1, яка розташована за адресою: Зеленогайська сільська рада Васильківського району Дніпропетровської області складає 434643грн. 04коп.
Стосовно позовних вимог про зобов'язання відповідача звільнити земельну ділянку після виплати йому грошових коштів за викуп земельної ділянки, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до частини 5 статті 183-1 Кодексу адміністративного судочинства України у постанові адміністративного суду про задоволення позову зазначається інформація про: об'єкт примусового відчуження, його місцезнаходження, площу, кадастровий номер, цільове призначення, категорію земель; умови попереднього повного відшкодування вартості земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, збитків, завданих власнику внаслідок примусового відчуження, та їх розмір, визначений відповідно до закону; строк, протягом якого власник має звільнити земельну ділянку, інші об'єкти нерухомого майна, що на ній розміщені; джерело фінансування витрат, пов'язаних із примусовим відчуженням.
Як встановлено абз. 2 частини 3 статті 4 Закону № 1559, примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості на підставі та в порядку, встановлених законом.
Відповідно до статті 6 Закону № 1559 заходи щодо відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності здійснюються за рахунок коштів відповідних бюджетів та коштів юридичних осіб, що ініціювали відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна для суспільних потреб.
Колегія суддів вважає за можливе встановити строк звільнення відповідачем земельної ділянки - після виплати йому грошових коштів за викуп земельної ділянки.
Таким чином, з метою дотримання вимог Закону України №1559 та захисту права відповідача на отримання попереднього і повного відшкодування вартості примусово відчужуваної земельної ділянки, колегія суддів прийшла до висновку про задоволення позовних вимог, шляхом зобов'язання відповідача звільнити вказану земельну ділянку після виплати йому грошових коштів за викуп земельної ділянки протягом 10 днів з дня повного відшкодування її вартості.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позивачем доведено суспільну необхідність та мотиви суспільної потреби у примусовому відчуженні земельної ділянки ОСОБА_1 для проведення ТОВ ДГЗК подальшого видобування титано-цирконієвих руд, що має стратегічне значення для держави. Вказане є підставою для задоволення вимог Васильківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області щодо примусового відчуження земельної ділянки, яка перебуває у приватній власност ОСОБА_1
Керуючись статтями 158-163, 183-1 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов Васильківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області - задовольнити.
Примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності земельну ділянку площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1 за викупною ціною 434643 гривень 04 копійки (чотириста тридцять чотири тисячі шістсот сорок три гривні чотири копійки), яка належить на праві власності ОСОБА_1 та знаходиться на території Зеленогайської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області, під розміщення об'єктів, пов'язаних із видобуванням на Вовчанському родовищі Товариством з обмеженою відповідальністю Демурівський Гірничо-збагачувальний комбінат корсетних копалин загальнодержавного значення;
Зобов'язати ОСОБА_1 звільнити земельну ділянку площею 11,0232 га кадастровий номер - НОМЕР_1 протягом десяти днів після виплати їй грошових коштів за викуп земельної ділянки.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Вищого адміністративного суду України через Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10 денний строк з дня отримання копії постанови.
Головуючий: А.В. Шлай
Суддя: Т.С. Прокопчук
Суддя: С.В. Чабаненко
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2017 |
Оприлюднено | 28.09.2017 |
Номер документу | 69094768 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Шлай А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні