Постанова
від 19.12.2017 по справі 815/6664/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 грудня 2017 р.м.ОдесаСправа № 815/6664/17

Категорія: 1.3 Головуючий в 1 інстанції: Юхтенко Л.Р. Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Вербицької Н.В.,

суддів - Джабурії О.В.,

- Турецької І.О.,

при секретарі судового засідання Осіпова М.Ю.,

за участю представника позивача Погорілого П.В.,

представників відповідача Іщенка О.В., Єрмолатіна В.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" та Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2017 року за адміністративним позовом Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області про визнання протиправною та скасування постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області № 136 від 12 грудня 2017 року щодо відмови в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5; зобов'язання відповідача повторно розглянути документи; визнання дій такими, що є одноразовим грубим порушенням Закону України "Про місцеві вибори" та достроково припинити повноваження цього складу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області, -

В С Т А Н О В И Л А :

15.12.2017 року Овідіопольська районна організація Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" звернулась до суду з адміністративним позовом до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області про визнання протиправною та скасування постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області № 136 від 12 грудня 2017 року "Про розгляд заяви-вимоги Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" щодо реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року" щодо відмови в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5; зобов'язання відповідача повторно розглянути документи, подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 з урахуванням висновків, зазначених в постанові Овідіопольського районного суду Одеської області від 05.12.2017 року та ухвалі Одеського апеляційного адміністративного суду від 08.12.2017 року; визнання дій відповідача з прийняття рішення про відмову в реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 по одномандатному виборчому округу висунутого Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" такими, що є одноразовим грубим порушенням Закону України "Про місцеві вибори" та достроково припинити повноваження цього складу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 12 грудня 2017 року постановою Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області № 136 ОСОБА_5 повторно відмовлено в реєстрації в якості кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району Одеської області з підстав того, що наданий на виконання вимог ч.2 ст. 3 Закону України "Про громадянство" паспорт громадянина України серії ОК № 021029, виданий Київським РВ в м. Одесі ГУДМС в Одеській області 26.08.2016р. на ім'я ОСОБА_5 згідно з висновком Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області №239/2016 року вважається недійсним та таким, що підлягає вилученню та знищенню. Вказані підстави відмови у реєстрації є аналогічними тим, що були викладені в постанові Таїровської селищної виборчої комісії Одеської області №101 від 30.11.2017 року про відмову в реєстрації в якості кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району Одеської області, яка визнана незаконною та скасована постановою Овідіопольського районного суду Одеської області від 05 грудня 2017 року у справі №509/4812/17, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 08 грудня 2017 року. Також цим судовим рішенням зобов'язано відповідача повторно розглянути документи, подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5

Враховуючи, що відповідач проігнорував виконання судового рішення та повторно відмовив у реєстрації ОСОБА_5 в якості кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району Одеської області з тих самих підстав, позивач вважав такі дії територіальної комісії одноразовим грубим порушенням Закону України "Про місцеві вибори" та просив достроково припинити повноваження цього складу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області.

Відповідач заперечував проти позову та представники відповідача у відкритому судовому засіданні зазначили, що оскаржувана постанова № 136 не стосується прав, законних інтересів та виконання обов'язків позивача - Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина", вона стосується ОСОБА_5 особисто, який цю постанову не оскаржував; документи для реєстрації в якості кандидата на посаду селищного голови висунутого Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" були подані особисто ОСОБА_5, а не уповноваженою особою районної організації; відповідач виконав постанову Овідіопольського районного суду Одеської області від 05 грудня 2017 року по справі №509/4812/17, залишену без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 08 грудня 2017 року, а саме: повторно розглянув подані документи та виніс постанову з іншим змістом; позивач не довів, яке було допущено відповідачем одноразове грубе порушення, що могло стати підставою для дострокового припинення повноважень виборчої комісії.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2017 року позов задоволено частково. Визнана протиправною та скасована постанова Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області № 136 від 12 грудня 2017 року "Про розгляд заяви-вимоги Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" щодо реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року".

Зобов'язано Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області повторно розглянути документи, подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 з урахуванням обставин, встановлених рішенням суду. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, сторони подали апеляційні скарги.

Позивач, вважаючи, що судом першої інстанції протиправно не прийняті до уваги його доводи стосовно неодноразового грубого порушення відповідачем вимог Конституції України та Закону України "Про місцеві вибори", яке виразилось у необґрунтованій неодноразовій відмові Овідіопольській районній організації ВО "Батьківщина" в реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5, просив рішення суду першої інстанції скасувати в частині відмови у позові з прийняттям постанови про задоволення позову в цій частині.

Відповідач в апеляційній скарзі посилається на невірну оцінку судом першої інстанції матеріалів справі, що стало підставою для помилкового висновку про наявність у ОСОБА_5 повноважень від Овідіопольської районної організації ВО "Батьківщина" на подачу до Таїровської селищної виборчої комісії документів для реєстрації кандидатом. Крім того, позивач у судовому засіданні не довів факту порушення своїх, а не ОСОБА_5, прав, що є підставою для відмови у позові. Апелянт також звертає увагу на те, що відповідно до ст.43 Закону України "Про місцеві вибори" та п.39 Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення виборів, затверджених постановою ЦИК від 26.10.2017 № 232, Таїровська селищна виборча комісія станом на день прийняття постанови, що оскаржується у даній справі, а саме 12.12.2017, не має повноважень про прийняття рішення про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови. На підставі викладеного апелянт просив рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову про відмову у позові.

Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційних скарг, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів приходить до наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що 29 листопада 2017 року Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області був прийнятий пакет документів з метою реєстрації кандидатом на посаду селищного голови висунутого від місцевої організації ВО "Батьківщина" ОСОБА_5. Відповідно до довідки отриманих документів, такі документи подав ОСОБА_5 (а.с. 78).

Постановою Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області №101 від 30 листопада 2017 року "Про розгляд поданих документів Овідіопольської районної організації ВО "Батьківщина" для реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного Голови Овідіопольського району Одеської області та кандидатів у депутати Таїровської селищної ради Овідопольського району на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад, об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року", зокрема, було відмовлено Овідіопольській районій організації ВО "Батьківщина" в реєстрації в якості кандидата на посаду селищного голови ОСОБА_5.

Відповідно до змісту цієї постанови, позивачу було відмовлено в реєстрації ОСОБА_5 в якості кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району Одеської області через відсутність передбачених Законом України "Про місцеві вибори" документів для реєстрації особи кандидатом (відсутність документа, що підтверджує громадянство України) (а.с. 83). У судовому засіданні представники відповідача зазначили, що підставою для відмови відповідачу в цій реєстрації стало відсутність документів, що підтверджують громадянство України ОСОБА_5, відповідно до приписів п. 1 ст. 9 Закону України "Про місцеві вибори".

Позивач оскаржив цю постанову до суду та за результатами судового розгляду постановою Овідіопольського районного суду Одеської області у справі №509/4812/17 від 05.12.2017 року (а.с. 36-43) було визнано протиправною та скасовано постанову Таїровської селищної виборчої комісії Одеської області №101 від 30 листопада 2017 року в частині відмови в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5 та зобов'язано Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольского району Одеської області повторно розглянути документи, подані Овідіопольською районною організацією ВО "Батьківщина" для реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного Голови ОСОБА_5

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 08 грудня 2017 року апеляційну скаргу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області залишено без задоволення, а постанову без змін (а.с. 18-25).

08 грудня 2017 року Овідіопольскою районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" подано до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області заяву-вимогу, якою Овідіопольська районна організація ВО "Батьківщина" вимагала негайно повторно розглянути подані для реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5 на виконання вищезазначених рішень судів.

Судом встановлено, що на засіданні Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області, яке відбувалось з 11 грудня 2017 року по 12 грудня 2017 року розглянута ухвала Одеського апеляційного адміністративного суду у справі №509/4812/17 та прийнято рішення відмовити позивачу в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5, що підтверджено протоколом засідання № 11 (а.с. 62-73), та від 12 грудня 2017 року прийнято постанову №136 про відмову у реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5

Задовольняючи позов частково, суд першої інстанції виходив з відсутності підстав для повторної відмови у реєстрації ОСОБА_5 кандидатом на посаду Таїровського селищного голови.

Судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Правовідносини, що виникли між сторонами врегульовані Законом України "Про місцеві вибори" від 14.07.2015 № 595-VІІІ, про що докладно зазначено судом першої інстанції.

Статтею 46 Закону України № 595-VIII передбачені підстави для відмови в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости.

Відповідно до ч.1 зазначеної статті Закону територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі, зокрема за пунктам:

2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону.

Дослідивши постанову Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області № 101 від 30.11.2017 року, постанову Овідіопольського районного суду Одеської області 05.12.2017 року у справі №509/4812/17, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 08.12.2017 року, якою визнано протиправною та скасовано постанову №101 від 30 листопада 2017 року в частині відмови в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5 та зобов'язано Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області повторно розглянути ці документи, та дослідивши оскаржувану постанову від 12.12.2017 року № 136, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що у постановах № 101 від 30.11.2017 року та № 136 від 12.12.2017 року підстави відмови в реєстрації кандидатом на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_5 частково співпадають, а саме: не дотримано приписів ст. 9 Закону України "Про місцеві вибори" щодо належності кандидата до громадянства України.

Разом з цим вказаним підставам надана оцінка у судових рішеннях у справі №509/4812/17, де приймали участь ті самі сторони, а відповідно, згідно з приписами ч. 4 ст. 78 КАС України, ці обставини не підлягають доказуванню при розгляді цієї справи. Так, суди вважали, що за відсутністю доказів припинення громадянства України ОСОБА_5 у випадках та порядку, передбаченому ст.17 Закону України "Про громадянство України", відсутні підстави для висновку про позбавлення останнього громадянства України.

Судом першої інстанції також вірно встановлено, що представниками Овідіопольської районної організації ВО "Батьківщина" вперше було надано до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області пакет документів з метою реєстрації кандидата на посаду селищного голови від місцевої організації партії ВО "Батьківщина" - 29 листопада 2017 року, та подано: заяву про реєстрацію кандидата, підписану керівником місцевої організації партії ВО "Батьківщина" ОСОБА_5, копію рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевої організації у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;- рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата на посаду селищного голови від цієї місцевої організації партії; заяву особи про згоду балотування кандидатом місцевої організації партії у відповідному одномандатному виборчому окрузі; заяву про оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах; автобіографію; декларацію про майно; копію паспорта та фото в кількості чотирьох штук; статут політичної партії, тобто в строк, передбачений ч. 2 ст. 43 Закону № 595-VIII та за переліком документів, визначеним ст.40 Закону № 595-VIII.

Доводи апелянта - відповідача стосовно того, що документи для реєстрації в якості кандидата на посаду селищного голови висунутого Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" були подані особисто ОСОБА_5, а не уповноваженою особою районної організації, не є підставою для відмови у реєстрації кандидатом, оскільки відповідно до наданого суду витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Овідіопольської районної організації ВО "Батьківщина" від 30.11.2017 року керівником цієї організації є ОСОБА_5, який є повноважним представником цієї партії за Статутом.

Посилання апелянта - відповідача на те, що оскаржувана постанова № 136 не стосується прав, законних інтересів та виконання обов'язків позивача - Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина", є невірними, оскільки, ОСОБА_5 був висунутий саме цією організацією в якості кандидата на посаду селищного голови, та відповідно до ст.12 Закону № 595-VIII є суб'єктом виборчого процесу, а отже, відповідно до приписів ст. 94 Закону № 595-VIII може оскаржувати рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії.

Постанова № 136 від 12.12.2017 року винесена за результатами повторного розгляду того самого пакету документів.

З матеріалів справи вбачається, що позивач не порушував строки щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності відповідача, з якими він не погодився, а тому він має право на відновлення порушених прав. З цих підстав, судова колегія погоджується з доводами суду першої інстанції, що висновок відповідача в постанові № 136 від 12.12.2017 року щодо неможливості здійснити реєстрацію в якості кандидата на посаду селищного голови висунутого Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" ОСОБА_5 через сплив строку реєстрації таких кандидатів відповідно до вимог Закону України "Про місцеві вибори", є невірним та порушує права позивача.

При цьому судова колегія враховує постанову Центральної виборчої комісії "Про окремі питання діяльності Васильківської районної виборчої комісії Київської області" від 22.10.2010 № 476, яка визначила, що встановлений законом припинювальний строк не застосовується при розгляді питань про реєстрацію кандидатів у депутати на виконання рішення суду, яке набрало законної сили.

За відсутністю підстав для відмови у здійсненні реєстрації ОСОБА_5 кандидатом на посаду селищного голови, судом першої інстанції постанова № 136 від 12.12.2017 року вірно визнана протиправною та такою, що не відповідає приписам статті 46 Закону № 595-VIII, та скасована.

Разом з цим, судова колегія вважає, що зобов'язання відповідача втретє розглянути документи, що подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 з урахуванням обставин, встановлених рішенням суду, не сприятиме належному та ефективному захисту прав позивача, в зв'язку із чим вважає за можливе відповідно до ч.2 ст.9 КАС України вийти за межі позовних вимог, про що позивач просив у позові.

Здійснення відповідачем своїх повноважень у спосіб, що не відповідає вимогам закону, враховуючи відсутність законних підстав для відмови у здійсненні реєстрації за переліком документів, що подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина", судова колегія вважає можливим зобов'язати Таїровську селищну виборчу комісію здійснити реєстрацію ОСОБА_5 кандидатом на посаду селищного голови.

Відмовляючи у задоволенні позову в частині визнання дій відповідача з прийняття рішення про відмову в реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 по одномандатному виборчому округу висунутого Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" такими, що є одноразовим грубим порушенням Закону України "Про місцеві вибори", та дострокового припинення повноважень цього складу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області, суд першої інстанції виходив з їх необґрунтованості.

Судова колегія погоджується з такими висновками суду першої інстанції, та вважає, що доводи апелянта - позивача їх не спростовують, оскільки підстави для прийняття відповідачем постанови № 101 від 30.11.2017 та постанови № 136 від 12.12.2017 не є тотожними, як правильно зазначили представники відповідача в судовому засіданні, а тому не можливо стверджувати про зловживання відповідачем дискреційними повноваженнями, що свідчило б про грубе порушення Закону № 595-VIII.

При цьому судова колегія враховує принцип пропорційності, який полягає у дотриманні необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. В даному випадку несприятливі наслідки для виборців територіальної громади та інших суб'єктів виборчого процесу у вигляді ризиків зриву виборчого процесу в разі дострокового припинення повноважень Таїровської селищної виборчої комісії, не буде відповідати цілям, визначеним ст.2 КАС України.

Відповідно до ст.139 КАС України суд вирішує питання щодо розподілу судових витрат.

Так, відповідно до ч.1, 3, 6 цієї статті при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Якщо суд апеляційної інстанції змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Згідно Закону України Про судовий збір , за подачу апеляційної скарги на постанову суду, судовий збір сплачується у розмірі 110% ставки, що підлягала сплаті при подачі позову.

Так, ставка судового збору за подачу адміністративного позову Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" за три вимоги немайнового характеру становила 4 800 грн. (1 600 грн х 3), а отже ставка судового збору за подачу апеляційної скарги в даному випадку становить 5 280 грн.

Крім того, судом першої інстанції помилково не стягнуто з позивача судовий збір за вимогу немайнового характеру, у задоволенні якої йому відмовлено та не стягнуто з відповідача судовий збір за другу позовну вимогу, яку задоволено.

Враховуючи викладене, судова колегія приходить до висновку, що стягненню підлягає судовий збір у сумі 6 880 грн (5 280 грн + 1600 грн) з Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" та у сумі 8 480 грн (5 280 грн + 1600 грн + 1600 грн.) з Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області.

Керуючись ст.ст.308,315,321,322,325 КАС України, судова колегія -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" - задовольнити частково, апеляційну скаргу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області - залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2017 року скасувати в частині зобов'язання Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області повторно розглянути документи, подані Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 з урахуванням обставин, встановлених рішенням суду, та стягнення судового збору.

В цій частині прийняти постанову про зобов'язання Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області здійснити реєстрацію кандидата на посаду Таїровського селищного голови Овідіопольського району ОСОБА_5 на підставі документів, поданих Овідіопольською районною організацією Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина".

Стягнути з Овідіопольської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" (ЄДРПОУ 26133922) на користь Державної судової адміністрації України на рахунок №:31215256700001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, МФО: 820019, код ЄДРПОУ 22030106 судовий збір в розмірі 6 880 (шість тисяч вісімсот вісімдесят) грн.

Стягнути з Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області (ЄДРПОУ 34010734) на користь Державної судової адміністрації України на рахунок №:31215256700001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, МФО: 820019, код ЄДРПОУ 22030106 судовий збір в розмірі 8 480 (вісім тисяч чотириста вісімдесят) грн.

В решті рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2017 року - залишити без змін

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після проголошення, є остаточною та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.

Головуючий: Н.В.Вербицька

Суддя: О.В.Джабурія

Суддя: І.О.Турецька

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.12.2017
Оприлюднено20.12.2017
Номер документу71073985
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6664/17

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Окрема думка від 19.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Постанова від 19.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні