Ухвала
від 26.12.2017 по справі 824/273/17-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

26 грудня 2017 р. м. Чернівці Справа № 824/273/17-а

          Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Григораша В.О., розглянувши заяву Товариства з додатковою відповідальністю "Чернівецький завод залізобетонних виробів і конструкцій" про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду у справі за адміністративним позовом Управління Держпраці у Чернівецькій області до Товариства з додатковою відповідальністю "Чернівецький завод залізобетонних виробів і конструкцій" про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

19.12.2017 року Товариство з додатковою відповідальністю "Чернівецький завод залізобетонних виробів і конструкцій" (заявник) звернулось до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Чернівецького окружного адміністративного суду №824/273/17-а від 25.07.2017 року.

Розглянувши заяву про скасування заходів реагування, суд приходить до висновку про необхідність повернення такої заяви заявнику без розгляду, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що постановою Чернівецького окружного адміністративного суду від 25.07.2017 року застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з додатковою відповідальністю "Чернівецький завод залізобетонних виробів і конструкцій" шляхом зупинення робіт, зокрема: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку №3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; - зберігання балонів, контейнерів, цистерни та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт; - роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти; - зварювальні, газополум'яні, наплавні роботи.

19.12.2017 року заявник звернувся до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Чернівецького окружного адміністративного суду №824/273/17-а від 25.07.2017 року.

До вказаних спірних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Відповідно до ч. 3 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України від 03.10.2017 року №2147-VIII (КАС України), який набрав чинності 15.12.2017 року, провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Законом України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 року №2147-VIII внесено зміни в Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року №2747-IV.

Так, Законом України від 03.10.2017 року №2147-VIII було скасовано положення ч. 12 ст. 183-2 КАС України від 06.07.2005 року №2747-IV, яким визначався порядок скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи.

Таким чином, на момент звернення заявником до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Чернівецького окружного адміністративного суду №824/273/17-а від 25.07.2017 року, у адміністративних судів відсутні повноваження на її розгляд.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити, в тому числі, підстави заяви (клопотання, заперечення).

Згідно з ч. 2 ст. 167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Судовим розглядом встановлено, що заява про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду подана заявником до неуповноваженого суб'єкта її розгляду та на підставі нечинної статті КАС України від 06.07.2005 року №2747-IV, у зв'язку з чим суд визнає таку заяву очевидно безпідставною та необґрунтованою.

Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для задоволення заяви про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Чернівецького окружного адміністративного суду №824/273/17-а від 25.07.2017 року до Товариства з додатковою відповідальністю "Чернівецький завод залізобетонних виробів і конструкцій" та повертає її заявнику без розгляду.

При цьому, суд роз'яснює заявнику, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V.

Відповідно до абз. 2 ч.5 ст. 4 Закону України № 877-V відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

На підставі викладеного та керуючись статтями 167, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Повернути заяву про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Чернівецького окружного адміністративного суду №824/273/17-а від 25.07.2017 року, заявнику без розгляду.

          

Ухвала набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 цього Кодексу.

Суддя           В.О. Григораш

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2017
Оприлюднено29.12.2017
Номер документу71241097
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/273/17-а

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 31.10.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 25.07.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

Ухвала від 25.07.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Григораш Віталій Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні