Постанова
від 20.11.2017 по справі 809/1312/15
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" листопада 2017 р. Справа № 809/1312/15

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Суддя Остап'юк С.В.,

за участю секретаря Котик Д.М.,

представника позивача Копчука І.М.,

представника відповідача Воловця Т.В.,

представника третьої особи на стороні відповідача ОСОБА_7,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Національного природного парку "Гуцульщина", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Державне підприємство "Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру", до Відділу Держгеокадастру у Косівському районі Івано-Франківської області, Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Пістинська сільська рада, Державне підприємство "Кутське лісове господарство" про визнання протиправним та скасування рішення №РВ-2600021212015 від 06.01.2015 та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

26.03.2015 Національний природний парк Гуцульщина звернувся в суд з адміністративним позовом до Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Косівському районі про визнання протиправним та скасування рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за №РВ-2600021212015 від 06.01.2015, зобов'язання зареєструвати земельну ділянку площею 116 га (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебувають у постійному користуванні державного підприємства Кутське лісове господарство , розташованої на території Пістинської сільської ради (за межами населеного пункту) Косівського району Івано-Франківської області, з подальшим наданням її Національному природному парку Гуцульщина у постійне користування для забезпечення його функціонування.

Суд, під час розгляду справи, залучив до участі в ній третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: на стороні позивача - Державне підприємство Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру , на стороні відповідача: Пістинську сільську раду, Державне підприємство Кутське лісове господарство , а також допустив заміну відповідача на Відділ Держгеокадастру у Косівському районі Івано-Франківської області, Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області.

Заявлені позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач протиправно, в порушення вимог Закону України Про державний земельний кадастр необґрунтовано, за надуманими підставами відмовив в державній реєстрації земельної ділянки, виділеної для функціонування позивача.

Представники позивача заявлені позовні вимоги підтримали, суду пояснили, що позивач 24.12.2014 у відповідності до вимог Закону України Про Державний земельний кадастр , Земельного кодексу України подав до Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Косівському районі заяву про державну реєстрацію земельної ділянки з проханням зареєструвати земельну ділянку площею 116 га, до якої долучив необхідний для такої реєстрації перелік документів, а державний кадастровий реєстратор, оскаржуваним рішенням, всупереч чинному законодавству відмовив у її здійснені.

Третя особа на стороні позивача - Державне підприємство Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру , будучи належним чином та завчасно повідомленою про дату, час та місце судових засідань з розгляду даної адміністративної, свого представника не направила.

Представники відповідачів проти задоволення позову заперечили з підстав, вказаних в письмових запереченнях, мотивованих тим, що відповідно до вимог статті 24 Закону України Про державний земельний кадастр державний кадастровий реєстратор, за наслідками розгляду заяви позивача, 06.01.2015 прийняв рішення №РВ-2600021212015 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у зв'язку із невідповідністю поданих документів вимогам, встановленим Законом України Про державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру (проект не погоджений із суміжними землекористувачами, невідповідність місця розташування земельної ділянки); знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Представники третіх осіб на стороні відповідача Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області та Державного підприємства Кутське лісове господарство пояснили, що землекористувачем земельної ділянки, за реєстрацією якої звертався позивач є Державне підприємство Кутське лісове господарство , у якого вказана земельна ділянка не вилучалася, згідно Генерального плану забудови села Пістинь, затвердженого рішенням сільської ради від 11-13.12.2013 суміжним землекористувачем є Пістиньська сільська рада, яка не здійснювала погодження проекту виділення земельної ділянки позивачу.

Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, третіх осіб та експерта, дослідивши докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов не підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Указом Президента України Про створення національного природного парку Гуцульщина від 14.05.2002 р. № 456 створено на території Косівського району національний природний парк Гуцульщина , який підпорядковано Міністерству екології та природних ресурсів України. Установлено площу земель Національного парку в розмірі 32271 га та надано статус земель природно-заповідного фонду, з них 7606 га передано парку в постійне користування з вилученням у землекористувачів та 24665 гектарів земель, що включаються до його складу без вилучення у землекористувачів.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України № 182-р від 27 березня 2013 року та № 495-р від 03 липня 2013 року надано Національному парку дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 116 га та відведення земельних ділянок загальною площею 6674 га (землі державного значення лісогосподарського призначення (ліси), що перебувають у постійному користуванні ДП Кутське лісове господарство , що знаходяться на території Косівського району Івано-Франківської області, з подальшим наданням їх парку у постійне користування для забезпечення його функціонування).

10.06.2013 Національний природній парк Гуцульщина звернувся до Державного підприємства Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру із замовленням на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування.

Проект землеустрою виготовлено та надано до Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області на погодження, який 04.07.2013 розпорядженням за №193 погодив Національному природному парку Гуцульщина проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 116 гектарів (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебуває у постійному користуванні державного підприємства Кутське лісове господарство , розташованої на території Косівського району Івано-Франківської області, з подальшим наданням її зазначеному парку у постійне користування для забезпечення його функціонування.

Правомірність прийняття розпорядження за №193 від 04.07.2013 Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області була предметом судового розгляду в іншій адміністративній справі за №809/3995/14, в якій постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.02.2015, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 22.09.2015 визнано протиправним та скасовано зазначене розпорядження за №193 від 04.07.2013.

24.12.2014 позивач подав до Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Косівському районі заяву про державну реєстрацію земельної ділянки, площею 116 га, яка розташована за межами населеного пункту с.Пістинь Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області, до якої долучив проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування, електронний документ.

06.01.2015 Державний кадастровий реєстратор відділу Держземагентства у Косівському районі Івано-Франківської області за наслідками розгляду вищевказаної заяви позивача, рішенням №РВ-2600021212015, відмовив у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з підстав невідповідності поданих документів вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру, а також знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Суд, у відповідності до статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, вирішуючи питання про те, яку правову норму слід застосувати до спірних правовідносин, виходить з положень нормативних актів в редакціях, що діяли на момент виникнення цих правовідносин та зазначає зміст норм права відповідно до них.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру установлює Закону України Про Державний земельний кадастр .

Відповідно до статті першої вказаного Закону України Державний земельний кадастр це -єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами; державна реєстрація земельної ділянки це внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Стаття 2 Закону України Про Державний земельний кадастр метою ведення Державного земельного кадастру визначає інформаційне забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних та юридичних осіб при: регулюванні земельних відносин; управлінні земельними ресурсами; організації раціонального використання та охорони земель; здійсненні землеустрою; проведенні оцінки землі; формуванні та веденні містобудівного кадастру, кадастрів інших природних ресурсів; справлянні плати за землю.

Згідно з статтею 9 Закону України Про Державний земельний кадастр внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (частина перша). Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки (частина четверта).

Документи, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, відповідно до статті 22 Закону України Про державний земельний кадастр , мають відповідати законодавству.

Стаття 24 Закону України Про Державний земельний кадастр регулює відносини державної реєстрації земельних ділянок.

Відповідно до частини п'ятої вказаної статті Закону України Про Державний земельний кадастр державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Згідно з частиною шостою статті 24 зазначеного Закону підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є: розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Процедуру та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру визначає Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений відповідно до частини третьої статті 5 Закону України Про Державний земельний кадастр постановою Кабінету Міністрів України за №1051 від 17.10.2012 (далі - Порядок №1051).

Пункт 70 Порядку № 1051 встановлює, що державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, перевіряє: повноваження особи, що звернулася за внесенням відповідних відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; розташування об'єкта Державного земельного кадастру на території дії його повноважень; придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

Пункт 98 Порядку №1051 передбачає, що підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць є: подання документів, передбачених пунктом 96 цього Порядку, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам, передбаченим пунктом 70 цього Порядку.

Як зазначалося судом вище, підставами для прийняття відповідачем оскаржуваного рішення та відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за заявою позивача від 24.12.2014 слугували: невідповідності поданих документів вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру, а також знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Невідповідність поданих позивачем документів вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру встановлена у зв'язку із тим, що проект землеустрою не погоджений із суміжними землекористувачем та розпорядником землі у межах населеного пункту Пістинською сільською радою та власником суміжної земельної ділянки, площею 1,5018 га ОСОБА_6 (кадастровий номер НОМЕР_1); невідповідності місця розташування земельної ділянки, оскільки згідно пояснювальної записки та викопіювання з матеріалів лісовпорядкування, долучених до проекту землеустрою земельна ділянка знаходиться у постійному користуванні ДП Кутське лісове господарство квартал №10 та виділ 14, 15, 17, 30 кварталу №11, а за наданими ДП Кутське лісове господарство матеріалами лісовпорядкування розташування земельної ділянки в кварталі №12; в проекті землеустрою не враховано відомості про передачу із кварталу 12 виділ 5 земельних ділянок загальною площею 0,5 га із земель лісового фонду від ДП Кутське лісове господарство до населеного пункту с.Пістинь Пістинської сільської ради згідно рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 29.12.1997.

З приводу наявності обставин, що визначили встановлення державним кадастровим реєстратором невідповідність поданих позивачем документів вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру, як підстави для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за заявою від 24.12.2014 суд зазначає наступне.

Обставина відсутності погодження проекту землеустрою із суміжними землекористувачем та розпорядником землі у межах населеного пункту Пістинською сільською радою та власником суміжної земельної ділянки, площею 1,5018 га ОСОБА_6 (кадастровий номер НОМЕР_1) є такою, що знайшла своє підтвердження в судовому засіданні частково.

Згідно висновку земельно-технічної експертизи №3945 від 18.10.2016 в даній адміністративній справі земельна ділянка, кадастровий номер НОМЕР_1, площею 1, 5018 га, не межує із земельною ділянкою площею 116 га, яка вказана в проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина .

Частиною четвертою статті 47 Закону України Про землеустрій встановлено, що порядок розробки проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до вказаної норми Закону постановою Кабінету Міністрів України за №1094 від 25.08.2004 затверджено Порядку розроблення проектів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення.

Пунктом 8 вказаного Порядку визначено, що проект землеустрою погоджується з власниками і користувачами суміжних земельних ділянок, а також земельних ділянок, які включаються до території природно-заповідного фонду, іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення без їх вилучення, органом земельних ресурсів, природоохоронним органом, санітарно-епідеміологічною службою, органом містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини.

У зв'язку з цим, відсутні підстави для погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина із власником земельної ділянки, площею 1, 5018 га, кадастровий номер НОМЕР_1.

Одночасно з цим, допитаний в судовому засіданні експерт показав, що під час проведення експертизи питання межування із земельною ділянкою площею 116 га, яка вказана в проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина із землями Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області не досліджувалося, також не використовувалися графічні матеріали у зв?язку з тим, що дослідження вказаних обставин не входило в предмет експертного дослідження. Матеріали лісовпорядкування не досліджувалися у зв'язку з тим, що проведення такого дослідження не належить до об'єкту дослідження земельно-технічної експертизи.

Досліджуючи обставини відсутності погодження проекту землеустрою із суміжними землекористувачем та розпорядником землі у межах населеного пункту Пістинською сільською радою суд встановив, що рішенням Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області від 11-13.12.2013 затверджено доопрацьований генеральний план забудови села Пістинь, згідно з яким в межі населеного пункту включено додаткову територію - 1315,4 га.; існуюча площа села - 1087,4 га.; проектна площа села - 2402,8 га.

Генеральним планом забудови села до меж населеного пункту с.Пістинь включено додаткову територію, площею 1315, 4 га, до якої належить 546 га земель державного лісового фонду, які проектом створення НПП Гуцульщина передбачено для відведення під землі природно-заповідного фонду цього природного парку.

Також, проектом землеустрою до складу земельної ділянки, що проектується для виділення Національному природному парку Гуцульщина із земель державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебуває у постійному користуванні державного підприємства Кутське лісове господарство , включено земельну ділянку площею 0,5 гектара земель житлової та громадської забудови, що передані сільській раді згідно рішення Івано-Франківської обласної ради від 29.12.1997 (квартал 12 ділянка 5) та належить до земель Пістиньської сільської ради.

Таким чином, судом встановлено обставину межування із земельною ділянкою площею 116 га, яка вказана в проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина із землями Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області.

У зв'язку з цим, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина підлягав погодженню із Пістинською сільською радою Косівського району Івано-Франківської області, а відсутність такого погодження є такою, що суперечить вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру та утворює підстави для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру.

Невідповідність вказаних даних пояснювальної записки та викопіювання з матеріалів лісовпорядкування, долучених до проекту землеустрою місця розташування земельної ділянки, що знаходиться у постійному користуванні ДП Кутське лісове господарство квартал №10 та виділ 14, 15, 17, 30 кварталу №11, наданим ДП Кутське лісове господарство матеріалам лісовпорядкування, де розташування земельної ділянки відображено в кварталі №12 підтверджено в судовому засіданні.

Також, в судовому засіданні підтверджено не відображення в проекті землеустрою відомостей про передачу із кварталу 12 виділ 5 земельних ділянок загальною площею 0,5 га із земель лісового фонду від ДП Кутське лісове господарство до населеного пункту с.Пістинь Пістинської сільської ради згідно рішення сесії Івано-Франківської обласної ради від 29.12.1997.

Щодо перетину меж земельної ділянкою площею 116 га, яка вказана в проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина із земельною ділянкою, кадастровий номер НОМЕР_2, то висновком №3945 земельно-технічної експертизи по даній справі встановлено, що межі цих земельних ділянок перетинаються.

При цьому, висновком експерта встановлено, що ця обставина не мала місця станом на 06.01.2015.

Відсутність вказаної обставини станом на 06.01.2015 висновком експерта встановлена на підставі відомостей поземельної книги земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2, що передана в оренду ОСОБА_7, строком на 49 років. Датою реєстрації речового права на нерухоме майно, відповідно даних поземельної книги, - 27.05.2015, тобто пізніше від досліджуваної дати - 06.01.2015.

Судом встановлено, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,3944 га ОСОБА_7 для обслуговування гідроспоруд та ставків по риборозведенню та вирощуванню риби в селі Пістинь урочище Біля Світанку затверджено рішенням Пістинської сільської ради від 28.12.2009.

Вказаний висновок експерта відповідає матеріалам справи, однак не заперечує факту розташування цієї земельної ділянки в межах населеного пункту села Пістинь Косівського району Івано-Франківської області та перетину меж цієї земельної ділянки із земельною ділянкою, площею 116 га, яка вказана в проекті землеустрою щодо її відведення в постійне користування Національному природному парку Гуцульщина до моменту її відведення та надання в оренду ОСОБА_7 і, як наслідок, не спростовує обставину знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Враховуючи вищевикладене, судом встановлено невідповідність поданих, 24.12.2014 позивачем до Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Косівському районі документів про державну реєстрацію земельної ділянки, площею 116 га, яка розташована за межами населеного пункту с.Пістинь Пістинської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області вимогам, установленим Законом України Про Державний земельний кадастр і Порядку ведення Державного земельного кадастру, а також знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини, і як наслідок, встановлено наявність підстав для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, передбачених частиною 6 статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр .

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 1 частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищевикладене, рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру від 06.01.2015 за №РВ-2600021212015 від 06.01.2015 прийнято на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством та не підлягає до скасуванню, а також відсутні фактичні та правові підстави для зобов'язати зареєструвати земельну ділянку площею 116 га (землі державної власності лісогосподарського призначення (ліси), що перебувають у постійному користуванні державного підприємства Кутське лісове господарство , розташованої на території Пістинської сільської ради (за межами населеного пункту) Косівського району Івано-Франківської області, з подальшим наданням її Національному природному парку Гуцульщина у постійне користування для забезпечення його функціонування згідно поданої заяви про державну реєстрацію земельної ділянки від 24.12.2014 та доданих до неї документів.

Таким чином, за наслідками судового розгляду обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги не підтверджені, а заявлений адміністративний позов є таким, що до задоволення не підлягає.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позову Національного природного парку Гуцульщина , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Державне підприємство Карпатське підприємство геодезії, картографії та кадастру до Відділу Держгеокадастру у Косівському районі Івано-Франківської області, Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Пістинська сільська рада, Державне підприємство Кутське лісове господарство про визнання протиправним та скасування рішення № РВ-2600021212015 від 06.01.2015 та зобов'язання вчинити певні дії, відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя Остап'юк С.В.

Постанова складена в повному обсязі 27.11.2017.

Дата ухвалення рішення20.11.2017
Оприлюднено15.12.2017
Номер документу70890314
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1312/15

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Постанова від 20.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Постанова від 20.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Ухвала від 26.04.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Остап'юк С.В.

Ухвала від 01.03.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 07.12.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні