Ухвала
від 04.10.2017 по справі 759/14869/17
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

пр. № 1-кс/759/3263/17

ун. № 759/14869/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 жовтня 2017 року Слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши в м. Києві клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 8 м. Києва ОСОБА_3 , про проведення позапланової документальної перевірки у досудовому розслідуванні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015100080001971 від 02.03.2015 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 272 КК України,

В С Т А Н О В И В :

04.10.2017 року до Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 8 м. Києва ОСОБА_3 , про проведення позапланової документальної перевірки за адресою: м.Київ, вул. Миколи Краснова, 33, а саме 0,003 га земельної ділянки, яка використовується для експлуатації та обслуговування дизильно-заправного пункту.

Клопотання обґрунтоване наступним.

Досудовим розслідуванням встановлено, що Слідчим відділом Святошинського управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12015100080001971 від 02.03.2015 року, за ознаками складу злочину передбаченого ч. 1 ст. 272 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на вимогу Святошинського УП ГУНП у місті Києві від 28.08.2017 року за вих. №1971/125/54/03-2017, Департаментом земельних ресурсів КМДА в межах наданих повноважень по здійсненню самоврядного контролю за використанням та моніторингу земель в м. Києві було надано відповідь, в якій вказано про те, що згідно з даними міського земельного кадастру земельна ділянка (к.д. 75:057:002) площею 1,3461 га на підставі технічного звіту обліковується за ТОВ «Укропткульттовари». Під час візуального обстеження земельної ділянки АДРЕСА_1 встановлено, що земельна ділянка площею близько 0,003 га використовується для експлуатації та обслуговування АЗС (дизильно-заправного пункту).За поданням Департаменту земельних ресурсів рішення щодо передачі зазначеної земельної ділянки у користування (власність) Київська міська рада не приймала. В міському земельному кадастрі інформація щодо державної реєстрації речових прав на вказану земельну ділянку у Державному земельному кадастрі відсутня.

Так в ході проведення огляду місця події 22.08.2017, а саме авто дизильно-заправного пункту розташованого за адресою: м. Київ, вул. Миколи Краснова, 33 було виявлено чисельні порушення та відсутність відповідних дозвільних документів для здійснення господарської діяльності на вибухонебезпечних підприємствах під час виконання робіт з підвищеною небезпекою, які становлять реальну загрозу виникнення надзвичайної ситуації та життю людей.

Відповідно до п.п.2 п.1 ст.75 Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій(розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому облікуі пов`язані знарахуваннямі сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленному законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірокіншихплатників податків.

Відповідно до п.п. 78.1.11 п. 78.1 ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється на підставі рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

Беручи до уваги вищевикладене, з метою повного, об`єктивного та всебічного розслідування кримінального провадження необхідно встановити повноту та своєчасність нарахування та сплати до бюджету податків, зборів та інших обов`язкових платежів ТОВ «Марніка» (код ЄДРПОУ 39333919).

Відповідно до п.п. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 ПКУ документальна позапланова перевірка здійснюється на підставі рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Дослідивши надані матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання про призначення документальної позапланової виїзної перевірки підлягає задоволенню.

Згідно п.4 ч.2ст.40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку визначеного законом.

Згідно ч.2ст.93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч. 7ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Згідно ч. 8 ст. 11 Закону, орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обгрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Статтею 75 Податкового кодексу України, разом з іншим встановлено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Згідно з п.п.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодексу Українидокументальна позапланова перевірка здійснюється на підставі отриманого судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Заслухавши пояснення прокурора, вивчивши зміст клопотання і надані суду письмові докази, оцінивши потреби досудового розслідування, виходячи з обставин справи, які встановлені на досудовому слідстві, необхідність в проведенні позапланової виїзної перевірки на думку слідчого судді, суд визнає обґрунтованим і таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст.36,93,110,369-372 КПК України, ч. ч. 5, 6, 7, 8ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 8 ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної перевірки задовольнити.

Призначити позапланову документальну перевірку на дотримання вимог Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки»,Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності`та Кодексу Цивільного захисту України, а також інших актів законодавства, прийнятих відповідно до цих законів, під час здійснення господарської діяльності за адресою:м. Київ, вул. Миколи Краснова, 33, а саме 0,003 га земельної ділянки, яка використовується для експлуатації та обслуговування дизильно-заправного пункту.

Організацію проведення перевірки доручити співробітникам Головному управлінню Держпраці у Київській області.

Ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.10.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу69472863
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —759/14869/17

Ухвала від 26.02.2018

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Яковлєва Світлана Володимирівна

Ухвала від 26.12.2017

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Яковлєва Світлана Володимирівна

Ухвала від 15.11.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Маліновський Олег Адольфович

Ухвала від 04.10.2017

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

П`ятничук І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні