Постанова
від 07.12.2017 по справі 804/7018/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 грудня 2017 р. Справа № 804/7018/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук - Борисенко Н.В.

при секретарі - Музиці Я.І.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1 представника відповідача - ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій, -

ВСТАНОВИВ:

27.10.2017 ОСОБА_3 (далі - ОСОБА_3, позивач) звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі - ГУ Держеокадастру, відповідач), в якій просить визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо відмови у наданні ОСОБА_3 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю), що відповідає розміру земельної частки (паю) на території В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області району із земельної ділянки загальної площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області.

В обґрунтування позову зазначено, що ОСОБА_3 звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області із заявою про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства площею 7,5283 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населеного пункту, яка знаходиться на території на території В'язівоцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області району та передати земельну ділянку у власність Позивачу, як члену фермерського господарства Благодар Імпульс (код ЄДРПОУ 39873458) із земельної ділянки загальною площею 30,1133 га, (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області.

Листом від 13.07.2017 №Ф-6743/0-4118/6-17 відповідач відмовив ОСОБА_3 у наданні дозволу, у зв'язку із відсутністю запитуваної земельної ділянки в переліку земельних ділянок, які передаються в межах норм безоплатної приватизації на території Дніпропетровської області та запропонував придбати права оренди на відкритих земельних торгах. у встановленому законом порядку.

Таку відмову позивач вважає протиправною, оскільки до свого клопотання ним були додані всі необхідні документи, які свідчать про наявність у позивача правових підстав для отримання безоплатно у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30.10.2017 відкрито провадження в адміністративній справі №804/7018/17 та призначено її до розгляду в судовому засіданні.

Відповідач подав письмові заперечення проти заявленого адміністративного позову, в яких зазначив, що позовна заява ОСОБА_3 є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню судом з таких підстав. За результатами розгляду клопотання ОСОБА_3 та доданих до нього документів Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області надано відповідь від 13.07.2017 №Ф-6743/0-4118/6-17, яка є мотивованою відмовою у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою. Протиправність у діях Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо не розгляду клопотання позивача відсутня. Процедура розгляду клопотань дотримана відповідачем в повному обсязі у відповідності до вимог ст.ст. 118, 122 Земельного кодексу України. Отже, твердження позивача щодо протиправності дій Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області є безпідставними, неправомірними та недоведеними. Окрім того, Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області роз'яснено позивачу, що надана відповідь у будь-якому разі не позбавляє останнього права повторно звернутися з клопотанням про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою. Крім того, місце розташування земельної ділянки, яку особа бажає отримати у власність повинно відповідати Переліку земельних ділянок сформованому відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 року № 413.Також, відповідач вказав, що за своєю правовою природою відповідно до норм чинного законодавства його повноваження щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки є дискреційними повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу. За таких обставин, на думку відповідача, адміністративний позов є безпідставним та не підлягає задоволенню судом.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд задовольнити адміністративний позов повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив, просив суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з таких підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, ОСОБА_3 є членом Фермерського господарства Благодар Імпульс .

Відповідно до статуту Фермерського господарства Благодар Імпульс , затвердженого рішенням засновника № 2 від 05.01.2016, фермерське господарство є комерційною організацією, створеною членами сім'ї, які внесли майновий внесок, для здійснення підприємницької діяльності з виробництва сільськогосподарської продукції, а також її переробки, зберігання, транспортування, та реалізації, заснованої на їх особистій трудовій участі, та використовувані земельної ділянки площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), наданої для цих цілей відповідно до Договору оренди землі від 24.02.2009 укладеного між Павлоградською районною адміністрацією та ОСОБА_4, укладеного на підставі Розпорядження голови Павлоградської районної державної адміністрації Дніпропетровської області №91-р-09 від 12.02.2009, інших земель набутих фермерським господарством у відповідності до Земельного кодексу України та грошових внесків.

Відповідно до ОСОБА_1 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 12.06.2015, державним реєстратором реєстраційної служби Павлоградського міськрайонного управління юстиції Дніпропетровської області, ОСОБА_5 на підставі Договору оренди землі, зареєстрованого за №040912700901, виданого Новомосковською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області 24.02.2009 року за головою ФГ Благодар Імпульс ОСОБА_4 було зареєстровано право оренди земельної ділянки площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), яка розташована на території В'язівоцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області, індексний номер 22016511 від 12.06.2015, про що до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно було внесено запис про інше речове право 10008528.

ОСОБА_3 звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області із заявою про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення фермерського господарства площею 7,5283 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності за межами населеного пункту, яка знаходиться на території на території В'язівоцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області району та передати земельну ділянку у власність Позивачу, як члену фермерського господарства Благодар Імпульс (код ЄДРПОУ 39873458) із земельної ділянки загальною площею 30,1133 га, (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивачем до заяви про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності були надані:

копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ОСОБА_3; графічний матеріал, на якому зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (Викопіювання із схеми розподілу земельних паїв по КСП В'язівок ); графічний матеріал, на якому зазначено бажане місце розташування земельної' ділянки (Викопіювання із схеми розподілу земельних паїв по КСП ім. Ульянова); копія довідки про середній розмір земельної частки (паю); копія договору оренди землі між Павлоградською районною адміністрацією та ОСОБА_4 від 24.02.2009 р. з додатками; копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №38959385 від 12.06.2015 р.; копія статуту Фермерського господарства Благодар Імпульс ; копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; копія рішення №2 засновника Фермерського господарства Благодар Імпульс від 05.01.2016 року; копія заяви про згоду на розпаювання землі члену Фермерського господарства Благодар Імпульс ОСОБА_3; копія довідки В'язівоцької сільської ради від 30.12.2015 р. щодо відсутності у власності ОСОБА_3 земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території В'язівоцької сільської ради; копія довідки Вербківської сільської ради від 12.12.2016 р. щодо відсутності у власності ОСОБА_3 земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Вербківської сільської ради.

За результатами розгляду вказаної заяви та доданих до неї документів, Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області листом від 13.07.2017 №Ф-6743/0-4118/6-17 ОСОБА_3 було відмовлено у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у зв'язку із відсутністю запитуваної земельної ділянки в переліку земельних ділянок, які передаються в межах норм безоплатної приватизації на території Дніпропетровської області, та запропонував придбати права оренди на відкритих земельних торгах.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними щодо відмови у наданні ОСОБА_3 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю), що відповідає розміру земельної частки (паю) на території В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області району із земельної ділянки загальної площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області, ОСОБА_3 звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, які склались між сторонами у справі, суд виходить із наступного.

Згідно з п. п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ст. 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією.

Відповідно до ст. 31 Земельного кодексу України, землі фермерського господарства можуть складатися із земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди.

Статтею 32 цього ж Кодексу передбачено, що громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про фермерське господарство» , надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

Згідно з ч.1 ст.13 Закону України «Про фермерське господарство» , члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Підстави набуття права на землю із земель державної та комунальної власності визначені ст. 116 Земельного кодексу України.

Громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:

а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;

б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;

в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.

Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами визначений ст. 118 Земельного кодексу України.

Громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до ОСОБА_6 міністрів Автономної Республіки Крим.

Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.

Громадяни - працівники державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонери з їх числа, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні цих підприємств, установ та організацій, звертаються з клопотанням про приватизацію цих земель до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Відповідний орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади в місячний термін розглядає клопотання і надає дозвіл підприємствам, установам та організаціям на розробку проекту приватизації земель.

Передача земельних ділянок у власність громадянам - працівникам державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій, а також пенсіонерам з їх числа провадиться після затвердження проекту приватизації земель у порядку, встановленому цим Кодексом.

Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до ОСОБА_6 міністрів Автономної Республіки Крим. ОСОБА_6 Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна ОСОБА_6 Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє ОСОБА_6 Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам закріплені в ст. 121 Земельного кодексу України.

Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;

б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;

в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

Розмір земельних ділянок, що передаються безоплатно громадянину для ведення особистого селянського господарства, може бути збільшено у разі отримання в натурі (на місцевості) земельної частки (паю).

Розмір земельної ділянки, що передається безоплатно громадянину у власність у зв'язку з набуттям ним права власності на жилий будинок, не може бути меншим, ніж максимальний розмір земельної ділянки відповідного цільового призначення, встановлений частиною першою цієї статті (крім випадків, якщо розмір земельної ділянки, на якій розташований будинок, є меншим).

Частиною 4 ст. 122 Земельного Кодексу України визначено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Таким чином, позивач, як член Фермерського господарства Благодар Імпульс , під час звернення до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровської області із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю), що відповідає розміру земельної частки (паю) на території В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області району із земельної ділянки загальної площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області, надав всі необхідні та передбачені Земельним кодексом України документи.

Згідно з ч.2 ст.134 Земельного кодексу України, не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них, зокрема, у разі: передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства.

Суд, дослідивши документи ОСОБА_3, які додані позивачем до заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки вважає, що заявником надано до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області повний пакет документів, визначений ч.6 ст.118 Земельного кодексу України.

З урахуванням обставини, що підстави для відмови в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення спростовані під час судового розгляду, суд дійшов висновку про протиправність дій Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо відмови у наданні ОСОБА_3 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю), що відповідає розміру земельної частки (паю) на території В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області району із земельної ділянки загальної площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області.

Таким чином, позовні вимоги є обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню судом.

Відповідно до ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Суд вважає за необхідне, відповідно до вимог статті 94 КАС України, присудити із Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 640, 00 грн. відповідно до квитанції 0.0.877760279.1 від 23.10.2017.

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_3 до Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій - задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо відмови у наданні ОСОБА_3 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю), що відповідає розміру земельної частки (паю) на території В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області району із земельної ділянки загальної площею 30,1133 га (кадастровий номер 1223583000:01:002:0780), що надана в оренду для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів В'язівоцької сільської ради Палоградського району Дніпропетровської області.

Присудити із Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 640, 00 грн. відповідно до квитанції 0.0.877760279.1 від 23.10.2017.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст.254 КАС України та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Повний текст постанови складено 12 грудня 2017 року.

Суддя ОСОБА_7

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.12.2017
Оприлюднено14.12.2017
Номер документу70947701
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/7018/17

Постанова від 02.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 14.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 25.01.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 07.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Постанова від 07.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні