Ухвала
від 26.12.2017 по справі 813/376/17
ВЕРХОВНИЙ СУД

ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 26.12.2017             Київ           К/9901/390/17813/376/17   Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Ханової Р.Ф., перевіривши касаційну скаргу Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19.07.17р. та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 11.12.17р. у справі № 813/376/17 за позовом ПП «Пол Експорт» (ЄДРПОУ 32409148, р/р2600913684 в ПАТ «Мегабанк», МФО 351629, ЄДРПОУ 09804119) до Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, Державної казначейської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача – Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області про визнання бездіяльності протиправною, стягнення пені за прострочення бюджетної заборгованості, в с т а н о в и в : До Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду 18 грудня 2017 року надійшла касаційна скарга Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19.07.17р., та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 11.12.17р., у справі № 813/376/17. Згідно відслідковування дати передання документів до об'єкту поштового зв'язку за штрих-кодом, вказаним на конверті, касаційна скарга подана 14 грудня 2017 року, тобто до набрання чинності КАС України в редакції Закону України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VІІІ (далі – Закон № 2147-VІІІ). Пунктом 12 частини першої Розділу VІІ «Перехідні положення» КАС України (в редакції, що діє з 15.12.2017 року) передбачено, що заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Перевіряючи касаційну скаргу на відповідність вимогам процесуального закону, суд дійшов висновку про залишення її без руху з огляду на наступне. Відповідно до ч.3 ст. 214 КАС України в редакції Закону України від 13 липня 2017 року №2136-VІІІ до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. 1.          Щодо сплати судового збору. Відповідно до ч.5 ст. 213 КАС України в редакції Закону № 2136-VІІІ до касаційної скарги, зокрема, додається документ про сплату судового збору. В порушення зазначеної норми відповідного документу до касаційної скарги скаржником не додано. Розміри ставок судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI (далі - Закон №3674-VI) в редакції, чинній на момент подання відповідної скарги. Предметом адміністративного позову в межах спірних правовідносин є - стягнення з Державного бюджету України на користь ПП «Пол-Експорт» пені за прострочення сплати бюджетної заборгованості з відшкодування податку на додану вартість в сумі 2823199,74 грн.; - зобов'язання Державної казначейської служби України, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, нарахувати на користь ПП «Пол-Експорт» компенсацію в розмірі трьох відсотків річних за період з 24.01.2013 по 03.03.2016 в сумі 497930,50 грн. за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду; - визнання незаконною бездіяльності Державної казначейської служби України щодо порушення строків пересилання документів на переказ; - зобов'язання Державної казначейської служби України сплатити на користь ПП «Пол-Експорт» пені, нарахованої на підставі п.36.2  ст.36 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»  за період з 24.01.2013 по 03.03.2016 в сумі 533758,10 грн. Відтак, позивачем визначені 2 немайнові позовні вимоги та майнові вимоги на загальну суму в 3854888,34 грн. З матеріалів касаційної скарги, зокрема, з оскаржуваного рішення суду першої інстанції вбачається, що із відповідним позовом ПП «Пол Експорт» звернулось у грудні 2017 року. Отже, для розрахунку ставок судового збору застосовується розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2017р. – 1600 грн.    Відповідно до п.3 ч.2 ст.4 Закону №3674-VI в редакції, чинній на момент подання позову, сума судового збору, що підлягала сплаті за його подання, становить 61023,33 грн. (3854888,34 грн. х 1,5% + 3200 грн.). Сума судового збору за подання касаційної скарги становить відповідно 73228 грн. (61023,33 х 120%). Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897; банк отримувача ГУ ДКСУ у м.Києві; код банку отримувача (МФО) 820019; рахунок отримувача 31213207700007; код класифікації доходів бюджету 22030102. 2.          Щодо обґрунтування вимог особи, яка подає касаційну скаргу. Пунктом 4 ч.2 ст. 213 КАС України в редакції Закону № 2136-VІІІ передбачено, що касаційна скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування вимог особи, що подає касаційну скаргу, із зазначенням того, у чому полягає порушення норм матеріального чи процесуального права. Таке обґрунтування у касаційній скарзі відсутнє. Відтак касаційна скарга не відповідає вимогам вказаної статті. 3.          Щодо повноважень представника відповідача. Відповідно до ч.4 ст.213 КАС України в редакції Закону № 2136-VІІІ передбачено, що касаційна скарга підписується особою, яка її подає, або її  представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження. Згідно ч.3, ч.7 ст.56 КАС України в редакції Закону №2136-VІІІ представники беруть участь в адміністративному процесі на основі договору або закону; законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом. Вимоги до оформлення документів щодо підтвердження повноважень представника на час звернення із касаційною скаргою визначались ч.1 ст. 58 КАС України в редакції Закону № 2136-VІІІ, відповідно до якої повноваження  представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені  довіреністю. Оригінали довіреностей або засвідчені підписом  судді  копії з них приєднуються судом до справи. Заявником касаційної скарги додана копія довіреності, яка є неналежною в розумінні зазначених норм, не є оригіналом, що є підставою для залишення касаційної скарги без руху зі встановленням строку для усунення цього недоліку шляхом надання оригіналу довіреності представника відповідача, який підписав касаційну скаргу. 4.          Щодо належного оформлення касаційної скарги Частиною п'ятою статті 213 КАС України в редакції Закону №2136-VІІІ визначено, що до касаційної скарги додаються, зокрема, копії оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій. В порушення вимог зазначеної норми, в матеріалах скарги копія оскаржуваного рішення Львівського апеляційного адміністративного суду від 11.12.17р. відсутня.   Відповідно до ч.2 ст.332 КАС України в редакції Закону № 2147-VІІІ до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених  статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення  статті 169  цього Кодексу. Керуючись ст. 169, ст. 332, п.12 ч.1 Розділу VІІ «Перехідні положення» КАС України в редакції Закону № 2147-VІІІ, суд у х в а л и в: Касаційну скаргу Галицької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19.07.17р. та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 11.12.17р. у справі № 813/376/17 залишити без руху. Встановити особі, що подала касаційну скаргу, десятиденний строк для усунення виявлених недоліків касаційної скарги з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху шляхом надання суду касаційної інстанції: оригінал довіреності представника відповідача, який підписав касаційну скаргу, документ про сплату судового збору, обґрунтовану касаційну скаргу із зазначенням того, у чому полягає порушення норм матеріального права, копії оскаржуваного рішення суду апеляційної інстанції. Після усунення недоліків касаційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду. Роз'яснити заявнику касаційної скарги, що у разі невиконанні вимог цієї ухвали, касаційна скарга буде повернута. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                           Р.Ф. Ханова

СудВерховний Суд
Дата ухвалення рішення26.12.2017
Оприлюднено04.01.2018
Номер документу71424155
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/376/17

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Ханова Р.Ф.

Постанова від 11.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 13.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні