Постанова
від 25.10.2017 по справі 607/14955/16-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25.10.2017 Справа №607/14955/16

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області в складі:

головуючого судді Братасюка В.М.,

за участю секретаря Бігун О.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Тернополі адміністративний позов ОСОБА_1 до ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області, треті особи ТОВ АСКО , ПАТ Тернопільавто про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_1 звернувся в суд із позовом до ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області, треті особи ТОВ АСКО , ПАТ Тернопільавто про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії . Просить визнати дії ОСОБА_2 об'єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області щодо відмови у призначенні йому пенсії на пільгових умовах неправомірними та зобов'язати Тернопільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області призначити пенсію за віком на пільгових умовах за Списком № 2 Переліку робочих місць,

виробництв, робіт, професій та посад, працівникам яких підтверджено право

на пільгове пенсійне забезпечення, з 12 вересня 2016 року.

В обґрунтування вимог позивач вказує на те, що 12.09.2016 року звернувся з заявою до ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області про призначення пенсії за віком на пільгових умовах, проте, йому було відмовлено, у зв'язку із тим, що недостатньо стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах по Списку №2, про що складено протокол засідання комісії №67 від 08.12.2016року. З даним рішенням він не погоджується, зазначає, що обов'язковим документом, який подається при призначенні пенсії за віком на пільгових умовах є трудова книжка, в якій відображено його зайнятістьза професією маляра в період з 03.05.1989 р. по 28.01.2002 р., тому факт виконання ним робіт зі шкідливими і важкими умовами праці на посаді - маляр, не менше 12 років 6 місяців, що надає йому право на пенсію за віком на пільгових умовах за Списком №2 є повністю підтвердженим, при цьому указаний період був зарахований відповідачем до загального трудового стажу. У той же час відповідач не надав жодних переконливих доказів чи доводів, які могли поставити під сумнів те, що цей стаж не є пільговим, тому просить позовні вимоги задовольнити.

Позивач ОСОБА_1 та його представник ОСОБА_3 в судовому засіданні позов підтримали з підстав, викладених у позовній заяві, просили позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області в судове засідання не з'явився, хоча про день та час слухання справи був повідомлений належним чином, подано письмове заперечення відносно позову, згідно якого просить відмовити в задоволенні позову.

Представник ПАТ Тернопільавто ОСОБА_4-Т.Ю. не заперечує щодо позовних вимог позивача ОСОБА_1

Представник третьої особи ТОВ АСКО в судове засідання не з'явився, хоча про день та час слухання справи був повідомлений належним чином.

При розгляді справи судом встановлено наступне.

12.09.2016 року позивачем була подана до ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської областізаява про призначення пенсії за віком на пільгових умовах по Списку №2 разом з документами, що підтверджують стаж роботи зі шкідливими і важкими умовами праці.

Проте, Протоколом № 67 засідання комісії ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської областідля розгляду питань, пов'язаних з призначенням пенсій від 08.12.2016року було вирішено відмовити ОСОБА_1 у призначенні пенсії на пільгових умовах у зв'язку з тим, що було встановлено, що стаж роботи ОСОБА_1 на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах по Списку № 2 становить 3 роки 11 місяців 29 днів, що недостатньо для призначення пенсії за віком на пільгових умовах із зниженням пенсійного віку.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, з наступних підстав.

Згідно з вимогами пункту б статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення , на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: працівники, зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці, - за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць - після досягнення 55 років і при стажі роботи не менше 30 років у чоловіків, з них не менше 12 років 6 місяців на зазначених роботах, і не менше 25 років у жінок, з них не менше 10 років на зазначених роботах. Працівникам, які мають не менше половини стажу роботи з шкідливими і важкими умовами праці, пенсії на пільгових умовах призначаються із зменшенням віку, передбаченого статтею 12 цього Закону, на 1 рік за кожні 2 роки 6 місяців такої роботи чоловікам.

Згідно з Порядком застосування Списків №1 і №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 383 від 18.11.2005 року, при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, які були чинними на період роботи особи.

Враховуючи те, що п.1 постанови Верховної ОСОБА_5 України "Про порядок введення в дію Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 06 грудня 1991 року №1931 в частині норм, що стосуються призначення і виплати пенсій, був введений в дію з 1992 року та те, що позивач має пільговий стаж роботи по Списку №2 за професією "маляр", правила отримання позивачем пенсії за віком на пільгових умовах визначається згідно з списками, що затверджені постановою ОСОБА_5 Міністрів СРСР від 22 серпня 1956 року.

Розділ ХХХІІ Загальні професії Списку №2 виробництв, цехів, професій і посад з важкими умовами праці, робота в яких дає право на державну пенсію на пільгових умовах і в пільгових розмірах ОСОБА_5 Міністрів СРСР "Про затвердження виробництв, цехів, професій і посад, робота в яких дає право на державну пенсію на пільгових умовах і в пільгових розмірах" містить зазначену професію.

Згідно із Вказівкою №10 про пільгове пенсійне забезпечення від 19.02.1991 року професія за кодом 13450 - маляр, зайняті на роботах із застосуванням шкідливих речовин не нижче 3 класу небезпеки значиться такою, згідно якої встановлено пільгове пенсійне забезпечення за Списками № 1 та № 2. Таким чином, робота позивача за професією маляра є спеціальним стажем для отримання пенсії за віком на пільгових умовах.

До набрання чинності Законом України "Про пенсійне забезпечення" порядок призначення пенсій визначався Законом СРСР "Про державні пенсії".

Пункт б ст.9 Закону СРСР "Про державні пенсії", встановлював, що чоловіки робітники і службовці на інших роботах з важкими умовами праці - за списком виробництв, професій і посад, який затверджений ОСОБА_5 Міністрів СРСР, мають право на пенсію за віком на пільгових умовах - після досягнення 55 років і при стажі роботи не менш 25 років.

Пункт д ст. 9 Закону СРСР "Про державні пенсії" закріплював, що робітники і службовці передбачені в пунктах "а" і "б" цієї статті, мають право на пенсію за віком на пільгових умовах, якщо не менше половини стажу (12 років 6 місяців для списку №2), необхідного для призначення ним цієї пенсії, припадає на відповідні роботи, що дають право на пенсію на пільгових умовах.

Отже, вимоги за віком і стажем щодо призначення пільгової пенсії

позивачу встановлюються Законом СРСР "Про державні пенсії" та

постановою ОСОБА_5 Міністрів СРСР від 22.08.1956року.

Відповідно до п. 20 Положення "Про затвердження Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній" за відсутності трудової книжки, а також у випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються довідки, виписки з наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 24 Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

За приписами ч.1 ст. 101 Закону України Про пенсійне забезпечення , органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Згідно з вимогами ст.62 Закону України Про пенсійне забезпечення , основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до вимог п. 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року №637, основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, п.20 вказаного порядку передбачено, що у випадках, коли у трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсію на пільгових умовах, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, організацій. У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу: професія або посада: характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка.

Однак, трудова книжна є наявною, і повинна братись до уваги в якості первинного джерела інформації про пільговий стаж позивача.

Як вбачається із записів з трудової книжки ОСОБА_1, починаючи із запису № 6 від 03.03.1989 року, останній був прийнятий на посаду мийника машин ОСОБА_2 обласного виробничого об'єднання станції технічного обслуговування Тернопільавтотехобслуговування ; з 03.05.1989 року переведений на посаду маляра 1-го розряду СТО-2, котра була структурним підрозділом ОСОБА_2 обласного виробничого об'єднання станції технічного обслуговування Тернопільавтотехобслуговування ; 28.01.2002 року звільнений з роботи за власним бажанням з Товариства з обмеженою відповідальністю АСКО .

Комісія ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської областівідмовляючи ОСОБА_1 у призначенні пенсії на пільгових умовах посилається на те, що відсутні документи про правонаступництво Товариства з обмеженою відповідальністю АСКО після перейменування ОСОБА_2 обласного виробничого об'єднання станції технічного обслуговування Тернопільавтотехобслуговування .

Як вбачається з довідки виданої ПАТ Тернопільавто № 518 від 07.12.2016 року, Тернопільське обласне виробниче об'єднання станції технічного обслуговування Тернопільавтотехобслуговування перейменовано від 12 листопада 1992 року (протокол № 1) договором оренди від 05.12.1990 року за додатковою угодою від 22.12.1992року № Д-1760 укладеною з Фондом державного майна України на організацію Обласне орендне підприємство Тернопіль-АВТОсервіс .

Згідно наказу № 77 від 28.09.1993 року про перейменування Обласного орендного підприємства Тернопіль-АВТОсервіс на підставі наказу Фонду Державного майна України від 01.07.1993 року № 25 перейменовано в Акціонерне Товариство ТернопільАВТО .

На основі єдиного взірця Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серія АОО № 329577, зареєстрованої Виконавчим комітетом ОСОБА_2 міської ради від 10.09.1993 року № 1 646 120 0000 000568 та нової редакції Статуту Товариства, зареєстрованого 16.01.2007 року, номер запису 16461050003000568, зареєстрованого Управлінням торгівлі, побуту та реєстрації ОСОБА_2 міської ради Акціонерне товариство ТернопільАВТО перейменовано в Відкрите акціонерне товариство ТернопільАВТО (протокол загальних зборів акціонерів №16 від 14.03.2006 року).

Згідно рішення загальних зборів акціонерів (протокол загальних зборів акціонерів № 22 від 15.03.2010 року) Відкрите акціонерне товариство (ВАТ) ТернопільАВТО перейменовано у Публічне акціонерне товариство (ПАТ) ТЕРНОПІЛЬАВТО .

Тому, відповідно до наказу ОСОБА_2 станції технічного обслуговування і ремонту автомашин № 2 №13-к від 25 липня 1994 року визначено, що у зв'язку із зміною форми власності - приватизацією майна орендного підприємства Тернопільська СТО №2 і на підставі рішення засновників про створення Товариства з обмеженою відповідальністю, перейменувати Тернопільську СТО №2 по ремонту і технічному обслуговуванню автомашин у Товариство з обмеженою відповідальністю.

Крім того згідно щорічної інформації щодо фінансової звітності, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності Публічного Акціонерного товариства "ТЕРНОПІЛЬАВТО" ЄДРПОУ: 05441074 за 2012 рік вбачається, що Публічне Акціонерне Товариство ТернопільАВТО (далі Компанія ) є юридичною особою, створеною відповідно до законодавства України. Компанія була створена на майні ОСОБА_2 обласного виробничого об'єднання станції технічного обслуговування "Тернопільавтотехобслуговування", що було утворено за часів існування СРСР, у 1992 році реорганізована в Обласне орендне підприємство "Тернопіль-АВТОсервіс", а в 1993 році - в Акціонерне Товариство і приватизована.

Даний факт підтверджується витягом з Єдиного Державного реєстру про включення відомостей про юридичну особу, а саме:

- ПАТ Терпнопільавто - дата державної реєстрації 10.09.1993 року,

-TOB АСКО - дата державної реєстрації 25.07.1994 року.

З вище наведеного випливає, що одне і те ж підприємство було лише перейменовано, тому, відповідно до записів трудової книжки, починаючи з 03.05.1989 року по 28.01.2002 року ОСОБА_1 працював маляром на одному підприємстві. Дана посада входить до Списку №2, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах.

Згідно з пунктами 1 і 2 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (набрала чинності з 21.08.1992 року), атестація проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між власником або уповноваженим ним органом і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.

Відповідно до пункту 3 вище вказаного Порядку застосування Списків №1 і №2 до пільгового стажу зараховується весь період роботи на відповідних посадах або за професіями незалежно від дати їх внесення до Списків за умови підтвердження документами відповідних умов праці за час виконання роботи до 21 серпня 1992 року та за результатами проведення атестації робочих місць за умовами праці після 21 серпня 1992 року.

Отже, до 21 серпня 1992 року обов'язку проведення атестації робочих місць за умовами праці не було, а право на пільгову пенсію підтверджувалося звичайними первинними кадровими та бухгалтерськими документами (накази, табелі обліку робочого часу, відомості нарахування заробітної плати та ін.).

Пунктом 4 згаданого Порядку та підпунктом 1.5 пункту 1 Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженими постановою Міністерства праці України від 1 вересня 1992 року № 41, періодичність проведення атестації робочих місць визначається безпосередньо колективним договором підприємства і проводиться не рідше одного разу на 5 років.

Відповідно до положень Порядку відомості про результати атестації робочих місць заносяться до картки умов праці, форма якої затверджується Мінпраці разом з Міністерством охорони здоров'я України. Перелік робочих місць, виробництв, професій і посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників, який складається за результатами проведеної атестації робочих місць, після погодження з профспілковим комітетом затверджується наказом по підприємству, організації і зберігається протягом 50 років. Витяги з наказу додаються до трудової книжки працівників, професії та посади яких внесено до переліку.

Отже, необхідними умовами для виникнення у позивача права на пенсійне забезпечення на пільгових умовах є встановлення факту перебування особи на посаді або виконання нею робіт, що містяться у списку №2, а також документальне підтвердження зайнятості працівника за відповідною професією за результатами атестації умов праці, яке полягає у наявності результатів атестації відповідного робочого місця за умовами праці. Документами, які підтверджують результати атестації робочого місця за умовами праці, можуть бути: карта умов праці, наказ по підприємству про затвердження переліку робочих місць, виробництв, професій і посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників; трудова книжка із записом про витяг із зазначеного наказу або з додатком такого витягу.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду України від 10.09.2013р. (справа №21-183а13) та від 25.11.14р. (справа №21-519а 14).

Згідно з п.4 ч.2 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівників підприємств, організацій.

Наказом ТОВ АСКО Тернопільська станція технічного обслуговування автомобілів від 06.12.1999 року № 12 Про затвердження переліку робочих місць, виробництв, робіт, професій і посад, працівникам яких підтверджується право на пільги та компенсації за результатами проведеної атестації робочих місць за умовами праці визначено, що результати атестації робочих місць використати як основу для надання працівникам пільг і компенсацій, передбачених чинним законодавством за роботу в несприятливих умовах праці та здійснення заходів щодо покращення умов праці та підтверджено що згідно результатів атестації право на пільгове забезпечення за списком за № 2, зокрема, 23200000-13450 - маляр.

Таким чином документи, що підтверджують проведення атестації робочих місць в межах термінів визначених чинним законодавством відповідачу було надано разом із заявою про призначення пільгової пенсії.

Згідно з вимогами ч.ч.1, 2 ст.11 Кодексу адміністративного суду України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

За нормами ч.1, п.1, 2, 3 ч.2 ст.162 Кодексу адміністративного суду України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково. У разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про, зокрема, визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; зобов'язання відповідача вчинити певні дії; зобов'язання відповідача утриматися від вчинення певних дій.

Відповідно до вимог ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 КАС України. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем не представлено жодних доказів щодо правомірності своїх дій.

Таким чином, оцінивши в сукупності зібранні по справі докази, встановивши, що у ОСОБА_1 наявний загальний трудовий стаж роботи, в тому числі на посаді - маляр, не менше 12 років 6 місяців, що дає право на пенсію на пільгових умовах, що підтверджується записами в трудовій книжці, суд вважає, що діями відповідача було порушено права позивача, які підлягають захисту шляхом задоволення позову, а саме визнання протиправним і скасування рішення ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області, оформлене протоколом №67 від 08.12.2016року про відмову в призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком на пільгових умовах та зобов'язання ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області з 12.09.2016 року призначити ОСОБА_1 пенсію за віком на пільгових умовах за Списком №2 Переліку робочих місць, виробництв, робіт, професій та посад, працівникам яких підтверджено право на пільгове пенсійне забезпечення, з зарахуванням трудового стажу за період роботи з 03.05.1989р. по 28.01.2002р. на посаді маляра до пільгового стажу.

Також, у зв'язку із тим, що позов задоволено, позивачу слід відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань сплачений ним при поданні позову судовий збір в розмірі 551,20грн.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст.6, 8, 9, 11, 71, 94, 128, 159, 163, 185, 186, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати рішення ОСОБА_2 об'єднаного Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області, оформлене протоколом №67 від 08.12.2016року про відмову в призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком на пільгових умовах.

Зобов'язати Тернопільське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Тернопільської області з 12.09.2016 року призначити ОСОБА_1 пенсію за віком на пільгових умовах за Списком №2 Переліку робочих місць, виробництв, робіт, професій та посад, працівникам яких підтверджено право на пільгове пенсійне забезпечення, з зарахуванням трудового стажу за період роботи з 03.05.1989р. по 28.01.2002р. на посаді маляра до пільгового стажу.

Компенсувати за рахунок держави в користь ОСОБА_1 551,20 грн. сплаченого ним судового збору при зверненні до суду.

ОСОБА_5 набирає законної сили через десять днів з дня її проголошення, якщо не була подана апеляційна скарга. У разі подання апеляційної скарги, постанова набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

ОСОБА_5 може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі, через суд першої інстанції у 10-денний строк з дня проголошення постанови, апеляційної скарги.

Головуючий суддяОСОБА_6

СудТернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення25.10.2017
Оприлюднено09.11.2017
Номер документу70091336
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —607/14955/16-а

Постанова від 12.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гриців М.І.

Ухвала від 05.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гриців М.І.

Постанова від 10.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик Мар’ян Петрович

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик Мар’ян Петрович

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик Мар’ян Петрович

Постанова від 25.10.2017

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Братасюк В. М.

Ухвала від 17.01.2017

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Братасюк В. М.

Ухвала від 28.12.2016

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Братасюк В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні