Ухвала
від 17.10.2017 по справі 911/1832/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"17" жовтня 2017 р. Справа № 911/1832/16

за заявою Голови ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче об'єднання Укрфарм , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе (код ЄДРПОУ 33998641)

до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче об'єднання Укрфарм , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе (код ЄДРПОУ 33998641), далі - боржник/банкрут

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

учасники у справі згідно протоколу (формуляру) судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/1832/16 за заявою Голови ліквідаційної комісії ТОВ ВО Укрфарм про банкрутство ТОВ ВО Укрфарм з урахуванням особливостей ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також: Закон про банкрутство ).

Ухвалою господарського суду Київської області від 06.07.2016 порушено провадження за заявою Голови ліквідаційної комісії ТОВ ВО Укрфарм у справі про банкрутство ТОВ ВО Укрфарм ; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 19 Закону про банкрутство; призначено засідання суду щодо вирішення питання про визнання Боржника банкрутом на 09.08.2016; вирішено інші процедурні питання у справі.

Постановою господарського суду Київської області від 09.08.2016 визнано банкрутом ТОВ Виробниче об'єднання Укрфарм та відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру; ліквідатором Банкрута призначено Голову ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_1; вирішено інші процедурні питання у справі.

10.08.2016 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 34317 про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ТОВ Виробниче об'єднання Укрфарм .

Ухвалою суду від 04.10.2016 визнано грошові вимоги ПАТ ОСОБА_2 Аваль до Боржника у сумах: 2756,00 грн. - 1 черга; 141435529,83 грн. - 4 черга; 1550034,37 грн. - 6 черга.

Ухвалою суду від 24.07.2017 зобов'язано ліквідатора Банкрута ОСОБА_1 у строк до 31.08.2017 надати суду обґрунтований звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута, докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури.

31.08.2017 до суду надійшов звіт ліквідатора Банкрута від 30.08.2017 б/№ (вх. № 18168/17) за наслідками ліквідаційної процедури, в якому ліквідатор просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс Банкрута, припинити провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою суду від 01.09.2017 вказаний звіт було призначено до розгляду на 17.10.2017 та зобов'язано ліквідатора Банкрута подати до суду довідки: Головного управління регіональної статистики про надання інформації щодо участі Банкрута в інших юридичних особах; Держпродспоживслужби щодо інформації про зареєстровану за Банкрутом відповідну техніку; ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про зареєстровані за Банкрутом відповідні споруди та техніку; органів ДФС щодо інформації про здійснення Банкрутом зовнішньоекономічної діяльності; довідку органу ДФС про наявність у Банкрута банківських рахунків та доказів закриття рахунків у разі їх наявності; витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо Банкрута.

06.09.2017 до суду надійшла заява ГУ ДФС у Київській області від 05.09.2017 № 29/10-36-10-09-04 (вх. № 18658/17) про визнання кредиторських вимог до Боржника.

Ухвалою суду від 07.09.2017 вказану кредиторську заяву прийнято та призначено до розгляду в судовому засіданні 17.10.2017.

09.10.2017 до суду надійшло клопотання кредитора у справі ПАТ ОСОБА_2 Аваль від 05.10.2017 б/№ (вх. № 21147/17) про технічну фіксацію судового процесу за допомогою технічних засобів, яке було задоволене судом.

09.10.2017 до суду надійшли письмові заперечення ПАТ ОСОБА_2 Аваль від 05.10.2017 б/№ (вх. № 21148/17) проти звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Також, 09.10.2017 до суду надійшла заява ПАТ ОСОБА_2 Аваль від 05.10.2017 б/№ (вх. № 21151/17) про припинення провадження у справі.

13.10.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 13.10.2017 б/№ (вх. № 21649/17) про залучення до матеріалів справи додаткових доказів, на виконання вимог ухвали суду від 01.09.2017.

17.10.2017 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 17.10.2017 б/№ (вх. № 21695/17) про відкладення розгляду справи.

17.10.2017 в судове засідання з'явились представники заявника ГУ ДФС у Київській області та кредитора ПАТ ОСОБА_2 Аваль . Ліквідатор в судове засідання не з'явився.

Розглянувши клопотання ліквідатора Банкрута про відкладення розгляду справи судом встановлено, що підставою заявлення відповідного клопотання ліквідатор зазначив перебування у відрядженні.

В той же час, ліквідатором Банкрута до клопотання не додано жодних доказів на підтвердження викладених обставин, в зв'язку з чим суд дійшов висновку про відмову у задоволенні поданого клопотання.

Розглядаючи заяву ГУ ДФС у Київській області про визнання кредиторських вимог суд зазначає таке.

В заяві ГУ ДФС у Київській області просить суд визнати грошові вимоги до Боржника в сумі 7723,87 грн., з яких: 5801,87 грн. податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (5785,05 грн. основний платіж і 16,82 грн. пеня); 1922,00 грн. штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, а також 3200,00 грн. судового збору, сплаченого за подачу кредиторської заяви.

З поданих заявником доказів вбачається, що вимоги в частині штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування виникли протягом червня-листопада 2010, а вимоги в частині податку на додану вартість виникли протягом листопада 2012 - січня 2015.

Згідно ч. 1 ст. 1 Закону про банкрутство, кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника (майнового поручителя).

Відповідно до ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

Так, кредиторська заява ГУ ДФС у Київській області подана до суду 06.09.2017, отже заявником пропущено встановлений ст. 95 Закону про банкрутство строк на заявлення вимог (граничний строк сплив 10.09.2016).

Перевіривши наданий заявником розрахунок, судом встановлено, що заявлені вимоги є обґрунтованими та документально підтвердженими.

В той же час, згідно ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство заявлені ГУ ДФС у Київській області вимоги не вважаються конкурсними та підлягають задоволенню у 6 чергу в ліквідаційній процедурі, у зв'язку з пропуском строку, встановленого для заявлення конкурсних кредиторських вимог.

Судовий збір за подання кредиторської заяви у сумі 3200,00 грн. відноситься судом до 1 черги задоволення вимог кредиторів.

Розглядаючи звіт ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури суд зазначає таке.

Стаття 41 Закону про банкрутство визначає повноваження ліквідатора під час здійснення ліквідаційної процедури, у тому числі ліквідатор з дня свого призначення вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов'язаний використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю ліквідатором. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника.

Згідно ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; тощо.

Разом з тим, дослідивши подані ліквідатором Банкрута документи, судом встановлено, що ліквідатором не надано доказів вчинення всіх передбачених заходів в ліквідаційній процедурі.

Зокрема, ліквідатором Банкрута до звіту не було додано довідки: Держпродспоживслужби щодо інформації про зареєстровану за Банкрутом відповідну техніку; ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про зареєстровані за Банкрутом відповідні споруди та техніку; органів ДФС щодо інформації про здійснення Банкрутом зовнішньоекономічної діяльності.

Крім цього, з наданої ліквідатором Банкрута довідки Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від 24.10.2016 № 51/ЗПІ/10-13-18-218 вбачається, що у Банкрута наявні відкриті рахунки в АТ ОСОБА_2 Аваль та Філії АТ Укрексімбанк . Відповідна інформація про відкритий рахунок Банкрута в ПАТ ОСОБА_2 Аваль також підтверджена кредитором в письмових запереченнях проти звіту.

Враховуючи викладене, у суду відсутні підстави для затвердження поданого ліквідатором Банкрута ОСОБА_1 звіту ліквідатора від 30.08.2017, у зв'язку з неповним вжиттям передбачених Законом заходів в ліквідаційній процедурі.

Розглянувши заяву ПАТ ОСОБА_2 Аваль про припинення провадження у даній справі про банкрутство, суд зазначає таке.

В своїй заяві Кредитор ПАТ ОСОБА_2 Аваль просить суд припинити провадження у справі № 911/1832/16 про банкрутство ТОВ ВО Укрфарм , як безпідставно порушене.

Зокрема, як зазначає Кредитор, суд у даній справі дійшов безпідставного висновку про необхідність порушення провадження у справі про банкрутство Боржника в порядку ст. 95 Закону про банкрутство, оскільки, з позиції Кредитора, ліквідаційною комісією ТОВ ВО Укрфарм не дотримано в повному обсязі вимоги цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи, а також не надано на момент порушення справи про банкрутство всіх належних та допустимих доказів на підтвердження повної та належної досудової процедури ліквідації Боржника.

Так, викладені Кредитором у заяві обставини щодо наявності/відсутності підстав для порушення справи про банкрутство та визнання ТОВ ВО Укрфарм банкрутом, були предметом дослідження суду під час прийняття відповідних процесуальних рішень.

Отже, як встановлено судом, Кредитор у даній заяві фактично надає власну оцінку та ставить під сумнів висновки, викладені в ухвалі про порушення провадження у даній справі від 06.07.2016 та постанові про визнання боржника банкрутом від 09.08.2017.

При цьому, ухвала про порушення провадження у даній справі від 06.07.2016 та постанова про визнання боржника банкрутом від 09.08.2017, Кредитором ПАТ ОСОБА_2 Аваль у встановленому порядку оскаржені не були.

Враховуючи викладене, зокрема те, що вимоги Кредитора, викладені в заяві про припинення провадження у справі, за своїм змістом є вимогами про перегляд ухвали про порушення провадження у даній справі від 06.07.2016 та постанови про визнання боржника банкрутом від 09.08.2017, суд дійшов висновку, що подана ПАТ ОСОБА_2 Аваль заява про припинення провадження у справі не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст. 41, 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд, -

УХВАЛИВ:

1. Заяву ГУ ДФС у Київській області від 05.09.2017 № 29/10-36-10-09-04 (вх. № 18658/17) задовольнити. Визнати грошові вимоги Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260) до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче об'єднання Укрфарм (код ЄДРПОУ 33998641) у сумах: 3200,00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів; 7723,87 грн. - 6 черга задоволення вимог кредиторів (в ліквідаційній процедурі).

2. Відмовити у затвердженні звіту ліквідатора ТОВ Виробниче об'єднання Укрфарм ОСОБА_1 від 30.08.2017 б/№ (вх. № 18168/17).

3. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - ОСОБА_1 здійснювати ліквідаційну процедуру у відповідності із Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , в тому числі ст. 41-49, та за наслідками здійснення ліквідаційної процедури Банкрута надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, з підтверджуючими доказами, та ліквідаційний баланс Банкрута.

4. Відмовити у задоволенні заяви ПАТ ОСОБА_2 Аваль від 05.10.2017 б/№ (вх. № 21151/17) про припинення провадження у справі № 911/1832/16 про банкрутство ТОВ Виробниче об'єднання Укрфарм .

5. Копію ухвали надіслати учасникам у справі про банкрутство.

Повний текст ухвали виготовлено і підписано 23.10.2017

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення17.10.2017
Оприлюднено26.10.2017
Номер документу69718714
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/1832/16

Ухвала від 10.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 14.12.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 04.12.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 06.11.2017

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 07.09.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 01.09.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 24.07.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 31.08.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні