Постанова
від 04.12.2017 по справі 815/5030/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/5030/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2017 року м.Одеса

У залі судових засідань №29

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Харченко Ю.В.

При секретарі Рудченко О.І.

Розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» про стягнення заборгованості у загальному розмірі 275722,14грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» заборгованість у загальному розмірі 275722,14грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» узгодженої сими податкової заборгованості у загальному розмірі 275722,14грн.

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» заперечення на позов не надав, у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів, відповідно до приписів ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, з урахуванням того, що від позивача - Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до суду надійшло клопотання (від 22.11.2017р. вхід.№ЕП/4675/17) про розгляд справи без участі представника Інспекції в порядку письмового провадження, а також з огляду на відсутність потреби у витребуванні додаткових доказів, виклику у судове засідання свідка, експерта, судом ухвалено рішення щодо розгляду даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, відповідно до ч.6 ст.128 КАС України.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного податкового законодавства, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» 09.04.2004р. зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за №15561200000000911, що підтверджується наявним у матеріалах справи Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 30.08.2017р.

Судом з'ясовано, що ТОВ СМУ Екострой на обліку як платник податків перебуває в Державній податковій інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області.

Судом встановлено, та підтверджується наявними у справі документами, що згідно податкових декларацій з податку на прибуток підприємств, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» до ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області, зокрема, від 02.03.2016р. за 2015рік, податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 2018грн.; від 13.02.2015р. за 2014рік, податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 1174грн.; від 03.03.2014р. за 2013р., податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 8658грн.

Також, судом з'ясовано, що 13.04.2016р. на підставі п.п.19-1.1.1, 19-1.1.2 п.19-1 ст.19 Закону України Про державну податкову службу в Україні, ст.ст.75,76,86 Податкового кодексу України начальником відділу адміністрування податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_1 проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ СМУ Екострой з податку на прибуток (податкова декларація №9276479673 від 02.03.2016р.)

За результатами означеної перевірки ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області складено Акт №2252/12-01/32933562/169 від 13.04.2016р. Про результати камеральної перевірки податкової звітності щодо неподання (несвоєчасного подання) податкової звітності , у висновках якого наголошено на несвоєчасному поданні ТОВ «СМУ Екострой» податкової звітності з податку на прибуток за 2015р. (граничний строк подання 29.02.2016р., дата фактичного подання 02.03.2016р.).

У зв'язку з чим, на підставі зазначеного Акта перевірки №2252/12-01/32933562/169 від 13.04.2016р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області 14.04.2016р. винесено податкове повідомлення-рішення №0006691201 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на прибуток приватних підприємств у загальному розмірі 170грн., котре 22.04.2016р. було надіслано на адресу ТОВ СМУ Екострой , про що свідчить наявна у матеріалах справи належним чином засвідчена копія поштової квитанції Укрпошта №9744.

Проте, вищевказана заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств у законодавчо визначеному порядку, та строки самостійно Товариством з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» сплачена не була, у зв'язку з чим, та з урахуванням наявної переплати у сумі 15,35грн. за відповідачем рахується податкова заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств у загальному розмірі 12004,65грн. (2018грн. + 1174грн. + 8658грн. + 170грн. - 15,35грн.), що, у тому числі, підтверджується наявною у справі відповідною обліковою карткою платника податку на прибуток приватних підприємств.

Також, з матеріалів справи вбачається, що згідно податкових декларацій з податку на додану вартість, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» до ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області, зокрема, від 19.05.2016р. за 4 місяць 2016р., позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 12681грн.; від 18.06.2016р. за 5 місяць 2016р., позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду, яке сплачується до державного бюджету, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 6821грн.; від 29.01.2016р. за 12 місяць 2016р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 13397грн.; від 22.12.2015р. за 11 місяць 2015р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 12353грн.; від 20.10.2015р. за 9 місяць 2015р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 14882грн.; від 20.08.2015р. за 7 місяць 2015р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 20962грн.; від 20.03.2015р. за 2 місяць 2015р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 7692грн.; від 16.01.2015р. за 12 місяць 2014р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 535грн.; від 22.09.2014р. за 8 місяць 2014р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 9286грн.; від 20.11.2014р. за 10 місяць 2014р., сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду, відповідачем самостійно визначено у загальному розмірі 1522грн.

До того ж, судом з'ясовано, що ТОВ СМУ Екострой до ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області подано Уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, а саме: від 23.12.2015р. за 12 місяць 2015р. (звітний період, за який виправляються помилки 11 місяць 2014р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду у загальному розмірі 2484грн., та суму штрафу у розмірі 75грн.; від 23.12.2015р. за 12 місяць 2015р. (звітний період, за який виправляються помилки 3 місяць 2015р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду у загальному розмірі 32544грн., та суму штрафу у розмірі 976грн.; від 23.12.2015р. за 12 місяць 2015р. (звітний період, за який виправляються помилки 11 місяць 2014р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду у загальному розмірі 2484грн.; від 24.01.2014р. за І квартал 2014р. (звітний період, за який виправляються помилки 11 місяць 2013р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду у загальному розмірі 66662грн., та суму штрафу у розмірі 2000грн.; від 27.01.2014р. за 1 місяць 2014р. (звітний період, за який виправляються помилки 11 місяць 2013р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного (податкового) періоду у загальному розмірі 116790грн., та суму штрафу у розмірі 3504грн.; від 10.03.2014р. за 3 місяць 2014р. (звітний період, за який виправляються помилки 11 місяць 2013р.), згідно якого платником податку самостійно визначено суму штрафу у розмірі 3504грн.

Крім того, 29.03.2016р. на підставі п.200.10 ст.200, ст.76 Податкового кодексу України головним державним ревізором-інспектором відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 проведено камеральну перевірку платника податку на додану вартість ТОВ СМУ Екострой з питань своєчасності сплати податку на додану вартість.

За результатами вказаної перевірки ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області складено Акт №1882/15-53/12-02 від 29.03.2016р. Про результати камеральної перевірки своєчасності сплати до бюджету податку на додану вартість , у висновках якого наголошено на несвоєчасній сплаті узгоджених сум податкового зобов'язання.

У зв'язку з чим, на підставі зазначеного Акта перевірки №1882/15-53/12-02 від 29.03.2016р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області 01.04.2016р. винесено податкові повідомлення-рішення №0004161202 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у загальному розмірі 33,05грн., та №0004151202 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у загальному розмірі 31157,32грн., котрі 13.04.2016р. були надіслані на адресу ТОВ СМУ Екострой , про що свідчить наявна у матеріалах справи належним чином засвідчена копія поштової квитанції Укрпошта №6963.

З матеріалів справи вбачається, що у період з 05.12.2014р. по 15.12.2014р. фахівцями ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області згідно з п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, на виконання постанови від 21.08.2014р. старшого слідчого в ОВС слідчого управління ГУМВС в Одеській області ОСОБА_3 щодо призначення позапланової документальної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства ТОВ СМУ Екострой за період з 01.01.2013р. по 31.12.2013р., та відповідно до Наказу ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області №2651 від 03.12.2014р., проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ СМУ Екострой з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2013р. по 31.12.2013р., за наслідками якої складено Акт №8491/15-53-22-06/32933562 від 22.12.2014р. у висновках якого наголошено на заниженні ТОВ СМУ Екострой податку на додану вартість на суму 52165грн., що призвело до порушення вимог п.п.198.3, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України; несвоєчасному поданні ТОВ СМУ Екострой декларації з податку на додану вартість за вересень 2013р., та листопад 2013р.. у зв'язку з чим порушено приписи п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49, п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України.

На підставі вищевказаного Акта перевірки №8491/15-53-22-06/32933562 від 22.12.2014р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області 30.01.2015р. винесено податкові повідомлення-рішення №0000142206 щодо збільшення суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість у загальному розмірі 65206грн., з яких 52165грн. - основний платіж, 13041грн. - штрафні (фінансові) санкції, та №0000172206 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у загальному розмірі 340грн., котрі 13.02.2015р. отримано директором ТОВ СМУ Екострой ОСОБА_4, про що свідчить наявне у матеріалах справи рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Проте, вищевказана заборгованість по податку на додану вартість у законодавчо визначеному порядку, та строки самостійно Товариством з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» сплачена не була, у зв'язку з чим, та з урахуванням наявної переплати у сумі 36951,40грн., часткових сплат, нарахуванням штрафних санкцій, за відповідачем рахується податкова заборгованість по податку на додану вартість у загальному розмірі 207737,74грн., що, у тому числі, підтверджується наявною у справі відповідною обліковою карткою платника податку на додану вартість.

Відповідно до п.15.1 ст.15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Згідно з пунктами 16.1.3 та 16.1.4 ст.16 означеного Кодексу платник податків зобов'язаний: подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 54.5 статті 54 вказаного Кодексу України якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов'язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно п.п.14.1.175 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Також, згідно з п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Так, ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області було винесено податкову вимогу №449-25 від 12.02.2014р. на суму 32066,74грн., котра своєчасно була отримана директором ТОВ СМУ Екострой ОСОБА_4, про що свідчить його особистий підпис на корінці означеної податкової вимоги.

Разом з тим, відповідних належних доказів на підтвердження сплати відповідачем, визначеної вказаною податковою вимогою суми податкового боргу, чи її оскарження, суду не надано.

Таким чином, з урахуванням наведеного, та як вбачається з наявних у матеріалах справи облікових карток платника податків, які ведуться в податкових органах згідно з Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. №422, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 травня 2016р. за №751/28881, за Товариством з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» рахується заборгованість у загальному розмірі 219742,39грн. (207737,74грн. + 12004,65грн.).

Водночас, суд не вбачає законодавчо передбачених підстав для задоволення позовних вимог Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області в частині щодо стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» заборгованості по податку на додану вартість у загальному розмірі 55979,75грн., з урахуванням наступного.

Так, 02.04.2014р. заступником начальника відділу моніторингу сплати податкових зобов'язань управління оподаткування та контролю об'єктів і операцій ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області ОСОБА_5, на підставі п.п.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, встановлено несвоєчасне подання ТОВ СМУ Екострой податкової звітності з податку на додану вартість за вересень 2013р., у зв'язку з чим складено Акт щодо несвоєчасного подання податкової звітності з податку на додану вартість №1840/15-02/32933562, у якому встановлено несвоєчасне подання ТОВ СМУ Екострой декларації з ПДВ за вересень 2013р. (термін подання встановлений законодавством - 21.10.2013р., фактична дата подання - 22.10.2013р.).

На підставі зазначеного Акта перевірки №1840/15-02/32933562 від 02.04.2014р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області 02.04.2014р. винесено податкове повідомлення-рішення №0003551502 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у загальному розмірі 170грн.

08.04.2014р. заступником начальника відділу моніторингу сплати податкових зобов'язань управління оподаткування та контролю об'єктів і операцій ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області ОСОБА_5, на підставі п.п.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, встановлено несвоєчасне подання ТОВ СМУ Екострой податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2013р., у зв'язку з чим складено Акт щодо несвоєчасного подання податкової звітності з податку на додану вартість №1995/15-02/32933562, у якому встановлено несвоєчасне подання ТОВ СМУ Екострой декларації з ПДВ за листопад 2013р. (термін подання встановлений законодавством - 20.12.2013р., фактична дата подання - 21.12.2013р.).

На підставі вищевказаного Акта перевірки №1995/15-02/32933562 від 08.04.2014р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області 08.04.2014р. винесено податкове повідомлення-рішення №0004061502 щодо визначення суми штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість у загальному розмірі 1020грн..

При цьому, судом встановлено, що у матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження надіслання контролюючим органом на адресу платника податків вищеозначених податкових повідомлень-рішень від 02.04.2014р. №0003551502, від 08.04.2014р. №0004061502, або їх отримання ТОВ СМУ Екострой , що відповідно свідчить про неузгодженість, визначених вказаними рішеннями суб'єкта владних повноважень сум штрафних (фінансових) санкцій по податку на додану вартість.

Також, судом з'ясовано, що Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.04.2017р. у справі №815/5903/16, яка набрала законної сили 29.06.2017р., адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» задоволено частково, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 30.01.2015року №0000142206 в частині нарахування суми основного платежу у розмірі 43832грн., та в частині нарахування суми штрафних санкцій у сумі 10957,75грн. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Зокрема, в межах розгляду означеної справи, судом встановлено протиправність винесення ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області податкового повідомлення-рішення від 30.01.2015року №0000142206 в частині нарахування суми основного платежу у розмірі 43832грн., та в частині нарахування суми штрафних санкцій у сумі 10957,75грн.

Відповідно до ч.5 ст.124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Частиною 2 статті 13 Закону України Про судоустрій і статус суддів від 02.06.2016р. №1402-VІІI (зі змінами та доповненнями) встановлено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом.

Згідно з приписами ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Згідно з ч.ч.2,3 ст.14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України, а невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до ст.255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Отже, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що у матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження надіслання контролюючим органом на адресу платника податків податкових повідомлень-рішень від 02.04.2014р. №0003551502, від 08.04.2014р. №0004061502, або їх отримання ТОВ СМУ Екострой , Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.04.2017р. у справі №815/5903/16 встановлено протиправність винесення ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області податкового повідомлення-рішення від 30.01.2015року №0000142206 в частині нарахування суми основного платежу у розмірі 43832грн., та в частині нарахування суми штрафних санкцій у сумі 10957,75грн., суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області підлягають частковому задоволенню, шляхом стягненням з Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой » заборгованості у загальному розмірі 219742,39грн.

Частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Згідно зі ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області підлягають частковому задоволенню, зокрема, в частині щодо стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» заборгованості у загальному розмірі 219742,39грн.

Керуючись ч.4 ст.122, ч.ч.4,6 ст.128, ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» про стягнення заборгованості у загальному розмірі 275722,14грн., задовольнити частково.

2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «СМУ Екострой» (65020, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ 32933562, р/р №26151000565254 ЮЖНЕ ГРУ ПАТ КБ Приватбанк , м.Одеса (укр. грн.), МФО 328704; р/р №26051054303788 ЮЖНЕ ГРУ КБ Приватбанк , м.Одеса (укр. грн.), МФО 328704; р/р №26009054301055 ЮЖНЕ ГРУ ПАТ КБ Приватбанк , м.Одеса (укр. грн.), МФО 328704; р/р №26000310924501 Акціонерний банк Південний (укр. грн.), МФО 328209; р/р №37510000086679 Казначейство України (укр. грн.), МФО 899998) в дохід Державного бюджету України на користь Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області (65012, м.Одеса, Французький бульвар,7, код ЄДРПОУ 39565511) заборгованість у загальному розмірі 219742(двісті дев'ятнадцять тисяч сімсот сорок дві)грн. 39коп., з яких:

- 12004(дванадцять тисяч чотири)грн. 65коп. податку на прибуток приватних підприємств перерахувати на р/р 33112318700008, код платежу 11021000, одержувач: УК у м.Одесі/Приморський р-н/11021000 38016923, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011;

- 207737(двісті сім тисяч сімсот тридцять сім)грн. 74коп. податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт/послуг) перерахувати на р/р №31113029700008, код платежу 14010100, одержувач: УК у м.Одесі/Приморський р-н/14010100 38016923, банк одержувача: ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому приписами ст.254 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено06.12.2017
Номер документу70711910
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5030/16

Постанова від 27.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 22.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Постанова від 04.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 10.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 14.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні