Постанова
від 12.12.2017 по справі 826/15192/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

12 грудня 2017 року № 826/15192/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шевченко Н.М., за участю секретаря судового засідання Поліщук О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомПублічного акціонерного товариства Деревообробний комбінат №7 доГоловного управління Держгеокадастру у місті Києві провизнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Публічне акціонерне товариство Деревообробний комбінат №7 (далі по тексту - позивач, ПАТ Деревообробний комбінат №7 ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у місті Києві (далі по тексту - відповідач ), в якому просить:

- визнати протиправними дії відповідача в частині застосування коефіцієнту функціонального призначення, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 42109 кв.м, кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, яка знаходиться у користуванні ПрАТ Деревообробний комбінат №7 на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.10.2011;

- визнати протиправним та скасувати Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 28.01.2017, виданий відповідачем на земельну ділянку загальною площею 42109 кв.м, кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, із застосуванням коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2;

- зобов'язати відповідача провести станом на 28.01.2017 перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 42109 кв.м, кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, із застосуванням коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 1,2.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.12.2017 замінено неналежного відповідача Головне управління Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру у місті Києві на належного відповідача Головне управління Держгеокадастру у місті Києві.

В судовому засіданні представник позивача Публічного акціонерного товариства Деревообробний комбінат №7 Дяденчук О.Г. позовні вимоги підтримала в повному обсязі та просила їх задовольнити.

Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Шевчук О.П. проти позову заперечувала, про що подала письмові заперечення на позов. Вважає дії Головного управління Держгеокадастру у місті Києві законними, а позовні вимоги позивача необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, просила суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог повністю.

Заслухавши пояснення представників позивача Дяденчук О.Г., представника відповідача Шевчук О.П., вивчивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступного.

Судом встановлено, що позивач є юридичною особою (ідентифікаційний код 30531566), зареєстрований виконавчим комітетом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації 02.09.1999.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24.09.2017 видами діяльності позивача за КВЕД є: 16.10 лісопильне та стругальне виробництво; 16.23 виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів; 16.29 виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; 25.11 виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; 25.99 виробництво інших готових металевих виробів; 43.32 установлення столярних виробів; 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи.

Між ПАТ Деревообробний комбінат №7 , ТОВ Рута-2 та Київською міською радою укладено 11.10.2011 Договір оренди земельної ділянки.

Відповідно до п. 2.1. Договору оренди об'єктом оренди є земельна ділянка з наступними характеристиками: місце розташування: вул. Богатирська, 9 в Оболонському районі м. Києва; розмір: 44916 кв.м, в тому числі: ПАТ Деревообробний комбінат №7 -15/16 від 44916 кв.м, що становить 42190 кв.м, ТОВ Рута-2 -1/16 від 44916 кв.м; цільове призначення - для експлуатації та обслуговування виробничих будівель і споруд цілісного майнового комплексу; кадастровий номер -8000000000:78:034:0001

Пунктом 3.1. Договору передбачено строк дії даного Договору, а саме - 15 років.

Згідно з п. 288.1 Податкового кодексу підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до положень статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Порядок здійснення нормативно грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів визначений Земельним кодексом України, Законом України Про оцінку земель , Методикою нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України 23.03.1995 № 213 та Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489.

Згідно статті 1 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами. Тобто грошова оцінка земель залежить від доходу, який можна отримати від передбаченого використання конкретної земельної ділянки.

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування грунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Положеннями частини 1 статті 20 та частини 1 статті 23 Закону України Про оцінку земель встановлено, що за результатами проведення нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною міською радою та згідно зі статтею 21 Закону підлягає державній експертизі відповідно до Закону.

Станом на сьогодні нормативна грошова оцінка у місті Києві проведена, а Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Києва затверджена рішенням Київської міської ради від 03.07.2014 № 23/23 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Києва , яке введено в дію 01.07.2015.

З 01.01.2017 набрав чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489, яким затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, що є обов'язковим для територіальних органів Держгеокадастру при формуванні витягів з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельних ділянок.

Згідно пункту 3 розділу І та пункту 2 розділу II зазначеного вище Порядку інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затверджені генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій і детальні плани територій, відомості Державного земельного кадастру, дані інвентаризації земель та державної статистичної звітності.

В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою Цн = ВхНп/Нк*Кф*Км: де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях); В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях); Нп - норма прибутку (6 %); Нк - норма капіталізації (3 %); Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки; Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 за № 1011/18306.

Згідно примітки №2 до Додатку №1 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.

Тобто, законодавством чітко регламентовано питання застосування при формуванні витягів з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки у випадках, коли з будь-яких причин у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), затверджений наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548.

Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) згідно Положення про Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого рішенням Київської міської ради від 19.12.2002 №182/342 (із змінами) до 01.01.2013 здійснювало ведення книг записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі, договорів особистого земельного сервітуту та поземельну книгу, а також організовувало видачу державних актів на право власності на землю і право постійного користування землею, оформлення та видачу договорів оренди (суборенди) земельних ділянок, договорів особистого земельного сервітуту та здійснює реєстрацію суб'єктів права власності на землю, реєстрацію права користування землею, договорів на оренду (суборенду) землі та договорів особистого земельного сервітуту.

Відповідно до рішення Київської міської ради від 25.12.2012 № 715/8999, у зв'язку з припиненням повноважень виконавчого органу Київської міської ради з ведення Державного земельного кадастру у місті Києві та з метою забезпечення його ведення центральним органом з питань земельних ресурсів і його територіальним органом у місті Києві до Державного агентства земельних ресурсів України передано інформацію про земельні ділянки в межах міста Києва, зареєстровані Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) до 01.01.2013 в електронному вигляді у форматі обмінного файлу уніфікованої форми.

Згідно переданої інформації, Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) до 28.12.2011 було зареєстровано земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:78:034:0001, площею 4,4916 га, яка знаходиться за адресою: м. Київ, Оболонський район, Богатирська, 9 на праві оренди за Публічним акціонерним товариством Деревообробний комбінат № 7 , строк дії речового права - 15 років. Цільове призначення - підприємств іншої промисловості.

Інформація щодо коду цільового призначення земельної ділянки позивача, встановленого на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548 Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин у місті Києві, у встановленому законодавством порядку не передавалася.

28.01.2017 позивач отримав від Головного управління Держгеокадастру у місті Києві Витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Згідно з даними вказаного Витягу з технічної документації коефіцієнт на функціональне використання землі Кф: 2 (цільове призначення земельної ділянки: підприємства іншої промисловості).

Не погоджуючись з коефіцієнтом на функціональне використання землі Кф: 2, ПАТ Деревообробний комбінат №7 звернулося з листом №100 від 14.02.2017 до Головного управління Держгеокадастру у місті Києві про надання інформації щодо підстав застосування Кф: 2 замість Кф: 1,2.

Головне управління Держгеокадастру у місті Києві надало відповідь №19-26-0.21-2486/2-17 від 13.03.2017 на вказаний лист позивача, в якому зазначило факт використання застарілої інформації про цільове призначення земельної ділянки.

Одночасно, Головне управління Держгеокадастру у місті Києві привело інформацію про цільове призначення земельної ділянки у відповідності до наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548 та визначило за кодом класифікації видів цільового призначення земель 11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

14.03.2017 Головне управління Держгеокадастру у місті Києві видало позивачу новий Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із застосуванням коефіцієнта на функціональне використання землі Кф: 1,2.

Таким чином, враховуючи вищевказане, позивачем було завищено свої податкові зобов'язання з орендної плати за земельну ділянку в податковій декларації сплати за землю на 2017 рік.

Згідно зі ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, або державних органів приватизації, або центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно статті 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземним громадянам і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об'єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Цим же Кодексом закріплено норми, згідно з якими розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків і не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. Розмір орендної плати може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки у разі визначення орендаря на конкурентних засадах (аукціоні).

Стаття 5 Закону України Про оцінку земель вказує, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки використовується для визначення: розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 18 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Частиною першою статті 23 вказаного Закону передбачено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Процедура встановлення нормативної грошової оцінки включає ряд стадій, передбачених чинним законодавством України. Зокрема, це прийняття уповноваженим органом виконавчої влади чи місцевою радою рішення про проведення нормативної грошової оцінки земель, розробка відповідної технічної документації, державна експертиза технічної документації з нормативної грошової оцінки земель спеціалізованою установою, прийняття відповідною радою рішення про затвердження технічної документації (розділ III Закону України Про оцінку земель ).

Отже, саме затверджена рішенням відповідної ради нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності.

Згідно з пунктом 288.4, підпунктами 288.5.1., 288.5.2. пункту 288.5 статті 288 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Тобто, встановивши граничні розміри орендної плати за землю, законодавець уповноважив компетентні органи виконавчої влади та місцеві ради, визначати її розмір в залежності від затвердженої нормативної грошової оцінки землі.

Відповідно до визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, наданого в Законі України Про оцінку земель , вона є незалежним економічним показником, що відображає очікуваний чи фактичний дохід, який можна отримати від найбільш ефективного використання земельної ділянки з урахуванням установлених обмежень у відповідний період.

Крім того, нормативна грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання державою чи органом місцевого самоврядування плати за користування землею.

Інформаційною базою для нормативно грошової оцінки є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування ґрунтів), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території.

Так, вихідними даними для здійснення нормативної грошової оцінки повинні слугувати правовстановлюючі документи про статус населеного пункту та його межі, дані державного земельного кадастру про правовий, природний та господарський стан земель, дані державної та відомчої статистичної звітності, що характеризують об'єкти інженерно- транспортного облаштування території, матеріали чергових планів, які ведуться землевпорядними органами, органами містобудування та архітектури, комунальними службами.

При цьому, одним з множників у формулі, за якою визначається нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів є Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо).

З огляду на викладене, судом встановлено, що не заперечено стороною відповідача у судовому засіданні, що у зв'язку з припиненням повноважень виконавчого органу Київської міської ради з ведення Державного земельного кадастру у місті Києві та подальшою передачею інформації про земельні ділянки в межах міста Києва до Державного агентства земельних ресурсів України, інформація щодо коду цільового призначення земельної ділянки позивача Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин у місті Києві, у встановленому законодавством порядку не передавалася.

А, отже, саме через вказану обставину, а не з вини позивача, застосовано коефіцієнт на функціональне використання земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:78:034:0001, площею 4,4916 га, яка знаходиться за адресою: м. Київ, Оболонський район, Богатирська, 9 Кф: 2 (цільове призначення земельної ділянки: підприємства іншої промисловості).

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що у зв'язку з помилковим застосуванням Головним управлінням Держгеокадастру у місті Києві коефіцієнту на функціональне використання землі Кф: 2 (цільове призначення земельної ділянки: підприємства іншої промисловості) замість Кф: 1,2, позивачем було завищено свої податкові зобов'язання з орендної плати за земельну ділянку в податковій декларації сплати за землю на 2017 рік.

Таким чином суд вважає, що позовні вимоги позивача в частині визнання протиправними дії відповідача щодо застосування коефіцієнту функціонального призначення, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки та, як наслідок, визнання протиправним та скасування Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 28.01.2017, виданий відповідачем на земельну ділянку загальною площею 42109 кв.м, кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, із застосуванням коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2 обґрунтованими та таким, що підлягають задоволенню.

Позовної вимогу позивача щодо зобов'язання відповідача провести станом на 28.01.2017 перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки із застосуванням коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 1,2, суд вважає передчасною, а, отже, такою, що не підлягає задоволенню, оскільки в судовому засіданні встановлено, що при внесенні даних, в тому числі і відповідного коефіцієнту, всі розрахунки здійснюються автоматичною комп'ютерною програмою.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.

Згідно ч. 3 статті 94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства Деревообробний комбінат №7 задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у місті Києві в частині застосування коефіцієнту функціонального призначення, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, загальною площею 42109 кв.м., кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, яка знаходиться у користуванні ПрАТ Деревообробний комбінат №7 на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.10.2011.

Визнати протиправним та скасувати Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 28.01.2017, виданий Головним управлінням Держгеокадастру у місті Києві на земельну ділянку загальною площею 42109 кв. м., кадастровий номер 8000000000:78:034:0001, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Богатирська, 9, із застосуванням коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки (Кф) у розмірі 2;

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Присудити на користь Публічного акціонерного товариства Деревообробний комбінат №7 понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 3 200,00 грн. за рахунок Головного управління Держгеокадастру у місті Києві.

Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

СУДДЯ Н.М. Шевченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.12.2017
Оприлюднено11.01.2018
Номер документу71484851
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15192/17

Постанова від 18.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 18.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 20.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 13.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 12.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні