Постанова
від 25.10.2017 по справі 812/804/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3.13

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

25 жовтня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/804/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Петросян К.Є.,

при секретарі судового засідання - Дюкаревій М.І.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом приватного підприємства Укрхімпромсервіс до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

09.06.2017 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов приватного підприємства Укрхімпромсервіс (далі ПП Укрхімпромсервіс або позивач) до Головного управління ДФС у Луганській області (далі ГУ ДФС у Луганській області або відповідач) про скасування податкового повідомлення-рішення.

Позовні вимоги обґрунтовані наступним.

ГУ ДФС у Луганській області було проведено камеральну перевірку податкової звітності з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності ПП Укрхімпромсервіс за період 2014-2017 роки, про що складено акт від 19.04.2017 № 204/12-32-12-03/31337680. Перевіркою встановлено, що ПП Укрхімпромсервіс в порушення п.288.1, п.288.5 ст.288 Податкового кодексу України занизило податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на загальну суму 151198,67 грн, у тому числі: квітень-грудень 2014 року - 34377,11 грн, січень- грудень 2015 року - 66991,5 грн, січень-грудень 2016 року - 44758,41 грн, січень- березень 2017 року - 5071,65 грн.

28.05.2016 позивачем до ГУ ДФС у Луганській області було направлено заперечення до акта від 19.04.2017 року № 204/12-32-12-03/31337680, які відхилені відповідачем.

02.06.2017 на адресу ПП Укрхімпромсервіс надійшло податкове повідомлення-рішення за платежем орендна плата з юридичних осіб від 26.05.2017 № НОМЕР_1 на суму 188998,33 грн, з яких: за податковим зобов'язанням - 151198,67 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 37799,66 грн.

Позивач вважає вказане податкове повідомлення-рішення таким, що прийнято всупереч вимог чинного законодавства, виходячи з наступного.

06.02.2014 ПП Укрхімпромсервіс подано до податкової інспекції декларацію за звітний 2014 рік з земельного податку та визначено річну суму податку у розмірі 48272,50 грн з щомісячною сплатою з січня по листопад в сумі 4022,71 грн та у грудні - 4022,69 грн; 10.02.2015 подано декларацію за звітний 2015 рік, якою визначено річну суму податку у розмірі 66991,50 грн, щомісячно до сплати з січня по листопад - 5582,63 грн, грудень - 5582,57 грн; 28.01.2016 подано декларацію за звітний 2016 рік, якою визначено річну суму податку у розмірі 76 860,54 грн, щомісячно до сплати з січня по листопад - 6405,05 грн, грудень - 6404,99 грн. Зазначене, на думку позивача, свідчить про належне виконання платником податків свого обов'язку щодо обов'язкового декларування податкових зобов'язань.

Скориставшись своїм правом на звільнення від плати за користування земельними ділянками, позивачем до ДПІ було подано уточнюючі податкові декларації за 2014, 2015, 2016 роки по сплаті за користування земельними ділянками, а також подано уточнюючу декларацію за 2017 рік з урахуванням укладення нової додаткової угоди до договору оренди, згідно яких були зняті нарахування з плати за земельні ділянки за період дії норм Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції .

Крім того, позивачу надійшла відповідь від Торгово- промислової палати України, якою підтверджено факт звільнення суб'єктів господарювання, які здійснюють свою господарську діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності. Також, у відповіді вказано, що зазначеною нормою оформлення сертифіката про засвідчення форс мажорних обставин не вимагається.

Зазначив, що ПП Укрхімпромсервіс діяло на підставі договору оренди №040641900056 від 27.01.2006 року, а саме пункту 10, яким передбачено обчислення розміру орендної плати за землю без урахування індексу інфляції, а тому вважає правомірним незастосування позивачем індексу інфляції до нормативно-грошової оцінки землі.

На підставі викладеного, просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення за платежем орендна плата юридичних осіб від 26.05.2017 за № НОМЕР_1 на суму 188998,33 грн, з яких - 151198,67 грн за податковим зобов'язанням та штрафними санкціями - 37799,66 грн.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлений позов у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні пред'явленому позову, просив його задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог, надала заперечення проти адміністративного позову (а.с.113-115, 151-152), у яких зазначила наступне.

ГУ ДФС у Луганській області на підставі п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 та у порядку ст.76 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності ПП Укрхімпромсервіс , за результатами якої складено акт від 19.04.2017 № 204/12-32-12-03/31337680, яким встановлено порушення вимог п.288.1, п.288.5 ст.288 ПК України, а саме позивачем занижено податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності на загальну суму 151198,67 грн з квітня по грудень 2014 року, з січня по грудень 2015 року, з січня по грудень 2016 року та з січня по березень 2017 року.

На підставі акта перевірки ГУ ДФС у Луганській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 26.05.2017 № НОМЕР_1, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем - орендна плата за землю з юридичних осіб на суму 151198,67 грн та визначено штрафні (фінансові) санкції в сумі 37799,66 грн.

Зазначила, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем і орендарем.

Між Сєвєродонецькою міською радою та ПП Укрхімпромсервіс було укладено договір оренди землі від 27.01.2006 №040641900056. До договору оренди укладено додаткові угоди № 1 від 22.05.2008 та № 2 від 28.04.2011.

Згідно пункту 1 додаткової угоди № 2 від 28.04.2011 до договору від 27.01.2006 №040641900056 змінено пункт 5 розділу Об'єкт оренди , а саме: нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий № 4412900000:04:001:0058 становить 536361,06 грн. Також, змінено пункти 9 та 11 розділу Орендна плата та зазначено: орендна плата вноситься орендарем самостійно у грошовій формі в розмірі з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 32181,66 грн на рік, що складає 6,00% від нормативної грошової оцінки; з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 37545,27 грн на рік, що складає 7,00% від нормативної грошової оцінки; з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 42908,88 грн на рік, 8,00% від нормативної грошової оцінки; з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 48272,50 грн на рік, 9,00% від нормативної грошової оцінки; та з 01.01.2015 - 53636,11 грн на рік, що складає 10,00% від нормативної грошової оцінки.

Орендна плата вноситься щомісячно в розмірі: з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 2681,81 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 3128,77 грн, з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 3575,74 грн, з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 4022,71 грн, з 01.01.2015- 4469,68 грн, протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

Додаткова угода № 2 від 28.04.2011 є невід'ємною частиною договору оренди землі від 27.01.2006 за № 040641900056, на підставі якої має проводитися розрахунок сум податкових зобов'язань.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативно-грошова оцінка земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, розрахований відповідно до п. 289.2 ст. 289 ПКУ станом на 01 січня поточного року та становить: за 2011 рік - 1,0; за 2012 рік - 1,0; за 2013 рік -1,0; за 2014 рік- 1,249; за 2015 рік - 1,433; 2016 рік - 1,06.

Перевіркою встановлено, що розмір орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2014 рік складає 48272,50 грн (536 361,06х 9% - 48 272,50 грн), де 536 361,06 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1117 га (грн); 9,00 - коефіцієнт оренди (%);

- за 2015 рік - 66991,50 грн (536 361,06 х 1,249 * 10% = 66991,50 грн), де 536 361,06 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1117 га (грн); 1,249 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі за 2014 рік; 10,00 - коефіцієнт оренди (%);

- за 2016 рік 95998,81 грн (536 361,06 х 1,249 х 1,433 х 10% = 95998,81 грн), де 536 361,06 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1117 га (грн); 1,249; 1,433 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі за 2014, 2015 роки відповідно; 10,00 - коефіцієнт оренди (%);

- за 2017 рік 101758,74 грн (536 361,06 х 1,249 х 1,433 х 1,06 х 10% =101758,74 грн), де 536 361,06 нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1117 га (грн); 1,249; 1,433; 1,06 - коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки землі за 2014,2015,2016 роки відповідно; 10,00 - коефіцієнт оренди (%).

На думку представника відповідача дані камеральної перевірки свідчать про те, що в порушення п. 288.1, п. 288.5 ст.288 ПК України щодо декларування річних показників по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2014 - 2017 роки згідно наданих податкових декларацій за вказаний період ПП Укрхімпромсервіс занизило податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на загальну суму 151198,67 грн.

Щодо звільнення на період проведення АТО від сплати орендної плати та земельного податку за користування земельною ділянкою державної та комунальної власності на підставі ст. ст. 6, 7 Закону України №1669-VІІ від 02.09.2014 року Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції зазначила, що даним законом не визначений порядок звільнення від сплати за користування земельними ділянками.

У відповідності до вимог п.п.30.1 ст.30 ПК України податкова пільга - передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов'язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі за наявності підстав, визначених пунктом 30.2 цієї статті. Згідно із п.30.9 ПК України податкова пільга надається, зокрема, шляхом звільнення від сплати податку та збору.

Тому, на думку відповідача, використання податкової пільги є правом платника податків, а не його обов'язком.

В поданих до ДПІ позивачем деклараціях (як звітних, так і уточнюючих), не визначено податкову пільгу та не надано документу, підтверджуючого існування зазначеної.

Тому, вважає, що норми ПК України не суперечать Закону України №1669-VII, а тому підлягають застосуванню до спірних правовідносин. Позивачем не надано доказів на підтвердження припинення спірного податкового зобов'язання щодо сплати земельного податку у встановлений законом спосіб.

На підставі викладеного, просила суд у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов такого.

Судом встановлено, що ПП Укрхімпромсервіс є юридичною особою, код ЄДРПОУ 31337680, знаходиться в м.Сєвєродонецьку Луганської області, перебуває на обліку як платник податків в ДПІ в м.Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області (а.с.8-16).

27.01.2006 між Сєвєродонецькою міською радою та ПП Укрхімпромсервіс укладено договір оренди землі № 040641900056. Договір зареєстрований у Сєвєродонецькому міському реєстраційному офісі Луганської регіональної філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному Комітеті України по земельних ресурсах, про що в книзі записів державної реєстрації договорів оренди вчинено запис за № 040641900056 (а.с.18-19).

Відповідно до пункту 1 договору орендодавець, на підставі сесії Сєвєродонецької міської ради № 2606 від 08.12.2015, надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку - землі комерційного використання (під 6/1000 часток будівель і споруд), яка знаходиться за адресою: м.Сєвєродонецьк, вул.Пивоварова, 3-м.

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 0, 1117 га (пункт 2 договору).

Відповідно до пункту 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 229509,99 грн; з 01.01.2006 - 237518,88 грн.

Договір укладено на 25 років строком по 26.01.2031 включно, починаючи з дати державної реєстрації договору оренди (пункт 8 договору).

Орендна плата вноситься орендарем самостійно у грошовій формі та розмірі 3442,65 грн на рік; з 01.01.20106 - 3562,78 грн на рік (пункт 9 договору).

Відповідно до пункту 10 договору обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється без урахування індексів інфляції.

Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно в розмірі 286,89 грн протягом 30 календарних днів наступних за останнім календарним днем звітного місяця; з 01.01.2006 щомісячно в розмірі: 296,90 грн протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця (пункт 11 договору).

Згідно із пунктом 12 договору розмір орендної плати переглядається при зміні індексації грошової оцінки земельної ділянки у разі:

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;

- в інших випадках, передбачених законом.

Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку (пункт 35 договору).

22.05.2008 між сторонами була укладена додаткова угода №1 до договору вищезазначеного договору (а.с.20).

Також, 28.04.2011 між сторонами укладена додаткова угода до договору від 27.01.2006 №040641900056, державна реєстрація 22.02.2011 за № 441290004000656 (а.с.21-22), якою:

- змінено пункт 5 розділу Об'єкт оренди , а саме: нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер №4412900000:04:001:0058 становить 536361,06 грн;

- пункти 9, 11 розділу Орендна плата змінено на: орендна плата вноситься орендарем самостійно у грошовій формі в розмірі:

з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 32181,66 грн на рік, що складає 6,00% від нормативної грошової оцінки,

з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 37545,27 грн на рік, що складає 7,00 % від нормативної грошової оцінки,

з 01.01є.2013 по 31.12.2013 - 42908,88 грн на рік, що складає 8,00 від нормативної грошової оцінки,

з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 48272,50 грн на рік, що складає 9,00% від нормативної грошової оцінки,

з 01.01.2015 - 53636,11 грн на рік, що складає 10,00% від нормативної грошової оцінки.

Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно в розмірі: з 01.07.2011 по 31.12.2011 - 2681,81 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 - 3128,77 грн, з 01.01.2013 по 31.12.2013 - 3575,74 грн, з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 4022,71 грн, з 01.01.2015 - 4469,68 грн, протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

Угода є невід'ємною частиною договору і діє з 01.07.2011 (пункт 3 додаткової угоди від 28.04.2011).

ПП Укрхімпромсервіс подавало до податкової інспекції наступні декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності):

- 06.02.2015 №9004829047 за 2014 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 48272,50 грн, з щомісячною сумою орендної плати з січня по листопад 2014 року в сумі 4022,71 грн, та в грудні 2014 року - 4022,69 грн (а.с.25-27);

- 20.02.2017 за №9082297237 уточнюючу податкову декларацію за 2014 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання в сумі 34377,11 грн. Всього за 2014 рік нараховано 13895,39 грн (а.с.181-183);

- 20.02.2017 за №9082297241 уточнюючу податкову декларацію за 2014 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання в сумі 34377,11 грн, всього за 2014 рік нараховано 13895,39 грн (а.с.39-40);

- 10.02.2015 №9012042063 за 2015 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 66991,50 грн, з щомісячною сумою орендної плати з січня по листопад 2015 року в сумі 5582,63 грн, та в грудні 2015 року - 5582, 57 грн (а.с.28-30);

- 20.02.2017 за №9276964456 уточнюючу податкову декларацію за 2015 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання в сумі 66991,50 грн (а.с.41-42);

- 28.01.2016 №9006080633 за 2016 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 76860,54 грн, з щомісячною сумою орендної плати з січня по листопад 2016 року в сумі 6405,05 грн, та в грудні 2016 року - 6404,99 грн (а.с.31-32);

- 16.03.2016 за №9036742987 уточнюючу податкову декларацію за 2016 рік, якою нараховано до зменшення податкове зобов'язання в сумі 70455,49 грн, всього нараховано на 2016 рік 6405,05 грн (а.с.33-34);

- 22.02.2016 за №9103828715 уточнюючу податкову декларацію за 2016 рік, якою нараховано на 2016 рік 51240,40 грн (а.с.35-36);

- 13.02.2017 №9016457735 за 2017 рік, в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з орендної плати за землю у загальній сумі 81472,17 грн, з щомісячною сумою орендної плати з січня по листопад 2017 року в сумі 6789,35 грн, та в грудні 2017 року - 6789,32 грн (а.с.37-38).

Орендна плата здійснена позивачем платіжними дорученнями, копії яких перебувають в матеріалах справи (а.с.55-89, 190).

19.04.2017 ГУ ДФС у Луганській області на підставі п.п.19-1.1.1 п.19-1 ст.19-1, п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75 та ст.76 Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності ПП Укрхімпромсервіс , код ЄДРПОУ 31337680 за 2014-2017 роки, за результатами якої складено акт від 19.04.2017 №204/12-32-12-03/31337680 (а.с.45-48).

Перевіркою встановлено, що в порушення п.288.1, п.288.5 ст.288 ПК України відповідно до інформації, яка відображена в АІС Податковий блок щодо декларування річних показників по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2014-2017 роки згідно наданих податкових декларацій за 2014-2017 роки, ПП Укрхімпромсервіс занизило податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності на загальну суму 151198,67 грн, у тому числі квітень-грудень 2014 року - 34377,11 грн, січень-грудень 2015 року - 66991,5 грн, січень-грудень 2016 року - 44758,41 грн, січень-березень 2017 року - 5071,65 грн.

28.04.2017 позивачем надано до ГУ ДФС у Луганській області заперечення на акт перевірки від 19.04.2017 № 204/12-32-12-03/31337680 (а.с.49).

Згідно висновку до заперечення ГУ ДФС у Луганській області від 12.05.2017 №905/10/12-32-12-03-23, висновки акта від 19.04.2017 № 204/12-32-12-03/31337680 залишені без змін (а.с.50).

На підставі акта перевірки від 19.04.2017 № 204/12-32-12-03/31337680 відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми Р від 26.05.2017 № НОМЕР_1, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у сумі 151198,67 грн та за штрафними санкціями - 37799,66 грн, всього 188998,33 грн (а.с.53).

Спірним у справі є правомірність нарахування податковим органом зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності з 2014 по 2016 рік, а також застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки землі згідно ст.289 ПК України.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.

Спірні правовідносини врегульовані нормами Податкового кодексу України та Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» №1669-VII від 02.09.2014 року (далі Закон №1669) в редакціях, чинних на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (п.п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Згідно з п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

П. 57.1 ст. 57 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

У п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПК України визначено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).

Відповідно до ст. 269 ПК України платниками плати за землю є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Згідно з положеннями пунктів 288.1 - 288.4 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

За п. 288.7 ст. 288 ПК України податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 Податкового кодексу України.

За унормуванням ст. 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Відповідно до п. 287.1, п. 287.3, п. 287.4 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

П. 286.2 ст. 286 ПК України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Отже, позивач зобов'язаний сплачувати визначені в поданих податкових деклараціях узгоджені податкові зобов'язання.

Разом з цим, відповідно до п. 50.1 ст. 50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Приписами п. 102.1 ст. 102 ПК України встановлено, що контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст. 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п. 133.4 ст. 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов'язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Отже, позивач має право подати уточнюючий розрахунок до податкової декларації в передбачений законодавством строк.

Відповідно до матеріалів справи, позивачем додержано визначений законодавством строк подання уточнень до декларацій.

Підставою для зменшення податкових зобов'язань в уточнюючих податкових деклараціях з плати за землю позивачем визначено ст. 6 Закону № 1669.

Указом Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 введено в дію рішення РНБО України від 13.04.2014 «Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України» та розпочато проведення антитерористичної операції на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до ст. 1 Закону № 1669 період проведення антитерористичної операції - це час між датою набрання чинності Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14.04.2014 № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Виходячи з наведених приписів, датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014.

Згідно з ч. 3 ст.11 Закону № 1669 закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

За результатами аналізу вказаних норм суд дійшов висновку, що Закон № 1669 є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до Податкового кодексу України.

Крім того, Закон № 1669 прийнято у часі пізніше ніж Податковий кодекс України.

Ст. 6 Закону № 1669 (в редакції, чинній до 08.06.2016) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону № 1669 Кабінет Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону зобов'язаний, зокрема: затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14.04.2014 № 405/2014, у період з 14.04.2014 до її закінчення.

Розпорядженням КМУ № 1053-р на виконання абз. 3 п. 5 ст. 11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1669 був затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком. Відповідно до вказаного Додатку в розділі «Луганська область» пункт «Міста обласного значення» під номером 13, зокрема, зазначено: м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада).

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 1079-р «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053» (далі за текстом - Розпорядження КМУ № 1079-р) зупинена дія розпорядження КМУ № 1053-р.

Розпорядженням КМУ № 1275-р на виконання абз. 3 п. 5 ст. 11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1669 затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком. Відповідно до Додатку в розділі «Луганська область» пункт «Міста обласного значення» під номером 13, зокрема, зазначено: м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада).

П. 3 Розпорядження КМУ № 1275-р визнано такими, що втратили чинність розпорядження КМУ № 1053-р та розпорядження КМУ № 1079-р.

Таким чином, м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада) Луганської області є населеним пунктом, на території якого з 14.04.2014 здійснювалась та здійснюється по теперішній час антитерористична операція, а відтак, позивач користується правом, встановленим статтею 6 Закону № 1669, щодо звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

За приписами ст. 10 Закону № 1669 протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Однак, ст. 6 Закону № 1669 не вимагається отримання сертифікату про засвідчення форс-мажорних обставин для звільнення від плати за землю.

Законом України від 17.05.2016 № 1365-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування» (набув чинності 08.06.2016) внесено зміни до ст. 6 Закону № 1669, а саме текст ст. 6 викладено в такій редакції: «звільнити суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону» .

Отже, ст. 6 Закону № 1669 (в редакції від 08.06.2016) звільнено суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими ч. 4 ст. 4 цього Закону, де зазначено, що Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення» м. Сєвєродонецьк (Сєвєродонецька міська рада) Луганської області в них не зазначений.

Таким чином, відповідно до положень Закону № 1669 достатньою підставою для звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності стосовно конкретних суб'єктів господарювання є встановлення факту здійснення ними діяльності на території проведення антитерористичної операції за період з 14.04.2014 по 07.06.2016.

Зазначена підстава відносно позивача встановлена судом при розгляді даної справи, тому в силу положень ст. 6 Закону № НОМЕР_2 Укрхімпромсервіс протягом часу з 14.04.2014 по 07.06.2016 включно звільнено від сплати орендної плати за землю в м. Сєвєродонецьку Луганської області. Тому, висновок відповідача щодо заниження ПП Укрхімпромсервіс податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності у квітні-грудні 2014 року на суму 34377,11 грн, січні-грудні 2015 року - 66991,50 грн та січні-червні 2016 року є необґрунтованим, а податкове повідомлення-рішення про збільшення суми грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за період з 14.04.2014 по 07.06.2016 - протиправним.

Суд вважає за необхідне зазначити, що положення ст. 6 Закону № 1669 не є податковою пільгою, що розповсюджується на позивача, не є правом позивача, реалізація якого залежить від дотримання певної процедури, а є спеціальною нормою закону, яка для суб'єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на певній території протягом певного періоду в часі, в силу об'єктивних обставин - проведення антитерористичної операції - скасовує дію підстав для сплати, отже, і для нарахування певного податку, що відповідає принципу соціальної справедливості, що закріплений в п.п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 ПК України, та положенням п. 56.21 ст. 56 ПК України.

Разом з тим, судом встановлено, що ПП Укрхімпромсервіс нарахування та сплату орендної плати за землю здійснено без застосування індексу інфляції до нормативно-грошової оцінки земель відповідно до пункту 10 договору оренди землі від 27.01.2006 №040641900056 (а.с.18-19).

Так, пунктом 10 договору оренди землі від 27.01.2006 № 040641900056 передбачено, що обчислення розміру орендної плати за землю ПП Укрхімпромсервіс здійснюється без урахування індексів інфляції.

Суд зауважує, що з 01.01.2011 року набув чинності Податковий кодекс України, який, відповідно до п.1.1 ст.1 регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, і, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

За змістом п.п.9.1.10 п.9.1 ст.9 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, яка в силу вимог п.п.14.1.147 п.14.1 ст.14 цього Кодексу є податком і справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до п.269.1 ст.269 ПК України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Останні, як визначає зміст п.п.14.1.73 п.14.1 ст.14 цього Кодексу - це особи, яким, зокрема, на умовах оренди надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності. Отже, ПК визначив обов'язок й орендаря сплачувати земельний податок у формі орендної плати.

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.п.14.1.136 п.14.1 ст.14 ПК України).

Справляння плати за землю, у тому числі і орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу XIII ПК України.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п.288.1 ст.288 ПК України).

Згідно із п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності встановлюється у договорі оренди, але річна сума не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється розділом XIII ПК України; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати, зокрема, для інших земельних ділянок, наданих в оренду 12% грошової оцінки (п.п.288.5.2 п.288.5 ст.288 ПК України).

Тобто, законодавець визначив нижню граничну межу річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі.

Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, установлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Таким чином, з набранням чинності ПК України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 14 липня 2015 року по справі №826/5560/14.

Відповідно до п.289.1 ст.289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель (п.289.2 ст.289 ПК України).

В листі від 13.01.2017 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання п.289.3 ст.289 ПК України повідомила, що коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік - 1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік - 1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження). Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) за 2016 рік становить 1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06.

Враховуючи умови договору оренди землі від 27.01.2006 №040641900056, додаткової угоди від 28.04.2011 до договору оренди землі №040641900056 від 27.01.2006, які пройшли відповідну державну реєстрацію, та положення п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288, ст.289 ПК України, річна сума орендної плати за землю за 2016-2017 складає: за 2016 рік - 95998,81 грн по 7999,90 грн щомісячно (536361,06х1,249х1,433х10%= 95998,81 грн, де: 536361,06 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1117 га; 1,249 та 1,433 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі за 2014, 2015 роки відповідно; 10,00 - коефіцієнт оренди.

Оскільки в силу положень ст. 6 Закону № НОМЕР_2 Укрхімпромсервіс протягом часу з 14.04.2014 по 07.06.2016 включно звільнено від сплати орендної плати за землю в м.Сєвєродонецьку Луганської області, сума податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності з 07.06.2016 по 31.12.2016 розраховується судом наступним чином:

- податкове зобов'язання з орендної плати за землю за 23 дні червня 2016 року складає 6133,26 грн (7999,90х23):30); з 01.07.2016 по 31.12.2016 - 47999,40 грн (7999,90х6); всього 54132,66 грн (47999,40 грн + 6133,26 грн = 54132,66 грн). Позивачем згідно уточнюючих декларації визначено та сплачено орендну плату за 2016 рік в сумі 51240,40 грн, а тому сума орендної плати, яка підлягає сплаті за 2016 рік складає 2892,26 грн (54132,66 грн - 51240,40 грн = 2892,26).

Що стосується розміру орендної плати за землю за 2017 рік, суд звертає увагу, що додатковою угодою від 07.04.2017 № 3 про внесення змін до договору № 040641900056 оренди землі від 27.01.2006 (державна реєстрація підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (а.с.167)), доповнено пункт 5 розділу Об'єкти оренди словами такого змісту: нормативна грошова оцінка земельної ділянки, кадастровий №4412900000:04:001:0058 становить з 01.01.2017 - 565246,68 грн. Пункт 9 договору оренди землі розділу Орендна плата доповнено: орендна плата вноситься Орендарем самостійно у грошовій формі в розмірі з 01.01.2017 - 45219,73 грн на рік, що складає 8,00% від нормативної грошової оцінки (а.с. 23).

Позивачем 23.05.2017 за № НОМЕР_3 було подано до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію за 2017 рік, якою нараховано на 2017 рік орендну плату у розмірі 45219,73 грн (а.с.35-36).

Додаткова угода від 07.04.2017 № 3 та уточнююча декларація за 2017 рік не були враховані під час проведення перевірки, оскільки вони прийняті у часі пізніше, аніж проводилася перевірка. Однак, вони впливають на визначення розміру податкового зобов'язання з орендної плати за землю, тому судом приймаються до уваги та здійснюється розрахунок на підставі даних документів.

Зокрема, розмір орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2017 рік складає 85791,15 грн (565246,68х1,249х1,433х1,06х8%=85791,15 грн), де:

- 565246,68 грн - нормативна грошова оцінка земельної ділянки з 01.01.2017 згідно додаткової угоди від 07.04.2017 №3;

- 1,249; 1,433; 1,06 - коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки землі за 2014, 2015, 2016 роки відповідно;

- 8,00% - коефіцієнт оренди згідно додаткової угоди від 07.04.2017 № 3.

Щомісячна орендна плата у 2017 році становить 7149,26 грн, відповідно з січня по березень 2017 року сума орендної плати за землю складає 21447,78 грн (7149,26х3=21447,78). Позивачем з січня по березень 2017 року сплачено фактично 20368,05 грн, а тому сума заниженого податкового зобов'язання складає 1079,73 грн (21447,78-20368,05=1079,73 грн).

Таким чином, суд приходить до висновку, що ПП Укрхімпромсервіс занизило податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки у період з 08.06.2016 по березень 2017 року в загальній сумі 3971,99 грн (2892,26+1079,73).

Відповідно до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених п.п. 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Отже, сума грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями за вказаний період складає 993,00 грн (3971,99х25%=993).

Щодо обраного позивачем способу захисту, суд зазначає, що належним способом захисту порушеного права позивача в даному випадку є визнання оскаржуваного податкового повідомлення-рішення в частині протиправним та відповідно скасування.

З огляду на вищезазначене, суд доходить до висновку, що позовні вимоги ПП Укрхімпромсервіс належить задовольнити частково.

На підставі ч.3 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

З огляду на те, що позовні вимоги позивача задоволено на 97,4%, з урахуванням ст. 94 КАС України, суд вважає за необхідне стягнути з ГУ ДФС у Луганській області за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь ПП Укрхімпромсервіс судовий збір у розмірі 1558,40 грн.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 25 жовтня 2017 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складання постанови в повному обсязі відкладено, про що згідно вимог частини 4 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 94, 158-163, 167 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов приватного підприємства Укрхімпромсервіс до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення,- задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 26.05.2017 № НОМЕР_1 в частині збільшення приватному підприємству Укрхімпромсервіс грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на суму 184033,34 грн (сто вісімдесят чотири тисячі тридцять три гривні 34 коп.), з яких 147226,68 грн - за податковим зобов'язанням, 36806,66 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями.

В частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Луганській області від 26.05.2017 № НОМЕР_1 про збільшення приватному підприємству Укрхімпромсервіс грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на суму 4964,99 грн (чотири тисячі дев'ятсот шістдесят чотири гривні 99 коп.), з яких 3971,99 грн - за податковим зобов'язанням, 993,00 грн - за штрафними (фінансовими) санкціями - відмовити за необґрунтованістю.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ 39591445) на користь приватного підприємства Укрхімпромсервіс (код ЄДРПОУ 31337680) судовий збір у розмірі 1558,40 грн (одна тисяча п'ятсот п'ятдесят вісім гривень 40 коп).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 26 жовтня 2017 року.

Суддя ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення25.10.2017
Оприлюднено30.10.2017
Номер документу69794315
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/804/17

Постанова від 15.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 30.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні