Ухвала
від 24.12.2017 по справі 509/5072/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 509/5072/17

У Х В А Л А

24 грудня 2017 року о 02 год. 06 хв. м.Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Соколенко О.М., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії та про встановлення факту порушення законодавства, -

ВСТАНОВИВ:

18 грудня 2017 року за вх. №10663 до Овідіопольського районного суду Одеської області надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправною та скасувати постанову Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою було відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області;

- зобов'язати Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області належним чином оформити прийняте 30.11.2017 року рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області по одномандатному виборчому округу № 22, висунутого шляхом самовисування, та не вчиняти перешкод його виконанню;

- зобов'язати Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області внести зміни до постанови Таїровської селищної виборчої комісії за 123 від 06.12.2017 року Про затвердження тексту виборчих бюлетенів в частині, що стосується одномандатного виборчого округу № 22, включивши ОСОБА_1 до тексту виборчого бюлетеня для голосування в одномандатному виборчому окрузі №22 як кандидата в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, висунутого шляхом самовисування;

- зобов'язати Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області забезпечити виготовлення та передачу до відповідних дільничних виборчих комісій бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі № 22 з виборів депутатів Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області із включенням до них кандидата в депутати ОСОБА_1, висунутого шляхом самовисування;

- встановити факт грубого порушення законодавства України про місцеві вибори головою Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області Буравльовим Олегом Івановичем.

Ухвалою Овідіопольського районного суду Одеської області від 19.12.2017 року відкрито провадження у даній адміністративній справі та призначено підготовче судове засідання.

20 грудня 2017 року ухвалою Овідіопольського районного суду Одеської області, постановленою у відкритому судовому засіданні, задоволено клопотання представника відповідача та передано адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області про визнання протиправною, скасування постанови та зобов'язання вчинити певні дії на розгляд Одеському окружному адміністративному суду.

Не погоджуючись з ухвалою суду від 20.12.2017 року, Таїровська селищна виборча комісія Овідіопольського району Одеської області подала апеляційну скаргу, в якій просила скасувати оскаржену ухвалу та залишити без розгляду адміністративний позов.

Ухвалами Одеського апеляційного адміністративного суду від 22.12.2017 року відкрито апеляційне провадження у справі №509/5072/17 за апеляційною скаргою Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області на ухвалу Овідіопольського районного суду Одеської області від 20.12.2017 року та призначено справу за вказаною апеляційною скаргою до апеляційного розгляду без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) на 23.12.2017 року.

23 грудня 2017 року Одеським апеляційним адміністративним судом прийнято постанову іменем України в адміністративній справі №509/5072/17, якою апеляційну скаргу Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області залишено без розгляду, а ухвалу Овідіопольського районного суду Одеської області від 20.12.2017 року залишено без змін.

Так, у вказаному рішенні, суд апеляційної інстанції зазначив: …Апелянт зазначає, що оскаржене позивачем рішення виборчої комісії прийнято 12 грудня 2017 року, а позовна заява надійшла до суду першої інстанції 18 грудня 2017 року, що підтверджено штампом реєстрації вхідних документів Овідіопольського районного суду Одеської області. Таким чином, апелянт вважає, що позивач звернулась до суду першої інстанції поза межами строку, встановленого ч. 6 ст. 273 КАС України, внаслідок чого, відповідно до ч.3 ст. 123 КАС України, суд першої інстанції повинен був залишити адміністративний позов без розгляду. ОСОБА_1 надала відзив на апеляційну скаргу, в якому просить відмовити у задоволенні апеляційної скарги, посилаючись на те, що апеляційна скарга є необґрунтованою, оскільки згідно з ч. 2 ст. 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Також ОСОБА_1 посилається на приписи ч.3 ст. 122 КАС України, відповідно до якої для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. ОСОБА_1 у відзиві на апеляційну скаргу зазначає, що не зважаючи на те, що рішення Таїровської селищної виборчої комісії, оформлене постановою №133, яка оскаржується, було прийнято 12 грудня 2017 року, а сама постанова із резолютивною та мотивувальною частинами, в яких зазначено чим керувалась комісія при прийнятті рішення, була надана лише 14 грудня 2017 року, що підтверджено фотокопією відповідної сторінки журналу вихідної документації Таїровської селищної виборчої комісії. За таких обставин раніше цієї дати дізнатися про зміст рішення Таїровської селищної виборчої комісії, аргументацію, якою користувалась комісія при прийнятті зазначеного рішення, а також про порушення прав ОСОБА_1 було неможливо, оскільки ОСОБА_1 та її представнику ОСОБА_4 було відмовлено в праві бути присутніми на засіданні, на якому розглядалось зазначене питання. ОСОБА_1 вказує на те, що відповідне рішення комісії в порушення ч.1 ст. 27 Закону України Про місцеві вибори не було ні опубліковано на стенді виборчої комісії, ні невідкладно видано суб'єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу. ОСОБА_1 неодноразово (і відразу після засідання 12.12.2017 року, і протягом наступного дня, і 14.12.2017 року) просила видати копію прийнятого рішення. Але комісія видала копію рішення лише 14.12.2017 року. Відповідно, без копії вказаного рішення ОСОБА_1 не могла ні ознайомитися із рішенням комісії, ні дізнатися про чергове порушення своїх прав, ні звернутися до суду за захистом порушених прав та інтересів. Таким чином, на думку позивача Таїровська селищна виборча комісія вчинила бездіяльність (враховуючи попередні порушення закону про вибори, здається, було зроблено свідомо та навмисно), що призвело до порушення прав ОСОБА_1, зокрема, щодо оскарження неправомірного рішення про відмову в реєстрації кандидатом у депутати. Підготовка адміністративного позову (9 сторінок тексту) та додатків, які підтверджують факти, висловлені в адміністративній справі (63 сторінки), зайняли тривалий час. Також позивач зазначає, що в адміністративному позові йдеться про можливе вчинення кримінального злочину, для підтвердження чого необхідно було проглянути чималу кількість відеозаписів та ознайомитись з нормами Кримінального кодексу України .

Водночас, у постанові Одеського апеляційного адміністративного суду від 23 грудня 2017 року зазначається, що апеляційний суд відхиляє як доводи апеляційної скарги, так і доводи відзиву на апеляційну скаргу, які стосуються питання дотримання строків звернення до адміністративного суду, оскільки зазначене питання має вирішувати повноважений суд першої інстанції, яким є Одеський окружний адміністративний суд, а не Овідіопольський районний суд Одеської області (ч. 4 ст. 273 КАС України).

23 грудня 2017 року о 16 год. 47 хв. адміністративна справа №509/5072/17 надійшла до Одеського окружного адміністративного суду за вх. №6793/17.

Враховуючи постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 23.12.2017 року, Одеський окружний адміністративний суд, вирішуючи питання про дотримання позивачем строку звернення до суду з даним адміністративним позовом, виходить з наступного.

Частина перша статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року передбачає, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

У своїй практиці Європейський суд з прав людини звертав увагу, що "стаття 6 Конвенції містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів яких є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Для того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання у її права" ( рішення від 4 грудня 1995 року у справі "Белле проти Франції" (Bellet v. France), Series A № 333-B, crop. 42, пункт 36).

Інститут строків в судовому процесі сприяє досягненню юридичної визначеності у публічно-правових відносинах, а також стимулює учасників процесу добросовісно ставитися до виконання своїх обов'язків. Ці строки обмежують час, протягом якого такі правовідносини можуть вважатися спірними.

Судом встановлено, що 04 грудня 2017 року, ОСОБА_1 звернулася до Овідіопольського районного суду Одеської області (справа №509/4823/17) з позовом, в якому просила суд: визнати протиправною та скасувати постанову Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за номером 77 від 30 листопада 2017 року Про розгляд поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою було відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області; зобов'язати Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області розглянути заяву ОСОБА_1 про реєстрацію її кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області по одномандатному виборчому округу № 22, висунутого шляхом самовисування, та сплатити судовий збір.

Постановою Овідіопольського районного суду Одеської області від 06.12.2017 року у справі №509/4823/17 судом задоволено вищевказаний адміністративний позов ОСОБА_1 та визнано протиправною і скасовано постанову Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за номером 77 від 30 листопада 2017 року Про розгляд поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою було відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області та зобов'язано Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області розглянути заяву ОСОБА_1 про реєстрацію її кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області по одномандатному виборчому округу № 22, висунутого шляхом самовисування.

Постанова Овідіопольського районного суду Одеської області від 06.12.2017 року у справі №509/4823/17 набрала законної сили 11.12.2017 року, що вбачається з відмітки на вказаному рішенні, копія якого міститься в матеріалах справи (а.с.30).

12 грудня 2017 року Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області прийнято постанову №133 Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (а.с.31).

Вказана постанова №133 від 12.12.2017 року прийнята за результатами розгляду заяви ОСОБА_1 щодо поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області з урахуванням постанови суду від 06.12.2017 року у справі №509/4823/17.

Суд зазначає, що предметом позову в даній справі є постанова Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою було відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Частиною 3 статті 122 КАС України визначено, що для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Позивач оскаржує по даній справі рішення Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області.

В свою чергу, особливості провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.

Згідно ч.4 ст.273 КАС України рішення, дії або бездіяльність Центральної виборчої комісії щодо встановлення нею результатів виборів чи всеукраїнського референдуму оскаржуються до Верховного Суду. Усі інші рішення, дії або бездіяльність Центральної виборчої комісії, члена цієї комісії, прийняті у межах виборчого процесу, оскаржуються до Київського апеляційного адміністративного суду.

Відповідно до ч.6 ст.273 КАС України позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п'ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.

Таким чином ч.6 ст.273 КАС України є спеціальною нормою, яка визначає строки звернення щодо оскарження рішень виборчих комісій.

З вказаної норми вбачається, що строк звернення до суду з даним адміністративним позовом обчислюється не з дати коли особа дізналась чи могла дізнатись про порушення своїх прав, а з дати прийняття рішення, яке є предметом розгляду у даній адміністративній справі.

Зважаючи на приписи ст.273 КАС України по розгляду даної категорії спорів, у суду немає необхідності у з'ясуванні обставин щодо дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод та інтересів.

Так, судом встановлено, що постанова Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 Про розгляд заяви ОСОБА_1 щодо поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, прийнята 12 грудня 2017 року.

Таким чином, враховуючи положення ч.6 ст.273 КАС України, початком обчислення строку звернення ОСОБА_1 з адміністративним позовом про визнання протиправною та скасування постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року є 12 грудня 2017 року, тобто день прийняття оскаржуваного рішення.

Отже, п'ятиденний строк для оскарження вказаної постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року спливає 16.12.2017 року.

Водночас, суд зазначає, що відповідно до ч.1 ст.120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.

Згідно ч.6 статті 120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.

Відповідно до ч.1 ст. 270 КАС України на обчислення строків, встановлених статтями 273-277, 280-283 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - десятої статті 120 цього Кодексу.

Отже, навіть якщо для обчислення строку звернення до суду застосовувати положення ч.1, ч.6 ст.120 КАС України (з урахуванням вимог ч.1 ст. 270 КАС України), початком обчислення строку звернення ОСОБА_1 з адміністративним позовом про визнання протиправною та скасування постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року буде 13 грудня 2017 року, тобто наступний день після прийняття даного рішення, і відповідно, закінченням строку звернення до суду з вищевказаною вимогою є 17 грудня 2017 року.

Таким чином, оскільки ОСОБА_1 звернулась до Овідіопольського районного суду 18 грудня 2017 року, що підтверджено штампом реєстрації вхідних документів Овідіопольського районного суду Одеської області, то позивачем пропущено встановлений ч.6 ст.273 КАС України строк оскарження постанови №133 від 12.12.2017 року.

Що стосується позовної вимоги про зобов'язання Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області належним чином оформити прийняте 30.11.2017 року рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області по одномандатному виборчому округу № 22, висунутого шляхом самовисування, та не вчиняти перешкод його виконанню, суд зазначає наступне.

Як встановлено судом, на виконання постанови Овідіопольського районного суду Одеської області від 06.12.2017 року у справі №509/4823/17, якою, в тому числі, скасовано постанову Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за номером 77 від 30 листопада 2017 року Про розгляд поданих документів для реєстрації кандидатом в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 24 грудня 2017 року, шляхом самовисування , якою було відмовлено у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, 12 грудня 2017 року Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області прийнято оскаржувану постанову №133.

Відповідно до п.23 ч.1 ст.4 КАС України похідна позовна вимога - вимога, задоволення якої залежить від задоволення іншої позовної вимоги (основної вимоги).

Таким чином, вказана вимога позивача є похідною від вимоги про визнання протиправною та скасування постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за № 133 від 12 грудня 2017 року, а отже станом на 18.12.2017 року позивачем пропущено строк звернення до суду, визначений ч.6 ст.273 КАС України.

Стосовно позовної вимоги про зобов'язання Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області внести зміни до постанови Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за 123 від 06.12.2017 року Про затвердження тексту виборчих бюлетенів в частині, що стосується одномандатного виборчого округу № 22, включивши ОСОБА_1 до тексту виборчого бюлетеня для голосування в одномандатному виборчому окрузі №22 як кандидата в депутати Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, висунутого шляхом самовисування, суд зазначає наступне.

Постанова Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за 123 Про затвердження тексту виборчих бюлетенів прийнята 06.12.2017 року, а отже, враховуючи положення ч.6 ст.273 КАС України, станом на дату подачі даного адміністративного суду позивачем пропущено строк звернення до суду з вимогою, що пов'язана з прийняттям вказаного рішення.

Що стосується позовних вимог про зобов'язання Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області забезпечити виготовлення та передачу до відповідних дільничних виборчих комісій бюлетенів для голосування в одномандатному виборчому окрузі № 22 з виборів депутатів Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області із включенням до них кандидата в депутати ОСОБА_1, висунутого шляхом само висування та про встановлення факту грубого порушення законодавства України про місцеві вибори головою Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області Буравльовим Олегом Івановичем, то відповідно до п.23 ч.1 ст.4 КАС України вони є похідними від вищевказаних трьох позовних вимог позивача, оскільки їх задоволення залежить від задоволення основних позовних вимог.

Особливості обчислення процесуальних строків в адміністративних справах, які регулюються, в тому числі, статтею 273 КАС України, визначено статтею 270 КАС України.

Так, частиною 5 статті 270 КАС України визначено, що строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені у справах, визначених цією статтею, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду.

Таким чином, зважаючи на вищевикладені норми КАС України, оскільки у даній категорії справ, що регулюються статтею 273 КАС України не передбачено можливість поновлення строків звернення до суду, а ОСОБА_1 звернулась до суду, пропустивши визначений законом строк звернення до суду,суд дійшов висновку, що даний адміністративний позов підлягає залишенню без розгляду.

Керуючись ст.ст.4, 120, 122, 270, 273, 278 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії та про встановлення факту порушення законодавства - залишити без розгляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана у строк, визначений ч.2 ст.278 КАС України, шляхом подачі через суд першої інстанції апеляційної скарги до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Ухвала набирає законної сили в порядку та у строки, встановлені ст. 272 КАС України.

Суддя О.М. Соколенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2017
Оприлюднено26.12.2017
Номер документу71211534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —509/5072/17

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 23.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 24.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

Ухвала від 24.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Бочаров А. І.

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Бочаров А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні