Рішення
від 15.11.2017 по справі 904/8957/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

15.11.2017 Справа № 904/8957/17

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-Ком", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

до Комунального підприємства теплових мереж "Криворіжтепломережа", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

про стягнення заборгованості у сумі 1 320 861,23 грн.

Суддя Євстигнеєва Н.М.

Представники:

Від позивача: ОСОБА_1, довіреність №64 від 10 січня 2017 року, представник

Від відповідача: ОСОБА_2, довіреність №34 від 04 січня 2017 року, начальник юридичного відділу

С У Т Ь С П О Р У:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нова-Ком" звернулося до господарського суду із позовом, яким просить стягнути з Комунального підприємства теплових мереж "Криворіжтепломережа" заборгованість у розмірі 1 320 861,23 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов договору про надання послуг № 02-001/14-П від 01 квітня 2014 року в частині повної та своєчасної оплати за надані послуги.

Відповідач проти задоволення позову заперечував, однак письмового відзиву не надав.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 13.10.2017 порушено провадження у справі №904/8957/17, справу призначено до розгляду в засіданні на 31.10.2017, з 31.10.2017 розгляд справи відкладено на 15.11.2017.

У судовому засіданні 15.11.2017 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

При розгляді справи судом досліджені письмові докази, що містяться в матеріалах справи.

Заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -

В С Т А Н О В И В:

01 квітня 2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Нова-Ком" (виконавець) та Комунальним підприємством теплових мереж "Криворіжтепломережа" (замовник) укладено договір №02-001/14-П про надання послуг, відповідно до п 1.1 якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов'язання надати послуги з:

Організації і забезпечення автоматизації процесу:

- прийому платежів за послуги замовника від населення та суб'єктів господарювання (надалі разом-абоненти) банківськими, фінансовими установами, дільницями "Укрпошти", іншими суб'єктами господарювання, що працюють на відповідних договірних умовах з виконавцем у Єдиній міській автоматизованій системі комунальних розрахунків (надалі - ЄМАСКР), у власних пунктах прийому платежів та за допомогою інших платіжних пристроїв, інструментів та технологій, не заборонених законодавством України, які разом надалі по тексту договору іменуються - уповноважені установи. Перелік уповноважених установ наведений у Додатку № 1 до договору;

- утримання платежів за послуги замовника із заробітної плати абонентів через бухгалтерії суб'єктів господарювання, включених до ЄМАСКР на підставі договорів, укладених з виконавцем;

- обробки інформації та обліку даних з використанням автоматизованих інформаційно-аналітично-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем виконавця (п.п.1.1.1, 1.1.2 договору).

Згідно з п.1.2 договору виконавець приймає на себе зобов'язання надати замовнику інші додаткові послуги, передбачені умовами даного договору.

Замовник приймає на себе зобов'язання оплатити виконавцеві надані ним послуги, а також виконувати інші обов'язки, покладені на нього цим договором (п.1.3 договору).

Сторонами погоджені та підписані наступні додатки до договору:

Додаток №1 "Перелік уповноважених установ-власників пунктів прийому платежів, інших платіжних пристроїв, інструментів та технологій, що працюють у ЄМАСКР";

Додаток №2 "Перелік послуг та коди платежів, які замовник надає абонентам - населенню";

Додаток №3 "Перелік послуг та коди платежів, які надаються абонентам - суб'єктам господарювання та банківські реквізити замовника, на які обробляється інформація про прийняті платежі від суб'єктів господарювання";

Додаток №4 "Перелік платежів, інформація по яких оброблюється на окремі банківські реквізити, визначені замовником";

Додаток №5 "Регламент обміну даними між учасниками Єдиної міської автоматизованої системи комунальних розрахунків";

Додаток №6 "Регламент роботи з Білінговою системою";

Додаток №7 "Зразки бланків - повідомлень";

Додаток №8 "Формат реєстру платежів по абонентах - суб'єктах господарювання";

Додаток №9 "Формат реєстру абонентів для суб'єктів господарювання";

Додаток №10 "Регламент виправлення помилкових платежів";

Додаток №11 "Положення про обробку персональних даних".

Обов'язки та права сторін викладені у розділі 2 договору.

Згідно з п.2.3.4 виконавець зобов'язаний кожного банківського дня, з урахуванням умов, зазначених у додатках №3, №4 до договору, здійснювати автоматизовану обробку інформації про платежі абонентів, прийнятих уповноваженими установами за попередній банківський день згідно з п.2.3.1 договору.

Відповідно до п.п.2.3.5, 2.3.6 договору виконавець зобов'язаний за кожен банківський день передавати замовнику в електронному вигляді звіти про обсяги платежів, прийнятих кожною уповноваженою установою, не пізніше наступного банківського дня після виконання відповідної обробки інформації згідно з п.2.3.4.; результати обробки інформації, одержані згідно з п. 2.3.4 договору про платежі абонентів з розбивкою за їх особовими рахунками. Дані про платежі абонентів - суб'єктів господарювання передавати у форматі, встановленому у додатку № 9 до договору.

У пункті 2.3.7 договору передбачено, що виконавець зобов'язаний забезпечити автоматизований облік наданих замовником послуг за допомогою білінгової системи засобами виконавця, а згідно з п.2.3.8 забезпечити автоматизацію:

- ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів та технічних параметрів житла, необхідних замовнику для абонентського обліку;

- формування та доведення інформації, необхідної для призначення субсидій абонентам замовника на запити органів праці та соціального захисту населення.

Здійснювати довідково-інформаційне обслуговування абонентів замовника:

- у автоматизованих пунктах довідково-інформаційної служби виконавця;

- дистанційно за допомогою Web-сайту, терміналів самообслуговування, інших інформаційних пристроїв та технологій (п.2.3.9 договору).

Умови та порядок розрахунків сторонами передбачений у розділі 3 договору.

Так, згідно з п.3.1 договору в редакції додаткової угоди №6 від 27.10.2016 до договору за послуги, надані виконавцем згідно з п.п. 1.1.1, 1.1.2 договору замовник сплачує виконавцю 1,04% (в тому числі ПДВ) від суми оброблених платежів.

За послуги, надані виконавцем згідно з п.п. 2.3.8, 2.3.9 договору замовник сплачує:

- в опалювальний сезон - з жовтня по березень місяць включно - 0,072 грн. (в тому числі ПДВ) за кожен особовий рахунок абонента;

- в неопалювальний сезон - з квітня по вересень місяць включно - 0,054 грн. (в тому числі ПДВ) за кожен особовий рахунок абонента (п.3.2 договору).

Згідно з п. 3.4 договору (в редакції додаткової угоди № 3 від 23.09.2014), оплата послуг, виконавця згідно з п. 3.1 цього договору, здійснюється замовником на наступний день за днем виконання обробки інформації виконавцем, згідно з Порядком оплати послуг виконавця по днях тижня, що викладений у додатку № 12 до цього договору. Розмір плати за послуги виконавець зазначає в рахунку, що надсилається на електронну адресу замовника, яку він повідомляє офіційним листом. Оплата послуг виконавця не залежить від отримання замовником рахунку для оплати. У разі неотримання рахунку від виконавця в передбачені у Додатку № 12 до договору строки, замовник самостійно згідно з п.3.1 договору здійснює розрахунок розміру плати за послуги та перераховує її виконавцю.

Відповідно до п.3.6 договору за підсумками місяця виконавець надає замовнику двосторонній акт загального обсягу наданих послуг та акт наданих послуг з деталізацією за видами оброблених платежів. Замовник, у разі згоди, у 10-ти денний термін погоджує і повертає виконавцю по одному підписаному екземпляру кожного акту.

Згідно з п.7.1 договору договір вступає в дію з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2014 року. У разі коли за 30 календарних днів до закінчення строку дії договору жодною зі сторін не заявлено у письмовій формі про намір не продовжувати дію цього договору, цей договір вважиться продовженим на кожний наступний календарний рік, на умовах, що діяли на день такої пролонгації (п.7.2 договору).

Додатковою угодою від 17.07.2017 сторони вирішили припинити дію договору №02-001/14-П від 01.04.2014 за взаємною згодою з 17.07.2017.

Позивач зазначає, що відповідно до зазначених пунктів договору за допомогою власної білінгової системи забезпечував облік та щомісячне нарахування плати за послуги, надані відповідачем своїм абонентам (споживачам послуг), формував електронні рахунки оплати та передавав їх до уповноважених установ (банківських, фінансових установ, дільниць "Укрпошти"), з якими укладено договір про прийом платежів у ЄМАСКР. На підставі отриманої від позивача інформації про виставлені рахунки, уповноважені установи приймали платежі від абонентів відповідача на його користь, за підсумками кожного дня з прийому уповноваженими установами платежів, позивач здійснював обробку інформації по прийнятих платежах та доводив результати такої обробки до відповідача та уповноважених установ, які на підставі виконаної позивачем обробки інформації перераховували отримані від абонентів платежі на рахунки відповідача.

Так, на виконання зазначених умов договору, позивач надав відповідачу послуги з автоматизації прийому уповноваженими установами платежів на користь відповідача, обліку даних та обробки інформації по прийнятих платежах, за період з 01.03.2017 по 17.07.2017 (по день припинення дії договору) на загальну суму 1 287 048 грн.

Позивач зазначає, що кожного дня за підсумками виконання обробки інформації по платежах, надсилав на електронну адресу відповідача: kptsmamon@ukr.net, зазначеної у листі відповідача № 3242/04 від 30.09.2014, рахунки на оплату послуг та, за підсумками кожного місяця, наданих послуг та акти здачі-прийняття наданих послуг з їх деталізацією за видами оброблених платежів та з інформацією щодо взаєморозрахунків.

Повторно акти наданих послуг та акти здачі-прийняття наданих послуг і деталізацією за видами оброблених платежів та з інформацією щодо взаєморозрахунків були вручені відповідачу листом за вих. № 918 від 17.07.2017.

Факт надання відповідачу зазначених послуг позивач підтверджує:

- реєстрами обробленої інформації по платежах з деталізацією в розрізі уповноважених установ за спірний період помісячно;

- актами звірки обсягів прийнятих банками та оброблених позивачем платежів за комунальні та інші послуги, підписаних між позивачем та уповноваженими установами, що підтверджують обсяг прийнятих та оброблених платежів на користь відповідача;

- перепискою відповідача, адресованою позивачу, що стосується виконання позивачем своїх договірних зобов'язань (відповідач повідомляє позивача про зміни в банківських реквізитах відповідно до яких необхідно проводити обробку інформації по платежах, сповіщає позивача про зміну тарифів за надані ним послуги для внесення їх до білінгової системи, просить виконати окремі проводки та завдання у білінговій системі щодо рознесення та відображення інформації, необхідної для обліку та правильного нарахування плати за послуги абонентам, тощо). Копії даних листів № 697/04 від 01.03.2017, №200/13 від 02.03.2017, №985/04 від 23.03.2017, №233/13 від 14.03.2017, №276/13 від 27.03.2017, №284/13 від 27.03.2017, №1055/04 від 30.03.2017, №309/13 від 31.03.2017, №322/13 від 05.04.2017, №1130/04 від 06.04.2017, №371/13 від 20.04.2017, №381/13 від 27.04.2017, №1751/13 від 03.05.2017, № 1366/04 від 10.05.2017, №1411/04 від 15.05.2017, №1780/13 від 18.05.2017, №1801/13 від 29.05.2017, №2702/13 від 30.05.2017, №2710/13 від 30.05.2017, № 2717/13 від 01.06.2017, №2716/13 від 01.06.2017, № 2833/13 від 29.06.2017, № 2835/13 від 03.07.2017 місяться в матеріалах справи.

Так, згідно:

- актів звірки обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрпошта" Поштамп ЦПЗ №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 8 517 753,99 грн. (а.с.57-65 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком КФ ПАТ КБ "Приватбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 23 901 912,18 грн. (а.с.66-77 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 3 077 692,17 грн. (а.с.78-83 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 1 749 597,59 грн. (а.с.84-87 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 154 091,08 грн. (а.с.88-90 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 2 638 039,79 грн. (а.с.66-77 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 877 393,70 грн. (а.с.98-103 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрексімбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 2 065 177,22 грн. (а.с.104-108 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "УкрСиббанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 3 420 239,58 грн. (а.с.109-117 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Кристалбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 353 021,78 грн. (а.с.118-122 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" (транз. рах. комун. плат) та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 2 262 692,28 грн. (а.с.122-129 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Сбербанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 596 548,90 грн. (а.с.130-134 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ АКБ "Конкорд" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 530 814,68 грн. (а.с.135-137 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 219 130,17 грн. (а.с.138-140 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 54 369,86 грн. (а.с.141-142 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №4 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 232 164,69 грн. (а.с.143-145 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №5 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 382 206,92 грн. (а.с.146-149 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №6 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.03.2017 по 31.03.2017 на суму 64 545,19 грн. (а.с.149-151 т.1),

Всього за березень 2017 року оброблено платежів на загальну суму 51 097 391,77 грн.

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрпошта" Поштамп-ЦПЗ №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 5 854 512,02 грн. (а.с.152-160 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком КФ ПАТ КБ "Приватбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 16 658 591,80 грн. (а.с.161-172 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 1 997 644,72 грн. (а.с.173-178 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 1 095 643,15 грн. (а.с.179-182 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 118 121,92 грн. (а.с.183-185 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 1 732 932,66 грн. (а.с.186-192 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 600 433,17 грн. (а.с.193-198 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрексімбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 1 406 739,54 грн. (а.с.199-203 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "УкрСиббанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 2 282 614,91 грн. (а.с.204-212 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Кристалбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 241 896,89 грн. (а.с.213-2015 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" (транз. рах. комун. плат) та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 1 937 195,67 грн. (а.с.216-223 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Сбербанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 278 728,73 грн. (а.с.224-227 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ АКБ "Конкорд" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 308 570,51 грн. (а.с.228-230 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 129 583,58 грн. (а.с.231-233 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 22 980,76грн. (а.с.234-235 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №4 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 152 389,59 грн. (а.с.236-238 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №5 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 207 705,21 грн. (а.с.239-241 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Діамантбанк" від №6 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 32 332,02 грн. (а.с.242-243 т.1),

Всього за квітень 2017 року оброблено платежів на загальну суму 35 058 616,85 грн. (за підрахунком позивача на суму 35 020 507,45 грн.)

- актів звірки обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрпошта" Поштамп ЦПЗ №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 3 228 966,23 грн. (а.с.244-250 т.1, а.с.1-2 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком КФ ПАТ КБ "Приватбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 9 285 414,43 грн. (а.с.3-13 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 955 555,90 грн. (а.с.14-20 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 440 869,65грн. (а.с.21-24 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 77 004,09грн. (а.с.25-27 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 925 292,48 грн. (а.с.28-34 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 402 744,20 грн. (а.с.35-41 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрексімбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 683711,08 грн. (а.с.42-46 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "УкрСиббанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 1 179 623,86 грн. (а.с.47-56 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Кристалбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 168 322,85 грн. (а.с.57-60 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" (транз. рах. комун. плат) та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 1 619 025,92 грн. (а.с.61-68 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Сбербанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 247 945,75 грн. (а.с.69-73 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ АКБ "Конкорд" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 151 222,92 грн. (а.с.74-76 т.2),

Всього за травень 2017 року оброблено платежів на загальну суму 19 365 699,36 грн.

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрпошта" Поштамп-ЦПЗ №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 2 008 286,77 грн. (а.с.77-86 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком КФ ПАТ КБ "Приватбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 6 751 142,27 грн. (а.с.87-97 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 586 439,85 грн. (а.с.98-103 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 223 852,43 грн. (а.с.104-106 т.1),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 47 632,40 грн. (а.с.107-109 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 524 388,56 грн. (а.с.110-115 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 312 620,38 грн. (а.с.116-122 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрексімбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 473 510,77 грн. (а.с.123-126 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "УкрСиббанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 738 549,87 грн. (а.с.127-135 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Кристалбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 156 667,59 грн. (а.с.136-139 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" (транз. рах. комун. плат) та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 1 346 438,52 грн. (а.с.140-146 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Сбербанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 143 584,56 грн. (а.с.147-150 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ АКБ "Конкорд" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 97 965,53 грн. (а.с.151-153 т.2),

Всього за червень 2017 року оброблено платежів на загальну суму 13 411 079,50 грн.

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрпошта" Поштамп-ЦПЗ №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 1 612 802,11 грн. (а.с.154-163 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком КФ ПАТ КБ "Приватбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 6 338 401,55 грн. (а.с.164-175 т.2),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 123 997,99 грн. (а.с.1-6 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 58 565,89 грн. (а.с.7-10 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 12 226,67 грн. (а.с.11-13 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 158 432,18 грн. (а.с.14-20 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 55 509,93 грн. (а.с.21-28 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Укрексімбанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 397 693,89 грн. (а.с.29-34 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "УкрСиббанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 600 258,52 грн. (а.с.35-45 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Кристалбанк" від №2 та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 148 000,05 грн. (а.с.46-49 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком АТ "Ощадбанк" (транз. рах. комун. плат) та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 1 115 899,15 грн. (а.с.50-57 т.3),

- актів обсягів прийнятих банком ПАТ "Сбербанк" та оброблених ТОВ "Нова-Ком" платежів за комунальні послуги та інші послуги за період з 01.07.2017 по 31.07.2017 на суму 133 805,46 грн. (а.с.58-62 т.3),

Всього за липень 2017 року оброблено платежів на загальну суму 10 755 593,39 грн. (за розрахунком позивача на суму 4 859 949,87 грн.), при цьому позивач зазначає, що послуги надавались по 17.07.2017 (дата припинення дії договору).

За умовами договору замовник сплачує виконавцю 1,04% від суми оброблених платежів, у зв'язку з чим заборгованість відповідача перед позивачем за період з 01.03.2017 по 17.07.2017 складає 1 287 048,13 грн.

Також позивачем надавалися послуги із забезпечення автоматизації та довідково-інформаційного обслуговування абонентів замовника (п.п.2.3.8, 2.3.9 договору), про що складені акти здачі прийняття загального обсягу наданих послуг

- №1190 від 31.03.2017 на суму 540 749,76 грн.,

- №2348 від 30.04.2017 на суму 371 211,25 грн.,

- №2941 від 31.05.2017 на суму 208 395,84 грн.,

- №3541 від 30.06.2017 на суму 146 466,67 грн.,

- №4144 від 17.07.2017 на суму 54 037,72 грн.,

а також акти здачі-прийняття наданих послуг з їх деталізацією за видами оброблених платежів та з інформацією щодо розрахунків між ТОВ "Нова-Ком" та КПТМ "Криворіжтепломережа":

- за період з 01.01.2017 по 31.03.2017 на суму 51 115 479,07 грн.;

- за період з 01.04.2017 по 30.04.2017 на суму 35 065 031,48 грн.;

- за період з 01.05.2017 по 31.05.2017 на суму 19 369 016,12 грн.;

- за період з 01.06.2017 по 30.06.2017 на суму 13 413 322,98 грн.;

- за період з 01.07.2017 по 17.07.2017 на суму 4 859 949,87 грн.

Позивачем надавалися на оплату відповідачеві рахунки №168 від 31.03.2017 на суму 9 336,89 грн., №296 від 30.04.2017 на суму 6 997,97 грн., №367 від 31.05.2017 на суму 6992,57 грн., №403 від 30.06.2017 на суму 6 991,44 грн., №459 від 17.07.2017 на суму 3 494,23 грн.

Всього заборгованість за послуги надані за п.п.2.3.8, 2.3.9 договору за період з 01.03.2017 по 17.07.2017 складає 33 813,10 грн.

Позивач зазначає, що надані за спірним договором послуги відповідачем не оплачені, у зв'язку з чим у нього виникла заборгованість у розмірі 1 320 861,23 грн. (1 287 048,13 грн. + 33 813,10 грн.), що і є причиною виникнення спору.

Відповідно до ч.1 ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Згідно з ч.1 ст. 903 Цивільного кодексу якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Суб'єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином, відповідно до закону, інших правових актів, договору (ч.1 ст.193 Господарського кодексу України).

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).

Якщо у зобов'язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (ст.530 Цивільного кодексу України).

З огляду на умови договору строк оплати наданих послуг є таким, що настав.

Доказів оплати наданих послуг у розмірі 1 320 861,23 грн. відповідач не надав, доводи позивача, наведені в обґрунтування позову, не спростував.

За викладеного позовні вимоги про стягнення з відповідача основного боргу у розмірі 1 320 861,23 грн. підлягають задоволенню у повному обсязі.

Щодо розподілу судового збору суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. За подання позову до господарського суду ставка судового збору складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 19 820,00 грн., у той час, як 1,5% ціни позову складає 19 812,92 грн., тобто позивачем внесено судовий збір у більшому розмірі ( на 7,08 грн.), ніж підлягав сплаті.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про судовий збір" у випадку внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом, сплачена сума судового збору повертається виключно за клопотанням особи. Позивачем подано клопотання про повернення надмірно сплаченого судового збору, за результатами якого судом буде прийнято відповідну ухвалу.

Судовий збір у розмірі 19 812,92 грн. підлягає розподілу між сторонами.

Згідно із статтею 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача у розмірі 19 812,92 грн.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст.1, 33, 34, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства теплових мереж "Криворіжтепломережа" (50000, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пров. Дежньова, буд.9. ідентифікаційний код 03342184) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-Ком" (50006. Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Степана Тільги (колишня - Революційна), 11, ідентифікаційний код 30231686) заборгованість у розмірі 1 320 861,23 грн. та 19 812,92 грн. витрат пов'язаних зі сплатою судового збору, про що видати наказ.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 16.11.2017

Суддя Н.М. Євстигнеєва

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення15.11.2017
Оприлюднено17.11.2017
Номер документу70282030
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/8957/17

Судовий наказ від 07.02.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Постанова від 31.01.2018

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 07.12.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Рішення від 15.11.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 31.10.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 13.10.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні