Постанова
від 15.11.2017 по справі 812/1316/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 листопада 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1316/17

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Пляшкової К.О.,

суддів: Чернявської Т.І.,

ОСОБА_1,

за участю

секретаря судового засідання: Занічковської П.Є.,

представника позивача: ОСОБА_2 (довіреність від 20.09.2017 б/н),

представника відповідача: ОСОБА_3 (довіреність від 12.02.2017 № 99-99-10-17/12/31),

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Селянського фермерського господарства Діоніс до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення від 13.09.2017 № 157163/31001672, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Селянського фермерського господарства Діоніс (далі - позивач, СФГ Діоніс ) до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач, ДФС) з вимогами про:

- визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 13.09.2017 № 157163/31001672 про відмову в реєстрації податкової накладної від 23.08.2017 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних, винесене ДФС;

- зобов'язання ДФС зареєструвати податкову накладну від 23.08.2017 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що СФГ Діоніс складено податкову накладну від 23.08.2017 № 4 та направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Реєстрацію податкової накладної 03.09.2017 зупинено з поміткою: Документ прийнято. Реєстрація зупинена . На що бухгалтерією позивача направлено в електронному вигляді повідомлення про подачу документів на підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК до ДПСУ 07.09.2017 та додаток до критеріїв оцінки ступеня ризиків. Після розгляду наданої документації від відповідача надійшла квитанція з поміткою: Прийнято рішення від 13.09.2017 № 157163/31001672 про відмову в реєстрації податкової накладної від 23.08.2017 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних . Позивач з таким рішенням не згоден, оскільки СФГ Діоніс має достатні потужності для забезпечення своєї діяльності, що підтверджує звіт 20-ОПП, в обробці знаходиться 652,1032 га землі згідно з податковою декларацією платника єдиного податку четвертої групи та відомостей про наявність земельних ділянок, має власну сільськогосподарську техніку, що підтверджується звітом 10-мех, та необхідну кількість працівників, що підтверджується копією звіту за формою 1-ДФ. Тобто, реальність господарської операції у повній мірі підтверджена первинними документами.

У судовому засіданні представник позивача надав пояснення, аналогічні викладеному у позовній заяві.

Представник відповідача заперечувала проти задоволення позовних вимог, про що подала письмові заперечення проти позову (арк. спр. 139-144), у яких зазначила, що реєстрацію податкової накладної від 23.08.2017 № 4 зупинено у зв'язку з виявленими помилками, а саме: відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1205. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу . Позивачем 07.09.2017 через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів надано пояснення у вигляді повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено 06.09.2017 та електронні документи на обґрунтування пояснень. За результатами опрацювання цих пояснень та документів відповідачем прийнято оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Представник відповідача вважає, що відповідач діяв виключно у межах повноважень, визначених законом.

У судовому засіданні представник відповідача надала пояснення, аналогічні викладеному у запереченнях проти позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд встановив таке.

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань СФГ Діоніс у встановленому законом порядку зареєстроване як юридична особа, ідентифікаційний код 31001672, основним видом діяльності є 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (арк. спр. 187-189).

25 липня 2017 року між СФГ Діоніс та ТОВ СП Нібулон укладено договір поставки № 3607/2017, відповідно до пункту 1.1 якого СФГ Діоніс зобов'язується поставити та передати у власність ТОВ СП Нібулон сільськогосподарську продукцію власного виробництва в асортименті, за ціною, якістю, кількістю та на умовах, узгоджених з покупцем і вказаних у Договорі та додатках до Договору, а покупець зобов'язується здійснити приймання та оплату товару. За умовами додатку до договору поставки від 23 серпня 2017 року № Луг-4 СФГ Діоніс мало здійснити поставку ріпаку 1-го класу у кількості 43,110 т., на загальну суму 488436,47 грн (арк. спр. 27-31, 45).

За фактом поставки ріпаку 1-го класу СФГ Діоніс складено податкову накладну від 23.08.2017 № 4, яку направлено на реєстрацію до ЄРПН (арк. спр. 113).

Згідно з квитанцією № 1 03.09.2017 податкову накладну прийнято, її реєстрацію зупинено. Виявлені помилки: Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1205. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу (арк. спр. 114).

На виконання зазначених вимог позивачем 06.09.2017 направлено повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено № 123082017, в якому зазначено пояснення з підстав зупинення реєстрації податкової накладної. Подачу повідомлення підтверджено квитанцією № 1 (арк. спр. 50-51, 52).

Також, позивачем подано таблицю даних платника податку, яка є додатком до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Подачу таблиці підтверджено квитанцією № 2 (арк. спр. 53, 54).

Робоча група ГУ ДФС у Луганській області розглянула письмові пояснення та копії документів, визначених у пп. в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, які надані платником податків, та надала пропозицію щодо реєстрації податкової накладної від 23.08.2017 № 4 в ЄРПН, про що зазначено у висновку контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації від 11.09.2017 № 360/311001672 (арк. спр. 145).

Дослідженням цього висновку також встановлено, що позивачем контролюючому органу подано копії таких документів: договору поставки сільськогосподарської продукції, додаткової угоди, довіреності, договору на перевезення вантажу автомобільним транспортом, договору оренди транспортного засобу, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, реєстру ТТН, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, звіту про посівні площі сільськогосподарських культур, копію платіжного доручення, свідоцтва про право власності (гараж, зерносклад), тех. паспорта.

За даними квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН від 13.09.2017 комісією ДФС прийнято рішення від 13.09.2017 № 157163/31001672 про відмову в реєстрації податкової накладної від 23.08.2017 № 4 в ЄРПН (арк. спр. 55).

Дослідженням рішення від 13.09.2017 № 157163/31001672 встановлено, що відповідно до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПКУ прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної (арк. спр. 149).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, оцінюючи обґрунтованість заперечень відповідача, суд виходить з таких положень нормативних документів.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246) податкова накладна це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 (далі - ОСОБА_4).

У пункті 6 Критеріїв зазначено, що моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

З огляду на зазначене, суд вважає, що фіскальний орган зобов'язаний у квитанції № 1 чітко вказати на конкретний вид критерію, встановлений пунктом 6 Критеріїв.

Разом з тим, дослідженням квитанції № 1 встановлено, що відповідачем не зазначено конкретний вид критерію, з огляду на який зупинено реєстрацію податкової накладної (арк. спр. 146).

Суд також зазначає, що такий критерій, як невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах з УКТ ЗЕД: 1205, пунктом 6 Критеріїв не передбачений.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Абзацом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (далі - Постанова № 190) встановлено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Абзацом 2 Постанови № 190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

Таким чином суд дійшов висновку, що рішення комісії ДФС повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства , або надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування .

Проте в оскарженому рішенні комісії ДФС не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, якого законодавства, в чому полягає таке порушення, та/або яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Оскаржене рішення містить тільки загальну інформацію, що надані платником податку копії документів, складені з порушенням законодавства та/або є недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Тобто, судом встановлено, що рішення комісії є необґрунтованим, що є підставою для його скасування.

Більш того, дослідженням документів, поданих СФГ Діоніс до контролюючого органу на виконання вимог квитанції № 1, судом встановлено, що цих документів достатньо для реєстрації податкової накладної від 23.08.2017 № 4 в ЄРПН.

Так, як вже вище вказано, СФГ Діоніс до контролюючого органу подано копії таких документів: звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 01 грудня 2016 року разом з додатком (арк. спр. 11-18, 19-20); звіту про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2017 року (арк. спр. 21-24); звіту про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01 серпня 2017 року (арк. спр. 25-26); договір поставки від 25.07.2017 № 3607/2017 (арк. спр. 27-31); додатків до договору поставки (арк. спр. 44, 45); товарно-транспортних накладних (арк. спр. 32-39); видаткових накладних (арк. спр. 42, 43); довіреності на отримання товару (арк. спр. 46); виписки банку про оплату ТОВ СП Нібулон отриманого товару (арк. спр. 47, 48); договору оренди транспортного засобу (арк. спр. 49).

Зазначеними документами у повній мірі підтверджено, що СФГ Діоніс є виробником товару, який поставлявся до ТОВ СП Нібулон , а також факт укладення угоди між СФГ Діоніс та ТОВ СП Нібулон , оплати за поставлений товар, транспортування товару, тобто, реальність операції з постачання товару, за якою складено податкову накладну від 23.08.2017 № 4.

Також у відповідача наявна інформація про земельні ділянки позивача, що підтверджено відомостями про наявність земельних ділянок, які є додатком до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2017 рік (арк. спр. 59-72), та про найманих працівників, що підтверджено податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2017 року (арк. спр. 77-79).

Зважаючи на вищевикладене, судом встановлено, що рішення комісії ДФС від 13.09.2017 № 157163/31001672 про відмову у реєстрації в ЄРПН податкової накладної СФГ Діоніс від 23.08.2017 № 4 не відповідає критеріям правомірності, встановленим статтею 2 КАС України, відповідно, є протиправним та підлягає скасуванню.

Стосовно позовної вимоги про зобов'язання ДФС зареєструвати податкову накладну від 23.08.2017 № 4 в ЄРПН, суд зазначає таке.

Пунктами 19, 20 Порядку № 1246 визначено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду). У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З огляду на викладене позовна вимога про зобов'язання ДФС зареєструвати податкову накладну від 23.08.2017 № 4 в ЄРПН є також правомірною та підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі, суд вважає за необхідне присудити позивачу судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1600,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань ДФС.

Відповідно до частини третьої статті 160 КАС України у судовому засіданні 15 листопада 2017 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 17 листопада 2017 року, про що згідно вимог частини другої статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Селянського фермерського господарства Діоніс задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 13.09.2017 № 157163/31001672 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Селянського фермерського господарства Діоніс від 23.08.2017 № 4.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Селянського фермерського господарства Діоніс від 23.08.2017 № 4.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код: 39292197, місцезнаходження: 04053, місто Київ, Шевченківський район, Львівська площа, 8) на користь Селянського фермерського господарства Діоніс (ідентифікаційний код: 31001672, місцезнаходження: 92240, Луганська область, Білокуракинський район, село Дем'янівка) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1600,00 грн (одна тисяча шістсот гривень).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 17 листопада 2017 року.

Головуючий суддя ОСОБА_4 Суддя Суддя ОСОБА_5 ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення15.11.2017
Оприлюднено19.11.2017
Номер документу70322211
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1316/17

Ухвала від 06.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 15.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 01.10.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні