Постанова
від 25.09.2017 по справі 823/811/17
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 вересня 2017 року справа № 823/811/17

15 год. 20 хв.м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилюка В.О.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дубіївка» до державного реєстратора виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - громадська організація «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» , про визнання протиправним та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень,

встановив:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Дубіївка» подало позов, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 32961277 від 16.12.2016.

В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що державним реєстратором ОСОБА_1 при прийнятті рішення про державну реєстрацію прав та обтяжень (з відкритим розділом), індексний номер: 32961277 від 16.12.2016 не дотримано обов'язків, передбачених статтею 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» щодо встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів, перевірки документів на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, оскільки подані відповідачеві громадською організацією «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» документи не відповідають встановленим законом вимогам до документів, на підставі яких виникає право власності на об'єкти нерухомого майна, та не можуть бути підставою для проведення реєстраційних дій з реєстрації права власності та інших речових прав.

Таким чином, оскаржуване рішення прийняте відповідачем в порушення вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, а тому підлягає скасуванню.

Окрім того, позивач зазначає, що 20.12.2005 між співвласниками розпайованого майна КСП «Дубіївка» та СТОВ «Дубівка» укладено договір купівлі-продажу майна, що знаходиться в спільній частковій власності терміном на 15 років. Під майном в цьому договорі сторони розуміють перелік основних засобів (будинків, споруд) згідно додатку 2 до договору купівлі-продажу майна, до якого внесено 32 об'єкти нерухомого, які перебувають по вул. 8 Березня та на пл. Б.Хмельницького в с. Дубіївка.

СТОВ «Дубіївка» не було проведено державну реєстрацію речових прав на об'єкти нерухомості, передані йому згідно вищевказаного договору, однак позивач ніяким чином не позбавлений права володіти своїм майном. До цього часу договір купівлі-продажу майна сторонами не розірваний, не визнаний судом недійсним, СТОВ «Дубіївка» свої обов'язки за цим договором виконує, зокрема сплачує співвласникам вартість майна.

Також, позивач зазначив, що протиправними діями відповідача порушені права та інтереси позивача, оскільки оскаржуваним рішенням його позбавлено права вільно користуватися та розпоряджатися власним майном.

В письмових запереченнях на адміністративний позов відповідач просив в його задоволенні відмовити повністю, зазначивши при цьому, що реєстрація права власності на свинарник СТФ за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Дубіївка, вул. Б. Хмельницького, 6/1 за громадською організацією «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» проведена відповідно до статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядку реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127.

Під час реєстрації права власності на вказаний об'єкт за громадською організацією «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» відповідачем була здійснена перевірка на предмет реєстрації права власності, інших речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також в реєстрі речових прав до 01.01.2013 (реєстр БТІ). Згідно інформації за № 75671552 від 13.12.2016 свинарник СТФ за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Дубіївка, вул. Б. Хмельницького, 6/1 ніде не було зареєстрований.

В письмових запереченнях на адміністративний позов громадська організація «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» просила в його задоволенні відмовити повністю, зазначивши при цьому, що договір купівлі-продажу майна, що знаходиться в спільній частковій власності від 30.12.2005 згідно з законодавством, яке діяло на момент укладання договору є нікчемним, оскільки вказаний договір не пройшов державну реєстрацію, шляхом внесення нотаріусом запису до Державного реєстру правочинів одночасно з його нотаріальним посвідченням, що передбачено пунктом 6 Тимчасового порядку державної реєстрації правочинів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 671 (який діяв на момент укладення вказаного договору), а відповідно до статті 20 ЦК України у разі недодержання сторонами вимог закону про нотаріальне посвідчення договору такий є нікчемним.

Твердження СТОВ «Дубіївка» про те, що ними виконуються їх зобов'язання за Договором не підтверджуються жодними доказами.

Також, третя особа зазначила, що необхідність заснування громадської організації «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» була викликана неправомірністю діяльності СТОВ «Дубіївка» , яке фактично з 2005 року користувалася майном власників реструктуризованого КСП «Дубіївка» , не виплачуючи належні кошти співвласникам, що спричинило систематичне накопичення обуреності співвласників майнових паїв, та призвело до прийняття рішення про створення громадської організації, яка буде здійснювати відновлення порушених прав співвласників майнових паїв.

20 вересня 2017 року на підставі частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив розглянути справу в порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали справи, повно, всебічно, об'єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов до такого висновку.

Суд встановив, що відповідно до договору купівлі-продажу майна, що знаходиться в спільній частковій власності від 30 грудня 2005 року громадяни України - співвласники майна, що належить їм на праві спільної часткової власності надають СТОВ «Дубіївка» майно, перелік надається у Додатку 2 до вказаного договору, а СТОВ «Дубіївка» зобов'язується сплатити вартість цього майна.

Пунктом 1.3 вказаного договору купівлі-продажу майна визначено, що право власності на майно переходить після підписання акту приймання-передачі.

Відповідно до пункту 1.4 зазначеного договору купівлі-продажу майна, СТОВ «Дубіївка» зобов'язується сплатити вартість майна грошима рівними частинами протягом 15 років після закінчення першого року з моменту укладання договору. Терміни платежів наведені в додатку 3 до договору купівлі-продажу майна, згідно якого кінцевим терміном оплати майна співвласникам є 15 грудня 2020 року.

Серед переліку основних засобів (будинки, споруди), що продаються юридичній особі СТОВ «Дубіївка» на умовах купівлі-продажу зазначено і свинарник 1988 року А-1 по вул. Б Хмельницького, 6/4.

Згідно акту приймання-передачі нерухомого майна згідно договору купівлі-продажу від 30 грудня 2005 року с. Дубіївка проведено огляд нерухомого майна, що передається в експлуатацію від співвласників до позивача, у вказаному переліку міститься і свинарник 1988 року А-1 по вул. Б Хмельницького, 6/4.

Вказані документи підписані сторонами та скріплені печатками.

02 вересня 2016 року комісія членів ГО «ОСМЧРСП «Дубіївка» склали акт про те, що будівлі споруди, що є спільною часткою власності на майновий пай члена КСП, передані у власність, згідно довідки Дубіївської сільської ради від 08.08.2016, ГО «ОСМЧРСП «Дубіївка» в особі голови ОСОБА_2

Перелік майна, що передається у власність ГО «ОСМЧРСП «Дубіївка» додається до вказаного акту, серед якого є і свинарник 1988 року А-1 по вул. Б Хмельницького, 6/4.

02 грудня 2016 року Дубіївська сільська рада Черкаського району Черкаської області прийняла рішення № 12-1 VII, згідно якого відповідно до пункту 34 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» статті 12, пункту 1 статті 122, частини 4 пункту 1 статті 123 Земельного кодексу України громадській організації «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» надано дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загальною площею орієнтовно 12,5 га під існуючими приміщеннями в межах населеного пункту села Дубіївка Черкаського району Черкаської області.

13 грудня 2016 року громадській організації «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» подала заяву про державну реєстрацію права власності. Заява зареєстрована у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 13.12.2016 за реєстраційним номером 20047985.

16 грудня 2016 року державний реєстратор прав на нерухоме майно виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1 прийняв рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 32961277. Відповідно до вказаного рішення проведено державну реєстрацію права приватної власності на свинарник СТФ, що розташований за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Дубіївка, вул. Хмельницького Богдана, будинок 6/1, за громадською організацією «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» , податковий номер 40722952, відкрито розділ у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та реєстраційну справу на вказаний об'єкт нерухомого майна.

Не погоджуючись з рішенням державного реєстратора про державну реєстрацію права та їх обтяжень за громадською організацією «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» , позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Закон України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952 у редакції чинній на момент винесення спірного рішення) регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Відповідно до статті 2 Закону № 1952 державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з пунктами 1, 2 частини 1 статті 4 Закону № 1952 державній реєстрації прав підлягають, зокрема: право власності; речові права, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; іпотека; право довірчої власності; інші речові права відповідно до закону.

Згідно з частини 1 статті 5 Закону № 1952 у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Відповідно до частини 1 статті 6 Закону № 1952 організаційну систему державної реєстрації прав становлять: 1) Міністерство юстиції України та його територіальні органи; 2) суб'єкти державної реєстрації прав: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації; акредитовані суб'єкти; 3) державні реєстратори прав на нерухоме майно (далі - державні реєстратори).

Згідно з пунктами 1, 3, 5 частини 3 статті 10 Закону № 1952 державний реєстратор: встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов'язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником; відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав.

Відповідно до частини 1 статті 11 Закону № 1952 державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Стаття 18 Закону № 1952 визначає, що державна реєстрація прав проводиться в такому порядку: 1) формування та реєстрація заяви в базі даних заяв; 2) прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав; 3) встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрацію прав, що надійшли на розгляд; 4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень; 5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації; 6) відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав; 7) формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником; 8) видача документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Згідно з частинами 2, 4 статті 18 Закону № 1952 перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Пунктом 14 частини 1 статті 27 Закону № 1952 передбачено, що державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

Відповідно до частин другої і десятої статті 18, частини першої статті 20, частин другої і третьої статті 32, частини третьої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Кабінет Міністрів України постановою від 25 грудня 2015 року № 1127 затвердив Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Порядок № 1127 у редакції чинній на момент винесення спірного рішення).

Відповідно пункту 6 Порядку № 1127 державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб'єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком.

Відповідно до пункту 18 Порядку № 1127 за результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.

Згідно з пунктом 40 Порядку № 1127 державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та цим Порядком.

Пунктами 54 - 56 Порядку № 1127 передбачено, що державна реєстрація права власності на нерухоме майно, утворене шляхом поділу майна, у тому числі в результаті виділення окремого об'єкта нерухомого майна із складу нерухомого майна, що складається з двох або більше об'єктів, або об'єднання майна, проводиться за умови наявності технічної можливості такого поділу або об'єднання нерухомого майна та можливості використання такого майна як самостійного об'єкта цивільних правовідносин.

Для державної реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу або об'єднання, подаються: документ, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомого майна до його поділу або об'єднання (крім випадків, коли право власності на такий об'єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав); документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта (крім випадків, коли об'єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу або об'єднання без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення); технічний паспорт на новостворений об'єкт нерухомого майна; документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси (крім випадків поділу або об'єднання таких об'єктів нерухомого майна, як квартира, житлове або нежитлове приміщення тощо).

Документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, не вимагається у разі, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів.

У такому разі державний реєстратор відповідно до наданих заявником у відповідній заяві відомостей про реєстраційний номер документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, обов'язково перевіряє наявність реєстрації такого документа в Єдиному реєстрі документів, відсутність суперечностей між заявленими правами та відомостями, що містяться в цьому Реєстрі.

Для державної реєстрації права власності на нерухоме майно, що створюється шляхом поділу або об'єднання майна, що перебуває у спільній власності, крім документів, передбачених пунктом 54 цього Порядку, також подається письмова згода всіх співвласників на проведення поділу або об'єднання майна, що перебуває у спільній власності. У разі коли в результаті поділу або об'єднання майна, що перебуває у спільній власності, змінюється розмір часток у такому праві спільної власності, також подається письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на таке майно. При цьому право спільної власності на нерухоме майно, що створюється шляхом поділу або об'єднання майна, не припиняється.

Для державної реєстрації права власності на нерухоме майно, що створюється шляхом поділу, виділу в натурі частки майна, що перебуває у спільній власності, та має наслідком припинення права спільної власності для усіх або одного із співвласників, подаються: договір про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду; документи, передбачені пунктом 54 цього Порядку, крім документа, що посвідчує право власності на нерухоме майно до його поділу або виділу в натурі частки.

У разі коли в результаті виділу в натурі частки майна, що перебуває у спільній власності, у співвласників, які не здійснювали виділ в натурі частки, змінюється розмір часток у праві спільної власності, подається також письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на таке майно.

Під час проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, що залишається у спільній власності після виділу в натурі частки одного із співвласників, державний реєстратор зазначає рівні частки у праві спільної часткової власності на таке майно, крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту, або якщо інше не встановлено законом.

Як свідчать матеріали справи, СТОВ «Дубіївка» створене шляхом реорганізації КСП «Дубіївка» та є правонаступником його прав та обов'язків.

Майно СТОВ «Дубіївка» перебуває у спільній власності, що підтверджується свідоцтвами про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат).

Отже, для державної реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу або об'єднання, подаються документи передбачені пунктами 54-56 Порядку № 1127

Дубіївська сільська рада Черкаського району Черкаської області рішенням № 21-1 VII від 02 грудня 2016 року надала дозвіл громадській організації «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загальною площею орієнтовно 12,5 га під існуючими приміщеннями в межах населеного пункту села Дубіївка Черкаського району Черкаської області.

До виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області громадська організація «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» подало заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 20047985 від 13.12.2016. У переліку документів, поданих із заявою, зазначено, що третя особа подала такі документи: довідка Дубіївської сільської ради б/н, акт Дубіївської сільської ради про приймання-передачу майна б/н, рішення Дубівської сільської ради № 12-1/VII, технічний НОМЕР_1.

Державний реєстратор виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1 прийняв протиправне та передчасне рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 32961277 від 16 грудня 2016, оскільки до заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 20047985 від 13.12.2016 громадська організація «Об'єднання співвласників майнових часток (паїв) реструктуризованого сільськогосподарського підприємства «Дубіївка» не додала документи передбачені пунктами 54-56 Порядку № 1127, а тому підстав для прийняття оскаржуваного рішення не було.

Відповідно до частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення; в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, добросовісно, розсудливо та безсторонньо, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 11, 14, 70, 71, 94, 159 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

постановив:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Руськополянської сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 32961277 від 16.12.2016.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Руськополянської сільської ради (19602, Черкаська область, Черкаський район, с. Руська Поляна, вул. Шевченка, 67, ідентифікаційний код 26357573) на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Дубіївка» (19631, Черкаська область, Черкаський район, с. Дубіївкаа, пл. Б. Хмельницького, 14 А, ідентифікаційний код 03793372) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1600 (одна тисяча шістсот) грн 00 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя В.О. Гаврилюк

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2017
Оприлюднено28.09.2017
Номер документу69097044
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/811/17

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Гриців Михайло Іванович

Постанова від 10.04.2019

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Саприкіна Ірина Валентинівна

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Саприкіна Ірина Валентинівна

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 11.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Епель О.В.

Постанова від 11.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Епель О.В.

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Епель О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні