Справа №522/7857/17 Провадження№1-кс/522/240/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 січня 2018 року м. Одеса
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу,-
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, про надання тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.
Слідчим управлінням ФР ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32017160000000041 від 19.04.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що згідно висновку фахівця-економіста №6 від 10.03.2017 встановлено, проведеним аналізом наданих первинних документів, з урахуванням матеріалів перевірки, вимог діючого законодавства, встановлено, що, за період з 01.01.2015 по 28.02.2015, ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » по контракту № СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 з компанією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), безпідставно віднесено до складу податкового кредиту вартість послуг нерезидента з монтажу та пусконалагоджання портальних кранів АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32.10М у розмірі 23 229 172,98 грн., без урахування ПДВ у розмірі 4 645 834,60 грн. (27 875 007,57 грн., з урахуванням ПДВ), та, як наслідок, податкові зобов`язання ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » по податку на додану вартість занижено на суму 4 645 834,60 грн., у тому числі: січень 2015 року на суму 2 621 333,40 грн., лютий 2015 року на суму 2 024 501,20 грн.
Вищезазначене свідчить, що фінансово-господарська діяльність
ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснюється поза правовим полем та спрямована на здійснення операцій, пов`язаних із отриманням податкової вигоди і ухилення від оподаткування.
Попередня правова кваліфікація злочину є умисне ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових) платежів в особливо великих розмірах, передбачена ч.3 ст.212 КК України, який відповідно до ст. 12 КК України відноситься до категорії тяжкого злочину.
В ході досудового розслідування встановлено, що ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » зареєстровано 24.12.1996 за № 15581200000000246 в ІНФОРМАЦІЯ_3 , знаходиться на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_4 , основним видом діяльності ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » є допоміжне обслуговування водного транспорту. Підприємство знаходиться на загальній системі оподаткування та є платником податку на додану вартість.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що в звітні податкові періоди 2014-2015 років службові особи ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 », переслідуючи злочинний намір та корисливу мету, здійснили закупівлю товарів у вигляді трьох кранів повно поворотних марки «АНС Tukan» у нерезидента « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) згідно договору №СD/Т/СН-2в від 12.12.2013 з обов`язковим виконанням послуг з монтажу та пусконалагодження силами постачальника, однак для досягнення мети пов`язаної з ухилення від сплати податків (загальнообов`язкових платежів), а саме мінімізації податкових зобов`язань з податку на додану вартість, службові особи ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » шляхом включення до складу податкового кредиту сум коштів по «неіснуючим» фінансово-господарським операціям з « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), які полягали у виконанні послуг з монтажу та пусконалагодження трьох кранів повно поворотних марки «АНС Tukan» силами підрядника з ознаками «фіктивності» ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ухилилися від сплати податку на додану вартість на загальну суму 4645834,60 грн., що є коштами в особливо великих розмірах.
В ході досудового розслідування встановлено, що « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) згідно листа №133 від 18.09.2014 залучає для проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних повнопоротніх кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою на рейковому ходу марки «АНС TUKAN», виробник «KIROW ARDELT Gmbh», Німеччина, індекс крану 40/50/63т х 50/40/32…10м, 2014 року випуску на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підрядну організацію ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка має відповідну ліцензію, видану ІНФОРМАЦІЯ_6 та дозвіл №435.12.51 від 18.06.2012 на виконання робіт з монтажу, налагодження вантажопідіймальних кранів.
Будучи допитана в якості свідка директор ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 пояснила, що співробітники ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» на території ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » не виконували, будь-які документи з приводу проведення вказаних дій від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вона не підписувала.
В подальшому в ході досудового розслідування встановлено, що згідно журналів входу на територію ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (для сторонніх організацій) нерезидентом « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) до проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» залучаються понад 30 осіб, які зазначаються у вказаних журналах як працівники « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), однак фактично не вступали в трудові відносини з « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) та не є його співробітниками, а є особами, які фактично мають освіту в сфері здійснення монтажних та будівельних робіт та відповідні професійні навики та залучались механіком « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на усній домовленості без складання будь-яких трудових договорів та обумовленій оплаті праці.
В ході досудового розслідування встановлено, що в період 2014-2015 років проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт портальних кранів на території України регламентувалося Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження правил будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів» №132 від 18.06.2007. Відповідно до розділу 5.3 п.п. 5.3.2 НПАОП 0.00 1.01-07 проект виробництва (виконання) робіт - це документ, який регламентує заходи, що забезпечують безпеку виконання монтажних робіт, а також технологія виконання монтажних робіт. Проект виробництва робіт є основоположним документом при проведенні монтажних робіт, а вимоги його є обов`язковими і безумовними до виконання.
Пред`явлений в ході допиту слідчим директору ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 оригінал проекту виконання робіт №01/14 з монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », остання пояснила, що нею вказаний проект не підписувався (підпис який міститься в проекті від її імені належить не їй, а іншій особі), особи, які зазначені у вказаному проекті виконання робіт як монтажні бригади ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » ніколи на підприємстві не працювали та не залучалися нею до проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Будучи допитаний в якості свідка механік « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , показав, що монтажні роботи портальних кранів АНС TUKAN 24 20 13 3587, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3588, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3589 виконувалися співробітниками « ІНФОРМАЦІЯ_2 », співробітники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » роботи по монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 не проводили.
Будучи допитаний в якості свідка голова правління « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 показав, що проведенням монтажних робіт та введенням в експлуатацію портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3587, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3588, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3589 займалися співробітники « ІНФОРМАЦІЯ_2 », робітники ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » вказані роботи не виконували.
Оглядом паспортів кранів № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 у розділі «Відомості про ремонт металоконструкції і заміні механізмів, канатів вантажозахоплювального органа приладів і пристроїв безпеки, а так де про проведення реконструкції» наявні такі записи:
-в паспорті №13137 ст. 65 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3587 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,
-в паспорті №13139 ст. 64 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3588 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,
-в паспорті №13146 ст. 63 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3589 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,
Крім, цього відомості про здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » монтажних та пусконалагоджувальних робіт трьох портальних кранів, також підтверджується актами здачі-приймання виконаних робіт, які затверджені комісією ДП МТП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з однієї сторони (Замовник) та « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з іншої (Постачальник), а саме:
1.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3589 від 17.02.2015;
2.Акт від 17.02.2015 робочої комісії про прийняття в експлуатацію портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 після поставки, монтажу та пусконалагоджувальних робіт згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;
3.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3587 від 05.12.2014;
4.Акт від 05.12.2014 здавання-приймання наданих послуг з монтажу та пусконалагоджння портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3587 згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;
5.Акт від 15.12.2014 здавання-приймання наданих послуг з монтажу та пусконалагоджння портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588 згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;
6.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3588 від 15.12.2014.
Отже, досудовим розслідуванням встановлено, що на виконання договору № СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 компанією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) до проведення монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » безпідставно та в порушення діючих вимог законодавства залучаються 30 осіб, які не є працівниками « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та в подальшому невстановленими слідством особами, здійснюється складання, підписання первинних документів від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », які нібито регламентують проведення вище перелічених робіт на території ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Після надання таких документів « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) в адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », останнє здійснює перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія).
28.08.2017 за вихідним номером 1883/10/15-32-23-03-04 засобами електронного зв`язку на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено вимогу в порядку ст. 93 КПК України з метою отримання копій документів в яких мітиться інформація про створення робочої комісії зі складу співробітників ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та обов`язки вказаних осіб при здійсненні нагляду за проведенням монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, АНС ТUKAN зав. №24 2013 3589 співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
13.09.2017 СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області отримано лист №4568/01/102/17 від 04.09.2017 з огляду якого вбачається, що службовими особами ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » завірені копії будуть надані СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області лише на підставі відповідної ухвали слідчого судді.
На думку сторони обвинувачення, виклик у судове засідання службових осіб ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, у зв`язку з чим існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.
Тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених речей і документів.
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, відповідно до письмової заяви від 04.01.2018р., просять здійснити розгляд клопотання за їх відсутності.
Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів здійснено без виклику осіб, у володінні яких вони перебувають, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.
Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З наданих матеріалів вбачається, що слідчим управлінням ФР ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32017160000000041 від 19.04.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що за період з 01.01.2015 по 28.02.2015, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по контракту № СД/ТСН-26 від 12.12.2013 з компанією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), безпідставно віднесено до складу податкового кредиту вартість послуг нерезидента з монтажу та пусконалагоджання портальних кранів АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32.10М у розмірі 23 229 172,98 грн., без урахування ПДВ у розмірі 4 645 834,60 грн. (27 875 007,57 грн., з урахуванням ПДВ), та, як наслідок, податкові зобов`язання ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по податку на додану вартість занижено на суму 4 645 834,60 грн., у тому числі: січень 2015 року на суму - 2 621 333,40 грн., лютий 2015 року на суму - 2 024 501,20 грн.
Перелічені у клопотанні речі і документи, які перебувають у володінні ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться можуть бути використані як докази та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст.159-166 КПК України,-
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу задовольнити.
Надати старшому слідчому з особливо важливих справ другого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 або за його дорученням іншим уповноваженим особам СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області та/або оперативного управління ГУ ДФС або його підрозділів, що будуть діяти за його дорученням (постановою) тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення у ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме:
1.копія наказу про створення робочої комісії ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по нагляду за проведенням монтажу і введенням в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, АНС ТUKAN зав. №24 2013 3588, АНС ТUKAN зав. №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
2.копії посадових (службових) інструкцій (обов`язків) з переліком посадових (службових) обов`язків, які діяли в період з 01.01.2014 по 31.12.2015 для наступних службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »:
?директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_8 ;
?першого заступника директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_9 ;
?головного бухгалтера ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_10 ;
?начальника фінансового відділу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_11 ;
?головного інженера ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 ;
?заступника директора з МТЗ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_13 ;
?заступника директора з ОП ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_14 ;
?заступника головного інженера з механізації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_15 ;
?заступника головного інженера-начальника ВКБ та ТН ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_16 ;
?головного енергетика ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_17 ;
?начальника ВРР ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_18 ;
?начальника відділу механізації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_19 ;
?заступника начальника відділу механізації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_20 ;
?заступника головного енергетика з електропостачання ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_21 ;
?начальника дільниці з обслуговування і ремонту підйомно-транспортного обладнання ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_22 ;
?начальника дільниці з техобслуговування електроустаткування кранів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_23 ;
?начальника ВПМ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_24 ;
?начальника служби з охорони праці ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_25 ;
?начальника відділу механізації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_26
?головного технолога ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_27 ;
3.накази про призначення на посаду та звільнення з посади службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які зазначені в п. 2 клопотання;
4.контактні відомості (місце проживання, моб. тел., копія паспорту копії особових справ, які зберігаються у відділі кадрів) службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які зазначені в п. 2 клопотання;
5.копії документів, в яких міститься інформація, що підтверджує призначення відповідальної особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за наглядом за підрядною організацією « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) при здійсненні монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, АНС ТUKAN зав. №24 2013 3588, АНС ТUKAN зав. №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
6.документів, які надавались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » постачальником товарів та послуг « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання п.п. 6.3.12 п.6.3 розділу 6 договору №СД/Т/СН-2в від 12.12.2013, а саме:
?копії посвідчень для персоналу, що надає Послуги, відповідно до вимог нормативно актів Держігрпромнагляду України;
7.накази, письмові заявки з додатками, листи з додатками, виконані від імені « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та надані на адресу ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2014 по 31.12.2015 стосовно отримання тимчасових (постійних) перепусток працівниками « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Естонія), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) для входу/виходу на територію ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя :
09.01.2018
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2018 |
Оприлюднено | 28.02.2023 |
Номер документу | 71516919 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Коваленко В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні