КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 листопада 2017 року № 810/3011/17
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Лиска І.Г., при секретарі судового засідання Кравченко Р.О., за участю представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління ДСНС України у Київській області до Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" про застосування заходів реагування,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головного управління ДСНС у Київській області з позовом до Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" (код ЄДРПОУ 05536610) за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, шляхом зобов'язання Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" заборони здійснення навчального процесу та проживання в своїх приміщеннях та будівлях до повного усунення порушень вказаних в Акті від 01.11.2017 №114 (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог).
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ним проведено перевірку відповідача та встановлено ряд порушення законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей про що був складений відповідний акт в якому чітко вказані порушення. Вказує, що на даний час відповідачем повністю не виконані вимоги законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, у зв'язку з чим необхідно застосувати заходи реагування.
У судових засіданнях представник позивача підтвердив обставини викладені у позовній заяві, позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити.
Відповідач проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування заперечень зазначає, що обов'язки щодо цивільного та протипожежного захисту в навчальному закладі виконуються, але в свою чергу здійснення ряду інших заходів для гарантування пожежної безпеки в освітньому закладі передбаченими правилами пожежної безпеки України та УЦЗ України виконується не в повному обсязі в зв'язку з відсутністю коштів. Вважає, що до відповідача не потрібно застосовувати заходи реагування, оскільки ними усуваються виявлені позивачем порушення зазначені в акті перевірки. Вказує, що повне зупинення діяльності відповідача, може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків пов'язаних із зупиненням навчально-виховного процесу та зайнятості всіх працівників закладу на невизначений час, у зв'язку з невиконанням найбільш поширених недоліків у всіх освітніх закладах. У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні, не зважаючи на визнання виявлених порушень та не усунення їх в повному обсязі, обґрунтовуючи це відсутністю коштів та фінансування.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем відповідно до ст.ст. 47, 65, 66, 67 Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , плану перевірок установ та організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (їх територіальних органів), місцевих державних адміністрацій, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, а також будівель, приміщень, споруд, що перебувають у власності (користуванні) цих установ або організацій на III квартал 2017 року розташованих на території Рокитнянського району затвердженого начальником Головного управління ДСНС України у Київській області від 12.06.2017 та наказу Головного управління ДСНС України у Київській області від 14.07.2017 №411 було здійснено планову перевірку щодо додержання Державним професійно-технічним навчальним закладом Рокитнянський професійний ліцей за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4 норм пожежної безпеки, будівельних норм та правил, про що зазначається в рапорті т.в.о. начальника Рокитнянського РС ГУ ДСНС України у Київській області майора служби цивільного захисту Крупки М. Г.
Позивачем 13 липня 2017 року було вручено повідомлення про проведення планової перевірки № 66/1/5703 директору Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей Пустовіт В. М.
14 липня 2017 року було видане посвідчення № 5155 на проведення планової перевірки щодо додержання та виконання вимог у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4.
21 серпня 2017 року за результатами планової перевірки позивачем було складено Акт № 63 щодо додержання об'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки в якому вказані порушення відповідача, а саме: - приміщення будівель адмікорпусу, гаражів, майстерень, гуртожитку та котелень не обладнані автоматичною установкою пожежної сигналізації; - дерев'яні елементи конструкцій дахових покриттів усіх будівель профліцею не піддано вогнезахисній обробці; - будівлі профліцею не обладнані пристроями захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів, згідно ДСТУ Б В.2.5 - 38:2008; - при в'їзді на територію об'єкта відсутня схема території, в якій вказано розміщення будівель, гідрантів та під'їздів пожежних автомобілів до них; - з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів по приміщеннях будівель (гуртожитку) закладу не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів; - в приміщеннях адмінкорпусу наявним пожежним кранам не проведено ремонт, технічне обслуговування і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування; - не проведено заміну на нові засобів індивідуального захисту термін використання яких закінчився; - не заведено документацію з організації видачі засобів індивідуального захисту працівникам.
Позивачем за результатами перевірки 21 серпня 2017 року складений припис № 62 про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, який був вручений під підпис директору ДПТНЗ Рокитнянський профліцей Пустовіт В. М.
Також 21.08.2017 позивачем складено протокол про адміністративне правопорушення КХ № 002955 відповідно до статті 188-8 КУпАП та постанову від 23.08.2017 КХ 002955 про накладення адміністративного стягнення з ОСОБА_4, який відповідно до наказу від 26.08.2016 призначений відповідальним за електробезпеку на всіх об'єктах Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей , оскільки не було виконано заходи по усуненню недоліків, виявлених під час перевірки від 15.07.2016.
23 серпня 2017 року о 04 год. 25 хв. на ПЗЧ 18-ДПРЧ смт. Рокитне 4-ДПРЗ (м. Обухів) ГУ ДСНС України у Київській області надійшло повідомлення про пожежу в підвалі будівлі Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, що зазначається в інформації про пожежу подану т.в.о. начальника Рокитнянського РС ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Крупкою М. Г.
У зв'язку з чим, 23 серпня 2017 року був складений акт про пожежу комісією у складі директора ДПТНЗ Рокитнянський профліцей , інспектора Рокитнянського РС ГУ ДСНС України у Київській області лейтенанта служби цивільного захисту ОСОБА_1, начальника 18-ДПРЧ (смт. Рокитне), слідчого СВ Рокитнянського РП Миронівського ВП Осадчого М.А.
В подальшому позивачем 23 серпня 2017 року був складений протокол про адміністративне правопорушення КХ № 002954 відповідно до статті 175 КУпАП та винесено постанову КХ 002954 про накладення адміністративного стягнення з ОСОБА_6, який відповідно до наказу від 26.08.2015 № 83 призначений відповідальним за пожежну безпеку Державного професійно-технічного навчального закладу Рокитнянський професійний ліцей .
Також з матеріалів справи вбачається, що навчальний заклад листом від 20.09.2017 за №387 звернувся до Директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації в якому просив виділити кошти для усунення відповідних порушень у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. До листа додано інформацією від 20.09.2017 №387 про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки цивільного захисту згідно припису № 62 головного інспектора Рокитнянського РС ГУ ДСНС України у Київській області М.Г. Крупки від 21.08.2017 в якому зазначено наступне: - будівлі профліцею обладнати пристроями захисту від прямих попадань блискавки та вторинних їх проявів - до 30.10.2017 за умови фінансування в сумі 250000 грн.; - дерев'яні елементи конструкцій дахових покриттів усіх будівель профліцею піддати вогнезахисній обробці - до 30.10.2017 за умови фінансування в сумі 157000 грн.; - приміщення будівель адмінкорпусу, гаражів, майстерень, гуртожитку та котелень обладнати автоматичною установкою пожежної сигналізації - до 30.10.2017 за умови фінансування в сумі 1 млн. 43 тис. грн.; з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів по приміщеннях будівель (гуртожитку) закладу здійснити за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів - до 30.10.2017 року виконується; при в'їзді на територію об'єкта встановити схему території, в якій вказати розміщення будівель, гідрантів та під'їздів пожежних автомобілів до них - схема замовлена, до 30.10.2017 року виконується; на пожежних щитах (стендах) після літерного індексу ПЩ вказати їх порядкові номери та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів - до 30.10.2017 виконано; замінити на нові засобів індивідуального захисту термін використання яких закінчився - до 30.10.2017 при наявності коштів; - завести документацію з організації видачі засобів індивідуального захисту працівникам - до 30.10.2017 виконано; керівнику припис розглянути на технараді та розробити заходи по усуненні недоліків з призначенням відповідальних за виконання - до 10.09.2017 виконано.
Також на виконання встановлених позивачем порушень відповідачем надано до суду розрахунок вартості монтажу системи блискавко захисту будівель та прилеглої території ДПТЗ Рокитнянський професійний ліцей , схему розташування нежитлових будівель смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, договір на виготовлення друкованої продукції на замовлення, рахунок на виготовлення схеми розташування нежитлових будівель, договір та рахунок на закупівлю засобів та обладнання протипожежного захисту.
В подальшому відповідачем повідомлено позивача листом від 12.10.2017 №416 щодо усунення деяких порушень законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та надано перелік порушень які усунуто, а саме: - будівлі профліцею обладнати пристроями захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів - до 30.10.2017 року за умови фінансування (орієнтована вартість 206 тис. 843 грн. за розрахунком вартості монтажу системи блискавко захисту станом на 21.09.2017 року); - дерев'яні елементи конструкцій дахових покриттів усіх будівель профліцею піддати вогнезахисній обробці - до 30.10.2017 року за умови фінансування (орієнтована вартість 157 тис. грн. за розрахунком вартості необхідного обладнання, матеріалів та робіт станом на 12.09.2017 року); приміщення будівель адмінкорпусу, гаражів, майстерень, гуртожитку та котелень обладнати автоматичною установкою пожежної сигналізації - до 30.10.2017 за умови фінансування (орієнтована вартість 1 млн. 43 тис. грн. за розрахунком вартості необхідного обладнання, матеріалів та робіт станом на 12.09.2017); з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів по приміщеннях будівель закладу здійснити за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів - до 30.10.2017 року виконується; при в'їзді на територію об'єкта встановити схему території, в якій вказати розміщення будівель, гідрантів та під'їздів пожежних автомобілів до них - до 30.10.2017 року виконується (схема замовлена); на пожежних щитах (стендах) після літерного індексу ПІД вказати їх порядкові номери та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів - до 30.10.2017 року виконано; замінити на нові засоби індивідуального захисту термін виконання яких закінчився - до 30.10.2017 року за умови фінансування (орієнтована вартість 28 тис. грн.); завести документацію з організації видачі засобів індивідуального захисту працівникам - до 30.10.2017 року виконано; керівнику припис розглянути на технараді та розробити заходи по усуненні недоліків з призначенням відповідальних за виконання - до 10.09.2017 року виконано.
Також зазначено, що питання виділення фінансування на встановлення захисних протипожежних систем перебуває на розгляді в департаменті освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, а також в Міністерстві освіти і науки України, в зв'язку з чим, навчальний заклад не в змозі повністю усунути порушення на протязі двох місяців, згідно з припису до 30.10.2017 без належного фінансування на відповідні заходи протипожежної безпеки.
Після отримання листа відповідача від 12.10.2017 №416 про усунення деяких порушень, позивачем проведено позапланову перевірку щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт від 01.11.2017 №114, в якому описано виявлені порушення, а саме: - приміщення будівель адмікорпусу, гаражів, майстерень, гуртожитку та котелень не обладнані автоматичною установкою пожежної сигналізації; - дерев'яні елементи конструкцій дахових покриттів усіх будівель профліцею не піддано вогнезахисній обробці; - будівлі профліцею не обладнані пристроями захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів, згідно ДСТУ Б В.2.5 - 38:2008.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 10 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом.
Згідно до ч.6 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складання акту; тип заходу (плановий або позаплановий); вид заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвища, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства. В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями. Зауваження суб'єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід'ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю). У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис. Один примірник акта вручається суб'єкту господарювання або уповноваженій ним особі, а другий - зберігається в органі державного нагляду (контролю).
За результатами перевірки інспекторами був складений акт перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право одержувати та знайомитися з актами державного нагляду (контролю); надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю).
Згідно ч. 1 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної та техногенної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
Згідно визначення ДСТУ 2272-06 "Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять" небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опечення, отруєння леткими продуктами згоряння або піролізу, травмування чи загибелі людей та (або) до заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать: підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.
Пунктом 12 частини 1 статі 67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Згідно з ч. 2. ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Відповідно до п.п. 1, 4, 10 ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог, пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Отже, згідно з вимог ст.ст. 67, 68, 70 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) застосовуються виключно за рішенням адміністративного суду.
Враховуючи те, що під час проведення повторної перевірки позивачем зафіксовано порушення правил техногенної і пожежної безпеки, які також зазначені в Акті перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 21.08.2017 №63, у зв'язку з чим суб'єктом господарювання недотримані вимоги законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, керуючись ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, головне управління зобов'язане звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" (код ЄДРПОУ 05536610) за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, шляхом зобов'язання Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" заборони здійснення навчального процесу та проживання в своїх приміщеннях та будівлях до повного усунення порушень вказаних в Акті від 01.11.2017 №114.
Суд зазначає, що застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" (код ЄДРПОУ 05536610) за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, шляхом зобов'язання Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" заборони здійснення навчального процесу та проживання в своїх приміщеннях та будівлях до повного усунення порушень вказаних в Акті від 01.11.2017 №114, направлені на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Відповідно до пунктів 6.2., 6.4. Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів (затвердженої наказом МНС України від 21.10.2004 № 130, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08.11.2004 за № 1416/10015), постанова про застосування запобіжних заходів підлягає виконанню шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення (якщо це можливо) з дати приведення її в дію. Зупинення роботи підприємства, окремого виробництва, експлуатації будівель, споруд, випуску пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного призначення шляхом знеструмлення може здійснюватися в присутності спеціаліста служби енергонагляду району (міста), а відключення виробничих дільниць, агрегатів, опалювальних приладів, дільниць електромережі - за присутності енергетика (електрика) відповідного об'єкта, на якому застосовується запобіжний захід. При залученні спеціаліста служби енергонагляду району (міста) посадова особа органу держпожнагляду, якій доручено приведення постанови в дію, направляє на адресу керівництва, де працює спеціаліст, відповідний лист із зазначенням дати та часу приведення постанови в дію.
Однак судом встановлено, що відповідачем по мірі можливості виконуються вимоги припису та вживаються заходи щодо повного усунення порушення, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, але у зв'язку з відсутністю належного фінансування відповідач не в змозі повністю усунути порушення щодо протипожежної небезпеки.
Суд зазначає, що представником відповідача в судовому засіданні не заперечувався факт наявності порушень встановлених позивачем.
Відповідно до статей 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу (у справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень).
Факт порушення відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної безпеки підтверджується наявними у матеріалах справи доказами. Жодних доказів на спростування тверджень і висновків позивача відповідач суду не надав.
За наведених обставин, позов є таким, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 8, 69, 70, 71, 72, 94, 158-163, 167, 244 2 КАС України, суд, -
п о с т а н о в и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" (код ЄДРПОУ 05536610) за адресою: Київська область, Рокитнянський район, смт. Рокитне, вул. Ентузіастів, 4, шляхом зобов'язання Державного професійно-технічного навчального закладу "Рокитнянський професійний ліцей" заборони здійснення навчального процесу та проживання в своїх приміщеннях та будівлях до повного усунення порушень вказаних в акті від 01.1.2017 №114.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Лиска І.Г.
Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 20 листопада 2017 р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2017 |
Оприлюднено | 04.12.2017 |
Номер документу | 70671481 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні