ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
06 жовтня 2017 року К/800/32295/17
Суддя-доповідач Вищого адміністративного суду України Бившева Л.І., розглянувши касаційну скаргу Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (далі - ОДПІ)
на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12.07.2016
та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2016
у справі № 821/839/16
за позовом Управління Державної служби охорони при Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Херсонській області
до Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, -
В С Т А Н О В И В:
ОДПІ 02.10.2017 (згідно з відбитком календарного штемпеля на поштовому конверті) звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12.07.2016 та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2016 у справі № 821/839/16.
За змістом норм частин 2, 4 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України відкриття касаційного провадження обумовлено, зокрема, відповідністю касаційної скарги вимогам ст. 213 цього Кодексу та строку її подання.
Касаційна скарга ОДПІ підлягає залишенню без руху як така, що подана без дотримання вимогч. 2 ст. 212 та п. 5 ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: скарга подана з пропуском строку на касаційне оскарження судового рішення, а заявлене клопотання про поновлення пропущеного процесуального строку для оскарження судового рішення є необґрунтованим; до скарги не додано документа про сплату судового збору .
Згідно з ч. 2 ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, встановлених ст. 212 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Звертаючись 02.10.2017 до Вищого адміністративного суду України із касаційною скаргою та заявляючи клопотання про поновлення строку на подання касаційної скарги, ОДПІ посилається на те, що судовий збір скаржником було сплачено 27.12.2016 згідно платіжного доручення № 2161, а рішення суду апеляційної інстанції на адресу податкового органу не направлялось. При цьому, будь-яких належних та допустимих доказів на підтвердження таких підстав скаржник не надає.
Таким чином, відповідач повинен надати суду належним чином обґрунтоване клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження із доданням належних доказів щодо наявності об'єктивних перешкод для звернення з касаційною скаргою впродовж строку, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кодексу адміністративного судочинства України, у період з дати ухвалення рішення суду апеляційної інстанції по жовтень 2017 року.
Відповідно до ч. 5 ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
Відповідно до пп. 3 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI зі змінами, внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 № 484-VIII, ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду встановлена у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Таким чином, ОДПІ повинна усунути зазначені недоліки касаційної скарги шляхом подання (надіслання) до Вищого адміністративного суду України: документа про сплату судового збору.
Відповідно до ч. 3 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 213 цього Кодексу, застосовуються правила ст. 108 цього Кодексу.
Керуючись ст.ст. 108, 165, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 12.07.2016 та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 16.11.2016 у справі № 821/839/16 залишити без руху та встановити строк для усунення недоліків протягом тридцяти днів з моменту отримання даної ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Ухвала може бути переглянута Верховним Судом України в порядку та з підстав, визначених ст.ст. 237-239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.І. Бившева
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2017 |
Оприлюднено | 20.10.2017 |
Номер документу | 69628413 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Бившева Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні