Ухвала
від 14.11.2017 по справі 903/429/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"14" листопада 2017 р. Справа № 903/429/17

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Алекмір Енерджі»

до відповідача: WEСO Group LTD (ОСОБА_1 ЛТД)

про стягнення 11 345,44 євро, що еквівалентно 334 448,16 грн.

Суддя Костюк С.В.

Секретар судових засідань ОСОБА_2

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_3, дов. від 24.04.2017 року;

від відповідача: н/з.

Права та обов'язки учаснику судового процесу роз'яснені відповідно до ст. ст. 20, 22 ГПК України.

Відводу складу суду не заявлено.

Клопотання про фіксацію судового процесу технічними засобами не поступало.

Суть: Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Алекмір Енерджі» ставить вимогу, з врахування заяви про уточнення позовних вимог від 02.08.2017 року, про стягнення з відповідача WEСO Group LTD (ОСОБА_1 ЛТД) заборгованості в сумі 11 345,44 євро, що еквівалентно 334 448,16 грн..

При обґрунтуванні позовних вимог, вказує, що 12 квітня 2016 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Алекмір Енерджі» та WEСO Group LTD (ОСОБА_1 ЛТД) було укладено Контракт № 2016-4.

Згідно п. 1.1 Контракту продавець зобов'язується поставити та продати, а покупець - прийняти та оплатити брикети з тирси, пелети з тирси, надалі - товар.

Відповідно до п 2.1., 2.2. Контракту (в редакції зміненій Додатковою угодою № 2 від 02.12.2016 року до Контракту), поставка товару здійснюється на умовах FCA або DAP згідно з правилами Інкотермс-2010. Конкретний базис поставки вказується в інвойсі на кожну окрему партію товару. Поставка товару здійснюється автомобільним транспортом. Партією вважаєтьсявідправлений по одній митній декларації товар. Відвантаження товару здійснюється відповідно до інструкцій продавця, а також за реквізитами продавця товару. Датою поставки товару на умовах FСА вважається дата прийому вантажу до перевезення автомобільним транспортом, наданому покупцем, зазначена в СМR з відмітками митної служби країни експортера - України. Датою поставки товару на умовах ОАР вважається дата прибуття автомобільного транспорту з вантажем до пункту призначення.

Згідно п. 3.3. контракту оплата товару здійснюється в євро із зарахуванням на валютний рахунок продавця, у відповідності із замовленими та відвантаженими об'ємами товару, на основі рахунку продавця.

Пунктом 3.1. Контракту встановлений строк оплати товару - 14 календарних днів з моменту поставки товару.

Всього позивачем поставлено відповідачу товару на 22 740,48 євро. Відповідачем у період з 05.2016 року по 24.02.2017 року було сплачено 11 395,04 євро, тому на момент подачі позовної заяви за відповідачем числиться заборгованість в сумі 1345,44 євро, що еквівалентно 334 448,16 грн. за курсом НБУ станом на дату подання позову.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 10.10.2017 року, з врахуванням ухвали про виправлення описки від 10.10.2017 року, справу № 903/429/17 прийнято до провадження суддею Костюк С.В..

19.06.2017 року на адресу господарського суду від позивача надійшли додаткові письмові пояснення в якому зазначено, що станом на 22.05.2017 року офіційний курс євро по відношенню до гривні становив 2 947,8642 за 10 євро, а тому сума заборгованості складає 334 448, 16 грн.

В заяві про уточнення позовної вимоги від 02.08.2017 року зазначає, що згідно даних з загального реєстру Федеральних земель Німеччини відповідач іменується як WЕСО Grоuр LTD Zweigniederlassung Deutschland (Німецька філія).

На підтвердження даного найменування відповідача (WЕСО) вказують також й інші матеріали справи, а саме:

- печатка Відповідача на Контракті № 2016-4 від 12.04.2016 року (в преамбулі та реквізитах Контракту, додаткових угод до нього допущено помилку в написані найменування компанії замість WЕСО вказано WЕКО);

- в платіжних документах Відповідач вказаний як WЕСО;

- в митних деклараціях, інвойсах та СМR також вірно вказано назву відповідача - WЕСО.

Зазначає, що дані, які дають змогу ідентифікувати особу відповідача (місцезнаходження тощо) позивачем зазначено вірно.

Тому при подачі позовної заяви, у прохальний частині, наявна технічна описка в написанні найменування відповідача.

З врахуванням зазначеного у заяві позивача відповідачем по справі слід вважати: WEСO Group LTD (ОСОБА_1 ЛТД) 34125, Федеративна Республіка Німеччина, м. Касель, Ірингсхойзер штрассе, 79).

В додатковому поясненні від 02.08.2017 року вказує, що відповідно до п. 3.3. Контракту, оплата товару здійснюється в євро із зарахуванням на валютний рахунок Продавця, у відповідності з замовленими та відвантаженими об'ємами товару, на основі рахунку Продавця.

Пунктом .1. Контракту передбачено, що оплата товару має бути проведена не пізніше 14 днів після датизавантаження, у редакції, яка діяла до 01.12.2016 року включно, а саме, до моменту внесення змін Додатковою угодою № 2 від 02.12.2016 року, тому всі поставки, які здійснювались до 02.12.2016 року повинні були бути оплачені відповідачем протягом 14 календарних днів з моментузавантаження товару. При цьому для оплати таких партій товару дата поставки та факт поставки товару значення не має.

В даний період позивачем було продано лише одну партію товару - паливні брикети з тирси в кількості 23,04 тони за ціною 132,00 євро. Загальна вартість 3041,28 євро згідно Митної декларації (МД) № 205060001/2016/ 015541 від 23.11.2016; Інвойсу № 9 від 22.11.2016 року; СМR № 331737 від 23.11.2016 року та СМR № 16.80056 від 29.11.2016 року, а тому датою завантаження товару є дата виписки СМR, оскільки вказаний документ складається в момент передачі товару перевізнику.

На відповідну партію товару СМR № 331737 була складена 23.11.2016 року, тому відповідач був зобов'язаний оплатити товар протягом 14 календарних днів з моменту виписки СМR, що зроблено не було.

Дану партію товару було поставлено Відповідачу 29.11.2017 року, про що свідчить відмітка в гр. 24 СМR № 331737 від 23.11.2016 року та відмітка WЕСО Grouр LTDв гр. 22 СМR № 16.80056 від 29.11.2016.

Додатковою угодою від 02.12.2016 року до вищезазначеного Контракту, сторони змінили умови оплати товару. Так в п. 3.1. Контракту було внесені зміни, згідно з якими встановлено строк оплати товару - на протязі 14 календарних днів з моменту поставки товару.

Відповідно до п. 2.1., 2.2. Контракту (із змінами внесеними вищезазначеною додатковою угодою) передбачено, що поставка товару здійснюється на умовах FСА або DАР згідно з правилами Інкотермс-2010. Конкретний базис поставки вказується в інвойсі на кожну окрему партію товару. Поставка товару здійснюється автомобільним транспортом. Партією вважається відправлений по одній митній декларації товар. Відвантаження товару здійснюється відповідно до інструкцій Продавця, а також за реквізитами Продавця товару. Датою поставки товару на умовах FСА вважається дата прийому вантажу до перевезення автомобільним транспортом, наданому Покупцем, зазначена в СМR з відмітками митної служби країни експортера - України.

Пунктом 2.8. Контракту передбачено, що отримувач сповіщає про прийом на протязі 3-х календарних днів від дати поступлення товару за допомогою факсимільного зв'язку або електронної пошти. В повідомлені зазначається дата поступлення, номер накладної транспортного засобу та вагу вантажу.

Відповідач повідомляв позивача про прийом товару шляхом надсилання на його адресу копій СМR, які складались на місці розвантаження, а саме СМR 040117/А від 24.02.2017 року.

У інвойсі № 10 від 17.02.2017 року до цієї партії вказано адресу доставки: 33775 Versmold Alte Landswehr 1 Germany. Умови поставки - DAP Versmold.

У СМR № 040117 від 17.02.2017 року в гр. 2 вказано отримувачем вантажу - WЕСО Group LTD, місце розвантаження товару Versmold Alte Landswehr 1 Germany.

У СМR № 040117/А від 24.02.2017 року вказано отримувачем вантажу Ваvегmann Handles GmbH- (графа 2), а адреса отримувача Versmold Alte Landswehr 1, що співпадає з адресою зазначеною в інвойсі та СMR №04117 від 17.02.2017 року.

В даній СМR наявна відмітка отримувача товару про отримання даної партії товару, тому поставка вказаної партії товару була здійснена 24.02.2017 року.

Як слідує з матеріалів справи ухвала суду від 11.10.2017 року була направлена відповідачу « WECO Group LTD» за адресою: 34125, Федеративна Республіка Німеччина, м. Касель, Ірингсхойзер штрассе, 79) з повідомленням про вручення.

Враховуючи те, що в матеріалах справи відсутні докази отримання відповідачем - « WECO Group LTD» даної ухвали, суд вважає, що відповідача не було належним чином повідомлено про розгляд справи 14.11.2017 року виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 15 Гаазької конвенції про вручення за кордоном судових і позасудових документів у цивільних або комерційних справах, якщо документ про виклик до суду або аналогічний документ підлягав передачі за кордон з метою вручення відповідно до положень цієї Конвенції і якщо відповідач не з'явився, то судове рішення не може бути винесено, поки не буде встановлено, що: 1) документ був вручений у спосіб, передбачений внутрішнім правом запитуваної Держави для вручення документів, складених у цій країні, особам, які перебувають на її території; 2) документ був дійсно доставлений особисто відповідачеві або за його місцем проживання в інший спосіб, передбачений цією Конвенцією, і що в кожному з цих випадків вручення або безпосередня доставка були здійсненні в належний строк, достатній для здійснення відповідачем захисту. за необхідне розгляд справи відкласти., надати можливість відповідачу надати пояснення на позов, з врахуванням клопотання про зменшення суми позову.

З врахуванням зазначеного спір не може бути розглянуто по суті в даному судовому засіданні.

Керуючись ст.77 ГПК України, господарський суд,-

Ухвалив:

1.Відкласти розгляд справи на 12.12.2017 року на 12:00 год..

2. Зобов'язати відповідача надати пояснення по суті заявлених позивачем вимог.

3 . Ухвалу направити відповідачу : WЕСО Сгоuр LTD (ОСОБА_1 ЛТД) за адресою: 34125, Федеративна Республіка Німеччина, м. Касель, Ірингсхойзер штрассе, 79) з повідомленням про вручення.

Суддя С. В. Костюк

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення14.11.2017
Оприлюднено17.11.2017
Номер документу70281901
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/429/17

Судовий наказ від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Рішення від 12.12.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 14.11.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 11.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 10.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 10.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 02.08.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 01.08.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Кравчук Антоніна Михайлівна

Ухвала від 21.06.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 26.05.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні