Справа № 357/4711/17
1-кс/357/4472/17
У Х В А Л А
06 листопада 2017 року Слідчий суддя Білоцерківського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2 , сторони кримінального провадження ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за №32017110080000003, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.04.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів,
В С Т А Н О В И В:
03.11.2017 до Білоцерківського міськрайонного суду надійшло клопотання старшого слідчого СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС в Київській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за №32017110080000003, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 10.04.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів, мотивоване наступним.
Досудовим розслідуванням встановлено, що протягом 2015-2016 р.р. службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою мінімізації сплати податку на додану вартість відображали у складі податкового кредиту з ПДВ операції з придбання ТМЦ (робіт, послуг) від ризикових суб`єктів господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код СДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код СДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код СДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код СДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (КОД СДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код СДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код СДРПОУ НОМЕР_7 ).
Працівниками ІНФОРМАЦІЯ_9 відповідно до вимог наказу ДФС України №543 від 28.07.2015 року «Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків з податку на додану вартість» з метою попередження застосування схем ухилення від оподаткування виявлення ризиків мінімізації нарахування податку на додану вартість, проведено аналіз інформаційних систем ІС «Податковий блок», інформаційно- аналітична система ГУ ДФС: «Єдиний реєстр податкових накладних», підсистеми «Перегляд результатів співставлення». За результатами проведеного аналізу звітності з ПДВ та реєстрації податкових накладних згідно єдиного реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_8 ) складено кваліфікаційний висновок відповідно до якого протягом переоду 2015-2016 основними постачальниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » були наступні СПД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код СДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код СДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код СДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код СДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код СДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код СДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код СДРПОУ НОМЕР_7 ). За результатами аналізу діяльності вищевказаних СПД зроблено висновок про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом періоду 2015-2016 сформовано ризикового податкового кредиту від платників категорії «зустрічного транзиту» та платників імпортерів, які формують сумнівний податковий кредит на суму ПДВ 3516,4 тис.грн.
26.06.2017 слідчим відділом фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ Головного управління ДФС у Київській області зареєстровано кримінальне провадження №32017110080000005 по факту ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, за ознаками злочину, передбаченого ч. З ст. 212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », які зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території м. Київ та Київської області, в період з 01.01.2015 по теперішній час ухиляються від сплати податків в особливо великих розмірах, проводячи безтоварні фінансово-господарські операції, формують податковий кредит з ПДВ та в подальшому реалізують його підприємствам реального сектору економіки, що призводить до заниження ними суми податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків та зборів до державного бюджету України в особливо великих розмірах. Вказані порушення податкового законодавства підтверджуються кваліфікаційними висновками проведеного працівниками ІНФОРМАЦІЯ_9 , аналізу звітності з ПДВ та реєстрації податкових накладних згідно реєстру податкових накладних про те, що протягом 2016-2017 рр. при формуванні ризикового податкового кредиту від платників категорії «зустрічного транзиту»
завдали збитків державі на суму 1747,6 тис.грн.
27.06.2017 року кримінальні провадження № 32017110080000003 та №32017110080000005 об`єднано в одне під №32017110080000003.
19.02.2017СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області проведено огляд єдиного реєстру податкових накладних та автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» на предмет співставлення податкового кредиту та податкового зобов`язання у розрізі контрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період діяльності протягом 2015-2016. За результатами проведення огляду встановлено формування «сумнівного» податкового кредиту для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які реалізували продукцію, відмінну від придбаної у постачальників, тобто, походження якої невідоме та неможливо відстежити за даними ЄРПН.
03.07.2017СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від СБУ Білоцерківського міжрайонного відділу у кримінальному провадженні №32017110080000003 від 10.04.2017 отримано інформацію про те, що фінансово господарські операції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » спрямовані на надання податкової вигоди третім особам носять характер нікчемних правочинів, не підтверджуються податковими накладними на придбання реалізованих товарів, не мають економічного змісту.
30.08.2017на підставі ухвал слідчого судді з метою вилучення речей та документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » проведено обшук за юридичною адресою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: АДРЕСА_1 , а також обшук за адресою проживання директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_4 : АДРЕСА_2 . Проте проведеними обшуками документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з вищеперерахованими підприємствами не виявлено.
На даний час у кримінальному провадженні відсутні достатні відомості та не достатньо доказів, які можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину, який вчинено службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Крім того встановлено, що протягом 2015-2016 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » проводив фінансово-господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ПП « ОСОБА_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 ».
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння у даному провадженні та з метою підтвердження чи спростування факту проведення фінансово-господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), а також з метою використання при проведенні судових експертиз, забезпечивши таким чином виконання завдань кримінального проваджений щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, а також враховуючи, що в разі будь-якого зволікання з вилученням вказаних документів можуть бути створені можливості для їх знищення або переховування, необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), адреса: АДРЕСА_3 ).
Слідчий в судовому засіданні зазначене клопотання підтримав, просив суд розглядати клопотання без виклику представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » з метою попередження зміни чи знищення документівта просив клопотання задовольнити.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши слідчого приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Протягом 2015-2016 р.р. службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою мінімізації сплати податку на додану вартість відображали у складі податкового кредиту з ПДВ операції з придбання ТМЦ (робіт, послуг) від ризикових суб`єктів господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».
Працівниками ІНФОРМАЦІЯ_9 було проведено аналіз інформаційних систем ІС «Податковий блок», інформаційно-аналітична система ГУ ДФС: «Єдиний реєстр податкових накладних», підсистеми «Перегляд результатів співставлення». За результатами аналізу звітності з ПДВ та реєстрації податкових накладних складено кваліфікаційний висновок відповідно до якого протягом переоду 2015-2016 основними постачальниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » були наступні СПД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ». За результатами аналізу діяльності вищевказаних СПД зроблено висновок про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом періоду 2015-2016 сформовано ризикового податкового кредиту від платників категорії «зустрічного транзиту» та платників імпортерів, які формують сумнівний податковий кредит на суму ПДВ 3516,4 тис.грн.
Службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », які зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території м. Київ та Київської області, в період з 01.01.2015 по теперішній час ухиляються від сплати податків в особливо великих розмірах, проводячи безтоварні фінансово-господарські операції, формують податковий кредит з ПДВ та в подальшому реалізують його підприємствам реального сектору економіки, що призводить до заниження ними суми податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків та зборів до державного бюджету України в особливо великих розмірах. Вказані порушення податкового законодавства підтверджуються кваліфікаційними висновками проведеного працівниками ІНФОРМАЦІЯ_9 , аналізу звітності з ПДВ та реєстрації податкових накладних згідно реєстру податкових накладних про те, що протягом 2016-2017 при формуванні ризикового податкового кредиту від платників категорії «зустрічного транзиту» завдали збитків державі на суму 1747,6 тис.грн.
19.02.2018СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області проведено огляд єдиного реєстру податкових накладних та автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» на предмет співставлення податкового кредиту та податкового зобов`язання у розрізі контрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період діяльності протягом 2015-2016. За результатами проведення огляду встановлено формування «сумнівного» податкового кредиту для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які реалізували продукцію, відмінну від придбаної у постачальників, тобто, походження якої невідоме та неможливо відстежити за даними ЄРПН.
03.07.2018СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від СБУ Білоцерківського міжрайонного відділу у кримінальному провадженні №32017110080000003 від 10.04.2017 отримано інформацію про те, що фінансово господарські операції спрямовані на надання податкової вигоди третім особам носять характер нікчемних правочинів, не підтверджуються податковими накладними на придбання реалізованих товарів, не мають економічного змісту.
30.08.2018на підставі ухвал слідчого судді з метою вилучення речей та документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » проведено обшук, а також обшук за адресою проживання директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_4 . Проте проведеними обшуками документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з вищеперерахованими підприємствами не виявлено.
В судовому засіданні слідчий зазначив, що у кримінальному провадженні відсутні достатні відомості та не достатньо доказів, які можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину, який вчинено службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння у даному провадженні та з метою підтвердження чи спростування факту проведення фінансово-господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », а також з метою використання при проведенні судових експертиз, забезпечивши таким чином виконання завдань кримінального проваджений щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, необхідно надати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 ».
Відповідно до ч. 1,2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до вимог ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 ст. 163 КПК України, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження , якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Слідчий довів неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, до якої він просить надати тимчасовий доступ, а тому враховуючи вище викладене на підставі ст.ст. 159, 160, 163, 164-166 КПК України,
У Х ВА Л И В :
Клопотання слідчого - задовольнити.
Надати старшому слідчому СВ ФР Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , слідчому ОСОБА_9 тимчасовий доступ до оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), адреса: АДРЕСА_3 ), а саме: реєстри отриманих та виданих податкових накладних; відомості бухгалтерського обліку по відображенню проведених операцій; платіжні доручення; виписки по рахункам; договори з додатками та додатковими угодами; специфікації; рахунки-фактури; товарні накладні; податкові накладні; видаткові накладні; акти прийому-передачі товарів (робіт, послуг); товарно-транспортні накладні; довіреності відвантаження та отримання товарів; книги (реєстри) обліку придбання та реалізації товарів (робіт, послуг); книги (реєстри) реєстрації доручень; книги (реєстри) складського обліку; векселі та документи щодо їх руху; акти звірок придбаних (реалізованих) товарів, отриманих (наданих) робіт, послуг; акти звірок взаєморозрахунків; листування, щодо виконання умов договорів, тощо; журнали обліку в`їзду та виїзду автотранспортних засобів; документи, які визначають вартість товару, документи контролю за доставкою товарів.
Строк дії ухвали не перевищує 06 грудня 2017 року.
Ухвала може бути оскаржена до апеляційного суду Київської області протягом 5
днів з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Білоцерківський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2017 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 70332718 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Білоцерківський міськрайонний суд Київської області
Бобкова Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні