Постанова
від 29.11.2017 по справі 826/12559/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

29 листопада 2017 року № 826/12559/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Васильченко І.П., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

За позовом: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Затишна оселя 17/31А

до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м.Києві Бродюк Ірини Юріївни

за участю третіх осіб на стороні відповідача, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору:

1. Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія з управління активами адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс ;

2. Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м.Києві;

3. Товариства з обмеженою відповідальністю Проект В ;

4. ОСОБА_2;

5. ОСОБА_3

про визнання протиправними та скасування рішень про державну реєстрацію

ВСТАНОВИВ:

Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Затишна оселя 17/31А (далі - позивач або ОСББ) звернулось до суду з позовом ( з урахуванням уточнень) про визнання протиправними та скасування рішень відповідача про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер : 24873089 від 29.09.15р., яким за ТОВ Проект В зареєстроване право приватної власності на нежитлове приміщення №1111, загальною площею 36, 6 кв. м., а також індексний номер 24875281 від 29.09.15р., яким за ТОВ Компанія з управління активами адміністратор пенсійних фондів ДС- Фінанс зареєстроване право приватної власності на нежитлове приміщення №1612, загальною площею 47,3 кв. м., які розташовані за адресою: АДРЕСА_1.

На підставі рішення зборів суддів Окружного адміністративного суду м. Києва від 10.10.2017 р., з метою пришвидшення розгляду даної справи, керівником суду винесено розпорядження № 5834 від 10.10.2017 р., яким відповідно до п. 2.3.49 Положення про автоматизовану систему документообігу дану справу передано на повторний автоматичний розподіл справ між суддями.

Ухвалою від 30.10.17р. справу прийнято до провадження суддею Васильченко І.П.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала та зазначила, що державна реєстрація права власності за ТОВ Проект В та ТОВ КУА адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс на нежитлові приміщення проведена всупереч діючому на момент реєстрації законодавству у сфері державної реєстрації, зокрема, всупереч нормам Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №868 від 17.10.13.

Так, представник позивача наголосила, що державна реєстрація права приватної власності на допоміжні технічні приміщення будинку взагалі не могла бути проведена, оскільки приміщення №1111 та №1612 є об'єктами спільної сумісної власності та належать всім співвласникам будинку, а відтак їх відчуження є протиправним.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечила та зазначила, що державний реєстратор встановивши, що заявниками було подано всі необхідні документи для державної реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна і відсутні підстави для відмови у проведенні державної реєстрації згідно ст. 24 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийняла обґрунтовані та правомірні рішення про державну реєстрацію.

Доводи позивача щодо того, що приміщення №1111 та приміщення №1612 є приміщеннями загального користування мешканців будинку вважає необґрунтованими з огляду на те, що як вбачається із декларацій про готовність об'єктів до експлуатації вказані приміщення було виділено в результаті реконструкції і згідно листів забудовника вони не відносяться до місць загального користування, а відповідно згода співвласників на їх відчуження не вимагається.

Представники третіх осіб в судове засідання не з'явились, про дату та час судових засідань були повідомлені належним чином, докази чого наявні в матеріалах справи.

Із наявних в матеріалах справи заперечень третьої особи вбачається, що останні заперечували проти позову та вважають, що державна реєстрація права приватної власності за ними на нежитлові приміщення відбулась у відповідності до норм діючого на момент реєстрації законодавства, а отже, позов ОСББ задоволенню не підлягає.

В судовому засіданні суд за згодою сторін ухвалив подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

У багатоквартирному будинку АДРЕСА_1 (далі - Будинок) створено та діє Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Затишна оселя 17/31А" (Позивач).

Статтею 1 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (надалі - Закон України Про ОСББ ) визначено, що об'єднання співвласників багатоквартирного будинку це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Згідно ст. 4 Закону України Про ОСББ об'єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов'язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.

Як свідчать обставини справи, ОСББ, виконуючи покладені на нього функції по забезпеченню реалізації прав співвласників на вільне володіння та користування спільним майном, здійснило моніторинг інформації з Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

З інформаційної довідки з реєстру речових прав ОСББ стало відомо, що рішенням державного реєстратора Бродюк І.Ю. за ТОВ Проект В зареєстровано право приватної власності на нежитлове приміщення №1111 Будинку загальною площею 36,6 кв.м.; рішенням Відповідача про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) індексний номер: 24875281 від 29.09.2015р. за Товариством з обмеженою відповідальністю " Компанія з управління активами адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс зареєстровано право приватної власності на нежитлове приміщення № 1612 Будинку загальною площею 47,3 кв.м.

Вважаючи такі рішення протиправними, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом про його скасування.

Суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень врегульовано Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Закон).

Згідно п. 1 ст. 2 Закону державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до частини 1 статті 11 Закону, державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

При цьому, державний реєстратор, окрім іншого, встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення (пункти 1,2 частини 3 статті 10 Закону).

Згідно зі статтею 18 Закону, державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав);

6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав;

7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником;

8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.

Перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (частина 2 статті 18 Закону).

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим/отриманим документам (частина 4 статті 18 Закону).

На момент прийняття спірних рішень, процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав було визначено Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868, зареєстрований (далі - Порядок № 868).

Пунктом 1 Порядку № 868 закріплені терміни, що у ньому вживаються, зокрема:

реконструкція - реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об'єкта містобудування;

прийом документів - перевірка наявності документа про сплату адміністративного збору та/або документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), відповідності розмірів внесеної плати законодавству, безпосереднє прийняття заяви шляхом реєстрації в базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру прав, виготовлення електронних копій документів, поданих разом із заявою, шляхом сканування та розміщення у Державному реєстрі прав.

У разі подання документів, необхідних для проведення державної реєстрації речових прав, не в повному обсязі державний реєстратор приймає рішення про зупинення розгляду заяви, яке містить рекомендації щодо усунення обставин, що були підставою для його прийняття (пункт 16 Порядку № 868).

Для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком (пункт 36 Порядку № 868).

Відповідно до пункту 49 Порядку № 868, у разі проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомого майна заінтересованою особою є замовник будівництва, крім випадків, передбачених цим Порядком.

Для проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на реконструйований об'єкт нерухомого майна (в тому числі в результаті переведення об'єкта нерухомого майна з житлового у нежитловий або навпаки) заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, подає:

документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку (крім випадків реконструкції об'єктів нерухомого майна без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані);

документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта;

технічний паспорт на об'єкт нерухомого майна;

письмову згоду співвласників багатоквартирного будинку (в разі добудови аттикових і мансардних поверхів та приєднання місць загального користування);

документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси (в разі коли в результаті реконструкції об'єкта нерухомого майна змінилася його адреса).

У разі проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на об'єкт нерухомого майна, який до проведення реконструкції перебував у спільній власності, заявник, крім документів, що зазначені в цьому пункті, подає письмову згоду всіх співвласників об'єкта нерухомого майна на проведення його реконструкції. Якщо у зв'язку з проведенням реконструкції об'єкта нерухомого майна змінився розмір часток у праві спільної власності, заявник, крім документів, що зазначені в цьому пункті, подає письмову заяву співвласників про розподіл часток у спільній власності на реконструйований об'єкт нерухомого майна.

Для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва на об'єкт нерухомого майна, який поділяється (у тому числі у результаті виділення окремого об'єкта нерухомого майна із складу об'єкта нерухомого майна, що складається з двох або більше об'єктів) або частка з якого виділяється, заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на об'єкт нерухомого майна, який поділяється або частка з якого виділяється, подає:

технічні паспорти на новостворені об'єкти нерухомого майна;

документ, що підтверджує присвоєння новоствореному об'єкту нерухомого майна окремої адреси.

У разі коли державна реєстрація прав з видачею свідоцтва проводиться на об'єкт нерухомого майна, що складається з двох або більше об'єктів і перебуває у спільній власності, заявник, крім документів, що зазначені в цьому пункті, подає письмову згоду всіх співвласників, справжність підпису яких засвідчується відповідно до Закону України "Про нотаріат". При цьому право спільної власності на виділений об'єкт нерухомого майна із складу об'єкта нерухомого майна, що складається з двох або більше об'єктів, не припиняється (п. 58 Порядку).

З аналізу наведених норм вбачається, що приймаючи рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, державний реєстратор зобов'язаний ретельно перевірити документи, які подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, а також встановити факт відсутності підстав для відмови у такій реєстрації.

У редакції статті 24 Закону, що діяла на момент прийняття спірного рішення, у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо, зокрема, заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.

За наявності підстав для відмови в державній реєстрації державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень (частина 2 статті 24 Закону).

Судом з наявних матеріалів справи встановлено, що спірне рішення щодо приміщення №1111 було прийняте відповідачем на підставі заяви №24780949 від 26.09.15р. про державну реєстрацію права власності на вказане нежитлове приміщення загальною площею 36,55 кв.м., поданої представником ТОВ Проект В .

Згідно картки прийому відповідної заяви та даних реєстраційної справи, до неї державному реєстратору подавалися наступні документи: довіреність; копія паспорту та ідентифікаційного номеру представника за довіреністю; виписка з переліку інвесторів на реконструйовані нежитлові приміщення житлового будинку на АДРЕСА_1, договір № 1-9/12 від 10.09.2012 про залучення інвестицій в реконструкцію; лист до ДРСУ; додаткова угода № 1 до договору № 1-9/12 від 10.09.2012; довідка про виконання умов договору; виписка з ЄДРПОУ та статут ТОВ Сервіс-житло-комфорт , акт від 13.11.2014, сертифікат відповідності закінченого будівництвом об'єкта та договір про будівництво житлового будинку № 127 від 06.06.2002; технічний паспорт на приміщення громадського призначення, вбудовані в житловий будинок та його копія, видані ТОВ ПРОЕКТТЕХСЕРВІСБУД ; декларація про готовність об'єкта до експлуатації № КВ142150570529 ВІД 26.02.2015.

Спірне рішення щодо приміщення №1612 було прийняте відповідачем на підставі заяви № 24786560 від 26.09.15р про державну реєстрацію права власності на вказане нежитлове приміщення загальною площею 47, 35 кв.м., поданої представником ТОВ КУА- адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс .

Згідно картки прийому відповідної заяви та даних реєстраційної справи, до неї державному реєстратору подавалися наступні документи: довіреність; копія паспорту та ідентифікаційного номеру представника за довіреністю; виписка з переліку інвесторів на реконструйовані нежитлові приміщення житлового будинку на АДРЕСА_1, договір № 1-10/12 від 10.09.2012 про залучення інвестицій в реконструкцію; лист до ДРСУ; додаткова угода № 1 до договору № 1-10/12 від 10.11.2014; довідка про виконання умов договору; виписка з ЄДРПОУ та статут ТОВ Сервіс-житло-комфорт , акт від 13.11.2014, сертифікат відповідності закінченого будівництвом об'єкта та договір про будівництво житлового будинку № 127 від 06.06.2002; технічний паспорт на приміщення громадського призначення, вбудовані в житловий будинок та його копія, видані ТОВ ПРОЕКТТЕХСЕРВІСБУД ; декларація про готовність об'єкта до експлуатації № КВ142150570529 ВІД 26.02.2015.

Матеріали реєстраційних справ не містять письмової згоди всіх співвласників об'єкта нерухомого майна на проведення його реконструкції, як і не містять підтвердження права власності третьої особи - 1 та третьої особи -3 на реконструйований об'єкт (до моменту проведення реконструкції).

В той же час, згідно з технічною документацією багатоквартирного житлового будинку (архітектурно - планувальні креслення) за адресою: АДРЕСА_1, яка міститься у матеріалах справи, нежитлове приміщення № 1111 є технічним приміщенням будинку із цільовим призначенням - приміщення для охорони паркінгу, а приміщення №1612 є частиною технічного приміщення (технічний поверх із комунікаціями будинку).

Крім того, як зазначено у листі Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна від 19.02.2016 № 1913 (И-2016), при первинній технічній інвентаризації встановлено, що будинок АДРЕСА_1 складається з 8 секцій і має в своєму складі 434 житлові квартири, підземну автостоянку та 19 нежитлових вбудованих в вбудовано-прибудованих нежилих приміщень. У матеріалах технічної інвентаризації на вказаний будинок немає ніяких приміщень (житлових, нежитлових вбудованих чи вбудовано-прибудованих, прибудованих або допоміжних), позначених, зокрема, номерами 1111 та 1612.

Вказані обставини, на думку суду, свідчать про те, що приміщення 1111 та 1612, які за даними Державного реєстру нерухомого майна мають загальну площу 83,9 кв.м. та знаходяться на технічному поверсі та на першому поверсі Будинку, на момент прийняття Будинку в експлуатацію в серпні 2011 р. (як за номером так і за площею), не могли входити до переліку відокремлених вбудовано-прибудованих чи прибудованих приміщень Будинку, а відтак є приміщеннями загального користування (технічним приміщенням) .

При цьому, з наявних у матеріалах справи доказів вбачається, що реконструкцію технічного приміщення першого технічного поверху будинку та шістнадцятого технічного поверху будинку з виділенням нежитлових приміщень №1111 та 1612 було розпочато наприкінці 2014 року, декларації про готовність об'єкта до експлуатації зареєстровані в лютому 2015 року.

Таким чином, до проведення зазначеної реконструкції, спірі приміщення значилися технічними приміщеннями багатоповерхового житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1. Жодних правовстановлюючих документів на таке приміщення до його реконструкції ТОВ Проект В та ТОВ КУА адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс не надано.

Враховуючи наведене, суд зазначає наступне.

Особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов'язані з реалізацією прав та виконанням обов'язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління визначає Закон України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку (далі також - Закон № 417-VIII).

Зокрема, пунктами 1-3, 5, 6 статті 1 Закону № 417-VIII, закріплені терміни, що вживаються у зазначеному Законі, а саме:

багатоквартирний будинок - житловий будинок, в якому розташовано три чи більше квартири. У багатоквартирному будинку можуть також бути розташовані нежитлові приміщення, які є самостійними об'єктами нерухомого майна;

допоміжні приміщення багатоквартирного будинку - приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення );

нежитлове приміщення - ізольоване приміщення в багатоквартирному будинку, що не належить до житлового фонду і є самостійним об'єктом нерухомого майна;

спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні ), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.

Таким чином, виходячи зі змісту наведених норм, реконструйовані технічні приміщення будинку з виділенням нежитлових приміщень, право приватної власності на які зареєстровано відповідачем на підставі спірних рішень ТОВ Проект В та ТОВ КУА адміністратор пенсійних фондів ДС-Фінанс , є допоміжними приміщеннями багатоквартирного будинку та, відповідно, спільним майном багатоквартирного будинку.

При цьому, відповідно до частини 2 статті 4 Закону № 417-VIII, власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку (у тому числі, допоміжних приміщень). Підтвердження права власності на допоміжні приміщення не потребує здійснення додаткових дій з боку таких власників.

Суд також вважає за необхідне зазначити, що відповідно до частини 1 статті 9 Закону № 417-VIII управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.

За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку).

До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про розпорядження спільним майном багатоквартирного будинку, встановлення, зміну та скасування обмежень щодо користування ним (пункт 1 частини 2 статті 10 Закону № 417-VIII).

Отже, в даному випадку у спірних правовідносинах позивач є представником та управителем спільного майна власників квартир багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1.

За результатом системного аналізу наведених вище норм та обставин справи, судом встановлено, що усупереч вимог Закону та Порядку № 868, відповідачем прийняті спірні рішення за відсутності письмової згоди співвласників багатоквартирного будинку та документа, що підтверджує речове право на об'єкт нерухомого майна до проведення такої реконструкції.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, суд вважає позов обґрунтованим, а оскаржувані рішення такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 69, 70, 71, 122, 158-163, 167, 254 КАС України, Законом України Про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно та їх обтяжень , Законом України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку , Законом України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Затишна оселя 17/31А - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві Бродюк Ірини Юріївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) індексний номер: 24873089 від 29.09.2015 р., яким за Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТ В", код ЄДРПОУ: 37395224 зареєстровано право приватної власності на нежитлове приміщення АДРЕСА_1

3. Визнати протиправним та скасувати Рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві Бродюк Ірини Юріївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) індексний номер: 24875281 від 29.09.2015р., яким за Товариством з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ АДМІНІСТРАТОР ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ "ДС-ФІНАНС", код ЄДРПОУ: 35317186 зареєстровано право приватної власності на нежитлове приміщення № 1612, загальною площею 47,3 кв.м., яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1

4. Судові витрати в сумі 2 756,00 гривень присудити на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Затишна оселя 17/31А (АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 39662526) за рахунок бюджетних асигнувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує постанову, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.П. Васильченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.11.2017
Оприлюднено03.12.2017
Номер документу70659318
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12559/16

Окрема ухвала від 06.06.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

Постанова від 06.06.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 07.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 01.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 12.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні