Ухвала
від 29.12.2017 по справі 766/16490/17
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 11-сс/791/724/17 Головуючий у першій інстанції ОСОБА_1 Категорія: відсторонення від посади Доповідач в апеляційної інстанції ОСОБА_2

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2017 року Колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ апеляційного суду Херсонської області у складі:

головуючого судді: - ОСОБА_2 ,

суддів - ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ,

за участю секретаря - ОСОБА_5

прокурора - ОСОБА_6

підозрюваного - ОСОБА_7 ,

захисника - адвокатів ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні апеляційного суду Херсонської області матеріали провадження за апеляційною скаргою прокурора на ухвалу слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 30 листопада 2017 року, відносно

ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 уродженця с. Вербівці Теребовлянського району Тернопільської області, громадянина України, який знаходиться в цивільному шлюбі, має дитину 2005 року народження, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою : АДРЕСА_2 , раніше не судимого

підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України, відмовлено в задоволенні клопотання слідчого про відсторонення від посади

ВСТАНОВИЛА:

Заступник начальника слідчого відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_12 звернувся до слідчого судці з клопотанням у кримінальному провадженні № 42017230000000208, про відсторонення від посади директора Департаменту бюджету і фінансів ОСОБА_7 .

Клопотання обґрунтоване тим, що слідчим відділом прокуратури Херсонської області розслідується кримінальне провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017230000000208, за підозрою ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 369 КК України, а також про використання директором департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 службового становища під час проведення тендерів всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших фізичних або юридичних осіб, що завдало істотної шкоди територіальній громаді міста Херсона, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Оскаржуваною ухвалою слідчого судді відмовлено в задоволенні вищевказаного клопотання.

Відмову у задоволенні клопотання слідчого, слідчий суддя мотивував тим, що в клопотанні про відсторонення від посади ОСОБА_7 зазначено іншу мету надання ним неправомірної вигоди, ніж та, яку передбачає пред`явлена підозра. Крім того, дане клопотання нічим не відрізняється по суті від клопотання про відсторонення від посади ОСОБА_7 за винятком посилань на показання свідків, які не змінюють підстав пред`явленої підозри.

Не погодившись з вищевказаною ухвалою слідчого судді прокурор подав на неї апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржувану ухвалу слідчого судді та постановити нову, якою відсторонити підозрюваного ОСОБА_7 від займаної посади до 27.12.2017 року, включно.

Апеляційна скарга мотивована доводами про істотне порушення судом першої інстанції вимог кримінального процесуального законодавства.

Зокрема, як зазначається в апеляційній скарзі, слідчим суддею не взято до уваги те, що в повідомленні особі про підозру та матеріалах досудового розслідування, перебування ОСОБА_7 на посаді директора департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради сприяло вчиненню ним тяжкого злочину у сфері службової діяльності, передбаченого ч. З ст. 369 КК України, пов`язаного з наданням неправомірної вигоди службовій особі, яка займає відповідальне становище.

Крім того, під час досудового розслідування встановлено, що предметом спілкування Підозрюваного ОСОБА_7 з начальником Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_13 , та метою надання неправомірної вигоди було невжиття співробітниками очолюваного ОСОБА_13 структурного підрозділу заходів реагування до суб`єктів господарювання та посадових осіб Херсонської міської ради, які мають спільні із ОСОБА_7 фінансові інтереси. При цьому, ОСОБА_7 неодноразово наголошував, що має особисту фінансову зацікавленість у взаємовідносинах учасників бюджетного процесу, а саме суб`єктів господарювання з департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради.

Також, на думку апелянта слідчим суддею не надано належної оцінки показанням депутатів Херсонської міської ради VII скликання ОСОБА_14 та ОСОБА_15 про те, що директор департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 має безпосередній вплив на посадових осіб Херсонської міської ради та може використовувати надані йому повноваження для відстоювання інтересів суб`єктів господарювання, з метою прийняття посадовими особами Херсонської міської ради на їх користь того або іншого рішення.

Згідно із ч. 5 ст. 65 Закону України «Про запобігання корупції» особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

Заслухавши суддю-доповідача, думку прокурора, який наполягав на задоволенні апеляційної скарги, підозрюваного ОСОБА_7 та його захисників, які заперечували проти задоволення апеляційної скарги, у дебатах сторони залишились на раніше висловлених позиціях, перевіривши матеріали провадження та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла такого висновку.

Згідно до ч. 1 ст. 412 КПК України істотними порушеннями вимог кримінального процесуального закону є такі порушення вимог КПК України, які перешкодили чи могли перешкодити суду ухвалити законне та обґрунтоване рішення.

Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 412 КПК України, судове рішення у будь-якому разі підлягає скасуванню, якщо в матеріалах провадження відсутній журнал судового засідання або технічний носій інформації, на якому зафіксовано судове провадження в суді першої інстанції.

Як вбачається з матеріалів провадження 30.11.2017 року відбувся розгляд клопотання по суті про, що говорить наявний в матеріалах кримінального провадження журнал судового засідання, однак в матеріалах провадження відсутній технічний носій інформації на якому зафіксоване судове провадження.

Зважаючи на зазначене, а також відсутності в судовому рішенні посилання суду на процесуальну позицію підозрюваного та його захисника, апеляційний суд позбавлений можливості належно перевірити спроможність та обґрунтованість прийнятого судом рішення.

Крім того, в матеріалах провадження наявна довідка про те, що за відсутності всіх учасників провадження при оголошенні повного тексту оскаржуваної ухвали фіксація технічними засобами не здійснювалась. Разом з тим, в матеріалах провадження за вказану дату відсутній журнал судового засідання.

Вищевказані порушення вимог КПК України є істотними, такими, що ставлять під сумнів законність і обґрунтованість судового рішення, у зв`язку з чим оскаржувана ухвала слідчого судді підлягає скасуванню з ухваленням судом апеляційної інстанції нової ухвали.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_7 , будучи депутатом Херсонської міської ради VII скликання, обіймаючи посаду директора департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно- господарських функцій, будучи особою, згідно із ст. З Закону України «Про запобігання корупції» уповноваженою на виконання функцій місцевого самоврядування, і таким чином відповідно до Примітки 1 до ст. 364 КК України будучи службовою особою, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, з особистих мотивів, з метою задоволення особистих фінансових інтересів, пов`язаних з діяльністю суб`єктів господарювання, які мають до нього відношення у зв`язку із займаною ним посадою, достовірно знаючи що ОСОБА_13 , на підставі наказу заступника Голови Національної поліції України - начальника Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 10.02.2017 № 42 о/с обіймає посаду начальника Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, має спеціальне звання полковника поліції, тобто відповідно до ст. 62 Закону України «Про Національну поліцію» є представником держави, законні вимоги якого є обов`язковими для виконання всіма фізичними та юридичними особами, відповідно до посадової інструкції начальника управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України зобов`язаний і уповноважений зокрема:

-здійснювати безпосереднє керівництво роботою управління (у складі департаменту за всіма напрямами службової діяльності;

-планувати та визначати основні напрями діяльності управління (у складі департаменту);

-розподіляти обов`язки між міжрайонними підрозділами та працівниками управління (\ складі департаменту), забезпечувати та погоджувати посадові інструкції його працівників;

-визначати ступінь відповідальності заступників начальника управління (у складі департаменту), керівників підрозділів у його складі;

-забезпечувати своєчасне та якісне виконання покладених на управління (у складі департаменту) завдань з реалізації державної політики щодо захисту прав і свобод громадян, інтересів суспільства та держави від протиправних посягань;

-забезпечувати організаційно-методичне керівництво роботою відповідних структурних підрозділів з напряму діяльності управління (в складі департаменту) з питань, що входять до компетенції управління (в складі департаменту);

-контролювати процес реалізації державної політики у відповідній сфері правоохоронної діяльності, виконання законодавчих і нормативних актів, розпоряджень і наказів МВС та Національної поліції України у межах наданих повноважень;

-координувати роботу управління (у складі департаменту) з іншими підрозділами департаменту та центральними органами МВС та Національної поліції України під час виконання покладених на управління завдань;

-вживати необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління за напрямом його діяльності;

-подавати в установленому порядку пропозиції керівництву департаменту про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління (у складі департаменту), своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень;

-забезпечувати дотримання працівниками управління (у складі департаменту) законодавства щодо службової діяльності та боротьби з корупцією;

-підписувати організаційно-розпорядчі документи (накази, доручення), протоколи засідання експертних комісій та акти, які стосуються забезпечення режиму секретності в управлінні, а також документи щодо відрядження працівників;

-одержувати в установленому законодавством порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування інформацію, документи та матеріали, зокрема від органів статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на управління завдань;

-порушувати перед керівництвом Департаменту питання фінансового і матеріально- технічного забезпечення діяльності управління, грошового забезпечення та заробітної плати його працівників, а також надання матеріальної допомоги;

-порушувати перед керівництвом Департаменту питання про заохочення працівників УЗЕ;

в межах наданих повноважень вирішувати питання про притягнення працівників управління до дисциплінарної відповідальності, тобто є особою згідно із статтею 3 Закону України «Про запобігання корупції», уповноваженою на виконання функцій держави, і таким чином постійно здійснює функції представника влади, обіймає посаду керівника структурного підрозділу в органі державної влади, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих функцій, тобто відповідно до Примітки 1 до ст. 364 КК України є службовою особою, яка відповідно до Примітки 2 до ст. 368 КК України займає відповідальне становище, запропонував і надав йому неправомірну вигоду за невчинення в його інтересах дій з використанням наданої влади співробітниками очолюваного ОСОБА_13 структурного підрозділу, які відповідно до ст. 62 Закону України «Про Національну поліцію» під час виконання покладених на них обов`язків підпорядковуються тільки своєму безпосередньому та прямому керівнику, за наступних обставин.

Так, 12.07.2017 року приблизно о 10 годині 50 хвилин ОСОБА_7 , перебуваючи у кав`ярні «Scorini», що розташована за адресою: м. Херсон, вул. Віктора Гошкевича, 45, у ході особистої зустрічі із ОСОБА_13 , особисто в усній формі повідомив останньому з достатньою очевидністю про своє бажання і готовність надавати йому неправомірну вигоду у вигляді грошових коштів в розмірі 1000 доларів США щомісячно, що за курсом Національного банку України станом на 12.07.2017 еквівалентно 25972 гривням 1 копійці, за вирішення питання про невжиття співробітниками очолюваного ОСОБА_13 Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України заходів реагування до суб`єктів господарювання, на яких буде зазначати ОСОБА_7 у ході їх подальшого спілкування.

Продовжуючи свої злочинні дії, які охоплюються єдиним умислом, спрямованим на надання неправомірної вигоди, 25.07.2017 у період часу з 11 год. 04 хв. до 11 год. 24 хв. ОСОБА_7 , перебуваючи у кав`ярні «Scorini», що розташована за адресою: м. Херсон, вул. Віктора Гошкевича, 45, у ході особистої зустрічі із ОСОБА_13 об 11 год. 13 хв. надав останньому раніше обумовлену неправомірну вигоду у вигляді грошових коштів у розмірі 2000 доларів США, що за курсом Національного банку України станом на 25.07.2017 еквівалентно 51 645 гривням 25 копійкам, за невжиття протягом червня-липня 2017 року, тобто по 1000 доларів США за кожен місяць, співробітниками очолюваного ОСОБА_13 . Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України в інтересах ОСОБА_7 заходів реагування до суб`єктів господарювання, які мають спільні із ОСОБА_7 фінансові інтереси.

Продовжуючи свої злочинні дії, які охоплюються єдиним умислом, спрямованим на надання неправомірної вигоди, 26.09.2017 приблизно о 16 годині ОСОБА_7 , перебуваючи у кав`ярні «Scorini», що розташована за адресою: м. Херсон, вул. Віктора Гошкевича, 45, у ході особистої зустрічі із

ОСОБА_13 надав останньому раніше обумовлену неправомірну вигоду у розмірі 1000 доларів США, що за курсом Національного банку України станом на 26.09.2017 еквівалентно 26383 гривням 46 копійкам, за невжиття протягом серпня 2017 року співробітниками очолюваного ОСОБА_13 . Управління в інтересах ОСОБА_7 заходів реагування до суб`єктів господарювання, які мають спільні із ОСОБА_7 фінансові інтереси.

Таким чином, ОСОБА_7 за вищеописаних обставин надав начальнику Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_13 неправомірну вигоду на загальну суму 78 028 грн. 71 коп.

ОСОБА_7 звільнено з-під варти з місць попереднього ув`язнення у зв`язку із внесенням застави.

Відповідно до положень ст. 154 КПК Українивідсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу.

Згідно із ч. 2 ст. 157 КПК України при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини: правову підставу для відсторонення від посади; достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

Згідно матеріалів провадження слідчим відділом прокуратури Херсонської області розслідується кримінальне провадження № 42017230000000208, відомості щодо якого внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 04.07.2017 року, за підозрою ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 369 КК України, а також за фактом використання службовими особами Херсонської міської ради службового становища під час проведення тендерів всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших фізичних або юридичних осіб, що завдало істотної шкоди територіальній громаді міста Херсона, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, а також про використання директором департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 службового становища під час проведення тендерів всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших фізичних або юридичних осіб, що завдало істотної шкоди територіальній громаді міста Херсона, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України

27.09.2017 року ОСОБА_7 повідомлено про підозру у пропозиції та наданні службовій особі, яка займає відповідальне становище, неправомірної вигоди за невчинення службовою особою в інтересах того, хто пропонує та надає таку вигоду, будь-якої дії з використанням наданої їй влади та службового становища, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 369 КК України.

Таким чином, ОСОБА_7 підозрюється у вчиненні тяжкого злочину, що відповідно до Примітки до ст. 45 КК України є корупційним, за який законом передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк від чотирьох до восьми років з конфіскацією майна або без такої.

Про наявність правової підстави для відсторонення ОСОБА_7 від посади, достатність доказів, які вказують на вчинення ним кримінального правопорушення, а також наслідки відсторонення від посади для інших осіб вказує наступне.

Так, згідно матеріалів досудового розслідування предметом спілкування у ході зустрічей начальника Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_13 та ОСОБА_7 та метою надання неправомірної вигоди було невжиття співробітниками очолюваного ОСОБА_13 структурного підрозділу заходів реагування до суб`єктів господарювання та посадових осіб Херсонської міської ради, які мають спільні із ОСОБА_7 фінансові інтереси, зокрема і до приватного підприємства «Блага», з яким за результатами аукціону департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради укладено договір від 04.04.2017 року № 9 про закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання проїжджої частини вулиць механізованим способом), ціна якого становить 5 496 251 грн. 25 коп., а також особиста фінансову зацікавленість ОСОБА_7 у взаємовідносинах учасників бюджетного процесу, а саме суб`єктів господарювання з департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради.

Положенням про Департамент бюджету і фінансів Херсонської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 28.11.2014 № 158 визначено, що департамент відповідно до затверджених у бюджеті призначень здійснює фінансування, в межах наявних фінансових ресурсів у бюджеті, заходів щодо розвитку місцевого господарства та природоохоронних заходів, соціально- економічних програм, освіти, охорони здоров`я, соціального захисту населення, молодіжних заходів, передбачених у міському бюджеті. Здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу за якісним виконанням кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, оцінку ефективності управління бюджетними коштами та контроль за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів.

Відповідно до посадової інструкції директора департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 зобов`язаний зокрема:

-забезпечувати загальну організацію та управління виконанням міського бюджету, координацію діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

-здійснювати функції із забезпечення складання та виконання міського бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції пов`язані з управлінням коштами міського бюджету;

Крім того, директор вказаного департаменту ОСОБА_7 має право здійснювати перевірки стану дотримання актів законодавства України органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, а також вимагати усунення порушень законодавства установами та організаціями, що перевірялися.

Також, відповідно до показань депутатів Херсонської міської ради VII скликання ОСОБА_14 та ОСОБА_15 , директор департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 має безпосередній вплив на посадових осіб Херсонської міської ради та може використовувати надані йому повноваження для обстоювання інтересів суб`єктів господарювання, з метою прийняття посадовими особами Херсонської міської ради на їх користь того або іншого рішення.

Метою застосування заходу забезпечення кримінального провадження, який полягає у відстороненні від посади, є припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного, обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, що мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Приймаючи до уваги, що ОСОБА_7 , обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. З ст. 369 КК України, обіймає посаду директора департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради, є керівником виконавчого органу місцевої влади, а також того, що за використання директором департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 службового становища під час проведення тендерів всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших фізичних або юридичних осіб, що завдало істотної шкоди територіальній громаді міста Херсона, внесені відомості до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, з урахуванням посади, яку займає ОСОБА_7 , існують ризики, які дають достатні підстави вважати, що він, перебуваючи на вищезазначеній посаді, внаслідок наданих йому повноважень незаконними засобами може впливати на свідків, які викривають його у вчиненні злочину, зокрема на посадових осіб Херсонської міської ради, сховати, знищити або спотворити документи, що мають значення доказів у кримінальному провадженні за його підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України, так і в кримінальному провадженні за ч. 1 ст. 364 КК України, зокрема документи пов`язані із координацією учасників бюджетного процесу у Херсонській міській раді, та із використанням свого службового становища може продовжувати злочинну діяльність спрямовану на забезпечення інтересів окремих суб`єктів господарювання у бюджетних взаємовідносинах з виконавчими органами Херсонської міської ради.

З огляду на викладене та матеріали провадження в їх сукупності та взаємозв`язку, колегія суддів вважає доводи апеляційної скарги прокурора про необхідність відсторонення ОСОБА_7 від посади є обґрунтованим.

Разом з тим, на час розгляду в апеляційному суді клопотаннязаступника начальника слідчого відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_12 про відсторонення від посади директора Департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 до 27.12.2017 року, закінчився строк на який слідчий просив відсторонити підозрюваного ОСОБА_7 від посади, а тому апеляційний суд позбавлений процесуальної можливості прийняти рішення по суті цього клопотання чи іншого клопотання, яке не було предметом розгляду в суді першої інстанції.

З огляду на викладене, апеляційна скарга прокурора підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст. 155-157, 404, 405, 407 422 КПК України, колегія суддів,

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу прокурора відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_6 задовольнити частково.

Ухвалу слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 30.11.2017 року, якою відмовлено у задоволенні клопотаннязаступника начальника слідчого відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_12 про відсторонення від посади директора Департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 , скасувати.

Постановити нову ухвалу.

Відмовити в задоволенні клопотаннязаступника начальника слідчого відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_12 про відсторонення від займаної посади директора Департаменту бюджету і фінансів Херсонської міської ради ОСОБА_7 до 27.12.2017 року.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий:

Судді:

СудАпеляційний суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення29.12.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу71433899
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —766/16490/17

Ухвала від 19.01.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 19.01.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 10.01.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 29.12.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Херсонської області

Батрак В. В.

Ухвала від 30.11.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.11.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 27.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 19.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 12.10.2017

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні