Ухвала
від 11.10.2017 по справі 522/18364/17
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

11.10.2017

№ 522/18364/17

№ 1-«кс»/522/19318/17

УХВАЛА

Іменем України

11 жовтня 2017 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1

при секретарі - ОСОБА_2

за участю слідчого - ОСОБА_3

розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32013170000000044 від 11.01.2013, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2, 3 ст.212, ч.3 ст. 209, ч.2 ст.205-1, ч.ч.1,2 ст. 205 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області підполковник податкової міліції ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді із клопотанням погодженим з прокурором, про накладення арешту на предмети, документи, чорнові записи, технічні засоби (комп`ютерну техніку) вилучені у ході проведеного 05.10.2017 обшуку в житловому будинку з господарськими спорудами за адресою: м. Одеса, вул. Заньковецької, 7.

В обґрунтування поданого клопотання стороною кримінального провадження зазначено, що у провадженні СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області знаходяться матеріали кримінального провадження щодо службових осіб ТОВ «Мегалайн Капітал Груп» та ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн», внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань 11.01.2013 за № 32013170000000044 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.ч. 1, 3 ст. 212 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що службові особи ТОВ «Мегалайн Капітал Груп» (код ЄДРПОУ 38572882) та ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн» (ЄДРПОУ 37476088) в період 2012-2015 років, в результаті відображення в бухгалтерському обліку та податковій звітності фінансово-господарських операцій із підприємствами, які мають ознаки фіктивності ТОВ «Будівельна компанія «Гранде-2020» (ЄДРПОУ 39194742), ПП «Юнкор» (ЄДРПОУ 39041086), ТОВ «Кейпер сіті строй» (ЄДРПОУ 38605870), ТОВ «Скера» (ЄДРПОУ 38914241), ТОВ «Юкатан груп» (ЄДРПОУ 39163012), ПП «Троя» (ЄДРПОУ 21534772), ПП «Універсал Будтрест» (ЄДРПОУ 38922404) (інша назва ПП «Век-Хортиця»), ТОВ «Денекс Груп» (ЄДРПОУ 38947518), ТОВ «ТБК БО» (ЄДРПОУ 38571669), ТОВ «БК «Акто моноліт» (ЄДРПОУ 39286712), ТОВ «Віва білдінг» (ЄДРПОУ 39239919), ТОВ «Пропайп» (ЄДРПОУ 35847162), ТОВ «Рентакран» (ЄДРПОУ 34352633), ТОВ «ПБКУ» (ЄДРПОУ 34432488), ТОВ «Служба безпеки «Троя» (ЄДРПОУ 38866303), ТОВ «Демо груп» (ЄДРПОУ 37024336), ТОВ «Флекстайм груп» (ЄДРПОУ 39332889), МПП «Інвестбуд» (ЄДРПОУ 19489794), ТОВ «Геленобуд» (ЄДРПОУ 39472059), ТОВ «Будтехнолоджінвест» (ЄДРПОУ 38826758), ТОВ «Євробуд-2012» (ЄДРПОУ 37806400), ТОВ «Прушинські» (ЄДРПОУ 32925902)та ТОВ «БК Екватор»» (ЄДРПОУ 39473157), ПП «Буд-Сістемс» (ЄДРПОУ 39097034), ПП «Білдінг Стаф» (ЄДРПОУ 39071313) по формуванню валових витрат та податкового кредиту, в результаті чого ухилились від сплати податку на додану вартість у сумі 28737004 грн. та податку на прибуток підприємства у сумі 7907361 грн., а всього податків у розмірі 36644365 грн., що є особливо великим розміром.

Встановлено, що ТОВ «Мегалайн Капітал Груп» (податкова адреса м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 9) та ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн» (податкова адреса м. Одеса, вул. Тираспольська, 27/29) визнано банкрутом відповідно 22.06.2017 та 18.07.2017.

Крім того, в ході проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «Мегалайн Капітал Груп» та ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн» встановлено діючі суб`єкти господарювання, які є пов`язаними з ними, а саме: ТОВ «Мегалайн Інжиніринг» (код за ЄДРПОУ 40077241, податкова адреса м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 9) та ТОВ «Мегалайн Констракшн» (код за ЄДРПОУ 38920758, податкова адреса м. Одеса, вул. Тираспольська, 27/29).

Одним з доказів протиправних дій службових осіб ТОВ «Мегалайн Капітал Груп», ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн», ТОВ «Мегалайн Інжиніринг», ТОВ «Мегалайн Констракшн» являються первинні бухгалтерські, облікові та інші документи, чорнові записи, носії електронної інформації, які відображають об`єми, хронологію та інші дані про фактичні фінансово - господарські операції, що є об`єктами оподаткування.

Доказами ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах посадовими особами підприємств ТОВ «Мегалайн Капітал Груп», ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн», ТОВ «Мегалайн Інжиніринг», ТОВ «Мегалайн Констракшн» являються первинні документи бухгалтерського та податкового обліку, чорнові записи, що характеризують фактичну діяльність зазначених підприємств, комп`ютерну техніку з носіями інформації про фактичну діяльність вказаного підприємства.

З метою відшукання доказів, що вказують на факти ухилення від сплати податків посадовими особами підприємств ТОВ «Мегалайн Капітал Груп», ТОВ «Мегалайн Глобал Юкрейн», ТОВ «Мегалайн Інжиніринг», ТОВ «Мегалайн Констракшн» 05.10.2017 проведено обшук в офісному приміщенні за адресою: м. Одеса, вул. Заньковецької, 7, за результатами проведення якого виявлено та вилучено первинні господарські документи ТОВ «Мегалайн Інжиніринг», ТОВ «Мегалайн Констракшн», які мають значення для кримінального провадження, та які необхідні для проведення судово-економічних і судово-технічних експертиз і можуть бути доказами під час судового розгляду, а саме:

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Інжиніринг» та ТОВ «Старкомм»:

-копія Договору підряду №19/09/1 від 19.09.2016 р. з копією Договірної ціни на суму на суму 280100,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 280100,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 280 100,00 грн. на 3 аркушах.

-копії податкових накладних №2100 від 21.09.2016 на суму 108000,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9175499984), №2101 від 21.09.2016 на суму 96600,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9175500001), №2801 від 28.09.2016 на суму 75 500,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9179878812) на 6 аркушах.

-копія Договору підряду №20/09/1 від 20.09.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 154429,00 грн.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 154429,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 154 429,00 грн. на 3 аркушах.

-копії податкових накладних №2102 від 21.09.2016 на суму 89929,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9178624808), №2800 від 28.09.2016 на суму 64500,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9179878781) на 4 аркушах.

-копія Договору підряду №03/10/1 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 120000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 120 000,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/1 від 03.10.2016 р. №1304 від 13.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія договору підряду №03/10/2 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 120000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 120 000,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/2 від 03.10.2016 р. №1303 від 13.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія договору підряду №03/10/3 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 119800,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 119800,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 119 800,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/3 від 03.10.2016 р. №1302 від 13.10.2016 на суму 119800,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №03/10/4 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 119470,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 119470,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 119 470,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/4 від 03.10.2016 р. №1301 від 13.10.2016 на суму 119470,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/1 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 117000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 117000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 117 000,00 грн. на 4 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/1 від 04.10.2016 р. №1307 від 13.10.2016 на суму 117000,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/2 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 116980,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 20975,27 грн. на 2 аркушах.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 20 975,27 грн. на 3 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 96004,73 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №2 від 30.11.2016 на суму 96 004,73 грн. на 4 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/2 від 04.10.2016 р. №1306 від 13.10.2016 на суму 116980,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/3 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 116737, 00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 116737,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 116 737,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/3 від 04.10.2016 р. №1305 від 13.10.2016 на суму 116737,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №05/10/1 від 05.10.2016 р. на 6 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 119000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 119 000,00 грн. на 5 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №05/10/1 від 05.10.2016 р. №1310 від 13.10.2016 на суму 119000,00 грн. на 1 аркуші.

- Копія Договору підряду №05/10/2 від 05.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 118500,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 118500,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 118 500,00 грн. на 6 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №05/10/2 від 05.10.2016 р. №1309 від 13.10.2016 на суму 118500,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Договору підряду №05/10/3 від 05.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 117460,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 117460,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 117 460,00 грн. на 4 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №05/10/3 від 05.10.2016 р. №1308 від 13.10.2016 на суму 117460,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Договору підряду №06/10/1 від 06.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 115 000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 115 000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 115 000,00 грн. на 4 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №06/10/1 від 06.10.2016 р. №1311 від 13.10.2016 на суму 115000,00 грн.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Інжиніринг» та ТОВ «Нібор»:

-Копія Договору підряду №1511-1 від 15.11.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 650 000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. на 1 аркуші

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №1511-1 від 15.11.2016 р. №40 від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242106846) на 2 аркушах.

-Копія Договору підряду №0512-2 від 05.12.2016 р. з копіями Договірних цін на суму 405867,12 грн., 791117,87 грн., 187738,06 грн. на 10 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за січень 2017 року від 31.01.2017 на суму 405867,12 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за січень 2017 року №1 від 31.01.2017 на суму 405867,12 грн. на 4 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2017 року від 31.03.2017 на суму 791117,87 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за березень 2017 року №2 від 31.03.2017 на суму 791117,87 грн. на 4 аркушах.

-Копії податкових накладних по договору підряду 1511-2 від 05.12.2016 р.: №41 від 05.12.2016 на суму 778 952,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242135748), №82 від 07.12.2016 на суму 258 250,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242135824), №120 від 09.12.2016 на суму 122 633,50 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242136124) на 6 аркушах.

Статутні документи ТОВ «Мегалайн Інжиніринг»:

-копія Статуту ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 14 аркушах.

-копія Виписки з ЄРДПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 2 аркушах.

-копія Відомостей з ЄДРПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 2 аркушах.

-копія Витягу з реєстру платників ПДВ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» на 1 аркуші.

Статутні документи ТОВ «Мегалайн Констракшн»:

-Копія Статуту ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН»- на 15 аркушах.

-Копія Виписки ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» - на 1 аркуші.

-Копія Відомостей з ЄДРПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» на 2 аркушах.

-Копія Свідоцтва ПДВ ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «ЕЛЕМЕНТ ТАУЕР»

-Копія Договору №1201 від 12 січня 2017 р. - на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт №1 на суму 23528,00 грн. з ПДВ на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «МЕСТЕР»:

-Копія Договору підряду №1004/17 від 10 квітня 2017 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни на суму 13000,00 грн. з Локальним кошторисом та Підсумковою відомістю ресурсів на 7 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №2 від 26 червня 2017 року на суму 13000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Підсумкової відомості ресурсів на 3 аркушах.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «СМАРТ КОМПАННІ»

-Копія Договору №12/12/16 від 12 грудня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт №1 від 30.12.2016 р. на суму 159335,18 грн. на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «СТАРКОММ»

-Копія Договору підряду №30/09/6 від 30 вересня 2016 р. на 6 аркушах.

-Копія Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року від 20 жовтня 2016 року 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт від 20 жовтня 2016 року на суму 140953,95 грн. на 5 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/5 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни на суму 113000,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №2 від 20 жовтня 2016 року на суму 113000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/4 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №3 від 20 жовтня 2016 року на суму 114086,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/3 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №4 від 20 жовтня 2016 року на суму 115000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/2 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №30/09/2 від 30 вересня 2016 року на суму 167059,66 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №5 від 20 жовтня 2016 року на суму 167 059,66 грн. на 6 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/04 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/04 від 01 вересня 2016 року на суму 119 470,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №6 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 470,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/03 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/03 від 01 вересня 2016 року на суму 119 500,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №5 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 500,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/02 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/02 від 01 вересня 2016 року на суму 119 560,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №4 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 560,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору на розробку проектно-кошторисної документації №23/12/16 від 23 грудня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (наданих послуг) №1 від 30.12.2016 р. на суму 159335,18 грн. на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «АРКТОПУС»:

-Копія Договору підряду №23/12/2 від 23 грудня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №23/12/2 від 23 грудня 2016 року на суму 600 000,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 31 січня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 31 січня 2017 року на суму 600 000,00 грн. на 3 аркушах.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «ТРАНСФОРТ-ЕЛІТ-ГРУП»

-Копія Договору надання послуг №10/10/2 від 10 жовтня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 20 жовтня 2016 року на суму 60 037,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору надання послуг №10/10/1 від 10 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000001 від 31.01.2017 р. на суму 110216,83 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору надання послуг №07/10/05 від 07 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000001 від 27.10.2016 р. на суму 103058,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору надання послуг №07/10/06 від 07 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000002 від 27.10.2016 р. на суму 109000,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000003 від 27.10.2016 р. на суму 119611,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000004 від 27.10.2016 р. на суму 115000,00 грн. на 1 аркуші.

Зазначені документи оглянуто та проведеним оглядом встановлено, що вилучені в ході обшуку предмети, документи, чорнові записи та технічні засоби (комп`ютерна техніка) мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та можуть бути використані як доказ протиправної діяльності службових осіб ТОВ «Мегалайн Інжиніринг», ТОВ «Мегалайн Констракшн» спрямованої на умисне ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав повністю, посилаючись на викладене в ньому, просив задовольнити.

Заслухавши слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя надходить до наступних висновків.

Як визначено ч. 1ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Частиною 2ст. 170 КПК Українивизначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 цього Кодексу.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 10ст. 170 КПК Україниарешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Враховуючи що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі та документи, які було вилучено 05.10.2017 в ході проведення обшуку в житловому будинку з господарськими спорудами за адресою: АДРЕСА_1 , відповідають критеріям, зазначеним уст. 98 КПК України, зокрема використані як засоби вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди, тобто є доказом злочину, та можють бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, слідчий суддя з огляду на конкретні обставини справи та враховуючи що необхідно виконати ряд слідчих дій, спрямованих на всебічне, повне та об`єктивне розслідування всіх обставин кримінального правопорушення, вважає наявними підстави для накладення арешту на тимчасово вилучене майно з метою збереження речових доказів, оскільки прокурором доведено, що у разі незастосування такого заходу забезпечення існують ризики зникнення, втрати речових доказів.

Також слідчий суддя вважає, що в даному випадку таке обмеження права власності є розумним та співмірним завданням кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.170-173,309 КПК України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32013170000000044 від 11.01.2013, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2, 3 ст.212, ч.3 ст. 209, ч.2 ст.205-1, ч.ч.1,2 ст. 205 КК України,- задовольнити.

Накласти арешт, шляхом заборони розпорядження та користування, на предмети, документи, чорнові записи, технічні засоби (комп`ютерну техніку) вилучені у ході проведеного 05.10.2017 обшуку в житловому будинку з господарськими спорудами за адресою: м. Одеса, вул. Заньковецької, 7, а саме на:

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Інжиніринг» та ТОВ «Старкомм»:

-копія Договору підряду №19/09/1 від 19.09.2016 р. з копією Договірної ціни на суму на суму 280100,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 280100,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 280 100,00 грн. на 3 аркушах.

-копії податкових накладних №2100 від 21.09.2016 на суму 108000,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9175499984), №2101 від 21.09.2016 на суму 96600,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9175500001), №2801 від 28.09.2016 на суму 75 500,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9179878812) на 6 аркушах.

-копія Договору підряду №20/09/1 від 20.09.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 154429,00 грн.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 154429,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 154 429,00 грн. на 3 аркушах.

-копії податкових накладних №2102 від 21.09.2016 на суму 89929,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9178624808), №2800 від 28.09.2016 на суму 64500,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9179878781) на 4 аркушах.

-копія Договору підряду №03/10/1 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 120000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 120 000,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/1 від 03.10.2016 р. №1304 від 13.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія договору підряду №03/10/2 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 120000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 120 000,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/2 від 03.10.2016 р. №1303 від 13.10.2016 на суму 120000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія договору підряду №03/10/3 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 119800,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 119800,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 119 800,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/3 від 03.10.2016 р. №1302 від 13.10.2016 на суму 119800,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №03/10/4 від 03.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 119470,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 119470,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 119 470,00 грн. на 3 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №03/10/4 від 03.10.2016 р. №1301 від 13.10.2016 на суму 119470,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/1 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 117000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 117000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 117 000,00 грн. на 4 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/1 від 04.10.2016 р. №1307 від 13.10.2016 на суму 117000,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/2 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 116980,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 20975,27 грн. на 2 аркушах.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 20 975,27 грн. на 3 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 96004,73 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №2 від 30.11.2016 на суму 96 004,73 грн. на 4 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/2 від 04.10.2016 р. №1306 від 13.10.2016 на суму 116980,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №04/10/3 від 04.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 116737, 00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2016 року від 18.10.2016 на суму 116737,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року №1 від 18.10.2016 на суму 116 737,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №04/10/3 від 04.10.2016 р. №1305 від 13.10.2016 на суму 116737,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору підряду №05/10/1 від 05.10.2016 р. на 6 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 119000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 119 000,00 грн. на 5 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №05/10/1 від 05.10.2016 р. №1310 від 13.10.2016 на суму 119000,00 грн. на 1 аркуші.

- Копія Договору підряду №05/10/2 від 05.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 118500,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 118500,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 118 500,00 грн. на 6 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №05/10/2 від 05.10.2016 р. №1309 від 13.10.2016 на суму 118500,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Договору підряду №05/10/3 від 05.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 117460,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 117460,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 117 460,00 грн. на 4 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №05/10/3 від 05.10.2016 р. №1308 від 13.10.2016 на суму 117460,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Договору підряду №06/10/1 від 06.10.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 115 000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 115 000,00 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 115 000,00 грн. на 4 аркушах.

-копія податкової накладної по договору підряду №06/10/1 від 06.10.2016 р. №1311 від 13.10.2016 на суму 115000,00 грн.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Інжиніринг» та ТОВ «Нібор»:

-Копія Договору підряду №1511-1 від 15.11.2016 р. з копією Договірної ціни на суму 650 000,00 грн. на 8 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за листопад 2016 року від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. на 1 аркуші

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року №1 від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія податкової накладної по договору підряду №1511-1 від 15.11.2016 р. №40 від 30.11.2016 на суму 650 000,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242106846) на 2 аркушах.

-Копія Договору підряду №0512-2 від 05.12.2016 р. з копіями Договірних цін на суму 405867,12 грн., 791117,87 грн., 187738,06 грн. на 10 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за січень 2017 року від 31.01.2017 на суму 405867,12 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за січень 2017 року №1 від 31.01.2017 на суму 405867,12 грн. на 4 аркушах.

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2017 року від 31.03.2017 на суму 791117,87 грн. на 1 аркуші.

-копія Акту приймання виконаних будівельних робіт за березень 2017 року №2 від 31.03.2017 на суму 791117,87 грн. на 4 аркушах.

-Копії податкових накладних по договору підряду 1511-2 від 05.12.2016 р.: №41 від 05.12.2016 на суму 778 952,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242135748), №82 від 07.12.2016 на суму 258 250,00 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242135824), №120 від 09.12.2016 на суму 122 633,50 грн. з квитанцією №1 (реєстраційний номер документу: 9242136124) на 6 аркушах.

Статутні документи ТОВ «Мегалайн Інжиніринг»:

-копія Статуту ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 14 аркушах.

-копія Виписки з ЄРДПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 2 аркушах.

-копія Відомостей з ЄДРПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» - на 2 аркушах.

-копія Витягу з реєстру платників ПДВ ТОВ «МЕГАЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» на 1 аркуші.

Статутні документи ТОВ «Мегалайн Констракшн»:

-Копія Статуту ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН»- на 15 аркушах.

-Копія Виписки ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» - на 1 аркуші.

-Копія Відомостей з ЄДРПОУ ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» на 2 аркушах.

-Копія Свідоцтва ПДВ ТОВ «МЕГАЛАЙН КОНСТРАКШН» на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «ЕЛЕМЕНТ ТАУЕР»

-Копія Договору №1201 від 12 січня 2017 р. - на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт №1 на суму 23528,00 грн. з ПДВ на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «МЕСТЕР»:

-Копія Договору підряду №1004/17 від 10 квітня 2017 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни на суму 13000,00 грн. з Локальним кошторисом та Підсумковою відомістю ресурсів на 7 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №2 від 26 червня 2017 року на суму 13000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Підсумкової відомості ресурсів на 3 аркушах.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «СМАРТ КОМПАННІ»

-Копія Договору №12/12/16 від 12 грудня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт №1 від 30.12.2016 р. на суму 159335,18 грн. на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «СТАРКОММ»

-Копія Договору підряду №30/09/6 від 30 вересня 2016 р. на 6 аркушах.

-Копія Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року від 20 жовтня 2016 року 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт від 20 жовтня 2016 року на суму 140953,95 грн. на 5 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/5 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни на суму 113000,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №2 від 20 жовтня 2016 року на суму 113000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/4 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №3 від 20 жовтня 2016 року на суму 114086,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/3 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №4 від 20 жовтня 2016 року на суму 115000,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №30/09/2 від 30 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №30/09/2 від 30 вересня 2016 року на суму 167059,66 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №5 від 20 жовтня 2016 року на суму 167 059,66 грн. на 6 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/04 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/04 від 01 вересня 2016 року на суму 119 470,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №6 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 470,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/03 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/03 від 01 вересня 2016 року на суму 119 500,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №5 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 500,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору підряду №01/08/02 від 01 вересня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №01/08/02 від 01 вересня 2016 року на суму 119 560,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 11 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №4 від 11 жовтня 2016 року на суму 119 560,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору на розробку проектно-кошторисної документації №23/12/16 від 23 грудня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (наданих послуг) №1 від 30.12.2016 р. на суму 159335,18 грн. на 1 аркуші.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «АРКТОПУС»:

-Копія Договору підряду №23/12/2 від 23 грудня 2016 року на 6 аркушах.

-Копія Договірної ціни до Договору підряду №23/12/2 від 23 грудня 2016 року на суму 600 000,00 грн. на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 31 січня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 31 січня 2017 року на суму 600 000,00 грн. на 3 аркушах.

Документи по взаємовідносинам між ТОВ «Мегалайн Констракшн» та ТОВ «ТРАНСФОРТ-ЕЛІТ-ГРУП»

-Копія Договору надання послуг №10/10/2 від 10 жовтня 2016 року на 2 аркушах.

-Копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 20 жовтня 2016 року на 1 аркуші.

-Копія Акту приймання виконаних будівельних робіт №1 від 20 жовтня 2016 року на суму 60 037,00 грн. на 3 аркушах.

-Копія Договору надання послуг №10/10/1 від 10 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000001 від 31.01.2017 р. на суму 110216,83 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору надання послуг №07/10/05 від 07 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000001 від 27.10.2016 р. на суму 103058,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Договору надання послуг №07/10/06 від 07 жовтня 2016 р. на 2 аркушах.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000002 від 27.10.2016 р. на суму 109000,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000003 від 27.10.2016 р. на суму 119611,00 грн. на 1 аркуші.

-Копія Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0000004 від 27.10.2016 р. на суму 115000,00 грн. на 1 аркуші.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Подання апеляційної скарги на ухвалу слідчого судді зупиняє набрання нею законної сили, але не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення11.10.2017
Оприлюднено08.03.2023

Судовий реєстр по справі —522/18364/17

Ухвала від 25.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Ухвала від 03.05.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Прібилов В. М.

Ухвала від 03.05.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Прібилов В. М.

Ухвала від 19.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Ухвала від 05.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гончаров Р. В.

Ухвала від 05.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гончаров Р. В.

Ухвала від 05.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гончаров Р. В.

Ухвала від 04.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Ухвала від 04.04.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Ухвала від 11.10.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Кушніренко Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні