Ухвала
від 25.10.2017 по справі 910/13117/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

25.10.2017 р.Справа № 910/13117/17

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалінк"

до Державного підприємства "Український державний центр радіочастот"

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмету спору на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕС АЙ ЦЕНТР"

про визнання рішень недійсними, визнання договору укладеним

Суддя Зеленіна Н.І.

Без виклику представників.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

На розгляді господарського суду міста Києва перебувала справа № 910/13117/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалінк" до Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмету спору на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕС АЙ ЦЕНТР", про визнання рішень недійсними, визнання договору укладеним.

Рішенням суду від 12.10.2017 р. (повний текст рішення складено 25.10.2017 р.), позов задоволено повністю:

- визнано недійсними рішення комітету з конкурсних торгів Державного підприємства Український державний центр радіочастот , оформлені протоколом №46 від 01.04.2016 р. за процедурою закупівлі Код 62.01.1. Послуги з проектування та розробки в сфері інформаційних технологій для прикладних завдань (Проектування, розробка і впровадження Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів ) [оголошення № 227811, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 12.11.2015 № 377 (12.11.2015)];

- визнано недійсним рішення комітету з конкурсних торгів Державного підприємства Український державний центр радіочастот про відміну процедури закупівлі Код 62.01.1. Послуги з проектування та розробки в сфері інформаційних технологій для прикладних завдань (Проектування, розробка і впровадження Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів ) [оголошення № 227811, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 12.11.2015 № 377 (12.11.2015)];

- визнано недійсним рішення комітету з конкурсних торгів Державного підприємства Український державний центр радіочастот , оформлене пунктом №9 протоколу оцінки пропозицій конкурсних торів від 21.04.2016 р. за процедурою закупівлі Код 62.01.1. Послуги з проектування та розробки в сфері інформаційних технологій для прикладних завдань (Проектування, розробка і впровадження Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів ) [оголошення № 227811, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 12.11.2015 № 377 (12.11.2015)], зокрема: "найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Ес Ай Центр . Переможцем торгів визнано Товариство з обмеженою відповідальністю Ес Ай Центр ;

- визнано укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю Діалінк (03150, м. Київ, вул. Предславинська, 34Б; код ЄДРПОУ 36757138) та Державним підприємством Український державний центр радіочастот (03179, м. Київ, просп. Перемоги, 15 КМ; код ЄДРПОУ 01181765) договір про закупівлю послуг з проектування, розроблення та впровадження Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів , технічної підтримки Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів , та визначено відповідну редакцію Договору, з додатками до цього Договору у редакції, наданій позивачем до позовної заяви, а саме:

- додаток 1 - Технічні вимоги до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН (з Додатком 1 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН; Додатком 2 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН);

- додаток 2 - Параметри якості надання Послуг ПН;

- додаток 3 - календарний план.

У відповідності до ч. 1 ст. 89 ГПК України, суддя за заявою сторони чи державного виконавця роз'яснює рішення, ухвалу, не змінюючи при цьому їх змісту, а також за заявою сторони або за своєю ініціативою виправляє допущені в рішенні, ухвалі описки чи арифметичні помилки, не зачіпаючи суті рішення.

Як вбачається з тексту резолютивної частини рішення, визнано укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю Діалінк та Державним підприємством Український державний центр радіочастот договір про закупівлю послуг з проектування, розроблення та впровадження Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів , технічної підтримки Автоматизованої інформаційної системи Централізована база даних перенесених номерів , з додатками до цього Договору у редакції, наданій позивачем до позовної заяви, а саме:

- додаток 1 - Технічні вимоги до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН (з Додатком 1 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН; Додатком 2 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН);

- додаток 2 - Параметри якості надання Послуг ПН;

- додаток 3 - календарний план.

Суд зазначає, що самі тексти додатку 1 Технічні вимоги до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН (з Додатком 1 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН; Додатком 2 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН) ; додатку 2 - Параметри якості надання Послуг ПН ; додатку 3 - календарний план , не викладені у резолютивній частині рішення.

Вказане свідчить про те, що при прийнятті рішення суду від 12.10.2017 р. було вирішено питання про укладення договору з додатками та зазначено про зміст відповідних додатків і їх редакції, проте, текст додатків до резолютивної частини рішення було неможливо внести до автоматизованої системи документообігу суду з технічних причин, пов'язаних з роботою комп'ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду .

При цьому, Інструкцією з діловодства в господарських судах України передбачено, зокрема, що вихідними документами суду, пов'язаними із судовими справами, є належним чином засвідчені копії судових рішень та інші процесуальні документи, що створюються у суді та адресуються юридичним і фізичним особам. Вихідний процесуальний документ суду, який роздруковується для його надсилання (вручення) у встановленому процесуальним законодавством порядку, повинен обов'язково містити унікальний штрих-код, який автоматично формується автоматизованою системою документообігу суду, розміщується в нижньому правому куті кожної сторінки документа і дає можливість ідентифікувати такий документ. Унікальний штрих-код містить виключно код бази даних суду, унікальний ідентифікатор документа в базі даних суду, тип документа та тип юрисдикції. Надсилання (вручення) копії процесуального документа суду без унікального штрих-коду забороняється (п. п. 2.6.1., 2.6.2. Інструкції з діловодства в господарських судах України).

Крім того, ухвалами суду від 25.10.2017 р. виправлено помилки, допущені при виготовленні рішення від 12.10.2017 р., відповідно до яких викладено текст додатка 1 до Договору, а також тексти додатку 1 до Договору - Технічні вимоги до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН , Додатка 1 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН та Додатка 2 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН.

Таким чином, оскільки у резолютивній частині рішення суду від 12.10.2017 р. у даній справі, не викладено у повному обсязі тексти додатку 2 до договору - Параметри якості надання Послуг ПН ; та додатку 3 - календарний план , суд дійшов висновку про необхідність виправлення помилки, допущеної при виготовленні резолютивної частини рішення у даній справі.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 86, 89 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Виправити помилку, допущену при виготовленні резолютивної частини рішення господарського суду міста Києва від 12.10.2017 р. у справі №910/13117/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалінк" до Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмету спору на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕС АЙ ЦЕНТР", про визнання рішень недійсними, визнання договору укладеним.

2. У пункті 5 резолютивної частини рішення господарського суду міста Києва від 12.10.2017 р. у справі №910/13117/17 після додатку 1 до Договору - Технічні вимоги до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН , Додатка 1 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН та Додатка 2 до Технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН, вказати:

Додаток 2

до договору про закупівлю №

від " " 201 р.

Параметри якості надання Послуг ПН

1. Для АІС ЦБД ПН повинна забезпечуватися висока готовність та неперервність виконуваних операцій.

Річна готовність АІС ЦБД ПН повинна бути не нижчою ніж 99,74 %. Зниження річної готовності нижче рівня ніж 99,74 % дає право ЗАМОВНИКУ на стягнення з ВИКОНАВЦЯ відповідного штрафу у розмірі:

25 (двадцять п'ять) % зниження місячної плати за послуги з технічної підтримки АІС ЦБД ПН, якщо річна готовність АІС ЦБД ПН фактично знаходиться в межах від98,0 % до 99,74 %;

50 (п'ятдесят) % зниження місячної плати за послуги з технічної підтримки АІС ЦБД ПН, якщо річна готовність АІС ЦБД ПН фактично знаходиться в межах від 95,0 % до 98,0 %;

100 (сто) % зниження місячної плати за послуги з технічної підтримки АІС ЦБД ПН, якщо річна готовність АІС ЦБД ПН фактично знаходиться нижче ніж 95,0 %.

2. АІС ЦБД ПН повинна бути доступною 24 години х 7 днів на тиждень х 365 днів на рік за виключенням часу недоступності, тривалість якого обчислюється з початку отримання ВИКОНАВЦЕМ від ЗАМОВНИКА повідомлення про проблему до моменту надсилання ВИКОНАВЦЕМ ЗАМОВНИКУ (до системи Help Desk ЗАМОВНИКА електронною поштою або факсом) повідомлення про вирішення проблеми.

3. Річна готовність АІС ЦБД ПН за рік, що минув, обчислюється у п'ятий робочий день першого місяця нового року.

Загальна тривалість часу відновлення АІС ЦБД ПН з неробочого стану, що використовується для підрахунку річної готовності АІС ЦБД ПН, у хвилинах дорівнює:

Тв = ? i Ткі + ? j T nj - Тд ,

де Тв - загальна тривалість часу відновлення АІС ЦБД ПН з неробочого стану, хвилин;

Ткі - час, витрачений ВИКОНАВЦЕМ на вирішення індивідуальних критичних і значних проблем, які не перекриваються у часі з іншими проблемами, хвилин;

T nj - час, витрачений ВИКОНАВЦЕМ на вирішення декількох критичних або значних проблем, які перекриваються у часі, хвилин.

Відлік часу розпочинається з моменту надсилання ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ повідомлення про першу із критичних або значних проблем, яка перекривається у часі з іншою критичною або значною проблемою, до моменту закінчення вирішення останньої критичної або значної проблеми, яка перекривається у часі з іншою критичною або значною проблемою;

Тд - допустимий щорічний період неготовності АІС ЦБД ПН, який становить 23 години.

4. Час реагування ВИКОНАВЦЯ на проблеми та тривалість вирішення проблеми залежно від рівня проблеми повинні становити не більше:

4 години і 8 годин відповідно для критичної проблеми, за якої АІС ЦБД ПН не працює і неможливо застосувати обхідне рішення для вирішення проблеми;

4 години і 1 робочий день відповідно для значної проблеми, за якої АІС ЦБД ПН працює, але застосувати обхідне рішення для вирішення проблеми неможливо;

60 хвилин і 3 робочі дні відповідно для дрібної проблеми, за якої АІС ЦБД ПН працює, можливе застосування обхідного рішення для вирішення проблеми.

5. У випадку, коли ЗАМОВНИКУ потрібно отримати від ВИКОНАВЦЯ покрокові інструкції для вирішення проблем, ВИКОНАВЕЦЬ забезпечує консультування ЗАМОВНИКА телефоном та електронною поштою у режимі 8 годин х 5 днів на тиждень, а для критичних проблем в режимі 24 годин х 7 днів на тиждень.

6. Якщо виявлені ЗАМОВНИКОМ помилки у роботі АІС ЦБД ПН можуть бути ідентифіковані та скореговані шляхом дистанційного телекомунікаційного доступу ВИКОНАВЦЯ до АІС ЦБД ПН, то ВИКОНАВЕЦЬ виконує роботу з корегування помилок дистанційно.

7. Запит щодо проблеми, що надсилається ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ, повинен містити наступну інформацію:

телефонний номер та ідентифікаційні дані відповідального працівника ЗАМОВНИКА, який ініціював запит;

телефонний номер відповідального працівника ЗАМОВНИКА для контактування з приводу виявленої проблеми;

характер проблеми;

час (дд-мм-рр гг-хв ) виявлення проблеми;

оцінка проблеми (критична, значна, дрібна);

опис історії проблеми та проведених ЗАМОВНИКОМ дій для вирішення цієї проблеми;

іншу інформацію, що має відношення до виявленої проблеми.

8. ВИКОНАВЕЦЬ повинен забезпечити першу лінію служби підтримки користувачів Help Desk з україномовним або російськомовним персоналом.

9. ВИКОНАВЕЦЬ надсилає ЗАМОВНИКУ квартальні звіти щодо виявлення та усунення проблем в роботі АІС ЦБД ПН не пізніше 7 (сьомого) календарного дня наступного за звітним періодом, а також річні статистичні звіти щодо виявлення та усунення проблем в роботі АІС ЦБД ПН упродовж першого календарного місяця після закінчення кожного року.

ЗАМОВНИК має право затвердити, відхилити звіт, або повернути його зі своїми коментарями упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дня його отримання. ВИКОНАВЕЦЬ повинен опрацювати всі виявлені ЗАМОВНИКОМ недоліки у звіті, зроблені ним зауваження упродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня отримання відповіді ЗАМОВНИКА та надіслати відповідь ЗАМОВНИКУ.

10. Основним завданням технічної підтримки АІС ЦБД ПН є підтримання в постійній працездатності всіх складових частин АІС ЦБД ПН.

11. У рамках технічної підтримки АІС ЦБД ПН об'єктами підтримки є обладнання АІС ЦБД ПН та програмне забезпечення АІС ЦБД ПН (загальне (системне), прикладне (функціональне)), наведене у технічних вимогах до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН ПН (додаток 1 до Договору).

12. Послуги з технічної підтримки АІС ЦБД ПН надаються ВИКОНАВЦЕМ постійно протягом дії Договору.

13. Технічна підтримка АІС ЦБД ПН складається з послуг, перелічених у розділі 13 ТВ (додаток 1 до Договору).

14. В окремих випадках, за погодженням з ВИКОНАВЦЕМ, послуги можуть носити терміновий характер і повинні виконуватися у стислі терміни (протягом 1 - 2 діб).

15. Звітний період виконання послуг з технічної підтримки АІС ЦБД ПН - квартал.

16. Поставлений ВИКОНАВЦЕМ Товар повинен забезпечуватись гарантією та сервісною підтримкою (далі - Сервіс), мати можливість оновлення програмного забезпечення відповідно до строків, встановлених певним підприємством-виробником Товару, перебіг якого починається з моменту постачання обладнання на склад ЗАМОВНИКА.

Рівень Сервісу повинен бути не нижчий ніж 8 годин х 5 робочих днів (наступний робочий день). У межах Сервісу повинна забезпечуватися заміна апаратного обладнання, що вийшло з ладу, і рекомендоване (після діагностики) до заміни, наступного робочого дня після підтвердження RMA сервісом підтримки підприємства-виробника.

17. ВИКОНАВЕЦЬ гарантує працездатність Товару, поставленого за Договором, його відповідність офіційно декларованим характеристикам протягом гарантійного строку, зазначеному у розділі 12 технічних вимог до послуг з проектування, розроблення та впровадження АІС ЦБД ПН (додаток 1 до Договору). У випадку виникнення протягом гарантійного строку несправності Товару, що поставляється, ВИКОНАВЕЦЬ гарантує безоплатне відновлення працездатності Товару або його заміну на новий Товар.

До поняття гарантійного обслуговування не входить профілактичне обслуговування, що проводиться для ЗАМОВНИКА певним підприємством-виробником Товару.

18. Початком перебігу гарантійного строку Товару вважається дата, наступна за датою підписання СТОРОНАМИ документів про приймання-передавання Товару.

19. Гарантійне обслуговування Товару, що поставляється за Договором, здійснюється шляхом виклику ЗАМОВНИКОМ фахівця сервісного центру ВИКОНАВЦЯ у період перебігу гарантійного строку для проведення обслуговування на місці його встановлення. Для цього подається заявка про обслуговування будь-яким доступним способом (факсимільний зв'язок, електронна пошта, телефон) з обов'язковим посиланням на Договір, що підтверджує можливість проведення гарантійного обслуговування на місці встановлення Товару.

20. Під час гарантійного обслуговування Товару у сервісному центрі ВИКОНАВЦЯ, останній гарантує збереження цього Товару на період гарантійного обслуговування, а також недоторканність інформації, що зберігається у Товарі та належить ЗАМОВНИКУ, та зобов'язується не розголошувати і не використовувати її персоналом ВИКОНАВЦЯ і/або третіми особами, які мають доступ до місць проведення гарантійного обслуговування.

21. Дефектні (неробочі) складові частини Товару, що були вилучені та замінені під час його гарантійного обслуговування, стають власністю ВИКОНАВЦЯ.

22. Гарантія не поширюється на Товар, що вийшов з ладу внаслідок:

використання ЗАМОВНИКОМ деталей, виготовлених не підприємством-виробником або не сертифікованих для використання з даним видом Товару;

порушення правил експлуатації, зазначених у технічній документації до Товару;

стихійного лиха.

Додаток 3

до договору про закупівлю №

від " " 201 р.

Календарний план

Календарний план впровадження Автоматизованої інформаційної системи "Централізована база даних перенесених номерів" (далі - АІС ЦБД ПН) в Україні складається з наступних складових:

• Поетапний план впровадження АІС ЦБД ПН (таблиця 1);

• Поетапний план розробки комплекту проектної документації АІС ЦБД ПН (таблиця 2);

• Поетапний план створення комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) АІС ЦБД ПН (таблиця 3).

Таблиця 1 - Поетапний план впровадження АІС ЦБД ПН в Україні

№ етапу Найменування послуг (етапи)Відповідальна сторонаСтрок, календ, дніРезультати послуг та звітні документи 1Розробка та затвердження ТУ для підключення операторів до АІС ЦБД ПНВиконавець 10 з дати отримання авансуЗатверджені Замовником ТУ для підключення операторів до АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 2Виконання операторами ТУ підключення до АІС ЦБД ПНЗамовник 30 після п. 1Лист від Замовника, щодо виконання операторами ТУ підключення до АІС ЦБД ПН 3Забезпечення площадками для розміщення обладнання ОЦОД та РЦОД, канали зв'язкуЗамовник 20 з дати підписання договоруЛист від Замовника щодо можливості розміщення обладнання ОЦОД та РЦОД, організації каналів зв'язку

№ етапу Найменування послуг (етапи)Відповідальна сторонаСтрок, календ, дніРезультати послуг та звітні документи 4Доопрацювання програмного забезпечення ЦБД ПН відповідно законодавства України на тестовому обладнанніВиконавець 20 з дати отримання авансуАкт приймання- передавання наданих послуг 5Поставка обладнання та програмного забезпеченняВиконавець 60 з дати отримання авансуАкт приймання- передавання обладнання та програмного забезпечення 6Поставка спеціального програмного забезпечення АІС ЦБД ПН " NUMLEX " (версія 2.0)Виконавець 20 з дати отримання авансуАкт приймання- передавання 7Розробка технічної документації та проведення навчання персоналу ЗамовникаВиконавець 30 після п. 1Комплект технічної документації. Акт приймання- передавання 8Встановлення, налаштування програмного забезпечення та обладнання в ОЦОД, РЦОДВиконавець 15 після п.п. 3, 5, 6Акт встановленого та змонтованого обладнання. Акт приймання- передавання наданих послуг 9Проведення попередніх випробувань АІС ЦБД ПНВиконавець 10 після п. 8Протоколи проведення попередніх випробувань АІС ЦБД ПН 10Дослідна експлуатація АІС ЦБД ПН. Доопрацювання програмного забезпечення ЦБД ПН. Міжоператорські тестуванняВиконавець 10 після п. 9Акт приймання- передавання наданих послуг

№ етапуНайменування послуг (етапи)Відповідальна сторонаСтрок, календ, дніРезультати послуг та звітні документи 11Приймальні випробування АІС ЦБД ПНВиконавець 5 після затвердження Держспецзв'язку документів на КСЗІПротоколи проведення приймальних випробувань АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг

Таблиця 2 - Поетапний план розробки комплекту проектної документації АІС ЦБД ПН

№ етапуНайменування послуг (етапи)Відповідальна сторонаСтрок, робочі дніРезультати послуг та звітні документи 1Розробка технічного завдання АІС ЦБД ПНВиконавець 15 з дати підписання договоруТехнічне завдання АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 2Розробка комплекту проектної документації АІС ЦБД ПНВиконавець 20Комплект проектної документації АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 3Розробка комплекту експлуатаційної документації АІС ЦБД ПНВиконавець 20Комплект експлуатаційної документації АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 4Розробка програми та методики попередніх випробувань АІС ЦБД ПНВиконавець 10Програми та методика попередніх випробувань АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 5Розробка програми та методики приймальних випробувань АІС ЦБД ПНВиконавець 10Програма та методика приймальних випробувань АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг

Таблиця 3 - Поетапний план створення КСЗІ АІС ЦБД ПН

№ етапуНайменування послуг (етапи)Відповідальна сторонаСтрок, робочі дніРезультати послуг та звітні документи 1Розробка технічного завдання КСЗІ АІС ЦБД ПНВиконавець 10 з дати затвердження АІС ЦБД ПНЗатвердження Сторонами та направлення на погодження до Держспецзв'язку України технічного завдання на створення КСЗІ АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 2Розробка технічного проекту для АІС ЦБД ПН та розробка програми і методики попередніх випробувань КСЗІ АІС ЦБД ПНВиконавець 25Затвердження Замовником технічного проекту; погоджена Замовником програма і методики попередніх випробувань КСЗІ АІС ЦБД ПН. Акт приймання- передавання наданих послуг 3Проведення попередніх випробувань та оформлення протоколу КСЗІ АІС ЦБД ПНВиконавець 10Затверджений Замовником протокол попередніх випробувань. Акт приймання- передавання наданих послуг 4Розробка програми і методики проведення державної експертизи КСЗІ АІС ЦБД ПНСтороння організація 30 (залежить від строку погодження Держспецзв 'язку документів на КСЗІ)Методика державної експертизи; протокол випробування. Акт приймання- передавання наданих послуг 5Проведення експертних випробувань КСЗІ АІС ЦБД ПН та розробка проекту експертного висновкуСтороння організація 15 (залежить від строку погодження Держспецзв 'язку документів на КСЗІ)Проект експертного висновку Акт приймання- передавання наданих послуг.

3. Дана ухвала являється невід'ємною частиною рішення господарського суду міста Києва від 12.10.2017 р. у справі №910/13117/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалінк" до Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмету спору на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕС АЙ ЦЕНТР", про визнання рішень недійсними, визнання договору укладеним.

4. Копії даної ухвали суду направити всім учасникам судового процесу.

На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд міста Києва протягом п'яти днів з дня її проголошення.

Суддя Н.І. Зеленіна

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.10.2017
Оприлюднено01.11.2017
Номер документу69854959
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/13117/17

Судовий наказ від 24.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Зеленіна Н.І.

Судовий наказ від 24.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Зеленіна Н.І.

Постанова від 27.09.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 06.09.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 13.08.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Селіваненко В.П.

Ухвала від 08.08.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 01.02.2018

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Ухвала від 26.07.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 21.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 07.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні