Ухвала
від 31.05.2017 по справі 760/21388/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №1-кс/760/6779/17

Справа №760/21388/16-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2017 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судових засідань ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016110000000073 від 05.12.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 за погодженням із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до відомостей з комп`ютерної системи банку про рух грошових коштів з переліком контрагентів та призначенням платежів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження на їх вилучення (виїмку) у службових осіб АБ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ( НОМЕР_1 ) , наданих для відкриття та обслуговування рахунків в національній валюті (українська гривня) з моменту відкриття по момент виконання ухвали для громадянина ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , і.к. НОМЕР_2 ).

Слідчий обґрунтував дане клопотання тим, що слідчим управлінням фінансових розслідувань головного управління ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.12.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України.

У ході здійснення досудового розслідування встановлено, що службові особи комунального підприємства Білоцерківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ) у період часу 2005-2016 років вчинили розтрату державного майна а саме державних коштів, на користь третьої особи - ОСОБА_5 , шляхом виплати заробітної плати останньому, який також входить до групи осіб, які створили юридичні особи з ознаками фіктивності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код за ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код за ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код за ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код за ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код за ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код за ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код за ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код за ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код за ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код за ЄДР НОМЕР_18 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код за ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код за ЄДР НОМЕР_20 ) та використовують реквізити даних підприємств у схемі незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валових витрат для підприємств реального сектору економіки, при тому, що ОСОБА_5 не відвідував робоче місце і в робочий час займався незаконною діяльністю пов`язаною з ухиленням від сплати податків, тобто, не виконуючи свої повноваження та посадові обов`язки отримував державні кошти на даному комунальному підприємстві, діяльність якого, у свою чергу є незаконною та прикриває незаконну діяльність ОСОБА_5 , спрямовану на ухилення від сплати податків.

Окрім цього встановлено, що КП Білоцерківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з 09.06.2011 року відкрито зарплатні проекти в АБ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ( НОМЕР_1 ).

У АБ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " зберігаються документи про рух грошових коштів; фотокопії паспорту ОСОБА_5 ; заяви клієнта.

Слідчий зазначає, що документи перебувають у володінні та зберігаються лише в банківській установі у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », де відкрито та обслуговується рахунок клієнта ОСОБА_5 та містять відомості, що є предметом доказування у кримінальному провадженні, а саме: зарахування на рахунок заробітної плати, рух грошових коштів з призначенням платежів, тому мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів.

Тобто довести вищевказані обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.

Також посилається на те, що вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків. Окрім цього вищевказані документи, які містять охоронювану законом таємницю, становлять банківську таємницю, тимчасовий доступ до яких та розпорядження про вилучення, здійснюється лише на підставі ухвали слідчого судді, суду, відповідно до вимог ст.ст. 159, 162 КПК України.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав та просив задовольнити з підстав, викладених в ньому, а також просив розглянути клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених документів без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищеннядокументів.

Суд відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи за наведених слідчим підстав.

Заслухавши слідчого, вивчивши матеріали клопотання і кримінального провадження, вважаю, що клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених в клопотанні документів підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

З матеріалів клопотання вбачається, що слідчим управлінням фінансових розслідувань головного управління ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32016110000000073, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.12.2016 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України.

Згідно фабули кримінального провадження внесенного 05.12.2016 р. за №32016110000000073 вбачається, що службові особи комунального підприємства Білоцерківської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ) у період часу 2005-2016 років вчинили розтрату державного майна а саме державних коштів, на користь третьої особи - ОСОБА_5 , шляхом виплати заробітної плати останньому, який також входить до групи осіб, які створили юридичні особи з ознаками фіктивності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код за ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код за ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код за ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код за ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код за ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код за ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код за ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код за ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код за ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код за ЄДР НОМЕР_18 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код за ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код за ЄДР НОМЕР_20 ) та використовують реквізити даних підприємств у схемі незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валових витрат для підприємств реального сектору економіки, при тому, що ОСОБА_5 не відвідував робоче місце і в робочий час займався незаконною діяльністю пов`язаною з ухиленням від сплати податків, тобто, не виконуючи свої повноваження та посадові обов`язки отримував державні кошти на даному комунальному підприємстві, діяльність якого, у свою чергу є незаконною та прикриває незаконну діяльність ОСОБА_5 , спрямовану на ухилення від сплати податків.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 частини 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 2 ст. 160 КПК України передбачено вичерпний перелік відомостей, які повинно містити клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, прихожу до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у службових осіб АБ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ( НОМЕР_1 ), за період з дати відкриття рахунку 09.06.2011 р. по день звернення з даним клопотанням 03.05.2017 р., оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також враховуючи те, що в ході досудового розслідування іншими способами довести обставини, які мають значення у кримінальному провадженні та які передбачається довести за допомогою документів, орган досудового розслідування позбавлений можливості.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 159, 160, 162-164 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_6 , тимчасовий доступ до відомостей з комп`ютерної системи банку про рух грошових коштів з переліком контрагентів та призначенням платежів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження на їх вилучення (виїмку) у службових осіб АБ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ( НОМЕР_1 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунків в національній валюті (українська гривня) за період з 09.06.2011 р. по 03.05.2017 р. щодо обслуговування громадянина ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , ідентифікаційний код НОМЕР_2 ).

Строк дії ухвали до 30.06.2017 року.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 .

У разі невиконання ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених в цій ухвалі документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.05.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу69525003
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/21388/16-к

Ухвала від 23.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 23.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 04.05.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 31.05.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 17.03.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 06.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд міста Києва

Лашевич Валерій Миколайович

Ухвала від 15.03.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 26.12.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 06.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 06.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні