Постанова
від 07.12.2017 по справі 826/5431/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

07 грудня 2017 року 10:39 № 826/5431/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А., за участі секретаря судових засідань Панченко О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Гарментс Україна до Київської міської митниці ДФС про скасування картки відмови та зобов'язання вчинити дії,

За участі представників сторін:

Представник позивача, М`ясоєдов В.В., ;

Представник позивача, Грунський В.О., ;

Представник відповідача, Лич С.В., ;

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Гарментс Україна до Київської міської митниці ДФС, у якому просить суд:

- визнати протиправною та скасувати картку відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260001/2017/00046, яка оформлена Київською міською митницею ДФС 27 лютого 2017 року;

- зобов'язати Київську міську митницю ДФС здійснити митне оформлення товарів за заявленою ТО В Гарментс Україна в митній декларації № 100260000/2013/115357 від 14 листопада 2013 року митною вартістю.

В обґрунтування позову зазначено, що картка відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260001/2017/00046, є протиправною та такою, що винесена контролюючим органом неправомірно, безпідставно та в порушення приписів чинного митного законодавства України, а відтак підлягає скасуванню.

Представник відповідача зазначив, що підстави для задоволення позову відсутні, оскільки відповідач при складанні акту перевірки та прийнятті оскаржуваного рішення діяв у межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством.

У судовому засіданні представники позивача адміністративний позов підтримали у повному обсязі, представник відповідача проти задоволення адміністративного позову заперечив.

Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Фактичні обставини справи свідчать 27 лютого 2017 року Київською міською митницею ДФС було прийнято картку відмови №1002260001/2017/00046 у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску транспортних засобів комерційного призначення, в якій зазначено про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю Гарментс Україна в митному оформленні товарів за МД №100260000/2013/115357 від 14.11.2013 року.

Підставою для складання вказаної картки відмови митним органом вказано недостатність коштів для сплати суми податкового зобов'язання та відсутність в декларанта разової (індивідуальної) ліцензії на здійснення зовнішньоекономічної операції.

Позивач не погоджується з такою позицією митного органу, а відтак звернувся до суду за захистом своїх законних прав та інтересів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Як, вбачається з матеріалів адміністративної справи 27 серпня 2013 року між ТОВ Гарментс Україна та Компанією Next Best Clothing Ltd укладено договір купівлі-продажу № 01/13 (надалі - договір), за умовами якого у період із 27.08.2013 року по 31.12.2016 року Продавець зобов'язався відвантажити, а Покупець - прийняти та оплатити товар, а саме: одяг, додаткові речі до одягу, взуття та інші вироби з текстильних матеріалів, які використовувались, постачаються у пакувальних мішках навалом, в об'ємі 648000,00 кг, партіями, вартістю 0,75 ОВР за І кг, у загальному розмірі 486000,00 СЗВР.

На підставі договору та інвойсу від 08.11.2013 року № МЇС-0728 на митну територію України було ввезено товар: бувший у користуванні одяг і додаткові речі до одягу та їх частини, без встановлених торгівельних марок та артикулів; ступінь зносу до 30 %: із текстильних матеріалів, у змішаному вигляді, без індивідуальної упаковки, зібрано та продезінфіковано у Великобританії; чоловічий, жіночий га дитячий асортимент, 15214.00 кг; виробник: дані відсутні; країна походження: СВ.

Митна вартість товарів була задекларована за основним методом - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції).

На виконання визначених МК України вимог ТОВ Гарментс України надало митному органу електронну митну декларацію № 100260000/2013/115357 та документи в підтвердження митної вартості товарів, зокрема: договір № 01/13; інвойс № NВС-0728; накладну від 09.10.2013 року № 0679757; рахунок-фактуру про надання транспортно-експедиційних послуг від 18.10.2013 року № 11; внутрішній договір складського зберігання від 03.10.2013 року № 470-МС; договір про надання послуг митного брокера від 12.08.2013 року № 08/13; договір транспортного експедирування від 08.08.2013 року № ТЕ-3/13; довідку про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, то належать резиденту України і знаходяться за її межами від 10.10.2013 року № 38747190; інформацію про позитивні результати здійснення радіологічного контролю товару від 09.10.2013 року № 2720; резервну позицію від 26.07.2001 року № 915; висновок Мінприроди від 08.10.2013 року № 3851/07/5-7; декларацію про походження товару від 08.11.2013 року №NВС130-0728: сертифікат про фумігацію від 30.09.2013 року №WМТ; сертифікат якості від 30.09.2013 року № NВС-QS-1034: платіжне доручення №1 від 21.10.2013 року про передоплату за митне оформлення в сумі 54000.00 гри.

25.11.2013 року Київською міжрегіональною митницею Міндоходів було відмовлено ТОВ Гарментс Україна у митному оформленні задекларованого товару, у зв'язку з чим видано картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення. Також, митним органом 25.11.2013 року було прийнято рішення про коригування митної вартості товару № 100260000/2013/200717/2.

ТОВ Гарментс Україна звернулося в суд з адміністративним позовом до Київської міжрегіональної митниці Міндоходів про визнання протиправними і скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260000/2013/00669 та рішення від 25.11.2013 року №100260000/2013/200717/12 про коригування митної вартості товарів, стягнення з відповідача на користь позивача завданих збитків у розмірі 56474.47 гри.

Постановою Окружною адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2015 року по справі №826/1044/14 залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 16 червня 2015 року, заявлений позов задоволений.

Постановою Вищого адміністративного суду України від 26 січня 2016 року постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2015 року змінено, скасовано в частині стягнення з Київської міжрегіональної митниці Міндоходів на користь ТОВ Гарментс Україна суми завданих збитків в розмірі 56474.47 грн., в решті постанову суду залишено без змін.

Так, судовими рішенням було встановлено, що декларантом були надані митному органу усі наявні в нього документи, передбачені ч.2. ст. 53 МКУ, що необхідні для визначення митної вартості за піною договору щодо товарів, які імпортуються. За таких обставин у митного органу були відсутні підстави для додаткового витребування згідно з ч.З. ст.53 МКУ у ІІозивача документів.

У зв'язку із скасуванням картки відмови в прийнятті митної декларації та рішення про коригування митної вартості товарів. ГОВ Гарментс Україна 27.01.2016 року подало до митного органу, митного посту Східного та Державної фіскальної служби України заяву від 27.01.2016 року за вих. №1-27/01 про виконання митних формальностей за МД № 100260000/2013/115357 від 14.11.2013 року.

Однак, листом Київської митниці ДФС від 10.02.2016 року за вих. № 1017/10/26-70-62-01 було повідомлено ТОВ Гарментс Україна , що скасування картки відмови не змінює статусу митної декларації від 14.11.2013 №100260000/2013/115357, за якою відмовлено у митному оформлені. Відтак, митне оформлення товару можливо провести шляхом поданій нової митної декларації у відповідності до статей 3, 257 Митного кодексу України.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.09.2016 року №826/3712/16, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного сулу від 13.12.2016 року, визнано протиправною бездіяльність Київської міської митниці ДФС, яка полягає у невиконанні митного оформлення ЕМД №100260000/2013/115357 від 14.11.2013 року заявленого товару: 1) Бувший у використанні одяг і додаткові речі до одягу та їх частини, без встановлених торгівельних марок та артикулів. Ступінь зносу до 30%. З текстильних матеріалів, у змішаному вигляді, без індивідуальної упаковки. Зібрано та продезінфіковано у Великобританії. Чоловічий, жіночий та дитячий асортимент - 15 214 кг. Виробник немає даних. Країна походження - GB : 2) Взуття вживане, несортоване. Ступінь зносу до 30%. У змішаному вигляді, без індивідуальної упаковки. Зібрано та продезінфіковано у Великобританії. Чоловічий, жіночий та дитячий асортимент - 1 890 кг. Виробник немає даних. Країна походження - СІВ. Торговельна марка немає даних. ; 3) Інші речі домашнього вжитку, бувші у використанні, несортовані. Ступінь зносу до 30%. Зібрано та продезінфіковано у Великобританії. Асортимент: білизна постільна, столова та кухонна, рушники, фіранки, скатертини, ковдри. З текстильних матеріалів, у змішаному вигляді, без індивідуальної упаковки - 990 кг. Виробник немає даних. Країна походження - GB. Торговельна марка немає даних ; зобов'язано Київську міську митницю ДФС розглянути та прийняти надану Товариством з обмеженою відповідальністю Гарментс Україна ЕМД №100260000/2013/115357 від 14.11.2013 року.

Відповідно до ч.5 ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Згідно з ч.2 сі. 13 Закону України Про судоустрій і статус суддів судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування. їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України.

Положення аналогічного змісту викладені також в ч. ч. 2. З ст. 14 КАС України, згідно з якими постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

27 лютого 2017 року Відповідачем було прийнято картку відмови №100260001/2017/00046 у прийнятті митної декларації, зв'язку з недостатністю коштів для сплати суми податкового зобов'язання та відсутності разової ліцензії на здійснення зовнішньоекономічної операції.

Однак, як вбачається з наявного в матеріалах справи копії платіжного доручення №1 від 21.10.2013 року на суму 54000,00 грн., позивачем було сплачено грошові кошти на виконання податкового зобов'язання авансовим внеском.

Щодо необхідності надання позивачем індивідуальної ліцензії, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 2 Закону України Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті та статті 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність наказом Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України від 27.02.2015 №189 Про застосування спеціальної санкції - індивідуального режиму ліцензування зовнішньоекономічної діяльності - до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності і України до ТОВ Гарментс Україна застосовано спеціальну санкцію - індивідуальний режим ліцензування зовнішньоекономічної діяльності.

За результатами проведеної перевірки податковим органом було складено Акт перевірки №2541/26-58-22-06-15/38317152 від 04.06.2014 року, яким було встановлено наявність простроченої дебіторської заборгованості за здійсненими зовнішньо-економічними операціями, та на податковому-повідомленні рішенні №0000982206 від 20.06.2014 року.

Так, за результатами скарги ТОВ Гарментс Україна на зазначене податкове- повідомлення рішення №0000982206 від 20.06.2014 року Державною Фіскальною службою України відповідно до Рішення про результати розгляду скарги від 04.11.2014 року встановлено відсутність порушень порядку здійснення розрахунків в іноземній валюті з боку ТО Гарментс Україна , а податкове повідомлення-рішення №20000982206 від 20.06.2014 року - скасовано. Відтак, у позивача не викало обов'язку надавати митному органу разової ліцензії .

Крім того суд зазначає, що оскаржувана картка відмови стосується митної декларації та долучених документів, які були подані митному органу 14.11.2013 року та щодо яких в судовому порядку було встановлено відсутність будь-яких розбіжностей, ознак підробки та наявності усіх числових значень, необхідних для визначення митної вартості і товарів за першим методом - за ціною договору.

Відтак, суд відхиляє аргументи відповідача, що необхідності подання підтвердження щодо сплати коштів суми податкового зобов'язання та разової ліцензії на здійснення зовнішньоекономічної операції, оскільки митне оформлення товару (вживаних речей (одягу, взуття) та інших предметів побутового призначення) було розпочато на підставі митної декларації від 14 листопада 2013 року. Коригування відповідачем митної вартості товарів (відповідне рішення було прийнято 25 листопада 2013 року) та відмови з цих підстав у їх пропуску на митну територію України зумовило судове оскарження таких рішень відповідача, у кінцевому підсумку якого ці рішення було скасовано як протиправні. Відтак, митне оформлення ввезених Товариством товарів за митною декларацією від 14 листопада 2013 року не було завершено (в розумінні статті 255 Митного кодексу України), а відмова (небажання) відповідача продовжити (довести до завершення) митне оформлення на підставі цієї митної декларації (після постановлення остаточного судового рішення, яке набрало законної сили) ґрунтується на помилковому трактуванні положень Митного кодексу України, відтак свідчить незаконість винесення оскаржуваної картки відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260001/2017/00046, яка оформлена Київською міською митницею ДФС 27 лютого 2017 року.

Так. у відповідності до ч. 5 ст. 255 .МК України митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму, що засвідчується органом доходів і зборів шляхом проставлення відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії.

Згідно з розділом 4 затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 року №631 Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа (далі - Порядок №631) виконання митних формальностей за митною декларацією, заповненою у звичайному порядку, здійснюється із дотриманням такого алгоритму дій: 1) реєстрація митної декларації; 2) перевірка митної декларації; 3) прийняття митної декларації для оформлення або відмова в її прийнятті; 4) оформлення митної декларації; 5) призупинення митного оформлення; 6) передавання митної декларації до спеціалізованого підрозділу; 7) проведення митного огляду; 8) завершення митних формальностей за митною декларацією.

Таким чином, завершення митного оформлення шляхом подання нової декларації суперечить вимогам чинного законодавства , що підтверджується також позицією Державної фіскальної служби України, яка своїм листом від 23.10.2015 року №22378/99-99-24-02-03-15 на заяву ТО Гарментс Україна повідомила, що законодавством не встановлено норму щодо анулювання митних декларації у разі відмови у їх оформленні, митне оформлення має бути здійснено у єдиному порядку за митною декларацією №100260000/2013/115357 .

Відповідно до ст.1 МК України відносини, пов'язані із справлянням митних платежів, регулюються цим Кодексом, Податковим кодексом України та іншими законами України з питань оподаткування.

Згідно ст.49 МК України (в редакції чинній на момент виникнення правовідносин) митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Крім того, відповідно до ст.50 МК України відомості про митну вартість товарів використовуються для: нарахування митних платежів; застосування інших заходів державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності України; ведення митної статистики; розрахунку податкового зобов'язання, визначеного за результатами документальної перевірки.

Поряд із цим, у ст.52 МК України зазначено, що заявлення митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів у порядку, встановленому розділом VIII цього Кодексу та цією главою. Декларант або уповноважена ним особа, які заявляють митну вартість товару, зобов'язані: заявляти митну вартість, визначену ними самостійно, у тому числі за результатами консультацій з органом доходів і зборів; подавати органу доходів і зборів достовірні відомості про визначення митної вартості, які повинні базуватися на об'єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню; нести всі додаткові витрати, пов'язані з коригуванням митної вартості або наданням органу доходів і зборів додаткової інформації.

Відповідно до ч.8 ст.52 МК України у декларації митної вартості наводяться відомості про метод визначення митної вартості товарів, числове значення митної вартості товарів та її складових, умови зовнішньоекономічного договору, що мають відношення до визначення митної вартості товарів, та надані документи, що підтверджують зазначене.

При цьому, відповідно ст.53 МК України, документами які підтверджують митну вартість товарів є:

- декларація митної вартості, що подається у випадках, визначених у ч.5 і ч.6 ст.52 цього Кодексу, та документи, що підтверджують числові значення складових митної вартості, на підставі яких проводився розрахунок митної вартості;

- зовнішньоекономічний договір (контракт) або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;

- рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа (якщо товар не є об'єктом купівлі-продажу);

- якщо рахунок сплачено, - банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару;

- за наявності - інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару;

- транспортні (перевізні) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включені у вартість товару, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів;

- копія імпортної ліцензії, якщо імпорт товару підлягає ліцензуванню;

- якщо здійснювалося страхування, - страхові документи, а також документи, що містять відомості про вартість страхування.

У разі якщо документи, зазначені у частині другій цієї статті, містять розбіжності, наявні ознаки підробки або не містять всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, декларант або уповноважена ним особа на письмову вимогу органу доходів і зборів зобов'язані протягом 10 календарних днів надати (за наявності) такі додаткові документи: договір (угоду, контракт) із третіми особами, пов'язаний з договором (угодою, контрактом) про поставку товарів, митна вартість яких визначається; рахунки про здійснення платежів третім особам на користь продавця, якщо такі платежі здійснюються за умовами, визначеними договором (угодою, контрактом); рахунки про сплату комісійних, посередницьких послуг, пов'язаних із виконанням умов договору (угоди, контракту); виписку з бухгалтерської документації; ліцензійний чи авторський договір покупця, що стосується оцінюваних товарів та є умовою продажу оцінюваних товарів; каталоги, специфікації, прейскуранти (прайс-листи) виробника товару; копію митної декларації країни відправлення; висновки про якісні та вартісні характеристики товарів, підготовлені спеціалізованими експертними організаціями, та/або інформація біржових організацій про вартість товару або сировини.

У разі якщо орган доходів і зборів має обґрунтовані підстави вважати, що існуючий взаємозв'язок між продавцем і покупцем вплинув на заявлену декларантом митну вартість, декларант або уповноважена ним особа на письмову вимогу органу доходів і зборів, крім документів, зазначених у ч.2 та ч.3 цієї статті, подає (за наявності) такі документи: виписку з бухгалтерських та банківських документів покупця, що стосуються відчуження оцінюваних товарів, ідентичних та/або подібних (аналогічних) товарів на території України; довідкову інформацію щодо вартості у країні-експортері товарів, що є ідентичними та/або подібними (аналогічними) оцінюваним товарам; розрахунок ціни (калькуляцію).

Забороняється вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, відмінні від тих, що зазначені в цій статті.

Декларант або уповноважена ним особа за власним бажанням може подати додаткові наявні у них документи для підтвердження заявленої ними митної вартості товару.

Відповідно до ст.54 МК України Контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється органом доходів і зборів під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.

Контроль правильності визначення митної вартості товарів за основним методом - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту (вартість операції), здійснюється органом доходів і зборів шляхом перевірки розрахунку, здійсненого декларантом, за відсутності застережень щодо застосування цього методу, визначених у ч.1 ст.58 цього Кодексу.

За результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів орган доходів і зборів визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень ст.55 цього Кодексу.

Орган доходів і зборів з метою здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів має право: упевнюватися в достовірності або точності будь-якої заяви, документа чи розрахунку, поданих для цілей визначення митної вартості; у випадках, встановлених цим Кодексом, письмово запитувати від декларанта або уповноваженої ним особи встановлені ст.53 цього Кодексу додаткові документи та відомості, якщо це необхідно для прийняття рішення про визнання заявленої митної вартості; у випадках, встановлених цим Кодексом, здійснювати коригування заявленої митної вартості товарів; проводити в порядку, визначеному ст.345-354 цього Кодексу, перевірки правильності визначення митної вартості товарів після їх випуску; звертатися до органів доходів і зборів інших країн із запитами щодо надання відомостей, необхідних для підтвердження достовірності заявленої митної вартості; застосовувати інші передбачені цим Кодексом форми митного контролю.

Орган доходів і зборів може відмовити у митному оформленні товарів за заявленою декларантом або уповноваженою ним особою митною вартістю виключно за наявності обґрунтованих підстав вважати, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів, у разі: невірно проведеного декларантом або уповноваженою ним особою розрахунку митної вартості; неподання декларантом або уповноваженою ним особою документів згідно з переліком та відповідно до умов, зазначених у ч.2-4 ст.53 цього Кодексу, або відсутності у цих документах всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; невідповідності обраного декларантом або уповноваженою ним особою методу визначення митної вартості товару умовам, наведеним у главі 9 цього Кодексу; надходження до органу доходів і зборів документально підтвердженої офіційної інформації органів доходів і зборів інших країн щодо недостовірності заявленої митної вартості.

У разі якщо під час проведення митного контролю орган доходів і зборів не може аргументовано довести, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів, заявлена декларантом або уповноваженою ним особою митна вартість вважається визнаною автоматично.

Отже, аналіз вищевказаних норм свідчить про те, що органи доходів і зборів мають виключну компетенцію в питаннях перевірки та контролю правильності обчислення декларантом митної вартості товарів.

Таким чином, враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про протиправність картки відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260001/2017/00046, яка оформлена Київською міською митницею ДФС 27 лютого 2017 року та наявність підстав для її скасування.

Крім того, враховуючи скасування картки відмови у прийнятті митної декларації, судом вбачаються підстави для зобов'язання Київську міську митницю ДФС здійснити митне оформлення товарів за заявленою ТОВ Гарментс Україна в митній декларації № 100260000/2013/115357 від 14 листопада 2013 року митною вартістю.

Згідно частин 1, 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Наведені обставини відповідачем в ході розгляду даної справи жодним чином не спростовані та не доведено зворотного.

Системно проаналізувавши норми законодавства, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно, беручи до уваги положення статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, на користь позивача підлягає присудженню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача всі здійсненні ним судові витрати.

Керуючись вимогами статей 69-71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати картку відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №100260001/2017/00046, яка оформлена Київською міською митницею ДФС 27 лютого 2017 року.

Зобов'язати Київську міську митницю ДФС здійснити митне оформлення товарів за заявленою ТОВ Гарментс Україна в митній декларації № 100260000/2013/115357 від 14 листопада 2013 року митною вартістю.

Присудити на користь ТОВ Гарментс Україна (код ЄДРПОУ 38317152) сплачений ним судовий збір у розмірі 3200,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Київської міської митниці ДФС.

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71073460
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5431/17

Ухвала від 22.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Постанова від 17.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 17.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 16.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 06.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

Постанова від 06.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бабенко К.А

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні