Ухвала
від 23.11.2017 по справі 812/803/17
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

"23" листопада 2017 р. м. Київ К/800/31184/17

Суддя Вищого адміністративного суду України Мороз В.Ф., перевіривши заяву Головного управління ДФС у Луганській області про повернення судового збору у справі за позовом Управління Держземагенства у м.Стаханові Луганської області в особі Комісії з ліквідації територіальних органів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру і Державного агенства земельних ресурсів України у Луганській області до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування рішення,

встановив:

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 26 вересня 2017 року було відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12 липня 2017 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 22 серпня 2017 року, згідно п. 5 ч. 5 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України.

Скаржником було заявлено клопотання про повернення судового збору, сплаченого при подачі касаційної скарги.

Розглянувши дане клопотання, суд дійшов висновку, що в задоволенні клопотання слід відмовити з огляду на наступне.

В силу п. 5 ч. 5 ст. 214 КАС України, суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

За змістом цієї норми дії судді не є суто процесуальними, перелік яких міститься у інших пунктах ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" та ч. 5 ст. 214 КАС України, оскільки потребують оцінки обґрунтованості доводів касаційної скарги порівняно з висновками судів у судових рішеннях.

Крім цього, за загальним змістом ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" судовий збір повертається у випадку, коли відбулись процесуальні наслідки, які не залежать та не потребують розгляду справи по суті та оцінки обставин справи і наданих сторонами доказів.

З огляду на наведене, вимоги п. 3 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" не можуть бути застосовані у разі відмови у відкритті касаційного провадження на підставі п. 5 ч. 5 ст. 214 КАС України.

Аналогічна правова позиція висловлена колегією суддів Судових палат у цивільних та адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 12 листопада 2014 року (справа № 6-138цс14).

Так, відмовляючи у відкритті касаційного провадження згідно п. 5 ч. 5 ст. 214 КАС України, суддя-доповідач надав оцінку доводам касаційної скарги, порівняв їх з висновками судів, викладеними в судових рішеннях та вирішив питання стосовно необхідності перевірки висновків судів на підставі матеріалів справи.

Вищевказана правова позиція висловлена колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 09 грудня 2014 року (справа № 21-532а14).

Разом з цим, слід зазначити, що подібна правова позиція також висловлена колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 22 вересня 2015 року (справа № 21-1884а15), в якій вказано, що суд касаційної інстанції, відмовляючи у відкритті провадження згідно п. 5 ч. 5 ст. 214 КАС України, фактично надавши оцінку доводам касаційної скарги, погодився з висновком суду апеляційної інстанції та залишив без змін судове рішення.

За такого правового врегулювання, вирішуючи клопотання про повернення коштів по сплаті судового збору за даною касаційною скаргою, суддя, з урахуванням правової позиції Верховного Суду України, яка полягає у поверненні суми судового збору у разі якщо справа не розглядається по суті та судом не здійснювалась перевірка доводів касаційної скарги, дійшов висновок про відмову у задоволенні такого клопотання.

Керуючись ст. ст. 87, 98, 231 Кодексу адміністративного судочинства України та Законом України "Про судовий збір",

ухвалив:

Відмовити Головному управлінню ДФС у Луганській області в задоволенні клопотання про повернення судового збору.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя

Вищого адміністративного суду (підпис) В.Ф. Мороз

України

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення23.11.2017
Оприлюднено06.12.2017
Номер документу70717766
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/803/17

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 26.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 02.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 02.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Постанова від 12.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 12.07.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 29.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 12.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні