Постанова
від 22.11.2017 по справі 809/1264/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" листопада 2017 р. Справа № 809/1264/17

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Лучко О.О.,

за участю секретаря Королевич О.В.,

за участю сторін:

представників позивача: Мазур П.Й, Аксютіна Р.В.

представників відповідача: Карабин М.В., Михайлика Ю.Я

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід - Агро МХП",

до відповідача: Головного управління ДФС в Івано-Франківській області,

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017,-

ВСТАНОВИВ:

19.09.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід - Агро МХП" (далі ТзОВ "Захід - Агро МХП") звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017.

Представники позивача в судовому засіданні позов підтримали, суду пояснили, що 05.09.2017 відповідачем проводилась камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість за звітній податковий період з 14.01.2016 по 05.09.2017. За результатами перевірки відповідачем прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017, яким позивача зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10%, що становить 29145, 68 грн. за порушення строку сплати податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів. Вказали, що стосовно податкової декларації з податку на додану вартість №9014008367 від 19.01.2012, то у позивача відсутня будь-яка інформація з цього приводу. Стосовно нарахування штрафних санкцій за порушення строку сплати податкових зобов'язань, самостійно визначених позивачем у податковій декларації №9014008367 від 19.11.2015, пояснили, що підприємством було вчасно сплачено на спеціальний рахунок у визначені законодавством строки податок на додану вартість на рахунок в системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальний рахунок. Крім того, позивачем було направлено у податковий орган копії відповідних платіжних доручень про сплату ПДВ за жовтень 2015 року. Вказали на відсутність будь-якої заборгованості із сплати податків та зборів, що підтверджується довідкою Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, в якій зазначено, що станом на дату реєстрації даної довідки у платника податків відсутні грошові зобов'язання та податковий борг. На підставі наведеного позов просили задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечили з мотивів, викладених у письмовому запереченні. Суду пояснили, що посадовими особами Головного управління ДФС в Івано-Франківській області на підставі пп.19-1.1.1., 19-1.1.2 п.19-1 ст.19, п.п.210.1.4. п.20.1. ст.20 та п.75.1 ст.75 ПК України (далі - ПК України) проведено камеральну перевірку позивача за звітний податковий період з 14.01.2016 по 05.09.2017 по податку на додану вартість. Перевіркою виявлено порушення ТзОВ "Захід - Агро МХП" п.57.1 ст.57 ПК України, в результаті чого встановлено порушення платником термінів сплати самостійно визначених грошових зобов'язань з податку на додану вартість, протягом визначених законодавством строків. На підставі акту камеральної перевірки ГУ ДФС в Івано-Франківській області 05.09.2017 прийняло податкове повідомлення рішення №0028811205, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції за несвоєчасну сплату узгоджених грошових зобов'язань з податку на додану вартість у розмірі 29 145, 68 грн. На підставі наведеного в задоволенні позову просили відмовити.

Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши подані докази, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.

Судом встановлено , що ТзОВ "Захід - Агро МХП" є правонаступником Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Дружба , яке перебувало на податковому обліку в Дрогобицькій ОДПІ ГУ ДФС в Львівській області.

14.01.2016 ТзОВ Захід-Агро МХП у зв'язку з набуттям всіх прав та обов'язків Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Дружба перейшло на податковий облік до ГУ ДФС в Івано-Франківській області.

Як вбачається із матеріалів адміністративної справи, відповідачем на підставі пп.19-1.1.1., 19-1.1.2 п.19-1 ст.19, п.п.210.1.4. п.20.1. ст.20 та п.75.1 ст.75 ПК України (далі - ПК України) проведено камеральну перевірку позивача за звітний податковий період з 14.01.2016 по 05.09.2017 по податку на додану вартість, за результатами якої складено акт №7817/09-19-12-05/37042858 від 05.09.2017 (а.с. 10-11).

Даною перевіркою встановлено недотримання підприємством термінів сплати самостійно визначених грошових зобов'язань з податку на додану вартість розмірі 291 456,8 грн. на 1445 днів, в результаті чого порушено п.57.1 ст.57 ПК України.

На підставі акту перевірки ГУ ДФС в Івано-Франківській області прийняло податкове повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017, яким ТзОВ Захід-Агро МХП визначило суму грошового зобов'язання у вигляді штрафу у розмірі 29 145, 68 коп. за порушення строків сплати податкового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (а.с.8).

Підставою для винесення податкового повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017 слугували висновки податкового органу про те, що ТзОВ Захід-Агро МХП на 1445 днів затримано сплату грошового зобов'язання у розмірі 291 456,8 грн., в результаті чого застосовано штрафну санкцію у розмірі 10%, що становить 29 145,68 грн.

Не погодившись з даним рішенням, позивач оскаржив його у судовому порядку.

При вирішенні даного спору суд виходив з наступного нормативного регулювання спірних правовідносин.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (ст.1 ПК України).

Відповідно до п.15.1 ст.15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

В ст.36 ПК України передбачено, що податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Згідно із ст.38 ПК України виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до п.38.2 ст.38 ПК України сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.

Платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (пп.16.1.4. п.16.1 ст.16 ПК України).

Згідно із п.46.1. ст.46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - це документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (п.49.1, п.49.2 ст.49 ПК України).

Згідно із п.п.49.18.1 та п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до п.203.1. п.203.2. ПК України податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Крім того, відповідно до п.57.1 ст.57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків. (п.56.11 ст.56 ПК України).

Згідно п.126.1. ст. 126 ПК України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до п.75.1.1. ст.75 ПК України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального. Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Судом встановлено та не заперечується представниками сторін, що ТзОВ "Захід - Агро МХП" є правонаступником Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Дружба (далі - СТОВ Дружба ).

19.01.2012 СТОВ Дружба до податкового органу подало податкову декларацію №9014008367 з податку на додану вартість за грудень 2011 року, де самостійно визначило грошове зобов'язання з ПДВ у розмірі 11991, 00грн. з терміном сплати до 30.01.2012 (а.с.104).

Однак, як вбачається із зворотного боку облікової картки по податку на додану вартість СТОВ Дружба , підприємство сплатило задекларовані податкові зобов'язання тільки 22.02.2012 року, чим порушило строки сплати податкового зобов'язання, що слугувало підставою для відповідача за результатами проведеної перевірки прийняти оскаржуване повідомлення-рішення, яким до позивача застосувати, зокрема, штрафну санкцію в розмірі 1199,10 грн. (10% від 11991, 00грн.) (а.с. 10-11).

При цьому суд зазначає, що відповідно до п.102.1 ст.102 ПК України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

З огляду на вказане, податковим органом пропущено строк давності для визначення суми грошового зобов'язання позивача, а тому оскаржуване рішення відповідача в частині застосування штрафу у розмірі 1199,10 грн. (по декларації з грудень 2011 року) є неправомірним.

Стосовно оскарження податкового повідомлення-рішення №0028811205 від 05.09.2017 в частині визначення ТзОВ Захід-Агро МХП суми грошового зобов'язання у вигляді штрафу у розмірі 27946,58 коп. за порушення строків сплати податкового зобов'язання по ПДВ за жовтень 2015 року згідно податкової декларації №9236607922 від 19.11.2015, то суд зазначає наступне (а.с.101-103).

Як встановлено судом, в податковій декларації №9236607922 від 19.11.2015 за жовтень 2015 року СТОВ Дружба самостійно визначило суму податку на додану вартість у розмірі 791 493, 00 грн. Граничний термін сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання - 30.11.2015.

Для виконання своїх податкових зобов'язань по даній декларації СТОВ Дружба сплатило на рахунок в системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальних рахунок, кошти в розмірі 791 943, 00 грн., а саме: 163 144, 79 грн. згідно платіжного доручення № 212423008 від 09.08.2015; 334 872, 44 грн. згідно платіжного доручення № 226357006 від 15.10.2015; 14 000, 00 грн. згідно платіжного доручення №229371006 від 02.11.2015; 184 000, 00 грн. згідно платіжного доручення №233072025 від 10.11.2015; 95 476, 00 грн. згідно платіжного доручення №237203008 від 23.11.2015 (а.с. 27-31, 140-141).

Відповідно до ст.209 ПК України, платниками податку, які застосовують спеціальний режим оподаткування, зокрема і виробники сільськогосподарської продукції, у системі електронного адміністрування податку відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку як в межах діяльності, визначеної ст. 209 ПК України, так і у межах іншої діяльності.

Як вбачається з п.1 та п.4 Постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 за № 569 Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість , цей Порядок визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.

Рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - це рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Як вбачається з п.22 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, у випадку, якщо платником податку, який застосовує спецрежим, за результатами звітного періоду задекларовано суми податку, які підлягають сплаті як до бюджету, так і на його спеціальний рахунок, кошти з його електронного рахунку, у першу чергу, перераховуються до бюджету, а у разі повного розрахунку з бюджетом - на спеціальний рахунок такого платника.

Таке перерахування здійснюється на підставі реєстру, який автоматично формується ДФС України на підставі поданих платниками податкових декларацій з ПДВ та надсилається Казначейству. Перерахування суми податку до бюджету та/або на спеціальні рахунки платників податку з їх електронних рахунків здійснюється Казначейством в межах залишку таких коштів на електронних рахунках (пункт 21 Порядку).

Поряд з цим, про факт сплати самостійно визначеного в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2015 року податкового зобов'язання СТОВ Дружба повідомило Дрогобицьку ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області листом №2 від 24.11.2015, який отриманий останнім (а.с.32).

Крім того, як вбачається із зворотного боку облікової картки по податку на додану вартість СТОВ Дружба та із досліджених у судовому засіданні платіжних документів, підприємство з дотриманням встановлених законом строків (до 30.11.2015 року) сплатило задекларовані податкові зобов'язання з ПДВ за жовтень 2015 року, а тому застосування до позивача штрафу в розмірі 27946,58 грн. (10% від 279465,8 грн.) за несвоєчасну сплату самостійно визначеного грошового зобов'язання по податку на додану вартість по декларації за жовтень 2015 року суд вважає протиправним.

При цьому, податковий орган, зарахувавши кошти по сплаті позивачем податкових зобов'язань з ПДВ за жовтень 2015 року в розмірі 184 000,00 грн. згідно платіжного доручення №233072025 від 10.11.2015 та в розмірі 95 476,00 грн. згідно платіжного доручення №237203008 від 23.11.2015, не пояснив суду, чому в обліковій картці зарахування цих коштів датовано 01.12.2015 року (а.с.123-128, 135).

Відповідно до ст.71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Крім того, суд враховує і те, що у довідці, виданій Дрогобицькою ОДПІ ГУ ДФС У Львівській області №1613172200112 від 15.01.2016 у зв'язку з ліквідацією СТОВ Дружба , зазначено про проведення підприємством остаточних розрахунків щодо платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, та відсутність у підприємства станом на дату реєстрації даної довідки грошових зобов'язань та податкового боргу. Вказана довідка видана на наступний день після передання ІКП до ГУ ДФС в Івано-Франківській області, чим і обґрунтована інформація про відсутність заборгованості.

З огляду на вказане, податковим органом протиправно застосовано до позивача штраф у розмірі 27946,58 грн. (по декларації з ПДВ за жовтень 2015 року).

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових та службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно із ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, зокрема, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації.

Відповідно до ст.9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про правомірність позовних вимог, а тому позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі. А тому підлягає стягненню з Головного управління ДФС в Івано-Франківській області на користь позивача 1 600,00 грн. сплаченого судового збору.

На підставі ст.124 Конституції України, керуючись ст.ст. 2, 8-14, 86, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Івано-Франківській області №0028811205 від 05.09.2017, яким Товариство з обмеженою відповідальністю "Захід - Агро МХП" зобов'язано сплатити штраф у розмірі 29145, 68 грн.

Стягнути з Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39394463) за рахунок бюджетних асигнувань даного суб'єкта владних повноважень на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Захід - Агро МХП" (код ЄДРПОУ 37042858) сплачений судовий збір в розмірі 1600, 00 грн. (тисячу шістсот гривень). Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України, апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст.254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення встановлених строків подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Лучко О.О.

Постанова складена в повному обсязі 27.11.2017.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2017
Оприлюднено29.11.2017
Номер документу70544679
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1264/17

Постанова від 24.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 23.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 13.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 14.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Постанова від 22.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Постанова від 22.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

Ухвала від 11.10.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Лучко О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні