Ухвала
від 15.11.2017 по справі 817/934/17
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Дорошенко Н.О.

Суддя-доповідач:Кузьменко Л.В.

УХВАЛА

іменем України

"15" листопада 2017 р. Справа № 817/934/17

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Кузьменко Л.В.

суддів: Іваненко Т.В.

Франовської К.С.,

розглянувши в письмовому провадженні апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "10" липня 2017 р. у справі за позовом Публічного акціонерного товариства "Рафалівський кар'єр" до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування припису №297-14/06 від 15.05.2017 ,

ВСТАНОВИВ:

У березні 2016 року до Рівненського окружного адміністративного суду звернулось Публічне акціонерне товариство "Рафалівський кар'єр" з адміністративним позовом до Державної служби геології на надр України про визнання протиправним та скасування припису від 15.05.2017 №397-14/06.

На обґрунтування позовних вимог зазначив, що згідно з направленням №288-14/06 від 04.05.2017 структурним підрозділом відповідача - Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України проведено перевірку дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин ПАТ "Рафалівський кар'єр", за результатами якої складено акт перевірки №06-02/25/2017-04/у (09) від 12.05.2017. На підставі вказаного акту відповідачем видано припис №297-14/06 від 15.05.2017 про обов'язкове усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері надрокористування.

Позивач не погоджується з винесеним приписом, оскільки вважає, що вказані у ньому порушення допущені не з вини позивача, а виникли внаслідок бездіяльності відповідача щодо невидачі ПАТ "Рафалівський кар'єр" спеціального дозволу на користування надрами №529 від 15.05.1996 на бланку встановленого зразка з продовженим строком дії та внесеними до нього змінами згідно з наказами Держгеонадра від 15.12.2016 №475 та від 15.12.2016 №476. Вважає, що оскаржуваний припис прийнятий без дослідження всіх обставин справи, а тому є незаконним.

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 10 липня 2017 року адміністративний позов задоволено повністю.

Суд першої інстанції визнав протиправним та скасував припис Державної служби геології та надр України №297-14/06 від 15.05.2017.

Не погоджуючись з вказаною постановою відповідач звернувся із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції, як таку, що постановлена із порушенням норм матеріального і процесуального права, та ухвалити нове рішення про відмову в задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню таких підстав.

З матеріалів справи слідує, що Публічному акціонерному товариству "Рафалівський кар'єр" (код 13976731) Державною службою геології та надр України надано Спеціальний дозвіл на користування надрами реєстраційний номер №529 від 15.05.1996, на підставі наказу від 30.08.2013 №440, на видобування базальтів, придатних для виробництва щебеню будівельного, каменю бутового на ділянці Рафалівського родовища у південно-східній околиці с. Іванчі Володимирецького району Рівненської області. Строк дії спеціального дозволу на користування надрами до 15 травня 2016 року (а.с.25).

Судами встановлено, що 12.05.2017 уповноваженими особами Держгеонадра на підставі направлення від 04.05.2017 №288-14/06, наказу від 04.05.2017 №208 (а.с.17), на виконання ухвали слідчого судді Рівненського міського суду Рівненської області від 14.04.2017 у справі №569/4298/17 проведено позапланову перевірку ПАТ "Рафалівський кар'єр", результати якої оформлені актом перевірки №06-02/25/2017-04/у(09) (далі - акт перевірки) (а.с.11-15).

За результатами позапланової перевірки ПАТ "Рафалівський кар'єр" на підставі акта перевірки від 12.05.2017 №06-02/25/2017-04/у(09) Державною службою геології та надр України 15.05.2017 видано припис за № 297-14/06 (а.с.10), в якому зазначено такі порушення вимог законодавства у сфері надрокористування:

1) відсутній бланк спеціального дозволу на користування надрами від 15.05.1996 №529 та Угода про умови користування надрами, що містить програму робіт. Продовжено строк дії на 20 років наказом Держгеонадр України від 15.12.2016 № 475 "Про продовження строку дії спеціальних дозволів на користування надрами";

2) відсутні документи, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов'язаних з користуванням надрами;

3) відсутній Акт про надання гірничого відводу;

4) відсутній Акт про передачу розвіданого родовища для промислового освоєння.

Приписом №297-14/06 від 15.05.2017 ПАТ "Рафалівський кар'єр" зобов'язано у строк до 15.06.2017 усунути вищезазначені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування шляхом надання до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України документів (завірених копій) та матеріалів, що підтверджують виконання даного припису.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що при прийнятті оскарженого припису суб'єкт владних повноважень діяв необґрунтовано, упереджено, без врахування всіх обставин справи, з порушенням вимог закону, тому припис №297-14/06 від 15.05.2017 підлягає скасуванню.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на таке.

Відповідно до частини восьмої статті 16 Кодексу України "Про надра" №132/94-ВР від 27.07.1994, (зі змінами та доповненнями) переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, внесення до них змін, видача дублікатів, продовження терміну дії спеціальних дозволів на користування надрами, зупинення їх дії або анулювання, поновлення їх дії у разі зупинення здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр у встановленому законодавством порядку.

Положенням про Державну службу геології та надр України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №1174 від 30.12.2015, зі змінами та доповненнями, визначено, що Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

До основних завдань Держгеонадр віднесено, зокрема, реалізацію державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), внесення до них змін та видачу дублікатів, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №615 від 30.05.2011, зі змінами та доповненнями (далі - Порядок № 615), який також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін.

Відповідно до пункту 14 Порядку №615 для продовження строку дії дозволу на видобування корисних копалин надрокористувач подає органу з питань надання дозволу заяву на видобування корисних копалин не пізніше ніж за шість місяців, на геологічне вивчення надр та геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислову розробку, - за три місяці до закінчення строку його дії. У заяві зазначається причина продовження строку дії дозволу. Надрокористувач, що не подав заяву в установлений строк, втрачає право на продовження строку дії дозволу.

Матеріалами справи стверджено та встановлено судами першої та апеляційної інстанції, що відповідно до наведеної норми Порядку №615 позивач як власник спеціального дозволу на користування надрами подав до Державної служби геології та надр України заяву на продовження строку дії спеціального дозволу на користування надрами від 03.11.2015 за №922, доповнену заявою за №584 від 25.04.2016 (а.с.26,33).

Держгеонадра листом №16428/13/12-15 від 11.12.2015 повернула позивачу заяву №922 від 03.11.2015 з доданими документами на доопрацювання у зв'язку з відсутністю погоджень Міністерства екології та природних ресурсів України та Держгірпромнагляду України (а.с.27).

Позивач листом №26 від 15.01.2016 надав погодження Міністерства екології та природних ресурсів України та інші документи на отримання дозволу (а.с.28).

Листом №5715/13/12-16 від 04.04.2016 Держгеонадра повернула ПАТ "Рафалівський кар'єр" заяву з доданими документами про продовження дії спеціального дозволу у зв'язку з відмовою у погодженні Держгірпромнагляду України (а.с.29).

Постановою Кабінету Міністрів України №277 від 06.04.2016 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. №594 і 615 та визнання такими, що втратили чинність деяких постанов Кабінету Міністрів України" виключено з Постанови № 615 норми щодо погодження продовження дії дозволу Держгірпромнаглядом України.

З огляду на наведені зміни, позивач повторно подав до Держгеонадра заяву із поясненнями №584 від 25.04.2016 до заяви №922 від 03.11.2015 з пакетом документів для вирішення питання про продовження строку дії спеціального дозволу (а.с.33).

Згідно з ч.5 ст.41 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у разі усунення суб'єктом господарювання причин, що стали підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру, повторний розгляд документа здійснюється дозвільним органом у строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання відповідної заяви суб'єкта господарювання, документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, і документів, які засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі документа дозвільного характеру, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до п.14 Порядку № 615 рішення про продовження строку дії дозволу приймається органом з питань надання дозволу протягом 45 днів після надходження документів у повному обсязі.

У зв'язку з закінченням законодавчо встановлених термінів щодо розгляду поданих документів для продовження строку дії спеціального дозволу та не прийняттям відповідного рішення позивач звернувся до відповідача з запитом про надання інформації №1142 від 21.09.2016 (а.с.34).

З матеріалів справи вбачається, що відповідач листом №18221/13/12-16 від 23.09.2016 повідомив, що листом Держгеонадр України від 10.10.2016 №19060/13/12-16 було повідомлено ПАТ "Рафалівський кар'єр" про відмову у продовженні терміну дії та внесенні змін до спеціального дозволу відповідно до пункту 15 Порядку №615, а саме: відсутня інформація (у формі довідки, яка складається надрокористувачем, засвідчується його підписом та скріплюється печаткою) про виконання особливих умов дозволу, до якого планується внести зміни, та програми робіт, виконання якої передбачено угодою про умови користування надрами (35,36-37).

У відповідь на цей лист позивач повторно подав до Держгеонадра заяву №1291 від 20.10.2016 з повним пакетом документів, у тому числі з обумовленою вище довідкою (а.с.38-40).

Суд першої та апеляційної інстанції встановив, що відповідно до наказів Держгеонадр України від 15.12.2016 № 475 та №476 було прийнято рішення внести зміни та продовжити ПАТ "Рафалівський кар'єр" строк дії спеціального дозволу на користування надрами від 15.05.1996 №529 з метою видобування базальтів Рафалівського родовища у Рівненській області терміном на 20 років (а.с.43-44, 45-46).

Про прийняте рішення Держгеонадра повідомила надрокористувача листом №23711/13/12-16 від 20.12.2016, в якому також зазначено про необхідність сплатити збір за продовження дії спеціального дозволу та укласти Угоду про умови користування надрами (а.с.41-42).

Держгеонадра листом вих.№1968/13/12-17 від 27.01.2017 повідомлено ПАТ "Рафалівський кар'єр" про суму збору за продовження строку дії спеціального дозволу у розмірі 469,43 тис. грн., реквізити рахунку, на який необхідно перерахувати вказані кошти, та вказано перелік документів, які слід подати для отримання спеціального дозволу (а.с.47).

Визначена відповідачем сума збору була повністю сплачена підприємством 01.02.2017 платіжним дорученням № 1964 від 01.02.2017 (а.с.48).

Отже, судами встановлено, що ПАТ "Рафалівський кар'єр" в повному обсязі виконав вимоги чинного законодавства України щодо дотримання процедури продовження строку дії спеціального дозволу на користування надрами і уповноваженим державним органом прийнято рішення про внесення змін та продовження ПАТ "Рафалівський кар'єр" строку дії спеціального дозволу на користування надрами від 15.05.1996 №529 з метою видобування базальтів Рафалівського родовища у Рівненській області терміном на 20 років.

Зазначені обставини не заперечуються і відповідачем, позаяк акт перевірки містить покликання на продовження строку дії спеціального дозволу на 20 років наказом Держгеонадра № 475 від 15.12.2016 (а.с.11).

При цьому, як на момент проведення перевірки так і на день ухвалення судом першої інстанції рішення у справі Держгеонадра не було видано ПАТ "Рафалівський кар'єр" бланку спеціального дозволу на користування надрами №529 від 15.05.1996 з відміткою про продовження строку його дії на 20 років відповідно до наказу Держгеонадр № 475 від 15.12.2016.

У зв'язку з невидачею бланку спеціального дозволу позивач неодноразово звертався до відповідача з відповідними запитами, які наявні в матеріалах справи.

Крім того, обґрунтування відповідачем причин зволікання з видачею надрокористувачу бланку спеціального дозволу зводиться до того, що в листі від 07.07.2017 № 12917/03/12-17 Держгеонадра на запит представника позивача вказала, що на даний час в Держгеонадрах визначається посадова особа, якій буде надано право підписувати спеціальні дозволи на користування надрами та Угоди про умови користування надрами (а.с.87-88).

Відповідно до пп.14 п.4 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1174 від 30.12.2015, Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань проводить планові та позапланові перевірки надрокористувачів, за результатами яких (у разі виявлення порушень вимог законодавства) складає акти, видає обов'язкові для виконання вказівки (приписи) про усунення виявлених недоліків і порушень вимог законодавства.

Отже, припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства.

Так, відповідно до пункту 22 Порядку №615 дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі, зокрема, невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища.

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов'язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

Окрім цього, відповідно до пункту 23 Порядку №615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

Відповідно до частини сьомої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" №2806-IV від 06.09.2005, дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема:

2) здійснення суб'єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції вірно зазначив, що чинним законодавством України встановлені правові наслідки невиконання у встановлений строк припису дозвільного органу про усунення виявлених порушень, а саме: зупинення та/або анулювання спеціального дозволу на користування надрами.

Разом з тим, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про безпідставність посилання відповідача на Порядок здійснення державного геологічного контролю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1294 від 14.12.2011, яким встановлено обов'язок органу державного геологічного контролю винести припис або відповідне розпорядження у разі виявлення порушень вимог законодавства, оскільки постанова Кабінету Міністрів України №1294 від 14.12.2011 "Про затвердження Порядку здійснення державного геологічного контролю" втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України №239 ( 239-2017-п ) від 10.03.2017, тобто була нечинною на час проведення перевірки та прийняття оскарженого припису.

Судом першої інстанції встановлено, що станом на час проведення відповідачем позапланової перевірки ПАТ "Рафалівський кар'єр" 12.05.2017 у надрокористувача дійсно відсутні документи, про які вказано Держгеонадра в аті перевірки та оскарженому приписі.

Однак, судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що відсутність у ПАТ "Рафалівський кар'єр" бланку спеціального дозволу на користування надрами з продовженим строком дії та внесеними до нього змінами зумовлена протиправною поведінкою відповідача - суб'єкта владних повноважень, який впродовж тривалого часу не видав надрокористувачу документ дозвільного характеру за відсутності для цього законодавчих підстав та об'єктивних причин.

Вказані обставини відповідач не спростував.

У зв'язку з вищевикладеним, вимога пункту першого оскарженого припису усунути таке порушення як відсутність бланку спеціального дозволу не може вважатися обґрунтованою, позаяк відсутність такого бланку спричинена безпосередньо внаслідок його невидачі відповідачем. При цьому, судом не встановлено обставин, які вказували б на неправомірність поведінки надрокористувача, оскільки дослідженими доказами стверджується, що він вживає всіх можливих та залежних від нього заходів для отримання бланку спеціального дозволу від відповідача.

Суди також враховують, що відповідно до п.10 Порядку № 615 невід'ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між органом з питань надання дозволу і надрокористувачем і містить програму робіт, яка оформляється як додаток, та особливі умови надрокористування.

Суд встановив, що Угода про умови користування надрами з додатками була надана позивачем до Держгеонадра листом №614 від 17.05.2017 (а.с.53). Будь-які фактичні дані щодо підписання такої угоди відповідачем в матеріалах справи відсутні і відповідач на такі обставини в письмовому запереченні не посилається.

За таких обставин, виконати пункт перший припису можливо лише в разі видачі позивачу відповідних документів відповідачем.

Відповідно до пункту 4 статті 66 Земельного кодексу України надання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, проводиться після оформлення в установленому порядку прав користування надрами.

Згідно пункту 3 Положення про порядок надання гірничих відводів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №59 від 27.01.1995, зі змінами та доповненнями, право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу за формою додатка № 1.

Пунктом 6 Додатку №2 "Вимоги до проекту гірничого відводу" Положення про порядок надання гірничих відводів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України №59 від 27.01.1995 встановлено, що з урахуванням мети використання надр до проекту гірничого відводу додаються: копія спеціального дозволу на користування ділянкою надр.

Як вбачається із матеріалів справи, що уповноваженими державними органами повернуто ПАТ "Рафалівський кар'єр" без прийняття відповідного рішення матеріали: щодо поновлення договору оренди земельної ділянки площею 45,35 га, що надана під кар'єр з видобутку базальтів на території Полицької сільської ради Володимирецького району, та щодо надання гірничого відводу для продовження розробки Рафалівського родовища базальтів, - з підстави ненадання спеціального дозволу на користування надрами від 15.05.1996 №529 з продовженим терміном дії (а.с.58-61).

Відповідно до статті 40 Кодексу України про надра розвідані родовища корисних копалин, у тому числі техногенні, або їх ділянки, запаси корисних копалин яких оцінено, включаються до Державного фонду родовищ корисних копалин і передаються для промислового освоєння в порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку передачі розвіданих родовищ корисних копалин для промислового освоєння, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №114 від 14.02.1995, користувачі надр до передачі їм родовищ корисних копалин для промислового освоєння повинні отримати в установленому порядку спеціальний дозвіл на користування надрами, якщо інше не передбачено Кодексом України про надра.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що видача відповідачем позивачу бланку спеціального дозволу на користування надрами, невід'ємною частиною якого є Угода про умови користування надрами, відповідно до приписів чинного законодавства є обов'язковою передумовою для отримання позивачем документів, зазначених в пунктах 2-4 оскарженого припису.

Отже, суд першої інстанції обґрунтовано виходив з того, що існують об'єктивні причини, незалежні від поведінки чи волевиявлення позивача, які перешкоджають йому виконати припис Державної служби геології та надр України у встановлений строк, і такі причини залежать безпосередньо від поведінки відповідача. Відтак, зобов'язуючи надрокористувача усунути у встановлений строк виявлені порушення шляхом надання до органу державного нагляду документів, які не видані самим же органом державного нагляду, а також іншими уповноваженими державними органами - у зв'язку з відсутністю бланка дозвільного документа, Держгеонадра діяли завідомо необґрунтовано та нерозсудливо.

Таким чином, колегія судів апеляційної інстанції вважає правильним висновок суду першої інстанції про скасування припису №297-14/06 від 15.05.2017 та задоволення позову в повному обсязі.

Відповідно до ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин у адміністративній справі, підтверджених такими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому не можуть бути підставою для скасування постанови Рівненського окружного адміністративного суду від 10 липня 2017 року.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що постанова суду є законною і обґрунтованою, ухвалена з дотриманням норм матеріального та процесуального права, а тому підстав для її скасування не має.

Згідно зі ст.ст. 198, 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 195, 197, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України залишити без задоволення, постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "10" липня 2017 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Л.В. Кузьменко

судді: Т.В. Іваненко

К.С. Франовська

Дата ухвалення рішення15.11.2017
Оприлюднено19.11.2017
Номер документу70324576
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування припису №297-14/06 від 15.05.2017

Судовий реєстр по справі —817/934/17

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 22.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 27.09.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні