Постанова
від 18.10.2017 по справі 821/1416/17
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 жовтня 2017 р.м. ХерсонСправа № 821/1416/17 16 год. 48 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Хом'якової В.В.,

при секретарі: Перебийніс Н.Ю., за участю представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТПК СОЮЗ" до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТПК СОЮЗ" (позивач, ТОВ "ТПК СОЮЗ") звернулось до суду з вказаним адміністративним позовом, у якому просить визнати бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області протиправною щодо невидачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до заяви від 05.09.2017 та зобов'язати видати даний витяг з кадастровим номером 6510136300:28:005:0004, земельної ділянки площею 0,0315га, розташованої за адресою вул. Старостіна, 16, м. Херсон.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ "ТПК СОЮЗ" за допомогою електронного сервісу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 05.09.2017 звернулося до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області із заявою щодо надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, однак управління листом від 08.09.2017 № 7770/280-17 повідомив про відсутність можливості надати витяг у зв'язку з тим, що постановами Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.08.2016 р. по справі № 821/1299/16 та від 02.03.2017 по справі № 821/2243/15-а визнано протиправними та скасовано рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона". Позивач вважає таку бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області протиправною, оскільки на управління згідно законодавства покладено обов'язок надавати витяги з технічної документації за відповідною заявою чи вмотивовано відмовляти в їх наданні. Також вказує на те, що оскільки рішення Херсонської міської ради від 31.03.2011 № 178 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона" та від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона" визнано неправомірними та скасовано в судовому порядку, дійсною на даний час для землекористувачів на території м. Херсона є технічна документація, яка затверджена рішенням Херсонської міської ради від 27.04.2000 № 186 "Про затвердження матеріалів грошової оцінки земель м. Херсона". Тому відповідач мав обов'язок та можливість надати відповідний витяг.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити в повному обсязі.

Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (відповідач) проти позову заперечує з підстав, викладених в наданих суду письмових запереченнях. Відповідач зазначив, що враховуючи положення Закону України "Про оцінку земель", Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою КМУ від 23.03.1995 № 213 та положення Податкового кодексу України, надання витягу позивачу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на підставі нормативної грошової оцінки затвердженої у 2000 році призведе до недоотримання коштів до місцевого бюджету та порушення вимог у сфері застосування Закону України "Про оцінку земель", доцільно вирішити питання щодо розробки та затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Херсона на рівні Херсонської міської ради та відповідно до вказаного Закону. Відповідач вважає недоцільним використання технічної документації нормативної грошової оцінки земель м. Херсона за 2000 рік, оскільки фактори оцінювання земельних ділянок на сьогодні змінились, як і ринкова вартість земельної ділянки. Також, відповідач вважає, що необхідно врахувати постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.08.2016 р. по справі № 821/1299/16 та від 02.03.2017 по справі № 821/2243/15-а, якими визнано протиправними та скасовано рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона". Як наслідок, оскільки діючого на даний час рішення Херсонської міської ради про затвердження документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона відсутнє, у відповідача відсутній обов'язок видавати витяги з технічної документації, що є виключною компетенцією Херсонської міської ради.

В судовому засіданні представник відповідача просив суд відмовити в задоволенні позову за необґрунтованістю та безпідставністю.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до договору оренди земельної ділянки від 28.01.2013 ТОВ "ТПК СОЮЗ" на підставі рішення Херсонської міської ради від 25.12.2012 № 951 має в оренді в строкове платне користування земельну ділянку, площею 0,0315 га, під реконструкцію адмінбудівлі із влаштуванням торгівельно-виставкового залу, яка знаходиться у м. Херсоні, по вул. Старостіна, 16, із земель, наданих у постійне користування державному комунальному підприємству фірмі "Тетрада". Кадастровий номер земельної ділянки: 6510136300:28:005:0004. Пункт 5 договору оренди передбачає, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 2013 рік становить 302044,05 грн. Договір укладено на 5 років та діє до 25.12.2017. Орендна плата вноситься підприємством ТОВ "ТПК СОЮЗ" у грошовій формі, у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (згідно з рішенням міської ради від 26.08.2011 № 333).

Згідно акту про передачу та приймання земельної ділянки в натурі здійснено передачу та приймання земельної ділянки в натурі, із земель, наданих в постійне користування ДКП фірми "Тетрада", відведеної на умовах оренди ТОВ "ТПК СОЮЗ", здійснено на підставі рішення міської ради від 25.12.2012 № 951.

Оскільки нормативна грошова оцінка ділянки була розрахована на підставі розміру середньої вартості земельної ділянки , яка в свою чергу була затверджена рішеннями Херсонської міської ради, що визнані неправомірними та скасовані в судовому порядку, ТОВ "ТПК СОЮЗ" за допомогою електронного сервісу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, 05.09.2017 звернулося до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області із заявою щодо надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,0315 га під реконструкцію адмінбудівлі із влаштуванням торгівельно-виставкового залу по вул. Старостіна, 16 в м. Херсоні.

Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області листом від 08.09.2017 № 7770/280-17 повідомив ТОВ "ТПК СОЮЗ" про відсутність можливості надати витяг у зв'язку з тим, що постановами Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.08.2016 р. по справі № 821/1299/16 та від 02.03.2017 по справі № 821/2243/15-а визнано протиправними та скасовано рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона".

Таким чином, спірні відносини виникли між сторонами внаслідок відмови Головним управлінням Держгеокадастру у Херсонській області надати ТОВ "ТПК СОЮЗ" витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,0315 га на підставі того, що рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона" скасовано в судовому порядку.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступних приписів законодавства.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні визначено Законом України "Про оцінку земель" від 11.12.2003 № 1378-IV (далі - Закон № 1378-IV). Законом № 1378-IV передбачено, що він визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.

Відповідно до ст.1 Закону № 1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно положення ст. 5 Закону № 1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Відповідно до вимог ст. 18 Закону № 1378-IV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.

Абзацом 2 статті 20 Закону № 1378-IV визначено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Частиною 3 статті 23 Закону № 1378-IV визначено, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

З аналізу норм діючого законодавства вбачається, що Закон України "Про оцінку земель" не містить будь-яких обмежень щодо використання нормативної грошової оцінки, яка була проведена понад строків, встановлених ст. 18 цього Закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 5 "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком, зокрема, Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області.

Наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 № 308 затверджено Положення про Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (далі - Положення № 308), п.1 якого визначено, що Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

Пунктом 3 Положення № 308 передбачено, що завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території Херсонської області, а згідно пп.4 п.4 Положення № 308 Головне управління відповідно до покладених на нього завдань надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.

Згідно додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 № 835 "Деякі питання надання державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами адміністративних послуг" видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки належить до переліку адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Держгеокадастру на безоплатній основі.

Відповідно до п.2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

З даних правових норм вбачається, що саме до повноважень Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області входить надання адміністративних послуг на території Херсонської області, серед яких видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Підставою для видачі витягу є відповідна заява землевласника або землекористувача. Нормами діючого законодавства не встановлено будь-якого обмеження щодо здійснення зазначеного обов'язку.

Також суд наголошує, що при видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки територіальне управління Держгеокадастру зобов'язане використовувати відомості нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої відповідною сільською, селищною, міською радою, оскільки таке рішення є обов'язковим до виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади. Витяг є технічним розрахунком, який заповнюється виключно на підставі відповідного рішення органу місцевого самоврядування та наявної технічної документації на земельну ділянку, тому при заповненні витягу територіальний орган Держгеокадастру не наділений повноваженнями перевіряти обґрунтованість визначення показників нормативної грошової оцінки земельної ділянки та, відповідно, відмовляти у наданні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.

Водночас, як вже зазначалось вище, нормами діючого законодавства не передбачено жодних підстав для відмови у видачі територіальними органами Держгеокадастру витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.

З предмету позовних вимог вбачається, що ТОВ "ТПК СОЮЗ" у своїй заяві від 05.09.2017 просив Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області надати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,0315 га під реконструкцію адмінбудівлі із влаштуванням торгівельно-виставкового залу по вул. Старостіна, 16 в м. Херсоні, в свою чергу відповідач по справі фактично відмовив у листі від 08.09.2017 вказавши підставу такої відмови - скасування в судовому порядку рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 р. № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона".

З обставин справи та правових позицій сторін вбачається, що Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області не заперечує ні факт наявності у користуванні позивача земельної ділянки, ні правильність оформлення поданої ним заяви, ні наявність у ТОВ "ТПК СОЮЗ" права на отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а у відповідача повноважень на видачу такого витягу, а вказується на скасування в судовому порядку рішення органу місцевого самоврядування стосовно затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель 2013 року.

В даному випадку суд вважає необхідним зазначити наступне.

Постановами Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.08.2016 по справі № 821/299/16 та від 02.03.2017 по справі № 821/2243/15-а визнано неправомірним та скасовано рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 р. № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона", яким було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Херсона та визнано нечинним рішення Херсонської міської ради від 31.03.2011 № 178 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона".

Постановою Суворовського районного суду м. Херсона від 24.01.2012 по справі № 2-а-6907/11, яку залишено без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 16.04.2013 та ухвалою Вищого адміністративного суду України від 09.12.2015, визнано не чинним рішення Херсонської міської ради від 31.03.2011 № 178 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона", яким було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Херсона та визнано нечинним рішення Херсонської міської ради від 27.04.2000 № 186 "Про затвердження матеріалів грошової оцінки земель м. Херсона".

Оскільки у судовому порядку скасовано рішення Херсонської міської ради від 31.03.2011 № 178 та від 22.11.2013 № 1238, то на даний час діючим є рішення Херсонської міської ради від 27.04.2000 р. № 186 "Про затвердження матеріалів грошової оцінки земель м. Херсона".

Суд зазначає, що скасування в судовому порядку рішення Херсонської міської ради від 22.11.2013 № 1238 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Херсона" не звільняє Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області від виконання покладеного на нього обов'язку з видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Таким чином, зазначення Головним управлінням Держгеокадастру у Херсонській області у листі від 08.09.2017 за № 7770/208-17 підстав відсутності можливості надати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки не відповідає вимогам Закону України "Про оцінку земель", Положення про Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 № 835 "Деякі питання надання державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами адміністративних послуг" та Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213.

При цьому посилання представника відповідача на те, що Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області не може застосовувати оцінку землі 2000 року у зв'язку з тим, що фактори, які були використані при підготовці технічної документації, є застарілими, використання даної оцінки може призвести до недоотримання коштів місцевим бюджетом та порушення вимог законодавства в сфері застосування Закону України Про оцінку земель , суд вважає безпідставними, оскільки жодним законом чи нормативно-правовим актом, який регулює земельні відносини, не передбачено право органів Держгеокадастру не видавати витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з таких підстав.

Окрім цього дана обставина не зазначена у листі від 08.09.2017 №7770/208-17 серед підстав відсутності можливості надати ТОВ "ТПК СОЮЗ" витягу з нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Також суд вважає необґрунтованим посилання відповідача на судовий прецедент, як вважає управління, з аналогічною позицію, що викладено в рішенні Одеського апеляційного адміністративного суду від 05.07.2017 по справі № 821/1887/16 за позовом ТОВ "ТРЦ Фабрика" до ГУ Держгеокадастру у ХО, якою визнано правомірні дії управління, оскільки у даній справі розглядається питання законності дій управління, викладені в листі від 08.09.2017, обставини встановлені цим рішенням ніяк не можуть стосуватись спору ТОВ "ТПК СОЮЗ".

Також суд відхиляє доводи відповідача щодо того, що рішенням Херсонської міської ради від 27.04.2000 р. № 186 була затверджена грошова оцінка земель м. Херсона, а не нормативна грошова оцінка. Суд зазначає, що починаючи з 1992 року по 25.10.2001 року ще не існувало термінів "нормативна грошова оцінка земельної ділянки" та "експертна оцінка земельної ділянки", відповідно Херсонською міською радою з метою запровадження диференційних ставок земельного податку в залежності від місця розташування земельної ділянки було прийнято рішенням від 27.04.2000 № 186 що розроблено відповідно до "Методики грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів", затвердженої постановою КМУ від 23.03.1995 № 213. Зокрема, за даною Методикою поняття "грошова оцінка" квадратного метра земельної ділянки в населеному пункті є тотожно та рівнозначною з поняттям "нормативної грошової оцінки" одного квадратного метра земельної ділянки. Згідно постанови КМУ від 05.07.2007 № 843 "Про внесення змін до деяких постанов КМУ" до даної Методики назву постанови після слова "Методику" доповнено словом "нормативно", у всіх відмінках замінено словами "нормативна грошова оцінка" у відповідному відмінку. Відповідно, поняття "нормативна грошова оцінка земельної ділянки" є похідним поняття "грошова оцінка", оскільки вони мають однакове за змістом визначення, а саме - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки; мають єдину формулу для розрахунку відповідно до Методики; мають єдине функціональне призначення - для визначення розміру земельного податку, орендної плати та земельні ділянки державної та комунальної власності тощо.

Згідно ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Будь-яких інших належних та допустимих доказів, що свідчать про неможливість надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, Головним управлінням Держгеокадастру у Херсонській області не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлені критерії, якими керується адміністративний суд при перевірці рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень. Відповідність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень передбаченим ч. 3 ст. 2 КАС України критеріям перевіряється судом з урахуванням закріпленого ст. 9 цього Кодексу принципу законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В розумінні Кодексу адміністративного судочинства України виявлення невідповідності діяльності суб'єкта владних повноважень хоча б одному із зазначених критеріїв для оцінювання його рішень, дій та бездіяльності слугує підставою для задоволення адміністративного позову за умови, що встановлено порушення прав, свобод та інтересів позивача.

В ході розгляду справи знайшов своє підтвердження факт порушення прав позивача з боку відповідача, при цьому останнім протилежного суду не доведено.

Підсумовуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі, оскільки позиція Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області, викладена в листі від 08.09.2017 №7770/208-17 призвела до необгрунтованої бездіяльності щодо не надання ТОВ "ТПК СОЮЗ" технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та як наслідок, суд задовольняє спосіб поновлення порушених прав позивача у вигляді зобов'язання відповідача надати такий витяг.

Відповідно до ст. 94 КАС України на користь позивача стягується сплачений судовий збір.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області щодо невидачі товариству з обмеженою відповідальністю "ТПК СОЮЗ" витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до заяви від 05.09.2017.

Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області видати товариству з обмеженою відповідальністю "ТПК СОЮЗ" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 6510136300:28:005:0004, площею 0,0315га, розташованої за адресою вул. Старостіна, 16, м. Херсон.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (за рахунок бюджетних асигнувань) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ТПК СОЮЗ" (код 35329626) сплачений судовий збір в сумі 1600 грн. (одна тисяча шістсот гривень).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 20 жовтня 2017 р.

Суддя Хом'якова В.В.

кат. 6.2

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2017
Оприлюднено24.10.2017
Номер документу69667935
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1416/17

Постанова від 25.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 18.10.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 22.09.2017

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні