Провадження № 1-кс/742/1065/17
Єдиний унікальний № 742/821/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 листопада 2017 року
Слідчий суддя Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , отримавши клопотання прокурора Прилуцької місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у досудовому розслідуванні внесеного до ЄРДР за №42016270000000301 від 19.08.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 191, ч. 2 ст. 382, ч. 1 ст. 388 КК України, -
в с т а н о в и в:
Прокурор Прилуцької місцевої прокуратури в Чернігівській області звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
Клопотання обґрунтовано тим, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_1 від 20.04.2016 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 передано в безпосереднє підпорядкування ІНФОРМАЦІЯ_4 . Наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 № 65-к від 20.04.2016 звільнено директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_4 із займаної посади із 20.04.2016. Виконуючим обов`язки директора наказом № 66-к від 21.04.2016 призначено ОСОБА_5 .
Після звільнення 20.04.2016 керівництва ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від імені державного підприємства 25.04.2016, 26.04.2016 та 27.04.2016 здійснено ряд фінансових операцій не санкціонованих новим керівником, що може свідчити про розтрату коштів.
Також перевіркою встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 протягом 2016-2017 р. укладено ряд договорів із СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на отримання послуг по виконанню механізованих робіт, перевезенню зерна, збирання врожаю, постачання добрив, насіння, хімічних засобів рослин та інші на загальну суму понад 100 млн. грн.
Відомості про даний факт були внесені до ЄРДР за № 42016270000000301 від 19.08.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 191, ч. 2 ст. 382, ч. 1 ст. 388 КК України.
В ході досудового слідства в порядку ст. 71 КПК України для проведення перевірки фінансово-господарської діяльності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 залучено спеціаліста.
Згідно листа спеціаліста, для завершення вказаної перевірки необхідні документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю отримання їх в електронному вигляді та в роздруковуваному вигляді із відповідними підписами та печатками.
Крім того зазначає, що ухвалою слідчого судді Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області ОСОБА_1 від 13.10.2017 року надано доступ до оригіналів вищевказаних документів з можливістю їх вилучення у СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». Про те виконати вказану ухвалу не було можливо через неодноразову відмову в її отриманні службовими особами товариства. Тому прокурор звернувся з даним клопотанням до суду в якому просить надати доступ до документів, які зберігаються в СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( АДРЕСА_1 ) та обмежити право вільного користування на офіційному веб-порталі судової влади України до ухвали суду про тимчасовий доступ до оригіналів документів та можливості їх вилучення у СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав.
Заслухавши думку прокурора та вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про його задоволення частково виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Клопотання прокурора, яке надійшло до суду відповідає вимогам ст. 160 КПК України.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні є достатні підстави задовольнити клопотання, а також надати тимчасовий доступ до документів, що які зберігаються в СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( АДРЕСА_1 ), для проведення перевірки фінансово-господарської діяльності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Як вбачається з матеріалів справи прокурор в своєму клопотанні просить обмежити право вільного користування на офіційному веб-порталі судової влади України до ухвали суду про тимчасовий доступ до оригіналів документів та можливості їх вилучення у СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». Оскільки норми КПК України не передбачають такого обмеження, клопотання в цій частині задоволенню не підлягає, тому в задоволенні цієї частини клопотання слід відмовити.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст.36,163-165,309,369-372 КПК України слідчий суддя,-
УХВАЛИВ :
Клопотання прокурора Прилуцької місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати прокурору Прилуцької місцевої прокуратури ОСОБА_3 , прокурору Прилуцької місцевої прокуратури ОСОБА_6 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення в СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( АДРЕСА_2 ) :
1.Первинні документи бухгалтерського обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які підтверджують проведення будь-яких фінансово-господарських операцій (в т.ч. повернення коштів, проведення взаємозаліків, внесення готівки в касу та інших операцій) або безоплатну передачу товарів, робіт і послуг за період 2016 року по теперішній час здійснених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НААН України:
1.1. Проведення робіт (надання послуг):акти виконаних робіт (акти наданих послуг), розрахунки до актів виконаних робіт (наданих послуг) щодо ціни зазначеної у актах, перелік матеріалів (товарів), які використані при проведенні робіт і включені до її вартості, документи підтверджуючі виплату заробітної плати працівникам, що приймали участь у роботах (наряди, відомості отримання заробітної плати, відомості нарахування, накази, табелі робочого часу та інші документи), документи підтверджуючі придбання та списання матеріальних цінностей, які були задіяні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » для проведення вказаних робіт, наданих послуг (товарні чеки на придбання паливно-мастильних матеріалів, скрапленого газу, накладні, рахунки, товарні чеки на придбання інших товарів, матеріалів, вартість яких включено до вартості робіт виконаних між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » і ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 ), документи підтверджуючі приймання в підзвіт матеріальних цінностей матеріально-відповідальними особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (звіти матеріально- відповідальних осіб, накладні та інше), здійснення внутрішнього переміщення матеріальних цінностей та передачу їх безпосередньо для проведення робіт, надання послуг СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.2.Журнал реєстрації договорів, в якому зазначена інформація про реєстрацію договорів укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП«ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НААН України.
1.3.Журнал реєстрації наказів, який містить інформацію про реєстрацію наказів щодо: приймання на роботу, нарахування заробітної плати працівникам, які виконували роботи чи надавали послуги зі сторони ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 ; передача, приймання матеріальних цінностей від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;призначення матеріально відповідальних осіб зі сторони ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які здійснювали зберігання матеріальних цінностей, вартість яких в подальшому було включено до вартості виконаних робіт чи надання послуг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 та інших.
1.4. Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в якому відображено інформацію про реєстрацію вищезазначених ордерів, що свідчать про проведення чи не проведення касових операцій здійснених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.5. Касова книга, в якій відображено інформацію про проведення чи не проведення касових операцій здійснених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.6.Журнали ордери в яких відображено інформацію щодо: каса, банк, розрахунки з поставщиками і підрядниками, кредиторської та дебіторської заборгованості та інші, в яких міститься інформація про проведення фінансово- господарських операцій між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
1.7. Банківські виписки, що свідчать про здійснення фінансово- господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.8. Приходні та видаткові касові ордери із відповідними підтверджуючими документами згідно із вимогами законодавства, які містять інформацію про проведення фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.9. Платіжні доручення (платіжки) із оригіналами підписів керівника та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо фінансово-господарських операцій проведених між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
1.10. Накази в яких міститься інформація щодо: придбання, передачу у власність, внутрішнє переміщення товарно- матеріальних цінностей, які передані (продані) або прийняті на відповідальне зберігання TOB « ІНФОРМАЦІЯ_7 » до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 або від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; приймання на роботу, нарахування заробітної плати працівникам, які виконували роботи чи надавали послуги зі сторони ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 ; призначення матеріально відповідальних осіб зі сторони ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які здійснювали зберігання матеріальних цінностей, вартість яких в подальшому було включено до вартості виконаних робіт чи наданих послуг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 та інше.
1.11.Договори укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.12.Договори укладені між банками та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на рахунках, яких здійснювались фінансово-господарські операції між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 із картками підписів відповідно (першого та другого).
1.13.Рахунки, рахунки-фактури щодо проведення фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.14.Накладні на безоплатну або платну передачу товарно-матеріальних цінностей між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.15.Акти звірки взаєморозрахунків.
1.16.Накази на проведення інвентаризації та інвентаризаційні описи:
розрахункових рахунків відкритих у банках (здійснених по картках банка, чекових книжках);основних засобів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в т.ч. матеріальних цінностей (техніка, будинки-споруди);кредиторської та дебіторської заборгованості та інших щодо здійснення фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.17. Документи підтверджуючі придбання техніки (машин, механізмів) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », що приймали участь у проведенні робіт, наданні послуг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 (товарні чеки, рахунки, техпаспорти та інші).
1.18. Договори укладені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо придбання у власність, оренди техніки або інших механізмів, які приймали участь у виконанні робіт, надані послуг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.19. Документи підтверджуючі приватну власність, або взяття в оренду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » будинків (споруд, складів, зерносховищ, елеваторів та інше) в яких зберігалося (тимчасово розміщувалося) зерно в т.ч. врожай 2016 року, що зібране (зібраний) на полях ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 «поля знаходяться або знаходилися у оренді, праві користування, приватній власності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
1.20. Документи підтверджуючі право набуття власності на матеріальні цінності (товари, паливно-мастильні матеріали, споруди, зерно, насіння, техніку) платно або безоплатно передані в користування від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 до TOB « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
1.21. Документи підтверджуючі (товарні чеки, рахунки, накладні, акти та інші документи): безоплатну передачу матеріальних-цінностей від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 ; безоплатну передачу матеріальних-цінностей від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » товарів, паливно-мастильних матеріалів, пестицидів, насіння, зерна, молока у подальшому наданих чи проданих ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 ; списання паливно-мастильних матеріалів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » вартість якого, включена до вартості робіт ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 , проведення інших фінансово-господарських операцій здійснених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_6 .
2.Фінансові звіти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » квартальні та річні за вказаний період із відповідними згідно вимог законодавства додатками вилученими у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » надати вищевказані документи в електронному вигляді та роздрукованому вигляді із відповідними підписами та печатками зі сторони ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».
В іншій частині клопотання відмовити.
Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів, відповідно до положень ст. 166 КПК України.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2017 |
Оприлюднено | 08.03.2023 |
Номер документу | 70614121 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області
Коваленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні