Рішення
від 28.12.2017 по справі 815/4964/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4964/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2017 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Вовченко О.А.,

секретар судового засідання Соколова М.С.,

за участі:

представника позивача - ОСОБА_1, (за довіреністю)

представника відповідача - ОСОБА_2, (за довіреністю)

розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом приватного підприємства БЕССАРАБІЯ- В до Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області про стягнення пені за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В за жовтень 2014 року в розмірі 880758,74 грн., за серпень 2014 року в розмірі 1416379,21 грн., суд-

В С Т А Н О В И В:

29 вересня 2017 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» до Арцизької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Арцизької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо несвоєчасного подання Головному управлінню Державної казначейської служби України в Одеській області висновку із зазначенням суми податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» по декларації з податку на додану вартість за серпень 2014 року, в розмірі 2416713,00 грн.;

- визнати протиправною бездіяльність Арцизької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо неподання Головному управлінню Державної казначейської служби України в Одеській області висновку із зазначенням суми податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» по декларації з податку на додану вартість за жовтень2014 року, в розмірі 14986,394,00 грн.;

- стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) пеню за нездійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ «Південний» , МФО:328209), за жовтень 2014 року в розмірі 880758,74 грн.

- стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) пеню за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ «Південний» , МФО:328209), за серпень 2014 року в розмірі 1416379,21 грн.

Ухвалою суду від 28.09.2017 року адміністративний позов приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» залишено без руху та надано позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою від 09 жовтня 2017 року, оскільки позивачем усунено недоліки позовної заяви, визначені у вищевказаній ухвалі, судом відкрито провадження у справі.

08 грудня 2017 року судом прийнято ухвалу, якою задоволено клопотання представника Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області та закрито провадження по адміністративній справі № 815/4964/17 в частині позовних вимог за позовом приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В до Арцизької обєднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправною бездіяльність Арцизької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо несвоєчасного подання Головному управлінню Державної казначейської служби України в Одеській області висновку із зазначенням суми податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» по декларації з податку на додану вартість за серпень 2014 року, в розмірі 2416713,00 грн.; визнання протиправною бездіяльність Арцизької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо неподання Головному управлінню Державної казначейської служби України в Одеській області висновку із зазначенням суми податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» по декларації з податку на додану вартість за жовтень2014 року, в розмірі 1496394,00 грн.

13 грудня 2017 року за вх. №34647/17 від представника позивача до суду найшла заява про зміну позовних вимог.

Ухвалою суду від 13.12.2017 року, яка занесена до журналу судового засідання судом прийнято до провадження позовні вимоги приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В в редакції, викладеній у вищевказаній заяві, згідно якої позивач просить суд:

- стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (код за ЄДРПОУ 35434347) пеню за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО 328209), за серпень 2014 року, в розмірі 1377645,58 грн. (один мільйон триста сімдесят сім тисяч шістсот сорок п'ять гривень 58 копійок).

- стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (код за ЄДРПОУ 35434347) пеню за нездійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО 328209), за жовтень 2014 року, в розмірі 649 520,90 грн. (шістсот сорок дев'ять тисяч п'ятсот двадцять тисяч гривень 90 копійок).

В обґрунтування позовних вимог позивач, з урахуванням заяви про зміну позовних вимог, зазначає, що не дивлячись на встановлену судом (справа №815/4450/15) протиправності бездіяльності Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області щодо ненаправлення висновку про відшкодування сум ПДВ за жовтень 2014 року в сумі 1496394,00 грн., вказаним суб'єктом владних повноважень висновок про відшкодування суми ПДВ за жовтень 2014 року в сумі 1496394,00 грн. не складено і не скеровано до відповідного органу ДКС України і станом на 12.12.2017 року. Оскільки бюджетне відшкодування за жовтень 2014 року ПП БЕССАРАБІЯ-В у сумі 1496 394,00 грн. не отримало і наразі (з 29.06.2017 року - у сумі 998894,00 грн.), позивач згідно з приписами п. 200.23 ПКУ має право на стягнення пені, обчисленої і після 26.08.2015 року.

При цьому 29.06.2017 року Арцизька ОДПІ ГУ ДФС в Одеські області провела взаємозалік по особового рахунку ПП БЕССАРАБІЯ-В та зменшила суму бюджетного відшкодування за жовтень 2014 року з 1496397,00 грн. до 998894,00 грн., тобто на суму 497500,00 грн. застосованих штрафних санкцій. Водночас, грошові зобов'язанні ПП БЕССАРАБІЯ-В за штрафними санкціями у розмірі 497500,00 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 10.11.2016 року №0001404201 за приписами абз. 4 п. 56.18 ПКУ було узгоджено ще 08.06.2017 року - у день ухвалення постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 08.06.2017 року у справі №808/3700/16, якою апеляційну скаргу ПП БЕССАРАБІЯ-В у справі про оскарження податкового повідомлення-рішення від 10.11.2016 року №0001404201 залишено без задоволення. Загальна сума розрахованої за приписами п. 200.23 ПКУ пені за несвоєчасне відшкодування на користь ПП БЕССАРАБ ІЯ-В ПДВ за жовтень 2014 року, обчисленої за період з 27.08.2015 року (дати звернення до суду з позовом у справі №815/5007/15) до 12.12.2017 року (дати розгляду позову у справі №815/4964/17), становить , стверджує позивач, 649 520,90 грн.

Окрім того позивач зазначає, що протиправність дій податкового органу із зменшення суми бюджетного відшкодування за серпень 2014 року на суму 2416713,00 грн. доведено у судовому порядку (справа №815/2244/15), а несвоєчасне перерахування грошових коштів у рахунок такого відшкодування підтверджено матеріалами справи. ПП БЕССАРАБІЯ-В протягом 2,5 років не отримувало бюджетне відшкодування ПДВ за серпень 2014 року, у той час як згідно з приписами п.200.10-200.13 ПКУ мало отримати найпізніше упродовж 70-72 календарних днів.

Зважаючи на вищевикладене, позивач просить суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Від представника відповідача - Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області до суду надійшли письмові заперечення на адміністративний позов (т.2 а.с.159-162) у яких зазначено, що згідно розрахунків пені, які наводились в адміністративному позові ПП Бессарабія- 3 та були задоволені судом в рамках судової справи № 815/5007/15, підприємство вже заявляло до відшкодування наступні суми: за несвоєчасно відшкодовану суму податку на додану вартість за звітний період серпень 2014 року: з 25.11.2014 року по 26.08.2015 року у розмірі 567656,09 грн.; за несвоєчасно відшкодовану суму податку на додану вартість за звітний період жовтень 2014 року: з 21.01.2015 року по 26.08.2015 року у розмірі 266659,92 грн. При цьому за даною справою № 815/4964/17 ПП Бессарабія-В безпідставно повторно намагається стягнути відповідні суми пені з Державного бюджету України. Сума податку на додану вартість у розмірі 2416713 грн., яка заявлялась підприємством до бюджетного відшкодування у декларації з податку на додану вартість за серпень 2014 року, була упереджена на підставі акту документальної позапланової перевірки від 17.01.2015 року № 4/15-35434347, згідно висновків якого ПП Бессарабія-В завищено суму бюджетного відшкодування ПДВ у розмірі 2416713 грн. Таким чином, відповідна сума була виключена з бюджетного відшкодування підприємству, а тому й нарахування пені не може здійснюватись.

Враховуючи вищевикладене, представник відповідача просить суд відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

Від відповідача - Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області письмових заперечень на адміністративний позов не надходило.

Ухвалою суду від 21.12.2017 року, яка занесена до журналу судового засідання судом продовжено розгляд справи згідно кодексу адміністративного судочинства в редакції від 03.10.2017 року №2147-VII у порядку загального позовного провадження.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, посилаючись, в тому числі на обґрунтуванням, викладені у письмових поясненнях (т.2 а.с.20-26), та просив суд їх задовольнити.

У судовому засіданні представник відповідача - Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області заперечувала проти задоволення позовних вимог у повному обсязі, посилаючись, зокрема, на обставини, які викладені у письмових поясненнях (т.2 а.с.187-188).

Представник Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Вислухавши пояснення представника позивача та представників відповідачів, розглянувши подані документи та матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України №2755-VI від 02.12.2010 року.

Згідно п.п.14.1.18 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, бюджетне відшкодування - відшкодування від'ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника, у тому числі автоматичне бюджетне відшкодування у порядку та за критеріями, визначеними у розділі V цього Кодексу.

Порядок визначення суми податку, що підлягає відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків врегульовано статтею 200 ПК України. Відповідно до пунктів 200.7 та 200.10 цієї статті платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. Протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Згідно з пунктом 200.11 ст. 200 ПК України за наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.

Перелік достатніх підстав, які надають право податковим органам на позапланову виїзну документальну перевірку платника податку на додану вартість для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно пунктів 200.12 та 200.13 статті 200 ПК України орган державної податкової служби зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. На підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган Державного казначейства України видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.

Відповідно до п. 200.23 статті 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Отже, при обчисленні пені має враховуватися облікова ставка НБУ, встановлена на момент виникнення пені, протягом строку дії такої пені, включаючи день погашення. Таким чинном облікова ставка НБУ фіксується на момент виникнення пені та у разі зміни розміру ставники протягом строку нарахування пені такі зміни при обчисленні не враховуються.

У разі виконання платником податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування, передбачених пунктами 200.7, 200.8 статті 200 ПК України вимог, та підтвердження достовірності нарахування такого відшкодування органом державної податкової служби за результатами проведення камеральної чи документальної позапланової виїзної перевірки, цей орган зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету. Протягом п'яти операційних днів після отримання зазначеного висновку орган Державного казначейства України повинен видати платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку.

Пунктом 200.15 ст. 200 цього Кодексу передбачено, що у разі якщо за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або орган державної податкової служби розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган державної податкової служби не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов'язаний повідомити про це орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, тимчасово припиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до набрання законної сили судовим рішенням.

Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Відповідно до п. 200.17 ст.200 Податкового кодексу України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи Державного бюджету України.

На суми податку, не відшкодовані протягом визначених статтею 200 ПК строків, які вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ, нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення (п. 200.23 ст. 200 ПКУ). Неподання органом державної податкової служби після закінчення перевірки до органу Державного казначейства України висновку із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету, та непогашення у зв'язку з цим заборгованості бюджету з ПДВ, не позбавляє платника податку права пред'явити вимоги про стягнення зазначеної пені.

Аналогічна позиція висловлена в постанові Верховного Суду України від 03.06.2014 року у справі № 21-131а14.

Згідно до ч.1 ст.25 Бюджетного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду.

Згідно з пп.6 п.16 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 р. №845 органи Казначейства за судовими рішеннями про стягнення надходжень бюджету здійснюють безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів з метою забезпечення бюджетного відшкодування податку на додану вартість та/або пені, нарахованої на заборгованість державного бюджету з відшкодування такого податку.

При цьому, як вже зазначалось вище, пунктом 200.23. статті 200 Податкового кодексу України передбачено, що суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Таким чином, вказаною нормою визначено період часу, за який платник податку має право на отримання пені за несвоєчасне виконання зобов'язань з перерахування підтверджених сум бюджетного відшкодування ПДВ.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (т.1 а.с.20-27) приватне підприємство «БЕССАРАБІЯ-В» зареєстровано як юридична особа 19.02.2008 року та знаходиться на податковому обліку в Арцизькій ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Позивач з 20.02.2008 року зареєстрований платником податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).

Судом встановлено, що ПП «БЕССАРАБІЯ-В» було подано до Арцизької ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області (Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області) податкову декларації з ПДВ за серпень 2014 року разом із розрахунком коригування сум податку на додану вартість до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1), розрахунком сум бюджетного відшкодування (Д3), заявою про повернення сум бюджетного відшкодування (Д4) за відповідні періоди (т.1 а.с.29-39). Вказана декларація прийнята та зареєстрована Арцизькою ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області, що підтверджується квитанцією №2 (т.1 28).

Згідно розрахунку бюджетного відшкодування (Д3) за серпень 2014 року, позивачем заявлено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню у розмірі 16943457 грн.

Для перевірки правомірності нарахування ПП Бесарабія-В бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за серпень 2014 року у сумі 16943457,00 грн., Арцизькою ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області проведено відповідну перевірку за результатом якої складено акт документальної позапланової виїзної перевірки достовірності декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість від 12.11.2014 року №497/15-35434347 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування приватним підприємством «БЕССАРАБІЯ-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника в банку за серпень 2014 року» , яким підтверджено відображене ПП «БЕССАРАБІЯ-В» у декларації за серпень 2014 року бюджетне відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку у сумі 14526744 грн. та встановлено, що в порушення пп.14.1.181 п.14.1 ст.14, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.4 ст.201 Податкового Кодексу України ПП «БЕССАРАБІЯ-В» у декларації за серпень 2014 року завищено заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку на загальну суму 2416713 грн.

Судом встановлено, що правомірність висновків, викладених у акті від 12.11.2014 року №497/15-35434347 на підставі якого, в свою чергу, було прийнято податкове повідомлення рішення №0001211500 від 25.11.2014 року, було предметом розгляду у адміністративній справі №815/2244/15.

Так, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 09.07.2015 року у справі №815/2244/15 визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення форми В1 Арцизької ОДПІ №0001211500 від 25.11.2014 року (т.2 а.с.27-33).

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2015 року у справі №815/2244/15 визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області від 25.11.2014 року №0001211500 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за серпень 2014 року на суму 208 356 грн. та в частині нарахування штрафних санкцій в розмірі 104178,5 грн. та відмовлено приватному підприємству Бессарабія-В у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області від 25.11.2014 року №0001211500 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за серпень 2014 року на суму 2207878 грн. та застосування штрафних санкції у сумі 1103939 грн.

Ухвалою Вищого адміністративного суду від у справі №815/2244/15 постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2015 скасовано в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми В1 Арцизької ОДПІ №0001211500 від 25.11.2014 на суму на 2207878 грн. та в цій частині направити справу на новий розгляд до Одеського апеляційного адміністративного суду, в решті постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2015 залишено без змін.

В свою чергу, під час нового розгляду справи Одеським апеляційним адміністративним судом прийнято ухвалу від 06.04.2016 року, якою апеляційну скаргу Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області - залишено без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 09 липня 2015 року в частині визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми В1 №0001211500 від 25.11.2014 року на суму 2207878,00 грн. за основним платежем та на суму 1103939 грн. за штрафними санкціями - залишено без змін.

Відповідно до даних КП ДСС постанова Одеського окружного адміністративного суду від 09.07.2015 року у справі №815/2244/15 набрала законної сили 19.04.2016 року.

Згідно листа Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області №940/10/15-07-12-01 від 23.02.2017 року на підставі вищевказаних рішень суду, відповідні зміни були внесені до комп'ютерних баз даних та автоматизованих інформаційних систем державної податкової служби (т.2 а.с.105, 114). У вказаному листі також зазначено, що на теперішній час суми по яких закінчено провадження по справам, рахуються у загальній сумі переплати по ІКП з податків на додану вартістю.

Судом встановлено, що 31.03.2017 року згідно платіжного доручення №2 відповідачем на рахунок ПП Бессарабія В перераховано 2416713,00 грн. із зазначенням у графі Призначення платежу - відшкодування ПДВ за декларацією за серпень 2014 року (т.2 а.с.18).

Приписами п.п. ґ п. 200.12 ст. 200 ПК України, визначено, що сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з однієї із таких дат: …з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.

З урахуванням оскарження податкового повідомлення-рішення №0001211500, періодом за який позивач має право на нарахування пені у розмірі 120 суми податку відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення, що не відшкодована протягом визначеного статтею 200 ПК строку, яка вважається заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ (серпень 2014 року у розмірі 2416713) є період з 19.04.2016 року (дати набрання законної сили постановою Одеського окружного адміністративного суду від 09.07.2015 року) по 31.03.2017 року (дата відшкодування ПДВ за декларацією за серпень 2014 року у розмірі 2416713,00 грн. згідно платіжного доручення №2 від 31.03.2017 року), тобто 347 дні.

Облікова ставка Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені (19.04.2016 року зважаючи на п.200.23 ст.200 Податкового кодексу України) становить 22%.

Отже, на користь ПП Бесарабія-В підлягає стягнення з Державного бюджету України пеня за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО 328209), за серпень 2014 року, в розмірі 606549,06 грн. (2416713 (сума, що підлягає відшкодуванню)*22% (облікова ставка Національного банку України)*120%:365*347 (кількість днів затримки).

ПП «БЕССАРАБІЯ-В» було подано до Арцизької ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області (Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області) податкову декларації з ПДВ за жовтень 2014 року разом із розрахунком коригування сум податку на додану вартість до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1), розрахунком сум бюджетного відшкодування (Д3), заявою про повернення сум бюджетного відшкодування (Д4), розшифровкою податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5), довідкою про залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого з звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (Д2), заявою про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (Д8) за відповідний період (т.1 а.с.64-67). Вказана декларація прийнята та зареєстрована Арцизької ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області, що підтверджується квитанцією №2 (т.1 68, 83).

Згідно розрахунку бюджетного відшкодування (Д3) за жовтень 2014 року, позивачем заявлено суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню у розмірі 19645679,00 грн.

Для перевірки правомірності нарахування ПП Бесарабія-В бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за жовтень 2014 року у сумі 19645679,00 грн., Арцизькою ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області проведено відповідну перевірку за результатом якої складено акт документальної позапланової виїзної перевірки достовірності декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість від 13.01.2015 року №1/15-35434347 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки правомірності нарахування приватним підприємством «БЕССАРАБІЯ-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника в банку за жовтень 2014 року» , яким підтверджено відображене ПП «БЕССАРАБІЯ-В» у декларації за жовтень 2014 року бюджетне відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку у сумі 19415866,00 грн. та встановлено, що на порушення пп.14.1.181 п.14.1 ст.14, п.198.1, п.198.2, п.198.6 ст.198, п.201.4 ст.201 р.V Податкового Кодексу України ПП «БЕССАРАБІЯ-В» у декларації за жовтень 2014 року завищено заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку на загальну суму 13723,00 грн. (т.1 а.с.84-102);

Сума відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок підприємства у розмірі 19415866 грн. за декларацією, податною за жовтень 2014 року, була підтверджена вищевказаним актом документальної позапланової виїзної перевірки від 13.01.2015 р. № 1/15-35434347.

Як вже зазначалось вище, позивач просить суд стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) пеню за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ «Південний» , МФО:328209), за жовтень 2014 року в розмірі 649520,94 грн.

Згідно розрахунку, який наводить позивач у заяві про зміну розміру позовних вимог, періодом за яким ПП Бессарабія-В просить суд стягнути з контролюючого органу пеню за жовтень 2014 року є період з 27.08.2015 року по 12.12.2017 року

Судом встановлено, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 04.11.2015 року у справі №815/5007/15, яка набрала законної сили 27.01.2016 року стягнуто з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області на користь приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (ЄДРПОУ 35434347) пеню за несвоєчасне здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства «БЕССАРАБІЯ-В» (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ «Південний» , МФО 328209), за листопад, грудень 2013 року, серпень, вересень, жовтень та листопад 2014 року, травень 2015 року в розмірі 10133313, 44 грн. (десять мільйонів сто тридцять три тисячі триста тринадцять гривень 44 коп.) (т.1 а.с.132-137, 183-198, т.2 а.с.59-73).

При цьому пеня у вказаній справі була стягнута з відповідача за несвоєчасно відшкодовану суму податку на додану вартість за звітний період з 25.11.2014 року по 26.08.2015 року у розмірі 567656,09 грн.; за несвоєчасно відшкодовану суму податку на додану вартість за звітний період жовтень 2014 року: з 21.01.2015 року по 26.08.2015 року у розмірі 266659,92 грн.

У зазначеній постанові Одеського окружного адміністративного суду від 04.11.2015 року у справі №815/5007/15, яка набрала законної сили 27.01.2016 року судом встановлено, що Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області було підготовлено висновок про суму відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2014 року у розмірі 19415866 грн. №165-00 від 26.08.2015 року.

Судом встановлено, що 30.09.2015 року згідно платіжного доручення №25 відповідачем на рахунок ПП Бессарабія В перераховано 17919472,00 грн. із зазначенням у графі Призначення платежу - відшкодування ПДВ за декларацією за жовтень 2014 року (т.2 а.с.167).

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.02.2016 року у справі №815/4450/15 (дата набрання законної сили - 10.02.2016 року) зобов'язано Арцизьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області підготувати та подати ГУ ДКС України в Одеській області висновок про відшкодування суми ПДВ Приватному підприємству «Бессарабія-В» в сумі 1496394 грн. (т.1 а.с.123-130).

Так, вказаним рішенням встановлено наступне: Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області у відповідності до Порядку № 68/23 та Регламенту № 522 направлено узагальнену інформацію по ПП «Бессарабія-В» щодо відшкодування суми податку на додану вартість на розрахунковий рахунок підприємства у розмірі 19415866грн. за декларацією, податною за жовтень 2014 року, яка була підтверджена актом документальної позапланової виїзної перевірки від 13.01.2015р. №1/15-35434347.

Проте, листом ГУ ДФС в Одеській області від 30.09.2015р. № 10928/7/15-32-20-03-29, яке надійшло на електронну адресу Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, повернено узагальнену інформацію №44 щодо (визначених у висновках) обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ по платниках, у яких суми бюджетного відшкодування заявлені у періоді дії Податкового кодексу України.

З поверненої узагальненої інформації №44 вбачається, що контролюючим органом було погоджено суму, яка підлягає бюджетному відшкодуванню ПП «Бессарабія-В» тільки у загальному розмірі 17919472грн. При цьому не включено суму бюджетного відшкодування у розмірі 1496394грн., з урахуванням наявної інформації щодо здійснення заходів по проведенню документальної позапланової перевірки одного з постачальників ПП «Бессарабія-В» - СВК «Прогрес» .

У зв'язку з відсутністю узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування ПДВ і закінченням 5-денного терміну відшкодування податку на додану вартість, УДКС в Арцизькому районі Одеської області листом від 25.09.2015р. за №01-32/668 повернуто висновок від 26.08.2015р. №165-00 на суму 19415866грн. та висновок від 10.07.2015р. №114-00 на суму 22000000грн. по ПП «Бессарабія-В» .

Крім того, листом УДКС в Арцизькому районі Одеської області від 28.09.2015 року №01-32/679 на виконання листа Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області № 10082/9/15-07-20-01 від 28.09.2015 р. повернуто висновок від 26.08.2015р. №165-00 на суму 19415866грн. та висновок від 10.07.2015р. №114-00 на суму 22000000 грн. по ПП «Бессарабія-В» .

Однак, 30 вересня 2015 року на розрахунковий рахунок ПП «Бессарабія-В» за №260000010040105, відкритий в ПАТ АБ «Південний» були зараховані грошові кошти в розмірі 17919472грн., призначення платежу - бюджетне відшкодування з декларацією за жовтень 2014 року, висновок №180-00 від 25.09.2015 року згідно платіжного доручення №25 від 30.09.2015 року.

Отже не повернутою залишилась сума бюджетного відшкодування з ПДВ за жовтень 2014 року у розмірі 1496394,0грн. .

Судом встановлено, що в період з 29.12.2015 року по 30.12.2015 року Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, проведено позапланову невиїзну перевірку ПП «Бессарабія-В» з питань взаємовідносин з Сільськогосподарським виробничим кооперативом «Прогрес» (код ЄДРПОУ 05414679) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.09.2014 року по 30.11.2014 року за результатами проведеної якої складено акт № 460/15-07-22-35434347 від 31.12.2015 року (т.2 а.с.41-57).

Згідно висновків вказаного акту за ПП «Бессарабія-В» встановлені порушення вимог п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст.14 р. I, п. 44.1 ст.44 р. II, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п.198.6 ст. 198 р.V Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, внаслідок чого підприємством завищено від'ємне значення різниці між сумою податкового кредиту на 1890533,88 грн.

На підставі висновків акту № 460/15-07-22-35434347 від 31.12.2015 року Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області прийнято податкові повідомлення-рішення форми «В4» №0000052200 від 22.01.2016 року про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 86226,00 грн., та форми «В1» №0000042200 від 22.01.2016 року про зменшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у розмірі 1 804307,58 грн. та нараховано штрафні (фінансові) санкції на суму 902153,80 грн. (том 1 а.с.209-210).

Правомірність прийняття вказаних податкових рішень було предметом розгляду у адміністративній справі №815/489/16.

Так, судом встановлено, що постановою Одеського окружного адміністративного суду від 25.03.2016 року у справі №815/489/16, яка набрала законної сили 05.07.2016 року визнано протиправними та скасовано у повному обсязі прийняті Арцизькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області податкові повідомлення-рішення: форми «В4» №0000052200 від 22.01.2016 року про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 86 226,00 грн., форми «В1» №0000042200 від 22.01.2016 року про зменшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у розмірі 1 804 307,58 грн. та штрафними санкціями на суму 902 153,80 грн., на підставі ОСОБА_2 про результати позапланової невиїзної перевірки Приватного підприємства «Бессарабія-В» (код за ЄДРПОУ 35434347) з питань взаємовідносин з Сільськогосподарським виробничим кооперативом «Прогрес» (код за ЄДРПОУ 05414679) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.09.2014 року по 30.11.2014року № 460/15-07-22-35.434347 від 31.12.2015року (т.1 а.с.149-156).

З урахуванням оскарження податкових повідомлень-рішень у адміністративній справі №815/489/16 та зважаючи на період за яким судом вже було стягнено на користь позивача пеню, періодом за який позивач має право на нарахування пені у розмірі 120 суми податку відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення, щодо не відшкодована протягом визначених статтею 200 ПК строку, яка вважається заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ (жовтень 2014 року у розмірі 1496394) є період з 27.08.2015 року (дати наступної за датою по яку вже було стягнено пеню у справі №815/5007/15) по 22.01.2016 року (дата прийняття податкових повідомлень рішень, які були предметом розгляду у адміністративній справі №815/489/16), тобто 149 дні.

Судом встановлено, що копію ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 05.07.2016 року у справі №815/489/16 отримано Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області 12.07.2016 року (вх. №1990/9/10).

Як стверджує позивач та не заперечується відповідачем 29.06.2017 року Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області зменшено суду заборгованості з бюджетного відшкодування за жовтень 2014 року перед ПП Бессарабія-В з 1496394,00 грн. на 998894,00 грн. за рахунок застосування до ПП Бессарабія-В штрафних санкцій у розмірі 497500,00 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 10.11.2016 року №0001404201.

При цьому грошові зобов'язання позивача за штрафними санкціями у розмірі 497500,00 грн., згідно податкового повідомлення-рішення від 10.11.2016 року №0001404201 було узгоджене 08.06.2017 року (постанова Дніпропетровського апеляційного суду від 08.06.2017 року у справі №808/3700/16). Вказана обставина зазначено позивачем у адміністративному позові, підтверджується матеріалами справи та не заперечується відповідачем.

З урахуванням дати отримання Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області копії ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 05.07.2016 року у справі №815/489/16 та зважаючи на дату, з якої зменшено суду заборгованості з бюджетного відшкодування за жовтень 2014 року, періодом за який позивач має право на нарахування пені у розмірі 120 суми податку відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення, щодо не відшкодована протягом визначених статтею 200 ПК строку, яка вважається заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ (жовтень 2014 року у розмірі 1496394) є пріод з 12.07.2016 року по 08.06.2017 року тобто 332 дні.

Згідно листа Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області від 21.11.2017 року №4272/10/15-07-01 (т.2 а.с.58) переплата станом на 20.11.2017 року з податку на додану вартість по ПП Бессарабія-В згідно баз даних складає, зокрема, 998894,00 грн. по декларації за жовтень 2014 року.

Згідно листа Арцизької ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області від 06.12.2017 року №4423/10/15-07-01 (т.2 а.с.96) переплата станом на 05.12.2017 року з податку на додану вартість по ПП Бессарабія-В згідно баз даних складає, зокрема, 998894,00 грн. по декларації за жовтень 2014 року.

З урахуванням зменшено суми заборгованості з бюджетного відшкодування за жовтень 2014 року перед ПП Бессарабія-В з 1496394,00 грн. на 998894,00 грн., періодом за який позивач має право на нарахування пені у розмірі 120 суми податку відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення, щодо не відшкодована протягом визначених статтею 200 ПК строку, яка вважається заборгованістю бюджету з відшкодування ПДВ (жовтень 2014 року у розмірі 998894,00) є період з 09.06.2017 року (дати узгодження грошового зобов'язання по податковому повідомленню-рішенню від 10.11.2016 року №0001404201) по 12.12.2017 року (дата зазначена у розрахунку у заяві про зміну позовних вимог), тобто 183 дні.

Облікова ставка Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені (21.01.2015 року зважаючи на п.200.23 ст.200 Податкового кодексу України) становить 14%.

Отже, на користь ПП Бесарабія-В підлягає стягненню з Державного бюджету України пеня за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок Приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО 328209), за серпень 2014 року у загальному розмірі 415427,24 грн., з яких:

1) за період з 27.08.2015 року по 22.01.2016 року 102623,93 грн. (1496394 (сума, що підлягає відшкодуванню)*14% (облікова ставка Національного банку України)*120%:365*149 (кількість днів затримки);

2) за період з 12.07.2016 року по 08.06.2017 року 228665,40 грн. (1496394 (сума, що підлягає відшкодуванню)*14% (облікова ставка Національного банку України)*120%:365*332 (кількість днів затримки).

3) за період з 09.06.2017 року по 12.12.2017 року 84137,91 грн. (998894,00 (сума, що підлягає відшкодуванню)*14% (облікова ставка Національного банку України)*120%:365*183 (кількість днів затримки).

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовної заяви приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В та про стягнення з Державного бюджету України на користь приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО:328209) пеню за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2014 року та серпень 2014 року в розмірі 415427,24+606549,06 = 1021996,30 грн.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно зі ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом встановлено, що на підтвердження сплати судового збору позивачем надано до суду платіжне доручення №5548 від 12.09.2017 року про сплату судового збору у розмірі 35253,78 грн. (т.1 а.с.4) та платіжне доручення №5675 від 03.10.2017 року про сплату судового збору у розмірі 2403,29 грн. (т.1 а.с.209).

Зважаючи на висновки суду про стягнення з Державного бюджету України на користь приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО:328209) пеню за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2014 року та серпень 2014 року в розмірі 1021996 грн. 30 коп., позивачу підлягають відшкодуванню судові витрати у розмірі 15329 грн. 95 коп. (1021996,30*1,5%).

Зважаючи на вищевикладене суд дійшов висновку про необхідність стягнути на користь приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (68443, Одеська область, Арцизький район, село Холмське, вулиця Соборна, 59, код ЄДРПОУ 35434347) судовий збір у сумі 15329 (п'ятнадцять тисячі триста двадцять дев'ять) грн. 95 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області (68404, Одеська область, місто Арциз, вулиця Інтернаціональна, будинок 8, код ЄДРПОУ 39487217).

Керуючись ст.ст. 241- 246, 250 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В - задовольнити частково.

Стягнути з Державного бюджету України на користь приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (п/р 26000010040105 в ПАТ АБ Південний , МФО:328209) пеню за порушення строків відшкодування податку на додану вартість за жовтень 2014 року та серпень 2014 року в розмірі 1021996,30 грн.

В іншій частині в позові відмовити.

Стягнути на користь приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В (68443, Одеська область, Арцизький район, село Холмське, вулиця Соборна, 59, код ЄДРПОУ 35434347) судовий збір у сумі 15329 (п'ятнадцять тисячі триста двадцять дев'ять) грн. 95 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області (68404, Одеська область, місто Арциз, вулиця Інтернаціональна, будинок 8, код ЄДРПОУ 39487217).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 28.12.2017 року

Суддя О.А. Вовченко

.

Дата ухвалення рішення28.12.2017
Оприлюднено03.01.2018
Номер документу71347289
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення пені за несвоєчасне перерахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню на поточний банківський рахунок приватного підприємства БЕССАРАБІЯ-В за жовтень 2014 року в розмірі 880758,74 грн., за серпень 2014 року в розмірі 1416379,21 грн., суд

Судовий реєстр по справі —815/4964/17

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 15.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні