Постанова
від 18.10.2017 по справі 914/924/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" жовтня 2017 р. Справа № 914/924/17

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

Головуючого судді Давид Л.Л.

суддів Кордюк Г.Т.

ОСОБА_1

при секретарі судового засідання Оштук Н.В.

розглянув матеріали апеляційної скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Мінпродукт Галичини» , с. Рокитне, Львівська область від 27.07.2017 (вх. № апеляційного суду 01-05/3693/17 від 01.08.2017)

на рішення господарського суду Львівської області від 07.07.2017 (суддя Пазичев В.М.)

у справі № 914/924/17

за позовом: Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, м. Львів

до відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мінпродукт Галичини» , с. Рокитне, Львівська область

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Галицька районна адміністрація м. Львова, м. Львів

про стягнення боргу в розмірі 220 892,13 грн.

за участю представників:

від Позивача - ОСОБА_2 (довіреність №2302-вих-1659 від 03.04.2017);

від Відповідача - ОСОБА_3 (довіреність від 25.05.2017);

від Третьої особи - ОСОБА_4 (довіреність №4-31-44 від 13.01.2017).

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Львівської області від 07.07.2017(суддя Пазичев В.М.) у справі № 914/924/17 позовні вимоги задоволено частково. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Мінпродукт Галичини» (Львівська область, Яворівський район, с. Рокитне, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 38188188) на користь Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, код ЄДРПОУ 25558625) заборгованість на суму 219337 грн. 55 коп. та 3290 грн. 06 коп. судового збору. В решті частині позовних вимог - відмовлено.

Відповідач, не погодившись з рішенням суду, звернувся до Львівського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення господарського суду Львівської області від 07.07.2017 у справі № 914/924/17 та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити.

Зокрема, Скаржник в апеляційній скарзі зазначає про те, що при прийнятті оскаржуваного рішення місцевим господарським судом не взято до уваги, що за умови існування між Сторонами договірних правовідносин, посилання на акти обстеження, як на підставу для задоволення позовних вимог, є безпідставними, оскільки виявлені контролюючим органом порушення не можуть впивати на умови укладеного між Сторонами договору, адже такі акти можуть бути підставою для вжиття районною адміністрацією відповідних заходів реагування.

Крім того, Апелянт вказує про те, що в матеріалах справи відсутні докази того, що відкритий майданчик за адресою: м. Львів, вул. Братів Рогатинців, 49, не відповідає проекту.

Ухвалою Львівського апеляційного господарського суду від 04.08.2017 прийнято до провадження апеляційну Товариство з обмеженою відповідальністю «Мінпродукт Галичини» , с. Рокитне, Львівська область від 27.07.2017 (вх. № апеляційного суду 01-05/3693/17 від 01.08.2017) на рішення господарського суду Львівської області від 07.07.2017 у справі № 914/924/17 до свого провадження та призначено до розгляду на 15.08.2017.

Ухвалами суду розгляд апеляційної скарги відкладався з підстав, викладених в них.

Представники Сторін та Третіх осіб у судових засіданнях підтримали свої доводи та заперечення з мотивів, наведених в апеляційній скарзі.

Згідно з ч. 2 ст. 85 та ч. 1 ст. 99 ГПК України у судовому засіданні 18.10.2017 оголошено вступну та резолютивну частини постанови Львівського апеляційного господарського суду.

У відповідності до ст. 101 ГПК України у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу. Додаткові докази приймаються судом, якщо заявник обґрунтував неможливість їх подання суду першої інстанції з причин, що не залежали від нього. Апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі. В апеляційній інстанції не приймаються і не розглядаються вимоги, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Вивчивши матеріали справи, оцінивши зібрані у них докази в сукупності з доводами апеляційної скарги, заслухавши представників Сторін та Третіх осіб , судова колегія встановила наступне:

Відповідно до Положення про Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.12.2016 № 1125, Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (надалі - Управління) є виконавчим органом Львівської міської ради, відповідно до ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 "Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів", утвореним відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 Положення про Управління комунальної власності Львівської міської ради, основними завданнями управління є: виконання функцій органу управління майном комунальної власності територіальної громади м. Львова; передача в оренду, відчуження майна комунальної власності територіальної громади м. Львова.

Згідно з п. 1.4 Положення, управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного ОСОБА_1 України і своїм найменуванням, кутовий штамп та бланк встановленого зразка.

У відповідності до Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення, затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 05.03.2009 № 2451, укладання договорів оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на окремих конструктивних елементах благоустрою комунальної власності, справляння орендної плати здійснює Управління комунальної власності Департаменту економічної політики. Зазначеною ухвалою затверджено форму договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення.

У відповідності до п. 1.2. Положення, таке розроблене з метою визначення порядку справляння орендної плати за окремі конструктивні елементи благоустрою комунальної власності та встановлення відповідальності за несвоєчасну сплату орендної плати або ухилення від неї.

Згідно з п. 1.5. Положення, Орендодавцем окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення є Управління комунальної власності. Відповідно до п. 1.6. Положення, підставою для укладення договору оренди і набуття права на оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення є дозвіл (паспорт), виданий Управлінням архітектури Департаменту містобудування або іншим уповноваженим органом.

Як встановлено судом першої інстанції, 23.05.2014 між Управлінням комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради, правонаступником якого є Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (надалі - позивач) та ТОВ «Мінпродукт Галичини» (надалі - відповідач) укладено договір № Г-71-14(П) на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення (надалі - договір).

У відповідності до розділу 7 договору, термін дії Договору встановлюється з 08.04.2013 до 01.11.2013; з 01.04.2014 до 01.11.2014; з 01.04.2015 до 01.11.2015; з 01.04.2016 до 01.11.2016; з 01.04.2017 до 01.11.2017.

Відповідно до п. 2.1.1 договору, предметом цього договору є надання Орендодавцем Орендареві права на тимчасове користування окремим конструктивним елементом благоустрою комунальної власності площею 210,00 кв. м (тротуар, газон, тощо), за адресою: м. Львів, вул. Братів Рогатинців, 49.

Згідно з п. 3.2. Договору, Орендар сплачує Орендодавцеві плату за користування Об'єктом площею 210 м 2 щомісячно до 25 числа поточного місяця. Відповідно до пункту 3.1. Договору, обов'язок внесення орендної плати Орендарем виникає з часу укладення договору оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення.

Згідно з п. 2.3.1 Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою № 2452 Львівської міської ради від 05.03.2009, Управління архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради надає архітектурно-художні вимоги щодо естетичного оформлення майданчика для виготовлення проекту літнього майданчика ліцензованою проектною організацією.

Архітектурно-художніми вимогами № 92 на розробку проекту влаштування літніх майданчиків за адресою м. Львів, вул. Братів Рогатинців, 49, та благоустрою прилеглої території від 29.01.2014 (замовник ТОВ «Мінпродукт Галичини» ), у п. 6 «Обємно-планувальні вимоги» передбачено встановлення відкритого літнього майданчика на існуючому замощенні, тобто без влаштування настилів/подіумів.

Ухвалою Львівської міської ради від 05.03.2009 № 2452 «Про затвердження Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності» передбачено, що районні адміністрації здійснюють перевірку літніх майданчиків на відповідність об'єктів погодженим проектам, про що складається відповідний акт з переліком всіх відхилень.

Як вбачається з матеріалів справи, 25.05.2016 провідним спеціалістом відділу соціально-економічного розвитку Галицької районної адміністрації ЛМР, інженером КП «Адміністративно-технічного управління» , головним спеціалістом-районним архітектором Галицького району проведено обстеження на відповідність погодженому проекту літнього майданчика ТзОВ «Мінпродукт Галичини» за адресою: м. Львів, вул Бр. Рогатинців, 49. В результаті зафіксовано: даний літній майданчик влаштовано з відхиленням від погодженої схеми прив'язки даного літнього майданчика, порушено конфігурацію. Площа літнього майданчика згідно паспорту (загальна площа) має становити 210,00 кв.м, а фактично становить 268,25 кв.м, окрім того влаштовано дерев'яний подіум на частині літнього майданчика площею 53,4 кв.м, що не передбачено затвердженим АХВ (а.с. 17). Згідно з актом, обстеження проводилось у присутності адміністратора закладу п. Юрія, який від підпису відмовився, про що члени комісії - ОСОБА_5 та ОСОБА_6 засвідчили своїми підписами.

За результатами повторного обстеження даного об'єкта 22.06.2016 складено акт, в якому комісія зазначає, що відкритий літній майданчик не відповідає погодженому проекту. На літньому майданчику зафіксовані ті ж порушення, що і актом від 25.05.2016 (а.с. 18).

31.05.2016 СПД ТОВ «Мінпродукт Галичини» надіслано лист Галицької районної адміністрації ЛМР № 3108вих350 від 30.05.2016 із вимогою, у термін до 20.06.2016 привести літній майданчик у відповідність до погодженого проекту (а.с. 114).

Як вбачається з матеріалів справи, 17.08.2016 провідним спеціалістом відділу соціально-економічного розвитку Галицької районної адміністрації ЛМР, головним спеціалістом-районним архітектором Галицького району, інженером КП «Адміністративно-технічного управління» проведено обстеження на відповідність погодженому проекту літнього майданчика ТОВ «Мінпродукт Галичини» за адресою: м. Львів, вул. Бр. Рогатинців, 49. В результаті проведеного заміру зафіксовано, що фактична площа, зайнята власником об'єкту для обслуговування відвідувачів, становить 234,0 кв.м. Згідно проекту - 210,0 кв.м. Відхилення - 24,0 кв.м (а.с. 19).

В результаті проведення обстеження даного відкритого літнього майданчика, 17.08.2016 відповідним актом обстеження встановлено, що порушення частково усунуті, проте, не усунено відхилення від проекту в частині площі відкритого літнього майданчика (перебільшена на 24,00 кв.м) та влаштованого всупереч архітектурно - художнім вимогам подіуму.

Як вбачається з матеріалів справи, 10.10.2016 провідним спеціалістом відділу соціально-економічного розвитку Галицької районної адміністрації ЛМР, головним спеціалістом-районним архітектором Галицького району, інженером КП «Адміністративно-технічного управління» проведено обстеження на відповідність погодженому проекту літнього майданчика ТОВ «Мінпродукт Галичини» за адресою: м. Львів, вул. Бр. Рогатинців, 49. В результаті проведеного заміру зафіксовано, що фактична площа, зайнята власником об'єкту для обслуговування відвідувачів, становить 210,0 кв.м. Згідно проекту - 210,0 кв.м. Відхилення - відсутні (а.с. 20).

Тобто, актом обстеження відкритого літнього майданчика від 10.10.2016 встановлено, що на літньому майданчику ТОВ «Мінпродукт Галичини» на вул. Братів Рогатинців, 49 площа відкритого літнього майданчика приведена у відповідність до погодженого проекту.

У відповідності до п. 4.2. Типового договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 05.03.2009 № 2451 «Про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення» , а, як наслідок, і Договору Г-71-14(П): при невідповідності встановленого об'єкта соціально-культурного, торговельного та іншого призначення погодженому проекту ставка орендної плати збільшується у десять разів на період до усунення відхилень від проекту до часу його демонтажу або отримання дозволу на його розміщення.

На підставі акту № 211 комісією з розгляду нарахувань та заборгованості по оплаті за використання нежитлових приміщень територіальної громади м. Львова від 11.10.2016, вирішено провести донарахування орендної плати по договору оренди ОКЕБ № Г-71-14(П) за період з 25.05.2016 до 22.06.2016 у розмірі - 46 583,12 грн., а згідно з актом № 51 від 28.02.2017 проведено донарахування за період з 23.06.2016 до 10.10.2016 на суму - 174 321,13 грн. по договору оренди ОКЕБ № Г-71-14(П) у зв'язку зі збільшенням ставки орендної плати у десять разів через невідповідність фактичної площі літнього майданчика за адресою м. Львів, вул. Братів Рогатинців,49, погодженому проекту (а.с. 21-25).

Несплата Відповідачем суми донарахованої орендної плати стала підставою для звернення з позовом до суду про стягнення 220 904,25 грн.

При перегляді рішення місцевого господарського суду в апеляційному порядку, судова колегія керувалася наступним:

Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України є, зокрема, договори. Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (ст. 626 ЦК України).

Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України).

У відповідності до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Пунктом 2.2.2 договору визначено обов'язок Орендаря своєчасно та в повному обсязі сплачувати Орендодавцю вартість оренди окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності за діючими на день сплати розрахунковими ставками, визначеними згідно з Положенням про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення.

Відповідно до до п. 4.2 договору № ОКЕБ № Г-71-14(П) при невідповідності встановленого об'єкта соціально-культурного,торгівельного та іншого призначення погодженому проекту ставка орендної плати збільшується у десять разів на період до усунення відхилень від проекту до часу його демонтажу або отримання дозволу на його розміщення.

З матеріалів справи вбачається, що ухвалою Львівської міської ради № 2452 від 05.03.2009 затверджено Порядок отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності (далі по тексту - Порядок).

Як встановлено господарським судом, у проекті відкритого літнього майданчика на вул. Братів Рогатинців,49, виданому Відповідачу, зазначено площу відкритого літнього майданчика - 210,00 кв.м.

Згідно з п. 4.2.1 вищевказаного Порядку районні адміністрації здійснюють контроль відповідності фактично встановлених літніх майданчиків погодженим проектам.

Господарським судом також встановлено, що відповідно до актів від 17.08.2016, від 25.05.2016, від 22.06.2016, складених за результатами обстеження на відповідність погодженому проекту літнього майданчика ТОВ «Мінпродукт Галичини» останній не відповідає погодженому проекту в частині використовуваної площі: фактична площа відкритого літнього майданчика - 234,0 кв.м (за актом від 17.08.2016), 268,25 кв.м (за актами від 25.05.2016, 22.06.2016),а згідно з паспортом - 210,0 кв.м. Актом обстеження від 10.10.2016 встановлено, що вказаний відкритий літній майданчик приведено у відповідність погодженому проекту.

У зв'язку з несплатою орендарем вказаної суми, Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради звернулось до Господарського суду Львівської області з позовом до ТОВ «Мінпродукт Галичини» про стягнення з останнього на користь Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради заборгованості на суму 220 904,25 грн. донарахувань у зв'язку зі збільшенням ставки орендної плати у десять разів.

З огляду на наведене судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно підставності та правомірності донарахування Позивачем розміру орендної плати, на підставі п. 4.2 договору № Г-71-14(П), за умовами якого сторони передбачили збільшення ставки орендної плати у десять разів на період до усунення відхилень від проекту до часу демонтажу об'єкта соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення. При цьому, суд апеляційної інстанції, внаслідок проведеного перерахунку, погоджується з висновком місцевого господарського суду про правомірність часткового задоволення позову та стягнення з Відповідача 219 337,55 грн. боргу, нарахування якого проведено за виключенням дня, коли порушення Відповідачем було усунуто.

При цьому, судова колегія зазначає, що акти від 17.08.2016, від 25.05.2016, від 22.06.2016 є належними доказами невідповідності спірного літнього майданчика погодженому проекту, адже їх було оформлено за участю як працівників Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, так і працівника КП "Адміністративно-технічне управління" та головним спеціалістом-районним архітектором Галицького району.

Крім того, того Відповідачем не спростовано факту невідповідності належного йому відкритого літнього майданчика погодженому проекту в частині використовуваної площі, що було зафіксовано вищевказаними актами. При цьому, що як вбачається з акту від 10.10.2016 ним було усунено порушення - відкритий літній майданчик по вул. Братів Рогатинців, 49 у м. Львові приведено у відповідність погодженому проекту.

Посилання Відповідача про те, що в матеріалах справи відсутні докази того, що відкритий літній майданчик по вул. Братів Рогатинців, 49 у м. Львові не відповідає проекту спростовуються наявними в матеріалах справи актами, яким зафіксовано факт невідповідності встановленого об'єкта погодженому проекту в частині площі літнього майданчика, до складення яких, за результатами проведення обстеження відкритих літніх майданчиків, Порядком не передбачено залучення орендарів.

Надані Відповідачем документи, додані до клопотання від 13.10.2017 (листи Відповідача, ТОВ Галицька кнайпа та договір укладений між Позивачем та ТОВ Галицька кнайпа ) не приймаються судом апеляційної інстанції до уваги, оскільки Сторона не обґрунтувала неможливості їх надання під час розгляду справи в суді першої інстанції. Покликання Апелянта на п. 4.2. ухвали Львівської міської ради від 05.03.2009 № 2451 «Про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення» , спростовуються наявним в матеріалах справи листом Галицької районної адміністрації ЛМР № 3108вих350 від 30.05.2016, який надісланий Відповідачу (а.с. 114).

Інші доводи, викладені в апеляційній скарзі, спростовуються вищенаведеними висновками суду та матеріалами справи та не слугують підставою для зміни чи скасування оскаржуваного рішення.

У відповідності до вимог ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Виходячи з наведеного та враховуючи, що доводами апеляційної скарги правомірності висновків суду першої інстанції не спростовано, обставини, які відповідно до статті 104 ГПК України є підставами для скасування рішення суду першої інстанції, в порядку статтей 33, 34 ГПК України, Апелянтом не доведено, а оскаржуване судове рішення прийняте у відповідності з нормами матеріального та процесуального права, фактичними обставинами та матеріалами справи, апеляційний господарський суд підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення місцевого господарського суду не вбачає.

Зважаючи на те, що апеляційну скаргу залишено без задоволення, витрати по сплаті судового збору за перегляд рішення місцевого господарського суду в апеляційному порядку, у відповідності до ст. 49 ГПК України відносяться на Скаржника.

Враховуючи наведене та керуючись ст. ст. 49, 99, 101, 102, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, -

Львівський апеляційний господарський суд ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «Мінпродукт Галичини» , с. Рокитне, Львівська область від 27.07.2017 (вх. № апеляційного суду 01-05/3693/17 від 01.08.2017) залишити без задоволення, а рішення господарського суду Львівської області від 07.07.2017 у справі № 914/924/17 - без змін.

2. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.

Повний текст постанови складено 19.10.2017.

Головуючий суддя Л.Л. Давид

Суддя Г.Т.Кордюк

Суддя Г.Г.Якімець

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.10.2017
Оприлюднено20.10.2017
Номер документу69619522
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/924/17

Постанова від 12.03.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Ухвала від 12.02.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Ухвала від 22.01.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Ухвала від 07.12.2018

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Ухвала від 26.11.2018

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Хабіб Марія Іванівна

Рішення від 31.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Рішення від 25.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Ухвала від 17.08.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Козак І.Б.

Постанова від 09.07.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні